הליגות השונות באירופה: גנק אלופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י עומר, ‏18/7/10.

  1. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עידן עוד סיבה לחתימה הייתה שהסוכן החדש של פלקאו - ג'ורג' מנדש, חושב שהוא יכול לשחרר אותו במחיר גבוה מ-30 מיליון ולגזור קופון יותר גדול לעצמו ולפורטו, מה גם שהוא לא היה חתום על החוזה הישן עם אותו סעיף השיחרור(30 מיליון)אלא סוכנו הקודם של פלקאו. עוד לא בטוח שפלקאו יישאר למרות החוזה החדש, אבל זה בהחלט נראה יותר מבטיח מבחינת פורטו.

    בכל מקרה, אני בקושי מתעדכן בזמן האחרון אבל אחרי אלבארו פריירה, פלקאו ואחרים מגיע עוד מחטף שפורטו עושה על מטרה של בנפיקה, אלכס סאנדרו המגן השמאלי של סאנטוס שהיה מטרה של בנפיקה לאייש את העמדה לאחר העזיבה של קונטראו והעסקה ממש דווחה כגמורה, החליט לעשות פרסה ולחתום בדרגאו אחרי שפורטו הסכימה גם היא לשלם את סעיף השיחרור שלו (9.5 מיליון יורו) והציעה לו חוזה גבוה משמעותית מבנפיקה.
    הסכום לטעמי גבוה מידי בשבילו, והוא אומנם שחקן טוב וכישרון גדול, אבל עם אלבארו פריירה על אותה עמדה ההעברה הזאת לא מובנת לי.. כלומר דיי ברור שאלבארו כנראה יימכר כי לשלם 9.5 מיליון על שחקן ספסל לא יעשו בפורטו, אבל השידרוג פה הוא לא כ"כ משמעותי אם בכלל... הסכום ששולם עליו ביחס להעברות האחרונות של פורטו גבוה בהרבה ומראה על השיגעון בשוק ההעברות העולמי בזמן האחרון.

    ואם אלכס סאנדרו לא מספיק, פורטו דוחפת חזק לגנוב מבנפיקה גם את דאנילו, הקשר\מגן גם הוא של סאנטוס. כאן העסק יותר מסובך כי סאנטוס לא מוכנה לוותר עליו ויכולה לממש עליו אופציה ולהשאיר אותו במועדון אם תשלם 3.75 מיליון יורו(הוא לא שייך לה ב-100%)
    גם כאן השמועה הייתה שהוא פחות או יותר סגור בבנפיקה(אם סאנטוס לא תממש את האופציה), אבל פורטו נכנסה לתמונה ברגע האחרון והציעה גם היא 10 מיליון יורו - ומדווח בברזיל שהם גם מציאה לסאנטוס להשאיר זכויות ל-20% מהשחקן במכירה עתידית והשאלה של החלוץ שאני אישית כ"כ אוהב, וולטר, לשנה. ההצעה אולי תקסם לסאנטוס מיכוון שפורטו בשיטיות מוכרת שחקנים המחירים גבוהים, והשחקן עצמו ומשפחתו התראיינו כאמורים שהם רוצים לעבור רק לא יודעים לאן(פורטו או בנפיקה).
    נראה שהכל ביחד עם הרצון של השחקן לעבור לצערי יגרום לו לעזוב, כשמדווחים כבר שהוא סיכם את פרטיו האישיים עם פורטו ובחר להגיע לשם ולא לבנפיקה. דאנילו שחקן עם יותר פוטנציאל ובגלל הגיל והורסטיליות שלו הסכום ששולם עליו פחות מפתיע מאלכס סאנדרו.

    אם יעבור לפורטו הוא בוודאי ישחק בעמדת המגן הימני בגלל הקישור המפוצץ שלהם, עמדה שלפחות כרגע אני ממש לא אוהב אותו בה בגלל ההגנה הלא טובה, אבל אם גם הוא וגם אלכס סאנדרו יצליחו לממש את הפוטנציאל ההגנתי שלהם עם ממימדי הגוף החוזק והאתלטיות פורטו הרוויחו יופי של מגנים כי בצד ההתקפי שניהם בהחלט יודעים את העבודה, לי אישית יהיה יותר כיף לראות אותם משחקים עם 2 שחקני סאנטוס מ-2 הצדדים. בכל מקרה קשה לי לראות אותו עובר לאנשהו לפני המונדיאליטו עד גיל 20, שם כנראה ישחק בעמדת המגן הימני ואני משער שלא ממש ירשים בכל הנוגע להגנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx

    בבנפיקה בנתיים החתימו את הקשר הוורסטילי של ליאז' אקסל ויטסל תמורת 8 מיליון יורו, וממשיכים לפוצץ את הסגל בעוד ועוד שחקנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/11
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    יאללה, נפטרנו ממיסטר איקס אחד לפחות...
     
  3. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0