הליגות הקטנות באירופה 07/08

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י צהוב שחור בנשמה!!!!, ‏9/2/08.

  1. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על מה אתם מדברים? אין פה שום קבוצה שבית"ר יכולה להוות מולה בכלל פייט.
    דינאמו זאגרב - אמנם בלי קראנצ'אר ומודריץ', איצטדיון מאקסימיר בזאגרב הוא אחד המלחיצים במזרח אירופה, למרות שמכבי ת"א שיחקה שם והצליחה לעבור בזכות 2 שערי פוקס של ברוך דגו.

    ארטמדיה פטרזלקה - אמנם קבוצה סלובקית מליגה חלשה, מעבר לשיאה, אבל ראינו מה ז'ילינה עשתה למכבי...

    דומז'אלה - אמנם לא תוגרל כי תהיה לא מדורגת, אבל נחמד לראות אותה בצ'מפיונס (להזכירכם העיפה את אשדוד בתוספת הזמן והודחה מול הפועל גם כן בתוספת הזמן).

    גלאזגו ריינג'רס - חבל על הזמן. בית"ר קיבלה שם פעם חמישייה, ראינו מה הם עשו גם לחיפה ולהפועל. קבוצה עם קהל פנאטי, מלחיץ ואנטישמי.

    פנאתינייקוס - הפועל עמדה מולם נהדר מחצית אחת, אבל אח"כ התפרקנו עם שער עצמי של טל חן ועוד אחד מוזר מטעות של שביט. בית"ר בעבר שיחקה ביוון, הובילה 0:1 בסלוניקי מול פאוק משער של המאר אבל אח"כ קיבלה 3 ועפה. קשה מאוד לשחק ביוון עם הקהל הדוחף והאווירה הטעונה.

    פ.צ. באזל - עוד קבוצה מאוד מאוד ביתית. חלשה יותר מהקודמות שציינתי, אבל לשחק בבאזל שעלתה לשלב הבתים השני בצ'מפיונס לפני 6 שנים בעיקר בזכות הביתיות... לא גן עדן. כמובן שיש גם את המאפיין היהודי (בבאזל ייסדנו כך וכך), אבל לא בטוח שבבאזל קוראים עיתונים כאלו.

    פנרבחצ'ה - רוברטו קרלוס, קז'מאן, אלכס, סמי סנטורק, דיוויד, וולקאן השוער האימתני ומעל לכל המאמן זיקו - שלא לדבר על הקהל החם והססגוני. אף קבוצה לא ניצחה השנה בצ'מפיונס באיצטדיון הזה, וגם לא הגדולות. בית"ר תשקשק במכנסיים אם תגיע לשם.

    אנדרלכט - ראינו מה הם עשו להפועל בחצי הליכה (אבל זו היתה הפועל של לוזון) ואולי הקבוצה הבאה של טלקיסקי ( http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx ). קבוצה שתמיד לא כדאי לפגוש, אבל סובלת לעיתים מחוסר יציבות בהתקפה.

    ספרטה פראג - מנסה לחזור לימים הגדולים, הכדורגל הצ'כי בדעיכה, קבוצה שיהיה מעניין לקבל אותה, ואולי השמיים הם הגבול.

    דינאמו קייב - תעשו לי טובה, כל הקבוצות שנסעו למדינות הללו (חוץ מהפועל שניצחה במוסקבה ובאודסה) חזרו עם הזנב בין הרגליים. הטורניר הרוסי נתן מספיק אינדיקציה לגבי היכולת של בית"ר מול קבוצות מרוסיה ואוקראינה. זה אפילו לא מדד ואין טעם להרחיב. קבוצה שבלתי אפשרי לעבור.

    פרטיזן בלגרד - תבוא עם יצר נקמני, קבוצה לא יציבה, בעיקר בתחום המאמנים שתמיד מתפטרים אחרי הפסדים הזויים באירופה (אחרי ההפסד למכבי פ"ת, אחרי ההפסד לחיפה ואחרי ההדחה השערורייתית באינטרטוטו). תקדימים כבר יש, עכשיו הגיע הזמן לשמור על המסורת.

    ויסלה קראקוב - לא יודע הרבה על הליגה הפולנית, אבל הכדורגל שם מתפתח לגמרי לא רע. רוב השחקנים בנבחרת כבר מזמן לא בליגה, ויש שם שמות ששווה לעקוב לפי מה ששמעתי. רוב השחקנים המוכשרים בליגה הזו משחקים כמובן אצל האלופה הפולנית, זה יכול להיות טראומה אבל גם יכול להיות טיול נהדר.

    אלבורג - אמנם היא עברה את הפועל בעיקר בגלל שאננות מצידנו, אבל מקבוצה שלקחה את האליפות מקופנהאגן (וקבוצה סקנדינבית בכלל) הייתי חושש יותר. במיוחד אם הייתי קאלה. מול קבוצות כאלו צריך להיות עירניים לאורך כל המשחק. הן מגיעות למשחקי המוקדמות בשיא כושרן מהליגה.

    בראן - כנ"ל מאלבורג. המגרש של בראן הוא אחד היפים בסקנדינביה, שוכן בתוך כפר נידח בלב העיר ברגן, הזדמנות לראות קצת פיורדים.

    ראפיד וינה - אמנם חיפה עברה את שטורם גראץ שאז היתה בשיאה, אבל ראפיד של היום היא קבוצה קטלנית, שילוב של שחקנים ותיקים עם הדור החדש של הכדורגל האוסטרי. 0:7 בחוץ במשחק העונה זה דבר מדהים. יש להם את הקהל החם ביותר באוסטריה, קהל הרבה יותר מפחיד ממה שיש לבית"ר. לא תענוג גדול לשחק באיצטדיון שלהם.


    המדורגות בסיבוב השלישי :
    ליברפול, ברצלונה, ארסנל, שאלקה 04, יובנטוס, מארסיי, סטיאווה בוקרשט, אולימפיאקוס, שחטיור דונייצק, פיורנטינה, ספרטק מוסקבה.
    מול כל הקבוצות הללו - חבל על הזמן והמאמץ. עולות על בית"ר ב- 20 פרמטרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/08
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ו...
    אין הפתעות בכדורגל ?