המחזור החמישי בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏19/9/08.

  1. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח - מה יש לבורובסקי נגד ורדר? 5-2

    ואיזו החמצה של פיזרו!!!!!!
     
  2. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולגביי מה שקורה במינכן :

    שלא יהיה לאף אחד אשליות ,מי שממציא שיטות התקפיות חוטף .
    הייתי כול כך שמח אם המאמן של באיירן היה אוטו ראהגל או איזה בניטז ,ושבאיירן תיהיה קבוצה שעושה לרוב הגנה .

    חבל ..

    קלינסמן לא יביא את באיירן לשום מקום .

    התוצאה בליגת האלופות משקרת ,באיירן הייתה צריכה לספוג אז לפחות 2 שערים .

    ההגנה גרועה ,הקישור מבחינה הגנתית גרוע ...

     
  3. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יום חלום למרקוס רוזנברג - שני שערים ובישול ועוד כמה התקפות יפות - שחקן זה מבחינתי הוא המצטיין במשחק.
     
  4. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק פשוט מדהים לכל חובב כדורגל,עם כל הצער שבדבר. הייתי פשוט המום. משחק סופר אטרקטיבי שכיסה את המחזור היחיסית יבש בבונדסליגה והשאיר את הבונדסליגה שוב בצמרת השערים פר מחזור.

    אבי מלר היום בשידור הזכיר מילה באנגלית שפירושה משהו כמו "ביזיון\המצב רע" והוסיף ש"בטח החברים מאייסוקר ידעו מה המילה בגרמנית". כרגיל הוא גם דיבר עלינו ועל היחס שלנו כלפי לוסיו כאשר הוא מוסיף נתונים סטיסטיים מוצלחים של לוסיו.

    שיהיה לכלכם המשך יום נעים ונקווה שגם מחר יפלו שערים בבונדסליגה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חזרתי הביתה מהמכון כושר, פתחתי את הטלוויזיה כדי לראות מה התוצאה וראיתי שליד וורדר ברמן רשומה הסיפרה - 4. הייתי בטוח שזו טעות, כי באיירן הגיעה למשחק במצב הרבה יותר טוב מאשר ברמן, שחסרה טורטן פרינגס למשל, האיש שאחראי על קטיעת ההתקפות המתפרצות של היריבות וגם מצטרף להתקפה נהדר, וגם ברמן בדר"כ משחקת התקפי מאוד לא משנה באיזה מגרש, וחשבתי שבאיירן תדע לנצל את השטחים הרבים,, אבל אחרי המשפט של אבי מלר הבנתי שזו התוצאה האמיתית.

    את המשחק המלא לא ראיתי כמו שאמרתי, אבל בהחלט אפשר להסיק שהטקטיקה של קלינסמן פשוט נכשלה. לוקה טוני לא הגיעה היום לאף מצב של שער. ההגנה של באיירן עלובה כמובן, השער הרביעי של ברמן היה הכי מעליב לפי דעתי. לפיזארו היה את כל הזמן בעולם לעשות את הסיבוב המצויין ולהבקיע. אני חושב שעם שוער אחר התוצאה לא הייתה נראית ככה, כי בכל-זאת רנסינג אשם לדעתי בשני שערים לפחות(אני לא אומר שהוא שוער לא טוב, אני מדבר רק על המשחק היום), אבל ברמן הייתה מסוכנת הרבה יותר מההתחלה.

    לנתח את היכולת של ואן בומל אני לא יכול, אבל מה שכן, הוא לא יכול להחזיק את האמצע לבדו. לפי מה שהבנתי אז זה רובטו הוחלף וזו דעו גדולה. השחקן הזה אולי יותר משמעותי בבאיירן מאשר ואן בומל. ההולנדי עושה עבודה טובה אבל גם הרבה שטויות, וזה רובטו לעומת זאת שקט, מופנם, ובכל זאת מוסיף המון גם בהגנה(בהחלט יכול להיות שהוא עולה על ואן בומל בקטע הזה) וגם בהתקפה.. קלינסמן משחק באופן יותר מידי הרפתקני, אין איזון במשחק של הקבוצה ובצ'מפיונס-ליג באיירן תקבל בראש.

    אוזיל הבקיע היום שער מדהים ובכלל היה אולי המצטיין על המגרש(שער ובישול נפלא לרוזנברג), אני מקווה שהוא ימשיך ככה. זה שחקן שלא הכרתי עד היום, מעכשיו אני יותר אתמקד עליו.

    אני חייב לציין לטובה את הקהל של באיירן מינכן שהתנהג למופת, לפי מה שראיתי הם המשיכו לעודד את השחקנים או לפחות לא שרקו בוז.

    באיירן עדיין המועמדת מספר 1 לאליפות אבל יש לקלינסמן הרבה חומר למחשבה. ושריברי יחזור כבר.

     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ראיתי ולא האמנתי. ורדר ברמן דואגת להביא לנו השנה את הבונדסליגה מותחת מתמיד. באיירן מינכן ניסתה, גם כשהיה מדובר בשלישייה ורביעייה, אבל הם תפסו את הירוקים ביום שהכל הלך להם. כשרוצים לעשות פרסומת לכדורגל, צריך להביא משחקים מהסוג הזה.

