המחזור החמישי בסרייה A:: יובה וסמפ' כבר לא מושלמות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏23/9/09.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    זה שיעורי בית מהחוג לתסריטאות? זה תסריט פרי הדמין או הרצון שלך.

    הסגל הזה לא שווה אליפות, אבל מקום 3-4 הוא בהחלט שווה. אנצ'לוטי (בלי מרכז הגנה שמתקרב בכלל למה שיש היום "נסטה את סילבה") השיג את המקום השלישי. הטענה העיקרית שלי שלאונרדו יכשל במשימה הזו ומאמן אחר יכול להצליח בה. הסרטן שהתפתח, קרי הבעיות הכלכיות של המועדון, היא - להבדיל מהתסריט שלך - עובדה שאין אלא לקבל אותה ואלה התנאים שיש לעבוד תחתם. לתת ללאונרדו להיכשל כדי בסיום אותה עונה ברלוסקוני ישחרר 200 מיליון אירו זה שוב משאלת לב ולא יותר.

    ותזהר עם הגרזן על הלפ טוופ -חדש!
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאנצ'לוטי גם היה קאקא שבעונה גרועה נתן 16 שערים ו-9 בישולים בליגה, וגם מעבר לסטטיסטיקה היבשה הזאת עשה את כל המשחק. לא משנה איזה מאמן אתה, תחליף את זה במה שיש לרונאלדיניו להציע, אתה תקבל את מה שאתה רואה היום. אוקיי, אז אתה אומר שזו קבוצה ששווה מקום 3-4 ואם לאונרדו יצליח לסחוב אותה עד לשם, זה ייחשב הצלחה? אז מה הבעיה עכשיו? הקבוצה לא נראית פחות טוב מהעונה שעברה, היא לא משיגה תוצאות פחות טובות (חוץ מהפריק שואו בדרבי), היא לא שונה כמעט בכלום. תן לו עד סוף העונה לסיים במקום ה-3-4, רד לו מהתחת!
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    טוב, אני יורד ממנו. אבל אני אומר כבר עכשיו, אני לא מתכוון לנחם אותך כשתבוא מתייפח מבכי כשבסיום העונה יתברר שהקבוצה לא תשתתף בליגת האלופות.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    שום מאמן בעולם {גם לא אנצ'לוטי} במצב הנוכחי של הסגל הזה יביא את מילאן למקום רביעי.
     
  5. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אתה צודק, אין לדעת איך המשחק היה הולך אם לאציו הייתה ביתרון. אולי היינו חוזרים ל-5-1? אולי זה היה נגמר 1-0. טענות של "אם היה ככה אז היה ככה" לא רלוונטיות בשום ויכוח, כיוון שאין לך שום ביסוס מה היה יכול לקרות. העובדות אומרות שאם השער היה נחשב ללאציו, אז ההפסד היה 2-1. מניין לך שהיינו מתפרקים אחרי 1-0?
    ושוב, העובדה היא שבארי כן כבשה שער. ואם אינטר לא הייתה שמה פנדל ובארי הייתה מביאה 3-0? אין לך שום הוכחה שדבר אחד יותר סביר מדבר אחר.

    ואני עוד הלא הגיוני... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  6. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי התגובה הזאת אתה הוא זה שעוד יותר לא הגיוני. אני ניסיתי לנחש איך המשחקים היו נגמרים לולא טעויות השיפוט? מי הייתה מתפרקת/מפסידה או מנצחת? לא, אמרתי שהמשחק לא היה מתפתח באותה צורה אם לאציו הייתה יורדת למחצית ביתרון מוצדק. אתה זה שאמר, ניבא, וניסה להביא ביסוס על זה שבגלל שכבשתם פעמיים אז בהכרח השער שנפסל ללאציו לא היה קריטי, שגם אם לאציו הייתה יורדת למחצית ביתרון 0-1, יובה הייתה מנצחת.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    כלכך מעצבן אותי שהקבוצה לא משחקת טוב משחק שלם, זה תמיד מחצית אחת או פחות, אתמול במחצית הראשונה שיחקנו נהדר והשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה עם יתרון מוצדק של שני שערים, היה מן הראוי להמשיך באותה יכולת ולנסות להבקיע עוד יותר שערים, ודווקא בעונה הזאתי זה חשוב מאוד, כי הליגה תהיה צמודה ולהפרש השערים לדעתי יהיה חלק בסוף העונה. אבל כמו נגד ברסה הקבוצה הורידה הילוך והעדיפה לשמור על התוצאה, למזלנו שיש לנו העונה הגנה יציבה שיכולה למנוע כל התקפה של היריבות, אך בכל זאת אין דבר מושלם, ועם הזמן זה יכול לעלות לנו ביוקר. לכן אני מקווה שמוריניו ידאג לשנות את הגישה שלו, אם באמת אכפת לו שאינטר תביא תוצאות ותיראה טוב.
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי איך שהדברים נראים כעת, אפילו לא אחשוב להאשים את לאונרדו במקרה כזה.
     
  9. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באלאק קשר אחורי? למפארד קשר אחורי? רק אסיין, וגם הוא מצטרף להתקפות, מאיים על השער ואפילו כובש. אין מה להשוות.

