המחזור האחרון ב-Serie A - קרוטונה נשארת, אמפולי יורדת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏26/5/17.

?

מי תיהיה היורדת השלישית לסרייה B?

  1. קרוטונה

    6 הצבעות
    50.0%
  2. אמפולי

    6 הצבעות
    50.0%
  1. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,014
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    אפרופו האיצטדיון. איפה זה עומד? נזכה לראות אותו עוד בימי חיינו?
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פאלוטה הבטיח חדשות בעוד שבועיים.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אי אפשר להתנהג כאילו רומא היא הדוגמה הרלוונטית היחידה כרגע ולנתק את כל שאר הקבוצות מהדיון. מילאן ואינטר יוציאו הרבה כסף בלי ליגת האלופות. האם זה מבטיח להן משהו? בטווח הקצר לא, בטווח הארוך כן. בסופו של דבר אנחנו נגיע ליום שבו רומא תתפוס עונה לא טובה ותישאר בחוץ. כשזה יקרה או שהיא תשקיע למרות זאת או שהיא תשקע. אף אחד לא יחכה לה. וכל זה עוד לפני שלקחנו בחשבון את העובדה שבסופו של דבר מדובר פה רק על 40-50 מיליון, שזה פינאטס לעומת הסכומים ששלושת הגדולות ישקיעו בסגלים שלהן. אתה לא יכול לדבר ברצינות על תחרות עם יובנטוס כשלטווח של 3 שנים ומעלה אתה תשקיע פחות אפילו מהמילאנזיות.

    long story short אם הסינים רציניים אנחנו נגיע לעידן שבו אתה צריך להשקיע כדי להגיע לליגת האלופות ולא להיפך. וככה זה גם צריך להיות.

    ראה תשובה לביאנקונרי

    התוצאות של רומא לא היו לפני 7 שנים ולא בעוד 7 שנים אלא לפני שנה וחצי. אתה כתבת כאן מקודם שמה שהיה חסר לאוהדים העונה זה את המקום ה2 מהעונה שעברה. האם ההופעה שלכם בליגת האלופות, בהתחשב בתוצאות, שמה את אשתקד מעל העונה החולפת?

    הקריירה שלהם לא התחילה עדיין. ילד בן 10 שראה את הטקס בקושי נולד כשטוטי היה בשיאו, הוא יזכור הרבה יותר את העונה האחרונה. אני למשל לא זוכר את פאולו מאלדיני בשיא הקריירה, אבל העובדה שהוא נשאר שחקן סגל לגיטימי גם כשהרופא שלו אישר לו לשחק רק אחת לשבועיים ולמרות שברור היה לכולם שהסוס כבר מזמן מת (ולמרות זאת אף אחד לא הוציא הגה) גרמה לי להבין עד כמה העריכו אותו ואיזה שחקן ענק הוא היה לפני כן. זו לא מחווה שמקבל כל שחקן.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    @יענקלך שחרר ,
    1- הפרידה של מילאן ממאלדיני הייתה אחד הארועים המבישים שראיתי. הרגשתי רע לראות את השלטים המגוכחים האלה ביציעים.פאקינג 2 דורות בקבוצה וזה מה שהוא קיבל. הוא לא זכה לקטרזיס של אלכס או פרנצ׳סקו.

    2- לרומא אין סינים, בעונות עד שיהיה לה אצטדיון ונסיקה בהכנסות , המלחמה הגדולה שלה היא חיזוק המותג וההכנסות הנוספות שהיא יכולה לקבל מהישגים. שני הפרמטרים הללו קורים בעיקר בעקבות הישג אחד - השתתפות קבועה בליגת האלופות. זה מגדיל את כוח המשיכה,מגדיל את הברנד וכמובן גם את ההכנסות.לסיים עונה במקום השלישי עלול להיות אסון, כי להשקיע בטירוף(כלומר לבנות על ה50 מליון האלה) ואז לגלות שאין לך אותם = צעד קדימה ושניים אחורה. המשאבים של רומא מוגבלים, העפלה לליגת האלופות זה הרבה מאוד בשבלה. אפילו אם תיקח קבוצת על כמו ריאל , דמיין לך איזה כאוס היה נוצר אילו היא הייתה מסיימת במקום שלא מוביל לאלופות . תראה את יונייטד,אין הגבלת כסף ,מותג חזק ועדיין מתקשים לחזור לעצמם, זה כמובן יקרה בסוף, אבל היעדר מהמפעל החשוב ביבשת הוא בעייתי,גם לאלו עם המשאבים.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    האירוע הפך למביש בגלל החבר'ה שישבו ביציע, לא בגלל מה שקרה בתוך המועדון. יש חלק בי (קטן אמנם, אבל קיים) ששמח ממה שנהיה ממילאן בשנים האחרונות כי זו בדיוק הקבוצה שאותם "אוהדים" ראויים לה.

    אתה לא יכול גם להצהיר שאתה מתחרה עם יובנטוס על תארים ולתת את זה כתירוץ לכך שטוטי לא רואה דשא וגם להשקיע פחות מקבוצות שכרגע לא קשורות בכלל לרמה הזאת ועוד פחות מזה במקרה שרומא חלילה הייתה מסיימת עם 2 נקודות פחות. זה בסדר גמור לפחד ממצב של פשיטת רגל ולכן להתנות השקעה רחבת היקף בהשתתפות בליגת האלופות, זה בדיוק המצב ב16 קבוצות אחרות בליגה. אם אתה לא רואה את לאציו ונאפולי מדברות על תחרות עם יובנטוס אז אין סיבה שתראה את זה גם מכיוון רומא. וכן, אצטדיון, הכנסות מליגת האלופות ובלה בלה. שורה תחתונה יש סיבה שפרנק קסי מעדיף מילאן חצי מתה על רומא בשיא השוונג, יש סיבה שפול פוגבה מעדיף מנצ'סטר יונייטד חצי מתה על יובנטוס בשיא השוונג וכו'.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אמרתי לך (נראה לי) בתחילת העונה שרומא הנוכחית היא קבוצה של 86 נקודות. זה ניקוד של קבוצה תחרותית וזה מה שנדרש ממנה בשלב זה. אליפות או לא תלוי ביריבה, רומא חייבת למקסם את כל האמצעים והרעיונות שלה כדי להציג קבוצה טובה מהקודמת. זה המדד שלה וזה בדיוק מה שהיא עושה. מוכרת את רומאניולי ב25מ' ומביאה שחקן ברמה אחרת לחלוטין (רודיגר) ב14מ'.

