המחזור האחרון ב-Serie A - קרוטונה נשארת, אמפולי יורדת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏26/5/17.

?

מי תיהיה היורדת השלישית לסרייה B?

  1. קרוטונה

    6 הצבעות
    50.0%
  2. אמפולי

    6 הצבעות
    50.0%
  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    האם אינטר טובה יותר ללא איקארדי? ביום רגיל בוודאי שלא. בתקופה של משבר מנטאלי כן.

    האם הוא לא מתאים להיות קפטן בגלל תוצאות הקבוצה? לתוצאות ישירות אין קשר, הסיבה לתוצאות יותר ממשמעותית.

    האם הוא לא סוחב אותם מספיק על הגב שלו מבחינה מקצועית? אם הוא לא היה דמות כל כך הגמונית, משליטה וקובעת במועדון אלא רק חלוץ, לא חושב שאפשר היה לבוא אליו בטענות. הוא חלוץ נהדר.

    האם יש לצופה בטלויזיה אפשרות למדוד דברים שקשורים לחדר הלבשה או אינטרקציה עם שחקנים אחרים? אני חושב שכצופה אני כן יכול לזהות או לפחות להעריך, אופי, התנהגות, מעשים, שפת פנים וגוף, הידוד, השפעה, רוממות, תואם וכשרון מנהיגות של שחקן. וכן, לא פחות חשוב, של שחקנים אחרים כשהוא על המגרש וכשהוא לא מנגד. הן מנסיוני כאדם החי (ומנהל אגב אורחא) בין בני אדם והן מנסיוני כצופה כבר מעל לשני עשורים במשחקי כדורגל.

    עד כמה בכלל חזק הקשר בין סרט לבן על הזרוע למצב הקבוצה? לסרט עצמו אין קשר. הסרט הוא סמל ולא יותר. המעמד, הסטטוס, המושכות והכוח שהמועדון נתן לאיקארדי כן. לא סתם ציינתי את אדר. שמתי את ליבי על ההופעות שלו לצד איקארדי ובלעדיו. אדר היה נראה לי נורא עצור לצד איקארדי שהשליט, סירס וכפה את הנהגתו. בלעדיו אדר הרשה לעצמו לקחת על עצמו הרבה יותר. הוא הנחה, דחף, הלהיב, השפיע וקסם.

    האם יש דפוס מסויים שמאפיין כל קפטן? לא חושב שיש דפוס ברור. טוטי ובופון שונים למשל. אבל צופה, כמוני, כן יכול לראות, לזהות או אם לחוש בלבד, השפעה שלילית וחיובית, אישיות פוזטיבית או נגטיבית או מעמד מוצדק או שגוי.
    בסופו של דבר אין זה מדעי או עקיב, אלה מחשבות ותחושות של צופה. וכל צופה יכול לפרש אותן אחרת. אני פירשתי ככה. מה שכן, העובדה שאיקארדי שיחק בכל המשחקים בהם אינטר היתה במשבר וברגע שנפצע אינטר יצאה ממנו עם שני נצחונות נהדרים, היא לצידי, ולוגית לפחות הופכת את ההיסק שלי לנכון.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מה שאמרת,להוציא את הקטע של טורס. המעבר שלו מאתלטיקו לליברפול היה מוצלח מאד. בצ'לסי כבר התחילה הירידה אצלו שנמשכה עד ימינו אנו, כשגם לפציעות שלו יש חלק גדול בזה. טוטי היה שחקן טוב מטורס,לפרקים נראה כמו השחקן הכי טוב בעולם,אין לי ספק שמקצועית היה מצליח במועדונים גדולים יותר,אבל כמו שאמרת הוא מגיע מתקופה שלמילה "סמל" היתה משמעות.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,384
    לא יודע, בסוף זוכרים רק את הפרידה. אם טוטי היה פורש לפני שנה אז 2015/16 הייתה העונה האחרונה שלו והיא זו שהייתה נצרבת לי בזיכרון.

