הליגה הצרפתית 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏11/8/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פששש... אז לא רק שהוא כבש צמד הוא גם בישל את הראשון :)
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ניס תשמור על המקום הראשון גם לאחר המחזור הבא בעקבות ההפסד של מונאקו אתמול, פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם מאז שנות ה70'.
    אני לא חושב שבניס יש איזשהו משהו שיגרום להם לקחת אליפות או אפילו להתמודד עליה עד המחזורים האחרונים, מבחינתי אם הם יצליחו לסיים שוב במקום הרביעי זאת הצלחה עצומה כי פריז תהיה שם עד סוף, גם מונאקו וליון מבחינת הכרטיסים לליגת האלופות, סנט אטיין מתקרבת לאט לאט וכרגע גם טולוז נראית כמו קבוצה שתפריע כשאני עדיין לא פוסל לגמרי את בורדו וראן הלא יציבות שיכולות לגנוב מקום לאירופה.

    בניס כל הכותרות כרגיל הולכות לכיוון באלוטלי למרות שמלבד האיטלקי יש שם חבורה לא קטנה ומוכשרת מאוד של צעירים, אחד מהם הוא מלאנג סאר. הבלם בן ה-17 וחצי(שנתון 99) לא יצא מההרכב של פאברה מאז תחילת העונה בליגה ובאירופה ובקצב הנוכחי לא יצא. לסאר לא היה ניסיון בקבוצה הבוגרת עד העונה אבל כבר במשחק הבכורה שלו במחזור הראשון מול ראן הוא הבקיע שער בכורה שהספיק לשלוש נקודות. אתמול הוא גם בישל את הראשון לפול בייס ומיותר לציין שכמה מהעשירות ביבשת כמו צ'לסי, אינטר ופריז כבר שמו על העין על הבלם שיכול לשחק גם כמגן שמאלי(בניס משחקים עם שלושה בלמים- בייס, דאנטה וסאר) וזכה בעקבות כך בצרפת להשוואות לפאולו מאלדיני האגדי. אגב סאר עדיין משחק ללא שם על החולצה מכיוון שלא חתם עדיין על חוזה מקצועני, אני מניח שזה יקרה בינואר הקרוב אז יחגוג 18.

    מונאקו שוב נופלת בחוץ הפעם לטולוז שכמו ראן עדיין לא שמטה נקודה בבית, במקרה של טולוז המאזן יותר מרשים או איכותי אם תרצו כי הוא הגיע לאחר נצחונות על פריז, מונאקו ובורדו. ראיתי אתמול חלקים גדולים מהמשחק וטולוז הייתה ראויה מאוד לניצחון, מונאקו כבשה מהר אבל נחה מיד לאחר השער והזמינה את הסגולים לתקוף ולתקוף, רק יכולת מצוינת של סובאשיץ' וחוסר מזל מנע מטולוז להבקיע כבר במחצית הראשונה.
    ברייטוייט מצוין, 6 שערים ובישול ב-6 משחקים העונה לקפטן הדני של טולוז.

    עבודה מצוינת עד עכשיו של פסקל דופרא הצבעוני, הנה דופרא מראה מה זה מוטיבטור אמיתי לפני משחק ההישארות של טולוז בעונה שעברה:
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אתמול:

    פריז מנצחת 1-2 בחוץ את נאנסי האחרונה, לא שבפריז היו צריכים מתנות אבל בנאנסי התעקשו לעזור, 2 טעויות גדולות הראשונה של השוער אסמבה והשניה של הבלם והקפטן מיקאל קרטיאן סידרו ללוקאס וקבאני שערים קלים, קבאני כרגיל החמיץ לאחר מכן כמה וכמה מצבים ובמחצית השניה נאנסי צימקה משער של אלו דיארה לאחר בישול של בנואה פדרטי(what year is it?). אגב 5 שחקני בית של פריז שיחקו אתמול, יפה.
    פריז עולה למקום השני ושומרת על מרחק של 4 נקודות מניס הראשונה, בשבוע הבא הקלאסיק בפארק דה פראנס. מאז האליפות האחרונה של מארסיי פריז מנצחת כל משחק בית נגד היריבה המרה(8 כולל גביעים) כולם אגב עם שני שערי זכות.