    בוודאי שיש סיבה. הוא רוצה לשחק בהרכב ולהרוויח משכורת של שחקן הרכב. גם אני הייתי עושה את הבחירה הזו.
    אגב, אם תהית איך רומא ה"קטנה" הסכימה לשפוך 30מ' על שחקן לעמדה של סטרוטמן, דה רוסי וניינגולאן, זה היה קורה במקביל למכירה של פלגריני שבעצמו מוערך ב30מ'. כלומר, שוגר דדיז\שייחים\סינים זו לא הדרך היחידה להצליח בספורט. זה רק קיצור דרך.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אני חושב שהפרויקט של סבאטיני נכשל ברגע שרומא הרימה ידיים ממאבק על אליפות בעונה שבה יובנטוס פתחה את חודש נובמבר כשהיא בתחתית. כמות נקודות זה גם עניין שתלוי בקצב שהיריבות שלך מכתיבות ככה שזה לא משהו שהייתי לוקח יותר מידי ברצינות. לצורך העניין אם הניסוי של מרטנס כחלוץ חוד היה נכשל = נאפולי נשארת הרחק מאחור = לרומא יש פחות על מה לשחק = פחות נקודות. כדורגל טוב רומא שיחקה לפרקים גם בעונות הקודמות. זה תמיד מריח לי כמו האדרת יתר של הסגל ואחר כך אותם שחקנים מראים שהם אף פעם לא באמת היו כאלה טובים. אין לי זמן לחפש אבל אני די בטוח שאם אני אקדיש לזה זמן אני אמצא פה מספיק התלהבות על שחקנים כמו קייטה, קסטאן, טורוסידיס וכו' (ואני יודע שלפעמים זה עניין של ביש מזל כמו פציעות שמנעו מהם להתקדם) ואני לא הייתי ממהר להצהיר שסלאח ורודיגר לא יהיו שייכים לאותו הז'אנר.
    זה בהחלט קיצור דרך אבל גם אם אתה הולך בדרך הארוכה יותר אתה בשלב מסוים תצטרך להתנהל כמוהם בשוק ההעברות אם אתה מעוניין להישאר רלוונטי ולא רק להצליח חד פעמית. אם אתה בא ואומר לי שעונה אחת בלי ליגת האלופות משמעותה להשקיע פחות בזמן שהאחרות ממשיכות להתחמש אז אתה מבין לאן זה הולך משם? הרי העונה הזאת תגיע במוקדם או במאוחר, למרות הכרטיס הנוסף.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מטרת הפרוייקט של סבאטיני הייתה לבנות קבוצה גדולה עם השקעה אפסית ביחס לפרוייקטים של הסיטי\פסז'\סינים וזה בדיוק מה שהוא עשה. אם זה כישלון בעינייך, אתה לא ממש מבין באיזה מועדון מדובר.

    עד חודש אפריל, הרעב לנקודות התבסס על הרדיפה אחרי יובה. מניח שבשלב מסויים הפחד לסיים במקום השלישי גבר על זה, אבל העובדה היבשה היא שנאפולי הציגה את הקבוצה הגדולה ביותר שלה בעידן החדש, ורומא הצליחה לגבור על זה עם תצוגות איכות שהיה בלתי אפשרי ליצור עם הסגלים הקודמים.

    זה תמיד "יריח" כמו משהו אם אתה לא מכיר את הקבוצה ומתבסס על קישקושים סובייקטיביים ו\או רצון אישי לראות מציאות אחרת. התלהבות שצרמה לך אינה מבוססת על הייפ מגיל או לאום (שבאמת מעיק לקרוא) אלא על היכולת שהשחקנים הציגו על המגרש. לעיתים ביחס לשחקנים הקודמים בתפקידם. אם תתלהב מתצוגה גדולה (אמיתית) של רודריגז אחרי שנים של דה שיליו, לא אחפש מה פסול בזה.

    אני מבין לאן זה הולך. מטרת הדיון היא שגם אתה תבין.
    רומא תלויה בתוצאות שלה וכך זה ימשך בשנים הקרובות. מכאן נובעת הקריטיות בהעפלה אוטומטית לצ'מפיונס ליג. הקבוצה תתחזק כשתצליח להכניס כסף ותעצור כשלא. המשוואה הפשוטה הזו היא התשובה לטענות שלך כלפי רומא בעניין הדקות של טוטי. לכמות האליפויות בהיסטוריה ולהטרלות דביליות כמו "מביכה באירופה" אין שום קשר לנושא.

    האם אפשר לבנות על זה בטווח הארוך? אם עקומת ההכנסות של רומא עולה בכל שנה, הקבוצה מייצרת נכסים יקרים בכל עונה ומציגה סגל חזק יותר מהעונה הקודמת בכל עונה (לפחות על הנייר), וצפוי לה נתיב הכנסה נוסף בעוד שנתיים\שלוש שיכפיל את הכוח הכלכלי שלה, למה לא?
     
    אלעד, Dayatso ו-DRORIKO אוהבים את זה.