הליגה הספרדית - מחזור 17:: פותחים שנה. מסי מסובב לחיבור ומונע הפסד במדריגל. חמישייה לריאל מול גראנדה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/1/17.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אחרי מלאגה חשבתי לעצמי שאי אפשר להתעלות על תצוגת שיפוט שערורייתית כזו.
     
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    שחקן אשכרה זורק את היד כאילו הוא שוער, והשופט לא שורק פנדל ושולף אדום. איפה נראה דבר כזה? שמסתכלים על זה פעם שניה ושלישית זה פשוט מדהים.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    צודק, זאת הסיבה שלא בא לשמוע בכיינות סלקטיבית.
    ריאל לא צד בעניין, אתה טוען שפלורנטינו שילם לשופט?
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עזבו, כשבארסה לא מנצחת אפשר לסגור את הפורום. לא מדבר רק על המשחק היום. תמיד אותן תגובות 'החמצות בלתי-אפשריות', 'חוסר מזל', וכמובן השיפוט. השופטים של ריאל מדריד, נכון. הליגה לא הייתה נסגרת היום גם אם בארסה הייתה מפסידה אבל עדיין התיקו הזה שמסי חילץ אומר משהו. בארסה לא מספיק נחושה, לא מספיק עקבית ובעיקר: אין לה כמעט כלום חוץ ממסי. תלות מוחלטת.

    בארסה סופגת רביעייה בבלאידוס במשחק הגנה מביך ומדברים איתי על חוסר מזל. לא יכולים להוציא מהמקלדת את המילים 'שיחקנו חרא'. תראו מה כתבתי על ריאל אחרי התיקו נגד אייבר, אחרי התיקו נגד לגיה, אחרי הניצחון הזוועתון על גיחון. חאלאס.

    בשנה שעברה מסי עלה לכר הדשא בברנבאו כשהתוצאה הייתה כבר 3:0 אם אני לא טועה, בארסה רקדה על המגרש בלעדיו. כלומר גם בגלל מערך פיפה עלוב של בניטס, ועדיין. זה היה ניצחון מהדהד. ובארסה גם ניצחה בלעדיו זמן רב, במשך חודשיים. והעונה? סוארס לא כובש - ממתין כבר הרבה זמן לשער המאה שלו, ניימאר מתעסק בקקה. בזמן שריאל מדריד כל שבוע מחליפה הרכב בגלל פצועים ורונאלדו למרות הגולים עם עונה לא טובה בסטנדרטים שלו. גם בנזמה די רע. ריאל מדריד מוליכת הטבלה בצדק. הרצף שלנו כנראה ייגמר בפיחואן, זוהי התחושה שלי, אבל בסיבוב הבא ברצלונה ואתלטיקו מגיעות לברנבאו וזה אמור להיות סוג של יתרון.
    אגב, את רצף 39 משחקים ללא הפסד של בארסה - דווקא ריאל מדריד עצרה בקאמפ-נואו עם הניצחון, שם החל המהפך הגדול של ריאל מדריד.

    הימרתי בתחילת העונה על סוארס כפיצ'יצ'י. כי כריסטיאנו בתחרות עם מסי, שניהם נפצעים לא מעט. וחשבתי שסוארס עם הרעב של הילד, התשוקה המטורפת וכמובן היכולת האישית הגבוהה והפרגון - יעשה זאת. אני משנה את ההימור למסי.

    המשחקים הגדולים השנה בליגה הספרדית התעלו כמיטב הציפיות. דווקא הקלאסיקו איכזב להוציא דקות של קסם מצד אינייסטה וכמובן השיוויון הדרמטי של ראמוס וגם הוא ממצב נייח, כמו הגול של בארסה. המשחק היום, המשחק בפיחואן בין סביליה לבארסה, ולנסיה-בארסה, הדרבי של מדריד ועוד ועוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/17
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם ריאל מגיעה עם פחות מ6 יתרון ל8 מחזורים אחרונים זה לא סגור בכלל. יש הרבה משחקים קשים, אמנם בבית אבל ממש לא בכיס. בקלאסיקו רואים כבר כמה שנים שביתיות לא ממש נותנת יתרון וככה גם מול אתלטיקו.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    השמחה לאיד יוצאת לך מהאוזניים אבל טעית בכתובת. ספר לי עוד כמה אני לא יודע להפסיד.
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    לראות את פיקה מתלונן על נגיעת יד ברורה שלא נשרקה זה באמת תענוג.

    #karma_is_a_bitch
    #what_goes_around_comes_around
    #טמבל
     
  8. ccnoob Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/09
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    2
    עד מתי אוהדי בארסה ימשיכו לבלבל את המח על שיפוט? די לצביעות, פשוט די.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  9. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    בשורה התחתונה, אחרי 17 משחקי ליגה ברצלונה איבדה נקודות כבר ב-7 משחקים, כשבעונה שעברה כולה היא אבדה נקודות ב-9 משחקי ליגה בלבד מתוך 38. היא אפילו לא במקום השני כרגע.

