הליגה הספרדית פותחת עונה! ויאה ובארסה חוזרים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/8/12.

  1. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    הכבוד של וולנסיה הוא בעוד תוצאה טובה בברנבאו, הישג מרשים.
    והיה צריך להיות 2-1 לוולנסיה.

    ריאל מספיק טובה לנצח, לא משנה מי מולה ואיך, בעייה שלהם שהם מזלזלים.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ולנסיה עשתה משהו ש99.9 לא יעשו כנראה העונה בברנבאו, אולי להוציא את בארסה ועוד אתה מתלונן?

    עמידה פשוט פנטסטית על המגרש של ולנסיה, ניהול משחק נהדר של פלגרינו, אמארי לא היה מכניס את ואלדז(חלוץ) במקום קשר גם עם היו מצמידים לו סכין לגרון. הוא הכניס את פארחו במקום סולדאדו כי לעבוט את האמצע שהיה די רך).

    1-1 תוצאה מצויינת בברנבאו.

    ואני כמובן יזכיר את הגול החוקי של סולדאדו, משחק ראשון העונה כמו שצפוי שהיגוואין יכבוש, צפוי שאיכשהו גם השופט יציל את ריאל, כי ולנסיה מבחינת חוקית הייתה צריכה לנצח היום.

     
  3. Roger_Federer Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/12
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל לא נמאס לך שכל משחק נגד בארסה וריאל ולנסיה באה בגישה הגנתית כזאת?
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ממש לא. מדובר בריאל מדריד בברנבאו, ולנסיה לא באה להתגונן היא פשוט התקשה לצאת להתקפות(עזבו את ז'ונאס שיצא מטומטמם שהשופט נתן לו להמשיך), והדבר הכי חשוב זה שהיא עמדה נהדר על המגרש, לא כמו בתקופת אמארי שאז היא הייתה מתפרקת בקלות וחוטפת גולים מפגרים.

    וכמו שאמרתי, ולנסיה הייתה צריכה לנצח, הגול של סולדאדו היה חוקי, את המשחק היפה הם ישאירו למשחקים אחרים במסטאייה או נגד קבוצות אחרות.

     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    הייתה צריכה זה לא משנה.. אבל היא שיחקה כמו קבוצה מסכנה ראבאק, זאת ולנסיה! עם כל הכבוד לריאל מדריד וברצלונה שקבוצה כמו ולנסיה לא תבוא ותשחק לי כמו רקראטיבו.


    ומה קרה לרונאלדו היום? נראה כאילו הוא שיחק בלי חשק
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בסדר, תמשיך לחיות בסרט, עם היא הייתה מקבלת חמישייה ומשחקת התקפי הייתה יותר מרוצה נכון? זה גם היה עוזר לכם במאבק נגדיהם.

    בכל פעם שולנסיה יצאה להתקפה ואיבדה כדור היא כמעט קיבלה גול, תפסיקו לראות כדורגל בצורה כל כך אנוכית.

     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לקראת הסוף זה היה ככה שולנסיה יצאה עם יותר שחקנים קדימה ואיבדה היא כמעט חטפה.

    אבל היו לה הזדמנויות עם שלושה שחקנים מול שלושה וארבעה של ריאל והיה אופציה לעקוץ והיא פשוט לא ניסתה לעשות זאת.

    לא מצפה שתשחק התקפי ותקבל בראש, משחק כמו היום תחליטי ומבוקר זה בסדר גמור אבל גם אם להעיז טיפה לא יותר מדי.
     