    בשאר המשחקים-
    - ניצחון שני רצוף לנאנט הפעם בלוריין 1-2, באמו וז'ילה כבשו לקנרים.
    - מונפלייה מנצחת לראשונה מאז המחזור הראשון, אתמול זה קרה עם 2-3 על קון, קאסימיר נינגה שבמחזור הקודם כבש שלושער הסתפק הפעם בצמד(עוצמתי) ובישול לסטיב מוניה שגם הורחק. יחיא וסאנטיני כבשו לקון בנגיחות.
    - ליל חוזרת להפסיד הפעם 1-0 בגנגאן, סלובאן פריבט הבקיע לאחר מהלך קבוצתי מצוין ובישול של ג'ימי בריאן. גנגאן(בינתיים) חמישית.
    - אנז'ה מנצחת 1-2 בקורסיקה את באסטיה, פמארה דידיו בעונה שעברה מלך השערים ושחקן העונה בליג2 כובש צמד ומתחיל לפרוע שטרות בקבוצתו החדשה.

    היום-
    ראן מארחת את בורדו, סנט אטיין את דיז'ון ומארסיי תחתום את המחזור שתפגוש בולודרום את מץ.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לאחר שבסוף שבוע האחרון ציינו 20 שנה להעברת הבעלות לרוברט-לואי דרייפוס(נפטר ב2009 ולאחר מכן השליטה הועברה לאלמנתו מרגריטה) מארסיי עוברת לידיים חדשות באופן רשמי, מאתמול הבעלים החדשים הוא האמריקאי פרנק מקורט ששילם 45 מיליון יורו עבור התענוג. מקורט הבטיח שיזרים 200 מיליון יורו בארבע השנים הקרובות על מנת להחזיר את מארסיי המועדון הגדול והאהוד ביותר בצרפת לקדמת הבמה.

    תחת הבעלות של דרייפוס מארסיי השתקמה מפרשיות השחיתות והטיית המשחקים שיוחסו לה בתחילת שנות ה90 וחזרה לליגה הראשונה. ההישגים הבולטים בפרק הזמן הזה היו האליפות ב2010, רבע גמר ליגת האלופות, פעמיים גמר גביע אופ״א, 3 זכיות בגביע הליגה, 2 סופרקאפים, 5 סגנויות בליגה ו3 פעמים הפסדים בגמר הגביע כאשר הפעם האחרונה הייתה אשתקד.

    בין לבין שלשום מארסיי מנצחת שוב בבית ובפעם הראשונה בשם החדש ה׳סטאד אוראנג׳ ולודרום׳ את מץ 0-1 משער נוסף של גומיס. בראשון משחק קשה הרבה יותר בפריז נגד פסז׳ כאשר הניצחון האחרון שלהם שם היה בעונת האליפות האחרונה.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    יחסית לשמות שעברו במרסיי אני חושב שזה הישגים די מאכזבים.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    רודי גרסיה מאמן מרסיי
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    מזכיר קצת את מה שהלך בהפועל ת"א לפני חודש אבל אין ספק שכאן השינוי הוא חיובי.
    מארסיי חייבת על הקווים מאמן בכיר וכריזמטי ואם אפשר שישחק גם כדורגל התקפי, זה בדיוק רודי גארסיה, הבדל של שמיים וארץ מפרנק פאסי האפרורי. בגלל התזמון הבעייתי כמה ימים לפני משחק חוץ בפריז אז כנראה שגארסיה יתחיל את הקריירה שלו בל'או אם ברגל שמאל, אבל העונה הנוכחית היא רק עונת מעבר, אני בטוח שכבר בינואר נראה שינויים גדולים בסגל לקראת העונה באה שתהיה המבחן האמיתי.
    מקורט הבעלים מכוון לזכיה בליגת האלופות, זה כנראה לא יקרה בשנים הקרובות אבל אם מארסיי תצליח להעמיד אלטרנטיבה אמיתית מבחינה מקצועית וכלכלית לפ.ס.ז' הליגה רק יכולה להרוויח מזה כולל הקבוצה מהבירה שחייבת תחרות בגזרה המקומית. עוד שחקנים טובים יצטרפו, צרפתים מוכשרים לא ימהרו לעבור לאנגליה או ספרד וגם ליון ומונאקו יצטרכו להרים את הרמה שלהם.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    המנצחת הגדולה של המחזור היא ניס שמגדילה את הפער בפסגה.