    המבורג חייבת לנצל את זה מחר מול וולפסבורג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/08
  7. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה שבאיירן מינכן הופכת להיות ריאל מדריד וברצלונה ,קבוצות שהשנה לא יכולות לקחת את ליגת האלופות ,מישהו רואה את ריאל מניפה את גביע האלופות ? אם כול משחק בבית הם חוטפים לפחות שניי שערים , או את בארסה שקשה לה לשמור על שער נקי ?

    באיירן הופכים לקבוצה מהסוג הזה ,לא קבוצת ברזל כמו צ'לסי או זניט וזה חבל ,חבל שבמקום לשמור על המסורת ולהיות קבוצה מהסוג הזה באיירן מעדיפה לשחק יפה והתקפי ,כמובן שלא כול הבעיה היא בגישה ,יש גם בעיה באמצע המגרש,חסר שם איזה קילר ...

    מצדי כול משחק 1-0 ואני מרוצה ושמח .

    בלי הגנה חזקה וקישור הגנתי שימנע מהיריב להגיע למצבים ,אין סיכויי ,אז לקלן אפשר לתת שלוש שערים ,כמו שריאל נתנה לנומיננסה או בארסה לספורטינג ,אבל מה יהיה כששניי הקבוצות האלה יפגשו קבוצה ברמה של צ'לסי ?

    אני לא יודע עד כמה קלינסמן מודע לזה שבאירופה אם בבית הוא יחטוף שערים הסיכויים להגיע רחוק שואפים לאפס .
    במקום שהאליאנז יהיה מבצר הוא נהפך לבדיחה ,לא יתכן מצב שקבוצה תבוא ותתן שם 5 גולים ,שניי גולים זה כבר קו אדום לחטוף בבית ולא משנה מאיזה קבוצה .

    נקווה לטוב .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/08
  8. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יום שבת את יודעת/יש בעיר מסיבה...איזה אושר! תודה ל-11 המופלאים מברמן שעשו את הלא יאמן,
    5-2 נגד באיירן בארינה,יש עדיין ניסים בכדורגל,ברמן התחפשה היום לסנטה קלאוס ומילאה את המשאלות
    של כל קבוצות הבונדסליגה וגרמניה בכלל כשהשפילו את להקת היהירים של אולי הונס וקרל הינץ רומגפי..
    היה שווה רק בשביל לראות את הונס בספסל של באיירן רוצה לחנוק את קלינסמן אבל מתאפק ומתפלץ
    בכסאו מחוסר ברירה
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/9/08
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו איזה משחק! היסטוריה !
    התחלתי לראות את המשחק לקראת סיום המחצית (עקב סיום דרמטי בין מידלסבורו לסנדרלנד) והגול של נאלדו גרם לי לחשוב - באירן תעלה בטירוף למחצית השניה, תשיג שער מצמק מהיר ואז יהיה לנו משחק מטורף, קצבי ומהיר של לחץ בווארי מול מתפרצות של הירוקים. כך עשה רושם שהמשחק יתפתח, אבל אז הגיעה הפצצה השמאלית של הילד ממוצא טורקי, שאפשר לומר שזה משחק חייו והלוואי שיפרוץ מכאן והלאה, בניגוד ל'תקוות טורקיות' אחרות מדשדשות (נורי סאהין, אברהים אפלאיי). השער הזה כבר פירק את המשחק לגמרי, בהלם הזה ברמן השיגה תוך 10 דקות עוד שני שערים.
    ההגנה של באירן הייתה מזעזעת מכל כיוון שתבחרו להסתכל. לאהם ולוסיו רוצים לפצות בפריצות קדימה, אודו בבישול ודמיקליס במרפקים אבל את הקהל שלהם זה בטח לא ריצה היום.
    עוד הפתעה מבחינתי הייתה העליונות של ברמן בקישור וזאת לאור העדרות של פרינגס בעיקר, לצד שחקני הרכב נוספים.
    מילה טובה אחרונה על ברמן מבחינתי לפר מרטסקר על כיסוי מעולה על טוני (מלבד הבישול של השער השני בגרבג' טיים) ולרוזנברג על מיקום מעולה, סיומת בקור רוח וגם פירגון לפיזארו. אולי סוף סוף הוא יעבור לרמה הגבוהה של החלוצים באירופה.
    ומילה טובה יחידה על באירן מבחינתי לקהל שעודד כל המשחק, ולא ראינו חצי מגרש ריק במשך שליש משחק. עם זאת, אני חושב שגם על קלינסמן, עם כל הכבוד, חלה החובה להתפטר אחרי תבוסה כזו.

     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מה להתפטר? אתה צוחק נכון? פרגסון לא הובס אף פעם? קאפלו? כולה משחק אחד שלצד אחד הכל הלך ולצד השני הכל הלך הכי רע. היו ימים כאלו בכדורגל. בסך הכל קלינסמן עושה עבודה יפה עד כה ולשפוט אותו אחרי חודש אחד טוב עם משחק רע זה לא במקום. הוא ישפט אחרי עונה שלמה.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    להתפטר גל ?