  8. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אי אפשר להאשים את ולנסיה שעשתה בונקר, כל קבוצה אחרת למעט ברצלונה, באיירן והסיטי הייתה עושה בדיוק את אותו הדבר נגד ריאל מדריד. העברות זמן זה לא דבר שראינו בפעם הראשונה, וגם מאחד כמו דייגו אלבס שידוע כאחד עם אופי כזה אי אפשר להיות מופתע או מאוכזב (כמובן שאני לא מצדיק זאת, אבל עדיין). כן אפשר להאשים את ולנסיה בכך ששיחקה מאוד אגרסיבי ולא בטיחותי (זכור לי במיוחד העבירות של פיגולי שיכל לשבור לראמוס את הראש וגם הגליץ' המאוד מסוכן של ויקטור רואיז על היגוואין). אבל אם יש שחקן בולנסיה שממש עלה לי על העצבים, זה ג'ונאס - אני לא זוכר מקרה אחד שבו שחקן ויתר על יתרון ורצה מהשופט שריקה לעבירה. כמו כן, אני לא מבין איך מישהו יכול להיות מרוצה מאיך שולנסיה נראתה היום. אני אף פעם לא בעד בונקר, בטח לא נגד יריבה עם בלם כמו אלביול ורק עם קשר אחורי אחד, ולנסיה הייתה יכולה לשחק קצת יותר יפה ועדיין לצאת עם תיקו ביד. לא הייתה לה שום הזדמנות רצינית מול קסיאס שלא הייתה בנבדל, חוץ מהגול שגם הוא הגיע עקב אי הבנה בין שחקני ריאל. ציפיתי ממנה שלפחות תנסה להתקיף פעם או פעמיים לאחר שער השוויון, אבל היא העדיפה להסתגר בהגנה ולצופף אותה כאילו אין מחר.

    האשם העיקרי במשחק לדעתי הוא מוריניו. למה לעזאזל אתה עולה עם לאס וקונטראו במקום חדירה ומרסלו? איפה הייתה הגישה של "המשחק נגד ולנסיה בליגה חשוב לא פחות מהמשחק נגד ברצלונה בסופרקאפ"? אם לאס דיארה נגע בכדור במשחק הזה, הוא דאג לאבד אותו שנייה אח"כ. אחרי היורו המדהים שהיה לקונטראו, הוא חזר להיות השחקן שלא יודע מה זה התקפה ונראה כאילו הוא לא הבקיע שער אחד בחייו, כ"כ הרבה נאיביות שלו מבחינה התקפית, לדעתי הוא גרוע בזה בדיוק כמו ארבלואה. מרסלו היה מאוד חסר היום, לא פעם אמרתי שמדובר באחד מהשחקנים הכי חשובים בריאל מדריד ושהתרומה ההתקפית שלו חשובה מאוד עבור ריאל.

    דייגו אלבס הוא שוער ענק, לא מבין למה הוא לא פותח בהרכב של נבחרת ברזיל. זה עניין של זמן עד שתבוא קבוצה גדולה יותר מולנסיה שתקנה אותו עבור סכום נכבד.
     
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כל קבוצה בליגה הספרדית כולל ברצלונה יכולה להיות מרוצה מתיקו בברניבאו אז למה שולנסיה לא תהיה?
    בלי קשר לשער של ולנסיה שנפסל זה נראה כאילו השופטים ממש פוחדים מריאל וממוריניו.פריירה קיבל צהוב על כלום וזה היה נראה שההחלטה הגיעה רק מלחץ של הספסל של ריאל.

    אגב זאת נראה לי הפעם הראשונה שאני רואה את רונלדו עם חולצה קצרה אז כנראה שממש חם במדריד עכשיו.
     
  10. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    עבור השאלה זו, קיימת רק תשובה אחת ראויה: מוריניו פיזר שקרים על גבי כלי המדיה וגנב את דעתם של העיתונאים השונים. האם ניתן יהיה למצוא אוהד כדורגל שיביע תמיהה על כך? קשה לי להאמין.

    ובחזרה לכדורגל - למרות התוצאה המאכזבת וההרכב המוחלש שהועלה על כר הדשא, אין לבלאנקוס כל סיבה להיכנס לפאניקה. בסופו של דבר, ההבדל בין סעודת נצחון קלילה וטעימה לבין פירורי התיקו הדלים בהם נאלצנו להסתפק, הסתכם בשער מקרי של ולנסיה ובתצוגה פנומנלית של דייגו אלבס; במילים אחרות, אין מדובר בתרחיש שצפוי לחזור על עצמו יתר על המידה, וודאי שלא בברנבאו. כעת, נקווה שהשחקנים בכל זאת יחזירו את הטעם המתוק שאפיין את משחקי העונה החולפת עם נצחון בסופרקופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/12
  11. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    עולים במערך שונה בהתאם לאילוצים עם 3 בלמים וסבוז'ה על תקן מגן/קיצוני