    PSG 0-0 MAR | Paris SG - Marseille

    זה אמיתי או לא? 0 בעיטות לשער של פ.ס.ז מצד מארסיי נתון די עגום.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    הייתה בעיטה(או ניסיון דחיקה) של גומיס שכנראה לא החשיבו בסטטיסטיקה, אבל כן מארסיי התגוננו ולא ניסו לצאת קדימה, בעונה שעברה מארסיי הגיעה במצב דומה מקצועית אבל דווקא סיכנה לא מעט את השער, הובילה, החמיצה פנדל והייתה עדיפה למרות שהפסידה אבל למיצ'ל היו כלים טובים בהרבה. לגארסיה בקושי היה ספסל(קאבלה, אלסנדריני, ואנקר ודיאבי נעדרו) והסגל שלו גם קצר במיוחד מבחינה התקפית. לזכות מארסיי אפשר לומר שגם פריז מלבד החטאה מזעזעת של קבאני לקראת הסיום לא הגיעו למצבי הבקעה ממשיים, יותר חצאי מצבים ויואן פלה לא סיפק הצלות מיוחדות.
    רודי גארסיה בא להשיג נקודה ועשה את זה כמו גדול, אם הייתי אוהד מסור של מארסיי יכול להיות שסגנון המשחק ההגנתי עם 8 שחקנים מאחורי הכדור היה מציק לי בעין כי הוא נוגד את הד.נ.א של המועדון וכו' וכו' אבל בשורה התחתונה מארסיי עוצרת רצף שעמד על 10 הפסדים רצופים לפריז בכל המסגרות ו-8 הפסדים רצופים לפריז בפארק דה פראנס, וחשוב יותר הקדנציה של גארסיה נפתחת ברגל ימין במשחק הקשה ביותר שהוא יכל לקבל.

    ניס כבר בפער של שש נקודות, אם אין באלוטלי(לא שיחק היום) יש פלאה שאחרי שער הניצחון בזלצבורג ביום חמישי כובש היום שלושער בדרך ל2-4 במץ שספגה 14 שערים בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. פלאה בדומה לאנטוני מרסיאל גדל בליון אבל כמו חלוץ יונייטד נמכר מגיל מוקדם מבלי שמימש את הפוטנציאל אצל הילדים. פואל לקח אותו לניס והסיט אותו מהאגף לשפיץ בעונה שעברה הוא פתח את העונה יפה אבל אז קרע את הרצועה הצולבת והחמיץ יותר מחצי עונה למרות שהספיק לחזור לקראת הסוף ולהבקיע. העונה הוא כבר עם 6 שערי ליגה כמו הכמות שהייתה לו בכל העונה שעברה.

    בשאר המשחקים-
    * 1-3 לגנגאן על ליון בחוץ, ז'נזיו חזר למערך של 4 מאחורה וקיבל בראש בעיקר בגלל טעויות של דיאקבי הצעיר, אנקולו ואיך לא רפאל.
    לקאזט הפעם דייק מהנקודה הלבנה אבל סאליבור וצמד של קוקו העניקו לקומבוארה עוד ניצחון שמקבע אותו בצמרת.
    * מונאקו ההתקפה הטובה בליגה פגשה את ההגנה הגרועה בליגה של מונפלייה ואיך לא זה הסתיים בשישיה לרשת של ז'ורדרן.
    קיליאן אמבפה בן ה17 הצטיין במונאקו עם שער, בישול וסחיטת פנדל.
    * בדרבי הגדול של ברטאן באווירה נפלאה בסטאד דה לה בוז'ואר ראן השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה על נאנט שנעצרה לאחר שני נצחונות רצופים.
    קמיל גרוזיצקי עלה מהספסל הודות לפציעה של גלסון פרננדס וכבש צמד נצחון(2 בישולים גדולים של אנטפ) ומחק יתרון של סאלה מהמחצית הראשונה, החמצה גדולה של אמין האריט הכישרון הגדול והצעיר של נאנט במצב של 1-1 מול שער כמעט ריק כנראה מנעה ניצחון מהקנרים.
    * סילבן ריפול הוא המפוטר הראשון לעונה(אם לא מחשיבים את ההחלפה של פאסי), לוריין שלו ספגה עוד הפסד הפעם 1-0 לדיז'ון במשחק אכזרי.
    החמצות לא הגיוניות של לוריין, יום גדול של ריינט שוער דיז'ון וכמובן שער ניצחון בתוספת הזמן של ז'ורדן לוטייס הורידו את לוריין חזרה למקום האחרון עם 6 נקודות מ-30 אפשריות, היום בהנהלת לוריין החליטו לזעזע את המערכת עם פיטוריו של ריפול, דיז'ון עם 4 משחקים ללא הפסד.
     