    -
    להאשים את השופטים תמיד נראה לו כמו משהו מאוד ילדותי ומתנער מאחריות, בטח כשמדובר באוהדים של קבוצות גדולות. כן, השיפוט היום היה לרעתה של ברצלונה והגיוני מאוד שביום שיפוט 'נורמלי' היא הייתה מנצחת את המשחק הזה, אבל זה לא סותר את העובדה שקבוצה כמו ברצלונה צריכה לשחק הרבה יותר טוב ולנצח משחקים קשים בלי קשר לטעות שיפוט נגדה.

    אני מעדיף להסתכל על טעות שיפוט במשחק כמו להחמצה של שחקן ממצב טוב, כלומר היה צריך להיות כאן שער אבל השחקן פספס (ובמקרה שלנו זה פספוס של השופט), אבל אם נמשיך לתקוף ולהגיע לעוד מצבים דומים ברור שהשער.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אני באמת מציע לאורחי צ'לסי היקרים שסוחבים איתם תסכול כבד מ2009 (ועד היום מסתבר), להכיר גם במפגש הראשון של ההתמודדות.
    מעבר לרפש, יש לכם משהו רלוונטי ועדכני לתרום לדיון המחזור הנוכחי עם דגש על המשחק המרכזי, ויאריאל - ברצלונה שהסתיים לפני שלוש שעות?

    *בגלל שאני מכיר מצוין את הנפשות הפועלות ואין לי ספק שהשלב הבא בהטרלות יבוא על הכרטיסים האדומים (איך לא) - תנסו להיות מקוריים הפעם.
    חבר אתה טועה בכתובת אנחנו לא מוריניו. רק 2 הודעות מעליך ציטטתי לראוליטו (שחופשי זורק סיסמאות על ריק) את הדעה שלי מיד אחרי שני הפסדי הליגה לסלטה ויגו וסוסיאדד - תמצא שם אפס התייחסות לשופט ואפילו מחמאות ליריבות.

    טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק כשרק בחמישי האחרון פנדל ברור על ניימאר לא נשרק בסאן מאמס, אבל שיפוט שערורייתי כמו נגד ויאריאל ומלאגה חד וחלק לא מתקבל על הדעת ולכן התלונות בהתאם. מספיק עם הטיעון שקבוצה עדיפה (על הנייר) צריכה לנצח גם עם טעויות שיפוט נגדה - זה מגוחך, לא מדובר כאן על אלאבס או גרנאדה.
    מלבד השיפוט, המדריגל כידוע אחד המגרשים הקשים בספרד, ואם אני לא טועה ויאריאל ספגה הכי מעט העונה. קבוצת הגנה ממושמעת שזקוקה לשיפור ניכר בהתקפה שלה. בסה"כ הרמה הכללית הייתה די פושרת, הקצב במחצית השנייה התעלה ובהתחשב במצבים היינו ראויים ליותר מנקודה.
     
  11. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ההתייחסות שלי לא הייתה אלייך אישית (לא קראתי את שרשור ההודעות המלא כאן), אלא דעה אישית על כל הנושא של טעויות השיפוט והטרוניות שאוהדים של קבוצות אוהבים להשמיע נגדן כשטעות שיפוט ברורה מתבצעת נגד הקבוצה שלהם.

    שוב, הנקודה שלי היא שטעויות שיפוט קורות והדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא להתעלם מהן ולהמשיך לתקוף כדי להשיג את השער, ולא להאשים את השופטים כאילו שזה יעזור במשהו. קבוצה צריכה לקחת שליטה על מה שיש לה שליטה עליו, ועל טעויות שיפוט אין לה שליטה.
    אוהדים לרוב אוהבים להתעמק ולבכות טעות שיפוט כשכזאת מתרחשת נגד הקבוצה שלהם, אבל הדבר האולי יותר בוגר לעשות הוא להגיד 'באסה שהשופט טעה והאמת שהגיע לנו לנצח, אבל חבל שלא שיחקנו יותר טוב כדי להגיע להזדמנויות טובות נוספות לשערים ולכבוש מהן'.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אם רק פיקה ושאר השחקנים של ברצלונה היו מתמקדים במשחק כדורגל במקום כל שריקה של השופט. כל אי שריקה שמגיעה 3-4 שחקנים קופצים עליו כאילו זו הישועה היחידה שלהם להבקיע (ובשער של מסי אפשר גם להבין למה). זה מתחיל מפיקה שכל השבוע מקשקש בתקשורת בספרד על כמה השופטים שונאות אותם, כמה ריאל קבוצה חרא וכמה הוא לא מקבל קרדיט. שחקן מאוס.

    לגבי המשחק אתמול, 2-1 בפנדלים שלא נשרקו. משחק גרוע של השופט. אבל יחד עם זאת, זו לא הייתה ברצלונה של המשחקים הגדולים. נגיחה וקורה של מסי, עם הזדמנות פה ושם של סוארז, ותקנו אותי אם פספסתי משהו. ראיתי את המשחק החל מהדקה ה-20, ואני לא זוכר שראיתי מהלכים מסוכנים של אחד על אחד או איזה הצלה גראנדיוזית (שוב, חוץ מהזינוק של שחקן ההגנה).