    קורטואה-גודין,מיראנדה,קאטה דיאז-סילביו,סבוז'ה-גאבי,טיאגו,ארדה,אדריאן-פלקאו
     
  12. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסי מצליח להשתוות לתומר חמד בטבלת הפיצ'צ'י.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דויד ויאה תמיד היה שחקן מרגש מבחינתי אבל השער שלו היום - בהחלט עוצמתי(תרשו לי להיות לרגע שגיא כהן - זה רגע שבו גם אתה, בתור אוהד ריאל מדריד - עומד ליד הטלוויזיה ומוחא כפיים בויאה מתקבל בתשואות אדירות בקאמפ-נואו כשעולה לשחק, ובטח אחרי הגול), במשחק שהכל הסתדר לבארסה. הקפטן פויול כובש שער מוקדם, מסי עם היבול הרגיל וכבר פער 2 נק' מריאל מדריד שעד עכשיו אני לא מבין מה ניסינו לעשות מול ולנסיה. ברצלונה - ככה פותחים עונה.

    לרוב אתם רגילים לקרוא פוסטים ארוכים שלי על המשחק, לא הפעם. השעמומון בתשעים הדק' לא שווה את זה. מזל שלא כתבתי מייד אחרי המשחק כי אז העצבים היו גבוהים למדיי. טוב שהייתה דרך נסיעה הביתה מהרצליה, ותודה לאור.
    מותר לזייף במשחק הפתיחה אבל חד-וחלק אני לא מבין מה קרה היום על המגרש - מה עשו השחקנים ומה עשה מוריניו. הביטחון העצמי המופרז מתחלף בחוסר אונים תוך רגע אחת. כבר טענתי לא פעם שבעונה שעברה ריאל לא ניצחה מספיק משחקים עם השיניים. הבעייה הכי גדולה מבחינתי - איפה הטירוף של פתיחת העונה לעזאזל? וכמובן שכל איבוד נקודות בליגה הזו הוא קריטי. אני לוקח מהמשחק הזה רק את הדקות הטובות של בנזמה, השניים וחצי המהלכים הטובים של די-מאריה והסבירות הנמוכה שכריסטיאנו יציג עוד משחק כל-כך חלש בעונה הנוכחית(אותי אוזיל דווקא יותר עיצבן) אהה, וקונטראו: נגר, עד להודעה חדשה. ככה קבוצה אלופה לא יכולה לפתוח עונה, בטח לא בבית. אבל אין יותר מדי זמן להתאבל, יום חמישי סופר-קופה. האללה מדריד!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/12
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    זה לא נראה ככה, זה פשוט ככה, השופטים בספרד מפחדים מטעויות מריאל, ראשי האתחדות הספרדית הם לבנים, הם יודעים שמוריניו ירד עליהם בתקשורת וזה יתפוס כותרות, בגלל זה ריאל זוכה להרבה מתנות מהשופטים.

    לא הייתה עבירה של פיגולי בכלל, הוא הלך לכדור וראמוס הגיע עם הראש והוא פגע בו, זה ממש לא היה מכוון ולא היה צריך לקבל צהוב בכלל ראמוס פשוט הלך לו על הרגל, בקשר לפאול של רואיז, בהחלט היה קצת ברולטי אבל זה הגיע אחרי שסולדאדו היה על הדשא ליד הרחבה של ריאל וריאל המשיכה לשחק כאילו לא קרה כלום. להוציא את זה משחק אגרסיבי של ולנסיה אבל בלי משחק אלים, דווקא ריאל שיחקה די פרוע ועשתה כמה פאולים מכוערים.

    שוב, ולנסיה לא שיחקה מדהים מבחינה התקפית, אפילו לא קרוב לכך, לא זה מה שאהבתי במשחק שלה שכמו שאמרתי היא יכלה לעשות יותר שמוריניו ויתר על קשר אחורי והכניס חלוץ ושאלביול הפח נכנס, אבל היא עמדה בצורה טובה מאוד על המגרש, שיקחה הגנתית טוב, וגם הראתה אופי ולא התפרקה כמו שהייתה בתקופת אמארי.

     
  15. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת בושה שפיגולי קיבל צהוב אחרי שראמוס נגח לו בסטופקס.

    בקשר ל-"גול החוקי" של סולדאדו, ההגנה של ריאל הפסיקה לשחק כשהקוון הניף דגל. ראמוס היה חצי צעד מאחורי סולדאדו ואם הוא לא עוצר בגלל הדגל הוא היה מנקה את הכדור מהקו אחרי העקיפה של סולדאדו את קסיאס (שגם לא זינק לרגליים כשהבין שיש נבדל).