המחזור החמישי בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏11/9/09.

  1. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משחק שטרם נתתי עליו את הדעת היה המשחק המרכזי אתמול בין המבורג ושטוטגארט. המבורג בינתיים הדבר הכי חם בליגה. להבדיל מהשנים האחרונות הם כן מצליחים לגלות המון יציבות,מישהו אמר זה רוברטו? מי בכלל מסוגל להאמין שהבחור כבר בן 35? 13 נקודות מתוך 15 אפשריות זה לא הולך ברגל, מה גם שהיריבות שהם ניצחו העונה עד כה הם יריבות לא פשוטות בכלל כמו שטוטגארט, וולפסבורג ודורטמונד. עושה רושם שלבאדיה כתב מתכון מנצח אבל בכל זאת מילת המפתח אצל המבורג היא היציבות, אם היא תמשיך לשמור על יציבות היא מסוגלת ללכת עד הסוף ולהאבק עם באיירן על התואר. בסך הכל יש לה את אחד הסגלים הכי מאוזנים בבונדסליגה.
    שטוטגארט היא הסיפור הפחות הנעים מהמשחק הזה. אני עוד במחזור הפתיחה במשחק מול וולפסבורג טענתי שההגנה של השוואבים טעונה שיפור, אבל באבל כנראה בחר שלא להקשיב לי. מצטער, אבל שטוטגארט ספגה העונה כל כך הרבה שערים שטותיים שהקבוצה לא הייתה צריכה לספוג שבסופו של דבר פגעו בתפקוד השוטף של הקבוצה. שטוטגארט אחרי חמישה משחקים עם ניצחון בודד בלבד על פרייבורג, שהיא לטעמי הקבוצה החלשה בליגה נכון להיום. שבוע הבא מצפה לשטוטגארט משחק מול סוגרת הטבלה, פ.צ. קלן, משחק שהיא חייבת לנצח כדי להישאר בתמונת הצמרת לעונה הקרובה.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    דיברנו על זה הרבה בהולנדי. אנחנו ממש תמימי דעים. המבורג רכשה מהולנד את הדבר הכי טוב שהיה בליגה ולדעתי אחת הגניבות הגדולות באירופה. אני ושי כבר אמרנו שמדובר בקיצוני הטוב ביותר שצמח לנו מאז אוברמארס, ועוד הוא עלול להיות יותר טוב ממנו. נכון, הוא צעיר ויש לו מספיק זמן לקרוע זוג או שניים, אבל פוטנציאלית מדובר בפצצה הולנדית שלא סופרת את רובן (בעיקר באופי הנוח ובחוסר האנוכיות) ועלולה להפוך למלפצת במונדיאל הקרוב.

    אני מלקק את השפתיים שאני רואה אותו. בכל השנים האחרנות לא ראיתי הולנדי עם הכישורים שלו (שוב, רובן, אבל כבר דיברנו על זה).


    אלייה. אלרג'ו אלייה.
     
  3. yossse Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/09
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תפסיק לדבר שטויות,מה אתה משווה את הילד הזה לרובן?
    אנחנו נראה בסוף העונה .המבורג ולברקוזן קבוצות בלי אופי עד פגרת החורף באיירן 6 עד 8 פור על כל הליגה
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לא נוח לך אל תקשיב. רובן ענק ואמרתי את זה מיליון פעמים פה. סך הכל אמרתי שמבחינה פוטנציאלית אחרי כל כך הרבה שנים יש להולנד קיצוני אדיר שיכול אפילו לעבור את רובן (כרגע הקיצוני ההולנדי הטוב ביותר בשנים האחרונות). זה הכל. ברור שנחיה ונראה וברור שיש לו זמן (וגם את זה אמרתי, אם הייתי קורא עד הסוף ולא ממהר להגיב).

    וסך הכל במחיר שנקנה המבורג עשתה עיסקה אדירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/09
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    האמת היא שמאז שהתחילו השמועות על רובן אצלנו (עוד לפני שהוא עבר הרי זה התחיל) חשבתי על מה שאתה אומר. ואני דיי מסכים. מה שכן, בנתיים רובן מאוד מפתיע אותי לטובה, בעיקר בעניין האנוכיות.
     
  6. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    5-1 על הכיפאק, אבל באיירן לא הרשימה (ראיתי ת'משחק). 5 הברקות של שחקנים גדולים (מאיפה המולר הזה בא? נוער?) /קומדיה של טעויות מבישות של הגנת דורטמונד הספיקו לתוצאה החד צדדית הזו. מיד להסיק מכך שההולנדי והקבוצה שלו יצאו לדרך חדשה יהיה נמהר מדי לטעמי. נראה בחיפה מה יהיה. אבל כיף, כיף לראות את באיירן בעידן רובן. קבוצה תוססת הרבה יותר, רואים כדורגל יותר מבעבר, ההולנדי הוסיף אקסטרה של יצירתיות וכדורגל סקסי לחוד העקר של באיירן.

    מה שהחתמה אחת יכולה לעשות...

    אגב מה עם טוני? לכשיחזור לכושר יהיה ברוטציה או יבלה ביציע עד ינואר?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/9/09