המחזור החמישי בסרייה A:: יובה וסמפ' כבר לא מושלמות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏23/9/09.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני לא חושב שהייתה קבוצה ספציפית שהגיע לה ניצחון היום. המשחק היה מאוד צמוד ומאוזן, וגם כשהוא כן נטה לצד מסוים, הגיעה נטייה נוספת לקבוצה השנייה כמה דקות אחר-כך.

    רעיון ההשאלה של ג'ובינקו לאטאלנטה תהיה הדבר היחיד בהודעה שלך שתעשה צדק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/9/09
  2. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חשבתי בהתחלה שבריגי זה ג'ילרדינו.

    נראה לי שג'יובינקו הוא מאותם שחקנים שצריכים שיבנו עליהם את רוב המשחק ויתנו להם את הביטחון, כמו קסאנו בסמפ. ביובה הוא לא מקבל ולא יקבל את זה.

    ד"א, מצטרף למחמאות על מרקיזיו. שחקן ענק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/9/09
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,972
    אני פשוט כבר רואה את התמונה הכוללת,אתה מנסה להוציא אותנו נהנים משיפוט כדי שלא נוכל לבוא אליך בתלונות אחרי זה,אז תסיר דאגה מליבך,אנחנו לא בכיינים כמו חבריך.

    החזקנו יותר בכדור,הגענו ליותר מצבים(2 מהם נפסלו) והיינו,לטעמי טובים יותר,אתה בטח תגיד שאני סובייקטיבי,אז קרא פה דעות של אחרים ותראה שגם אם אני לא לבד,להפסיד בטוח לא הגיע לנו.

    ויודע מה? נלך איתך והגיע לנו להפסיד,בכלל לא דומה לשליטה הפשוט אבסולוטית של היונייטד במשחק מול סיטי(80-20 בהחזקת כדור,כך מספרים האוהדים),שמה פשוט המשחק כלכך צעק לשער של היונייטד(ואגב המנהלים שכנעו אותי שכל עניין השופטם את פרגוסון באמת מלוכלכך והוא מוגזם בטרוף),פה זה ממש לא התקרב להיות המצב.

    לגבי ג'יובינקו,אני קצת מיואש,עם מארקיזיו חברו הטוב לא יתרום לו איזו ביצה הוא לא יגיע לשום מקום.
    הוא פשוט פחדן,זאת הבעיה שלו,וזה מתבטא בהמון פעולות,בזה שהוא לא בא לקבל כדורים,לא בועט לשער(כל הזמן מחפש למסור) וכו'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/09
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני ממש לא בטוח אם העסק של ג'ובינקו נובע רק מביטחון. הוא כן, אבל בתור גורם שאפשר לשנות אותו. אני באמת חושב שהוא שחקן שאולי לעולם לא יוכל להצליח בליגה האיטלקית - בגלל הגודל הפיזי. זה שהוא קטן מוריד לו את הביטחון באופן אוטומטי, ואני לא בטוח שזה שהוא ישחק בקבוצה שתבנה עליו את המשחק שלה יחפה על זה.
    מה שאני מנסה להגיד, זה שלא משנה כמה ינסו לבנות לו ביטחון, חוסר הביטחון שלו מהגודל הפיזי שלו תמיד יהיה גדול יותר וימנע ממנו לעשות את הפעולות ההתקפיות שנדרשות משחקן בעמדה שלו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/9/09
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,972
    לא חושב,שדווקא זה מה שמפריע,יותר מפריע זה שבמשחק מול צ'לסי גם אם הוא יירצה לנסות לטאקל את אסיין הוא יעוף 15 מטר אחורה דווקא פעולות התקפיות הוא יכול/ועושה גם הרבה פעמים בשפע,שוב,לא מעט פעמים הוא הראה שיש לו את זה,הרי כשהוא משחק טוב הוא פשוט נפלא,וראינו את זה ביובה וגם באיטליה הצעירה,הבעיה היא שוב,הוא לא איום על השער,והוא נוטה להעלם.עם טוטי למד לקבל מכות ברגליים גם ג'יובינקו יכול ללמוד,אבל שלא יפחד לקבל אותם.
     
  6. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק משעמם האמת. יובה מרדימה (לא אישי, אני דווקא רוצה שהיא תצליח כדי שתהיה תחרות) אותי בהרבה משחקים שלה, בטח כשדייגו איננו. כדורגל מהגנה להתקפה, בלי קישור, בלי יצירתיות, בלי יכולת ברוב הזמן (גם אינטר לא משחקת הכי טוב, אני יודע להודות). הגול של יאקווינטה היה נהדר, הגול השני במצב נייח (מישהו דיבר על הקרנות של אינטר?), אבל אני לא בא בטענות או משהו, כי זה חלק מהמשחק. מגולים כאלה טרזגול עשה קריירה, מעטים החלוצים שיודעים להימצא ברחבה - במקום הנכון ובזמן הנכון כמוהו. ראול ופיפו עולים לי בראש גם, וגם קרספו.

    קרספו חייב לפתוח בגנואה, גם בגילו. הוא חלוץ מריח שערים ואין אחד בקבוצה הזו שטוב ממנו בזה. אך היו ימים שגם אינטר נהנתה ממנו. פשוט אגדה האיש הזה. כ"כ שמחתי בשבילו. :aaa031:
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    השתן עלה לנו לראש!
     
  8. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aaarofl: הרגתה אותי.

    ג'יובינקו ממש מאכזב ביובה. לדעתי יותר מדי ניפחו את השם שלו, אבל אני בטוח שבעונת השאלה אחת או שתיים והוא יהיה השחקן שאנו רוצים לראות ממנו. דווקא שילוב שלו עם אקוופרסקה באטאלנטה יכול להיות מעניין. בינתיים, לטעמי הוא אוברייטד מוחלט.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/9/09