    אומנם היום חווינו היסטוריה מזעזעת מההיבט הבווארי, אבל זה עדיין לא סיבה מספקת לטעמי לקלינסמן לארוז את המזוודות.
     
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלע, אני מסכים איתך, ובהחלט כדברי נחמה לאוהדי באירן אני יכול להגיד בדיוק מה שאתה אמרת.
    מצד שני, בלי לראות את כ-ל משחקיה של באירן העונה, אני התרשמתי שעד כה באירן תחת קלינסמן היא לא קבוצה מסודרת, ובטח לא הצלחה מסחררת, בליגה עד כה רק שני ניצחונות מ-5 משחקים, ורק משחק אחד (קלן) שבו היא לא ספגה. בליגת האלופות השבוע היא לא הבריקה והשופט הציל אותה ממבוכה, והשיא היום עם תבוסה ביתית שלא בטוח שהמועדון באירן מינכן יכול להרשות לעצמו, ליריבה גדולה וכשזה מגיע אחרי תקופה של הצלחות דחוקות (אני לארג'). הרי עם התקציב שיש לה לעומת האחרות, וגם עם היתרון היחסי בקאדר השחקנים, היינו מצפים לכל הפחות לניצחונות. כאן אפשר בהחלט לבוא בטענות למאמן, ולא רק על היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/08
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני בכלל נגד לשפוט מאמן אחרי חודש עבודה במועדון, כי אם כך כל הקבוצות יעבדו, הרי שהכדורגל לא יעבוד כי אי אפשר לחבר קבוצה בחודש. זאת הבמה להזכיר את החודש וחצי הראשונים של פליקס מגאת' בבאיירן מינכן ב 2004/5 עם שורה של תוצאות רעות וקבוצה מבולגנת, אבל אז השחקנים הבינו מה המאמן רוצה מהם ואט אט זה התחבר לצמד דאבלים בגרמניה. אולי קלינסמן לא מבריק, אולי, לא יודע עדיין, פשוט מוקדם מידי. תום העונה נדע בדיוק מי הוא קלינסמן המאמן.

    טרגיות מסוג זה היו לכל המאמנים הגדולים בהסטוריה של הכדורגל. יש ימים שבהם קבוצה מתפרקת לחתיכות. היום זה קרה דווקא למאמן חדש בתפקיד, צר לי עליו, מסכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/08
  14. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שמשחק אחד עושה לאנשים פה. עוברים את גבולות הנימוס, יוצאים מהכלים, מאבדים פרופורציה, מלכלכלים על אנשי מקצוע, משתמשים באייקונים פרובוקטיביים ותוקעים מסמרות (באויר).

    ואני אפרט:

    Football God - קלינסמן לא טיפש. זה רוברטו היה רע, והוא לא יכול לשחק קשר אחורי סולו אם ואן בומל היה יוצא. מנגד, אסכים איתך אם הייתי אומר שצריך להחליף את ואן בומל עם אוטל.

    ksla - או ליתר דיוק kiki123 לשעבר. לא צריך כל פעם להכניס את צ'לסי ושות' לדיונים של באיירן. את משחקי הליגה תשאיר לקבוצות מהליגה. את התיאוריה שלך אני מציע השאיר לדיון הגרמניות באירופה.

    אוי דיגי בם בם - האייקון של החזירון אינו מקובל בדיונים כאן!

    Alvaro Recoba - להזכירך בסנט פטרסבורג לבאיירן כאב יותר. האם היית מעז לדרוש את ראשו של היצפלד אם הוא היה המאמן?

    Raulito - אמרת שלא ראית את המשחק. אז איך בכלל קבעת שטוני לא הגיע לשום מצב? לידיעתך, טוני כן הגיע, שני מצבים לפחות שביום רגיל היו הופכים לצמד בלוח התוצאות.

    -----------------------

    מצער שבינתיים אף אחד כאן לא דיבר על המשחק מבחינה מקצועית פרופר.
    כלומר, איפה הצליח שאף, איפה נכשל קלינסמן, כמה תרמו ההחמצות של טוני לתוצאה, כמה תרם פודולסקי, למה ואן בומל נעלם, למה כל כדור חוזר היה נופל לרגליים ירוקות, למה היו המון איבודי כדור של באיירן, למה דייגו היה כל כך חופשי, האם החילופים נכונים, וכו' וכו'.
     
  15. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יש לחבר? זו קבוצה שזכתה בדאבל בעונה שעברה עם עליונות על האחרות. כמה שחקנים הצטרפו? האנס יורג בוט? בורובסקי דווקא נראה היחיד שמחובר... מלבד קאן גם לא עזבו שחקני מפתח. "לחבר את הקבוצה" זה תירוץ של מאמנים ישראלים.
    אני לא קורא לפיטוריו, אני גם לא אוהד וזה לא בראש מעייניי, פשוט אני מחזיק מבאירן מועדון שלא יכול לסבול תוצאה כזו.

    אהיה כאן לתגובות נוספות מאוחר יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/08