    לגבי ויאריאל, פאטו ממשיך במסע ההתאקלמות שלו בעולם, אבל קשה לי לראות אצלו איזשהי התקדמות. היו לו הרבה איבודי כדור אתמול ובכלל היה פחות מועיל מסאנסונה או סוריאנו.

    לגבי הקבוצה שלי, 5 נק' ומשחק חסר זה פער. הבעיה היא שהמשחק החסר שלנו מול ולנסיה, משחק שלא יהיה קל בכלל. נראה איך ולנסיה תגיע למחזור ההשלמה. שבוע הבא הזדמנות של ברצלונה לצמק שוב את הפער. אנחנו מתארחים בסאנצ'ז פיחואן וברצלונה מאחרת את לאס פלמאס. האמנם לאס פלמאס לא פראיירים בכלל, קבוצה תוססת, אנרגטית שלא מפסיקה לתקוף, אבל ברצלונה חייבת לנצח את המשחק הזה. למרות התבוסה שהנחלנו להם בגביע, יהיה קשה לשחזר את זה בליגה, ואצל סביליה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. ראוליטו מחזיק את הפורום על הגב כמו גדול. אז החמאת ליריבות אחרי שסוסיאדד עשו לכם בית-ספר, גש לקבלה וקח תעודה ומדלייה.
    2. לא היה שום דבר חריג במשחק בקאמפ-נואו נגד צ'לסי, לעומת הגומלין שם זה היה מופע שיפוט שבחיים לא ראיתי בכדורגל, זה היה נראה ממש מכור, אבל ניחא. מיכאל באלאק עד היום רודף אחרי השופט ההוא.
    3. בשורה התחתונה בארסה העונה לא מספיק טובה. היא לא משחקת טוב לאורך משחקם שלם, כמעט לא. המאמן שלה עושה ניסויים בהרכב כמו הניפוי של ראקיטיץ' ולמה אומטיטי לא פותח בהרכב? בארסה קבוצה הרבה פחות טובה משנים עברו להוציא את המפלצות מקדימה ואם נאמר את האמת ניימאר לא ממש הגיע לעונה הזו. אפילו בבית בארסה בקושי מנצחת.
    4. לא הסתכלתי קדימה מידי לאבק האליפות רק כתבתי שזה נראה לא רע בינתיים. לא אתפלא אם ריאל מדריד תפסיד בפיחואן וכמובן שהמאסטייה מוקש, בארסה הקיזה שם דם ו-ולנסיה נראית יותר טוב במשחקים האלה מאשר נגד עוד יריבה קטנה, אבל יש מקום לאופטימיות.
    5. אתלטיקו מדריד לא טובה השנה אבל הליגה חזקה לצד זה שריאל ובארסה לא באמת הרשימו לאורך זמן. אף משחק חוץ הוא לא טיול.
     
  14. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    להוציא 2-3 משחקים ריאל נראת העונה כמו פח גדול. במיוחד ההגנה שלה.
    אין לי מושג איך זידאן מצליח לשמור על הרצף המטורף הזה, אבל שקרים אמורים להתאזן בסופו של דבר.
    אם ריאל תאבד נקודות בולנסיה ובסביליה ובארסה תפסיק להיות נאיבית הליגה תקבל קצת עניין מחדש.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קרב תחתית מטורף הערב בריינו דה-נאבארה: אוססונה מארחת את ולנסיה. שתי הקבוצות מתחרות זו בזו מי עמוסת בעיות. שתיהן החליפו כבר שני מאמנים העונה והן צמאות לנקודות ובאופן דחוף. אוססונה נועלת הטבלה מקווה לצאת לדרך חדשה עם מאמן חדש וזמני על הקווים בדמות המנהל הספורטיבי אחרי שחואקין קאפרוס פוטר לאחר התבוסה בגביע מול אייבר. חאבי אולמו ופואנטס נותרו מחוץ לסגל בגלל סיבות מקצועיות. "אני איש המועדון ומקבל את האתגרים", אמר ואסיליץ'. אוססונה לא ניצחה בליגה מאז אוקטובר. ולנסיה, עם שני משחקים חסרים - מדורגת במקום ה-17 בשיוויון נק' עם המקום שמוביל לליגת המשנה. נכתב שנשיא הקבוצה שוחח עם השחקנים כדי לרומם את המצב-רוח. מנגאגלה אמור לחזור להרכב וגם סאנטוס יפתח. בגביע המלך לא ראינו שינוי אצל ולנסיה שהובסה 4:1 בבית מול סלטה והקהל קרא לפיטוריו של פיטר לים. המאמן ניסה לדרבן את שחקני הסגל הנוכחי ואמר שהוא מאמין בהם - 'לא קונים שחקנים מובילים בחורף, אין כאלה'. גאיה חוזר לסגל אך לא יפתח.

    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2017/01/09/primera/1483921339_976484_1483924548_sumario_normal.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/17