    זה לא חייב להיות תמיד שחור או לבן. או שמסיימים מקום שני או שמתייחסים לטוטי בצורה שמכבדת אותו ושלא גורמת לו לצאת מתוסכל מתחומי האצטדיון. במקרה הכי גרוע מה היה קורה? טוטי היה עולה לרומא ב2 נקודות שהיו מורידות אותה למקום השלישי? אז תבלעו את זה, זה פרנצ׳סקו פאקינג טוטי. אם רומא כזאת טובה כמו שהאוהדים שלה חושבים שהיא, היא צריכה להסתדר גם עם המוקדמות. ועוד לא התחלנו לדבר על הפעם האחרונה שהם הופיעו בשלב הבתים עם הביזיונות מול באטה וברצלונה. יש דברים הרבה יותר חשובים מהופעה של רומא בשלב הבתים וטוטי זה אחד מהם.

    נ.ב. סליחה על כמות העריכות, אני מהנייד והעריכה פה קשה עד בלתי אפשרית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/17
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קבוצת כדורגל צריכה להתעסק בלמצוא דרך איך לנצח ולהשיג את המטרות שלה, לא לדאוג איך נראית פרידה משחקן בעיניים סוביקטיביות ולא איך יזכרו שדי ברור שכל אחד זוכר מה שהוא רוצה לזכור.

    טוטי היום לא מספיק טוב בשביל להיות מועיל בשביל רומא. אפילו בקושי כמחליף. אחרת המאמן היה משתף אותו יותר. למרות זאת, הוא קיבל 35 דק' במשחק ששווה עבור הקבוצה שלו 40 מיליון יורו. כצפוי, רומא נראיתה פחות טוב כשהוא נכנס. קבוצה שהיא לא אסופה של כלום כמו ג'נואה (על אחת כמה וכמה בחוץ) הייתה מנצלת את זה ויוצאת מהאולימפיקו עם נקודות ושמה ציון נכשל על העונה של רומא. אבל ספאלטי השטן עם הקרניים שמתנכל לטוטי הקדוש עשה את זה. הוא נתן לו להיפרד מהאוהדים ונתן לו לא מעט למרות שזה נוגד את מה שהוא חושב שנכון מקצועית. זו פרידה סופר ראויה. סופר מכובדת. שאפילו שמה את השחקן מעל המועדון, דבר שחוטא למועדון ולשחקן שמתיימר להגיד תמיד שהוא אוהב את המועדון, אבל זה מה שקרה בסופו של דבר.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,384
    כן ככה נראה הכדורגל המודרני והוא בהחלט לא בשבילי. מקווה רק שיגיע במהרה היום שבו אצליח להיגמל ממנו. כל פעם ששחקן כמו טוטי תולה את הנעליים מקרבת את היום הזה.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה תסריט נוראי לפאקינג פרנצ'סקו יותר משאר הרומאניסטי. לסיים עם הרגשה רעה שההתקדמות של המועדון נעצרה ברגע הפרידה שלו. חלק נכבד מהטירוף בשער הנצחון של פרוטי מוקדש בדיוק לזה.
    זה לא הפחד משני משחקים בתחילת העונה הבאה. זה ההשלכות הישירות למרקאטו הקיץ. בשנה שעברה זה תורגם ל0 השקעה ומשם לעונה כולה.

    "מביכה באירופה" = קשור מאוד לפרישה של טוטי. הדפרים בפייסבוק "קורבה" יכולים להעיד.