    סניידר בריאל מדריד פרח כששיחק באגפים. משם הוא מנצל את המהירות שלו, הטכניקה והבעיטה לשער. באמצע הכל צפוף ותקוע כמו פקק, אין לו את האפשרות להתבטא יותר ולכן גם לא ראינו ממנו הרבה עד עכשיו, גם בגלל החיבור שלו לאינטר שלוקה בחסר.

    לא מבין איך אפשר לקבוע שמנסיני גמור. הבנאדם לא משחק בכלל, לא מקבל צ'אנסים להוכיח את עצמו, זה לא הוגן לשפוט אותו. תן לו 5-6 משחקים בהרכב ברצף ואז נדע מה מצבו מבחינת כושר משחק. עונה שעברה מת, הוא לא התאקלם כראוי בעונה הראשונה, אז מה, אני יכול להביא פה אלף דוגמאות לשחקנים גדולים שהגיעו למועדון לא התאקלמו, עזבו ופרחו במקום אחר. והוא בן 29 בסך הכל, לא סוס מת ולא כלום. קוארסמה הוא דוגמא קלאסית לכך. היה פרווה בברצלונה, הגיע לפורטו והפך לאחד הווינגרים הטובים בעולם. גם הוא צריך לקבל יותר אמון ממוריניו, בטח כשהקישור שלנו לא כזה איכותי.

    אינטר צריכה לשנות שיטה לא כדי לבדר קהל, כי אם להשיג תוצאות טובות יותר באלופות. הקישור היצירתי שלנו מתחיל ונגמר בסניידר. מעט מדי. עם 2 ווינגרים באגפים גם אטו ומיליטו יועילו יותר. בברסה יש את הנרי ומסי באגפים, בריאל את רונאלדו וקאקא, בבאיירן את ריברי ורובן, ביונייטד ולנסיה ונאני, ואפילו צ'לסי משחקת עם מאלודה וקשר ימני תמיד תומך מהאגף, אם זה למפארד או שאנלקה יותר לאחור.

    מוריניו משחק עם 3 כלים התקפיים בסך הכל בהרכב. זה אולי יספיק לנאפולי, קליארי ופארמה, אבל לא מעבר לזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/09
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    סטנקוביץ' לא קשר אחורי, וגם קמביאסו לא "גרזן" הוא קשר 50/50.
    אינטר לא צריכה לשנות את השיטה שלה, ברגע שהשחקנים יתחברו הקבוצה תיראה יותר טוב, השיטה היא לא הבעיה, כי היא הכי מתאימה לחומר השחקנים שעומד לרשותו של מוריניו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/09
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    איך אתה יכול להיות כל כך בטוח שהמשחק לא היה ממשיך כפי שהמשיך?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/9/09
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    גם אני לא הבנתי, במיוחד אחרי היכולת הטובה שלו מול בולוניה, בנוגע לזהות האשם אז אני גם חושב שלאונרדו הוא האחרון שאפשר להאשים אותו. הוא לא באמת היה צריך לקחת את התפקיד הזה וחבל שעשה כך אבל גם אחרי שלקח הוא לא קיבל את מה שהיה צריך לקבל מההנהלה שכבר מספר לא מבוטל של שנים גורמת לקבוצה הזו להיראות כמו קבוצת אמצע טבלה אומללה ובכך מפחיתה את היוקרה של המועדון בפני שחקני העילית של אירופה.

    אני לא יודע מה יגרום למחדל המתמשך הזה להיפסק אבל כדאי גם ללאונרדו להפסיק לשקר אתמול, הקבוצה נראה כבויה גם אתמול וזה ממש לא כמו שהדברים שלו ניסו לגרום לזה להיראות.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אורי, אתה קצת מחמיא לסגל שלנו כשאתה אומר שהוא שווה מקום 3-4.

    יש לנו שוער של קבוצת תחתית, מגנים בינוניים (חוץ מאבאטה שהוא פוטנציאל), שני בלמים נהדרים, קישור איטי שהוא די חסר יצירתיות ונע בין מצבי הרוח של סיידורף/פירלו, והתקפה שמתבססת על ילד בן 20 (כישרון ענק ושחקן נהדר) ודוחק כדורים בן 36. זה כל-כך גבולי ומתגרה.
     
  14. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    עוד משהו שמתסכל אותי זה פאטו. הוא נראה כל כך חסר חשק וחסר רצון אמיתי להילחם. לא יודע אם זה בגלל חוסר השותפים שיש לו (ובכך אין מה באמת להאשימו) או בגלל כל סאגת אנצ'לוטי בקיץ אבל הגיע הזמן שהוא יתעורר.
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מחצית של כדורגל מצויין. כדורגל איטלקי מצויין - אין הרבה מצבים, אבל לא בשל התקפות חלשות, אלא בגלל משחק הגנה משובח של שתי הקבוצות. לא מפתיע כמובן: גספריני מול פרארה, 17 איטלקים על המגרש וליפי ביציע. תענוג.

    אמאורי, חייב, אבל חייב כמו שאדם חייב מים אחרי יומיים מיובש במדבר, שער.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/09