המחזור החמישי בבונדסליגה:: דורטמונד מארחת את לברקוזן, דרבי בקלן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏18/9/15.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    זה בדיוק מה שאני אומר, יש פה בעיה פסיכולוגית, הרי גם גינצ'ק (לדוגמא בהמבורג) וגם הרניק (במדי אוסטריה) כבר הוכיחו את עצמם בתקופה האחרונה.
    וסורי, אי אפשר להשוות בין צורת המשחק ההגנתית של סטיבנס וההתקפית של צורינגר.
    למרות ה אפס נקודות הרבה זמן לא נהנתי מאופן המשחק של שטוטגארט כמו בתקופה האחרונה. ועכשיו עם סונוז'יץ' נראה שהביאו בלם סולידי ככה שגם הבעיות בהגנה פחתו.
    רק לפתור את הבעיה הפסיכולוגית בניצול המצבים ואפשר יהיה גם להנות מהתוצאות.
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני רואה את שטוטגרט כקבוצה לא רעה, שיכולה לשחק כדורגל טוב מאוד ועם לא מעט יצירתיות בחלק ההתקפי, אבל כרגע היא סובלת מבעיה מנטלית. לא רואה אותה יורדת ליגה, במיוחד כשיש קבוצות שנופלות ממנה משמעותית מבחינה איכותית (גם קבוצות שפתחו את העונה טוב).


    דורטמונד משחקת נהדר, אני בספק שהכושר הזה ימשך לאורך זמן ובשלב כלשהו היא תאט ו׳תהפוך׳ לקבוצה טובה מאוד שתסיים במקומות 2-3 ואולי תתן קצת פייט לבאיירן, אבל לא לקבוצה מעולה שתיאבק ראש בראש בבווארים. קגאווה, וייגל ומחיטריאן מעולים, גם כל שאר הקבוצה מצוינת.

    לברקוזן עם משחק חלש, לא הקשו מספיק על דורטמונד, החיסרון של לארס בנדר בלט, גם מבחינת מנהיגות.
    חלק מהשחקנים היו סבירים, אבל כמה מעצבנים אותי - וונדל שכל משחק עם עבירות מטופשות, והפעם גם אשמה בשער השני, ועם ארבעה צהובים אחרי חמישה מחזורים (מאזן די מטורף שאפילו ספאחיץ׳ לא הגיע אליו). בלראבי בהופעה חלשה מאוד, צריך להתאפס על עצמו.
    צ׳יצ׳אריטו לא טוב עם הכדור, אבל עושה תנועה טובה וצריך עוד להסתגל. קיסלינג מעבר לשיאו, עדיין נכס חשוב ללברקוזן אבל לברקוזן צריכה לחשוב על מחליף לעונה הבאה, ולא צ׳יצ׳אריטו או מחמדי שהם שחקנים עם סגנון שונה. מחמדי ובראנט (חוץ מהעקב האדיר בנבדל ;)) עם הופעות חלשות מהספסל, אבל הייתי נותן לאחד מהם לפתוח במקום בלראבי מול מיינץ.
    דונאטי היה בסדר, ולאור היכולת של הילברט לאחרונה שמיט צריך לשקול לתת לו להמשיך. יש גם את ידבאיי, אבל יש עוד זמן עד שיחזור מהפציעה.
    לנו עם טעות ענקית בשער הראשון, אבל גם עם הרבה הצלות יפות.
     
    Franco אוהב/ת את זה.