    כשטוטי תולה את הנעליים - התמונה החזקה ביותר היא זו:
    http://mediacdnopen.cincopa.com/EVA_6582.Xxx?o=4&res=309&cdn=ec&p=y&pid=965387&ph3=smsgnf5sq0bva4ka5bqk4usqrjchh554!EXP170877600&d=AsDA7AgZlEBAbS83A49ZUzC
    הילדים האלה שרואים את האירוע המדהים הזה, הם הדה רוסי\פלורנצי הבאים.
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    הפרישה של טוטי לא מסמלת שום דבר מהכדורגל ״המודרני״ שאנחנו אוהבים לצאת נגדו, היא הייתה רומנטית ,מכובדת ומרגשת - כל מה שלא מאפיין את אותה מודרניזציה שנוהגים לבכות עליה.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,384
    באיזו התקדמות מדובר? באיזה מקום רומא נמצאת כיום שהיא לא הייתה לפני 3 שנים?
    ברוב הקבוצות בלבל הזה אני לא חושב שיש קורלציה מספיק חזקה בין העפלה לליגת האלופות לרמת ההשקעה בסגל. הסגלים של קבוצות כמו וולפסבורג וגלדבאך נראו דומים מאוד בעונות עם ובלי ליגת האלופות. לסטר ניגשה להופעה היסטורית וכנראה חד פעמית (ומדובר בקבוצה מליגה שבה כסף לא מהווה בעיה) עם כמעט אותו הסגל שזכה באליפות מינוס קאנטה. ואיפה שיש הרבה כסף (יונייטד, אינטר והחל מהעונה גם מילאן) אתה רואה ששחקנים באים גם אחרי מספר שנים בלי ליגת האלופות. במילים אחרות אם ברומא מתנים השקעה בסגל בהעפלה לליגת האלופות אז אתה יכול לשכוח מהתקדמות בטווח הארוך, כי יהיו מספיק קבוצות שישקיעו בסגלים שלהן בכל מקרה.
    בלי קשר לזה רומא 2016/17 (בלי ליגת האלופות) > רומא 2015/16 (עם ליגת האלופות).

    לא הבנתי. הרמיזה היא שטוטי אחראי להופעות המביכות באירופה?
    זו חכמה מאוד קטנה להרים הפקה חד פעמית. שחקנים בסופו של דבר חושבים איך תיראה הקריירה שלהם ולא רק על טקס הסיום.
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    @יענקלך שחרר, איך אחרי העונה האחרונה של רומא,שהיא מרכז הדיון והדוגמא הכי טובה לנושא,אפשר להגיד שאין קורלציה בין השקעה לבין העפלה לליגת אלופות? איך זה בכלל מסתדר לך? אשמח גם אם תרחיב מה זה אומר ״אני חושב״, אלו הרי דברים עם נתונים.

    סומך על @zitto strunz , שיתן את הנתונים והדוגמאות הרלוונטיות.

    מהקריירה של טוטי יזכרו את כל הרגעים הנפלאים,גם הוא עצמו יזכור אותם, מהפרישה שלו יזכרו נאום מרגש ואולימפיקו מלא בדמעות.

    בתור אחד שגיבור ילדותו כבר פרש לפני כמה שנים אני יכול להגיד שכבר עכשיו אני זוכר מהקריירה את רגעי הקסם,התארים,הנאמנות והמכתב המרגש שירדנו ליגה ועוד, מהפרישה שלו אני זוכר את המחווה הכי יפה של אוהדים שראיתי ושידור טלויזיה שהפסיק להתמקד במשחק ובמשך רבע שעה התמקד בכלל בשחקן דומע שעובר בין כל היציעים באצטדיון ונזרקים עליו צעיפים ואהבה, וזה כשכל האצטדיון עומד,מוחא כפיים ודומע. עד שלא הזכירו את זה פה,לא עלה לי בשלוף הקטע שהיה עם ההנהלה , לא חושב שעם טוטי זה יהיה שונה
     