    Die Werkself ו-Roma אוהבים את זה.
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    3,513
    מין:
    זכר
    עזרה: מי זוכר מי זה? (סורין?)
    http://www.interload.co.il/upload/2615274.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/16
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @uri פגעת בניחוש ראשון :) חואמפי סורין
     
    uri אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לפי סקיי ספורט סוביסרטה צפוי להתמנות למנהל מקצועי של מרסיי. לא יודע אם זה כזו בשורה.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    נכון שפריז לא נראית טוב ושקבאני ודי-מאריה מחטיאים מול השער כאילו קוראים להם חנן ממן ושלומי ארבייטמן אבל ליל הצליחה להתעלות על ההרכב ההגנתי שהעלתה מארסיי השבוע בקלאסיק, אנטונטי עלה היום עם אניימה בשער, אדר הבול עץ בהתקפה ובאמצע 9 שחקני הגנה.
    ההרכב כולל 3 בלמים, 2 מגנים, 2 קשרים אחוריים, 2 מגנים כווינגרים כאשר בפועל כמובן שהם יותר מגנים מאשר תוקפים, קורשיה עוד מנסה מדי פעם לצאת קדימה אבל נראה אבוד מול קורזאווה ומאטווידי.
    פריז למדו את הלקח ממארסיי ומנסים למצוא את די-מאריה, לוקאס וקבאני דרך כדורים ארוכים וגם מצליחים אבל אניימה עד עכשיו במקום. אם זה ימשיך ככה השער ייכנס, בליל אמנם הספסל חסר מאוד עם כמה שחקני אקדמיה אבל אמלפיטאנו וסליטי יכולים להוסיף.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אדם, מה קורה עם פאסטורה, פציעה ארוכה?
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,624
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    כבר חזר לאימונים.

    בלעדיו פריז אתמול חוזרת לנצח אחרי המעידה מול מארסיי עם 0-1 קשה בסטאד פייר-מורואה נגד ליל שבאה בעיקר להתגונן.
    קבאני בשער גדול מנצח לזכות אמרי את המשחק וזה קבאני, מחמיץ מחמיץ ומחמיץ אבל מצליח לתת את השער השלו וכמעט תמיד זה שער שלא כל חלוץ יכול להבקיע. אם מסתכלים על הסטט' של האורוגוואי אפשר לחשוב שהוא נמצא בעונה ענקית עד עכשיו - 14 ש' ב-13 מש'. אבל מי שרואה העונה את פריז רואה קבוצה שונה לחלוטין מבחינת סגנון המשחק בעיקר בגלל השינוי בהתקפה(העזיבה של זלאטן), חסר את השחקן שיחזיק את הכדור מאחורי שחקני ההתקפה וינהל את המשחק, לוקאס ודי-מאריה לא מתאימים כי הם תמיד מחפשים את הדריבל והכניסה לאגף וקבאני לא חלוץ מהסוג של זלאטן שיורד אחורה ומתחיל התקפות. אני חושב שפאסטורה ובן-ערפה הם אנשים למשימה הזאת אבל אחד פצוע כאמור והשני לא נספר ע"י המאמן הספרדי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.