    Dayatso, Don Joan Roman ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הסגל ברמה אחרת לחלוטין.
    השימור שלו ותוספת של שחקנים נוספים באותה רמה תלויה באופן ישיר בכסף של הצ'מפיונס ליג. את הדוגמא לכך קיבלת בקיץ שעבר. רומא הייתה מוכנה לעשות רכישה גדולה בסוף המרקאטו (לאחר המוקדמות) ולבסוף לא עשתה שום דבר. נשאר רק לתהות לגבי הmelt down הפיזי בסוף המרתון של אפריל ומה היה תורם boost של שחקן נוסף. דוגמא נוספת היא ההעפלה האוטומטית לפני שנתיים שבלעדיה רומא לא הייתה מצליחה לצרף את דז'קו וסלאח. אין יותר קריטי מהתוספת הזו של 40מ' יורו לקבוצה שמכוונת לטופ של הליגה ללא שוגר דדיז. ל"קבוצות בלבל הזה" שאתה מכיר בגרמניה, אין שום שאיפה להיצמד לבאיירן (או שכן, זו הנגזרת שלי מדבריך).

    כאן אתה למעשה עונה לעצמך, רק לא מבין את ההמשמעות. צ'מפיונס ליג קבוע, כוח המשיכה שהוא מקנה לקבוצה, הכוח כלכלי שהוא יוצר לקבוצה (כסף מייצר כסף) + הפרוייקט המקורי של רומא שקיבל סוף סוף OK על האיצטדיון (נתיב הכנסה גדול נוסף), אמורים לדמות את הנסיקה הכלכלית של יובנטוס. אין שום אפשרות אחרת להיצמד לטופ וכל עונה היא קריטית מתמיד. לפחות עד שרומא תתנער סופית מהפייר פליי.

    הרמיזה היא לצורך האינפנטילי לדחוף תוצאות משחקים לא קשורות מתקופות לא רלוונטיות לדיון על נושא אחר לחלוטין שמתאים לשיח עילג בפייסבוק. זה קשור לדיון על טוטי\רומא הנוכחית כפי שמילאן של אלגרי שלא ניצחה את באטה, אנדרלכט, מלאגה, עפה מול טוטנהאם וחטפה ריביעות מברסה ואתלטיקו קשורה לפרישה של מלדיני.

    יש כאן 3 מרכיבים:
    1. שני עשורים אדירים בשיא הקריירה.
    2. עונת פרישה, עליה חתם מראש, בה נשארו לו רגליים ל15(?) דקות ורומא סיפקה לו רק 10 (או 0 כשהקבוצה הייתה צריכה לשמור על התוצאה).
    3. משחק פרידה בו קיבל צ'אנק שמן מהדקות במשחק החשוב של העונה + טקס מושלם.

    סעיף 2, זה מה ש"שחקנים יזכרו בקריירה שלהם"? really?
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אתה באמת משווה את רומא ליונייטד? יונייטד זה שילוב בין המון כסף לשלם,כסף שאין ברומא, למותג שהוא בין החזקים באירופה.השילוב של שניהם מושך שמות גדולים גם בעונה שאין צ'מפיונס. בוא נגיד שגם אם רומא היתה עושה בעונה שעברה מקום שני אני לא רואה אותה מביאה את פוגבה,זלאטן,מקיטריאן ומוריניו. אצל המילנזיות יש הרבה כסף שיוצר ציפיה לחזור לקדמת הבמה האירופית. הקלף היחיד שרומא יכולה להחזיק זה שלב הבתים בצ'מפיונס
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא השוותי את רומא ליונייטד ולא הזכרתי את יונייטד בכלל. הסברתי עד כמה חשובה ההכנסה של הצ'מפיונס ליג לאיפה שהקבוצה נמצאת היום ולשאיפה שלה לגדול אף יותר בעתיד (דבר שלא יתאפשר בלי העפלה אוטומטית קבועה).

    תעשה "למחוק" לפני שעוד אנשים יראו.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    הגבתי ליענקלך שחר. ההערה האחרונה לא במקום קובי
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אם כך, קבל את התנצלותי.

    (ותגדל קצת חוש הומור dude)
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.