הליגה הספרדית:: מחזור מס' 36

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/5/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    במשחק שנעל את המחזור ה-36, לגאנס הביסה 4:0 את בטיס בבית והיא תבטיח את הישארותה בליגה במחזור הקרוב. הקבוצה מהמקום ה-16 רחוקה 6 נק' מהקו האדום. גם אם גיחון תנצח את אייבר במחזור הבא זה כנראה נגמר. זילמנובסקי ואל-זהר כבשו שני שערים אחרי רבע שעה בעוד שימו לב לראשון, שכבש העונה 7 שערים ואולי משך תשומת לב מקבוצות טובות יותר. אמש הוא השלים גם צמד וגבריאל כבש בין-לבין. בטיס רושמת סיום עונה מזעזע אפילו יותר מהקודמת והצטרפה למועדון הקבוצות שהפסידה בכל משחק שני(19) וספגה למעלה מ-60 שערים - קצת חבל. זה היה הפסד שלישי ברציפות של בטיס שקודם דווקא ניצחה את אייבר וסלטה. השוער אדאן:"אם לא היינו מנצחים קודם היינו ממש בצרות".
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה עוד צריך כדי לדעת שאתה אידיוט? לפעמים פשוט רואים.
    אין הרבה שהוא יכול לעשות, הוא פשוט לא ברמה של להיות חלוץ פותח במועדון הכי גדול בעולם. אתה באמת חושב שהוא ברמה של סוארז ולבאנדובסקי? או אפילו אגוארו? ברור שלא.
    מוראטה לא דומיננטי מספיק, כל הזמן יוצא לשמאל ולא באמת מטריד את הבלמים כמו שחלוץ צריך. ברוב המשחקים שהוא פתח בהרכב הוא די נעלם. זידאן יודע שבנזמה גרוע כמחליף אפילו יותר מאשר כשחקן פותח, לכן הוא מעדיף להעלות את מוראטה מהספסל כי לפחות יש סיכוי לשפר משהו אם לא ילך.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הוגן לשפוט את מוראטה ככה, הוא יודע שהוא תמיד יהיה המוחלף הראשון והאמון של זידאן בקארים הוא עיוור, כאילו בני משפחה(מספק לו קוק או משהו כזה). תן למוראטה 4-5 משחקים והוא יפציץ. מה גם שלא מובן לי הזלזול בו, ביובנטוס הוא כבש בהמון משחקים מכריעים תוך עונה אחת, רקורד שלבנזמה אין ב-8 העונות שלו בריאל מדריד. מוראטה לא מלוטש במאה אחוז אבל הוא עדיין צעיר והוא יכול להתקדם. וכשבנזמה בכושר כזה עלוב אין שום סיבה שמוראטה לא ישחק גם בקלאסיקו וגם נגד אתלטיקו או באיירן או בגמר נגד יובה. איתו ההתקפה שלנו פחות אסתטית עאלק אבל יותר מהירה, אחוזת טירוף וצריך לנסות את השילוב שלו עם כריסטיאנו.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זאת דעתך ואתה זכאי לה, כל עוד אתה מכבד ולא כמו האידיוט שכתב לפניך אז אני אמשיך לכבד אותה, אני חושב שאם מוראטה לא מעוניין להיות מחליף או לפחות ברוטציה עם חלוץ אחר אז אין לו סיבה להשאר. אתה משווה שוב לבנזמה, מבחינתי אין פה השוואה, שניהם לא צריכים להיות חלוצים פותחים בריאל מדריד שרוצה להיות הקבוצה הטובה בספרד והקבוצה הטובה באירופה.
    גם ביובנטוס הוא לא היה סקורר אדיר ולא היה בטוח בהרכב, זה לא שהוא הגיע מלהיות כוכב שם ללהיות כוכב פה. "אחוזת טירוף" זה דבר טוב לדקות האחרונות. הוא לא יהיה "אחוז טירוף" כשהוא יפתח בהרכב בדקות האחרונות, כמו שהוא לא היה כשהוא לא פתח. גם צ'יצ'אריטו הוא שחקן שאתה רוצה ב20 דקות האחרונות, אבל לא לפני זה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אבל חלק ממה שפוגע במוראטה זה שלמרות היכולת החלשה של בנזמה(מוראטה כבש שני שערים יותר ממנו ב-1100 דקות פחות) - זידאן משתמש בו רק נגד האייבריות והחטאפיות וכו' וכו' וכו'. ככה אין לו באמת ביטחון, ככה קשה להמשיך. מעניין אותי לראות את מוראטה משחק בהרכב 3-4 משחקים ופוגש יריבות גדולות. ביובה הוא כבש במשחקים הגדולים בשורה התחתונה. הוא פתח שם בצורה לא טובה עם פציעה מרגיזה והיו לו קשיי שפה ועוד, הוא בעצמו סיפר על כך בראיונות - אבל ההמשך היה מצוין. לטעמי ההשוואה לצ'יצ'ריטו לא נכונה. רוצה לומר שמוראטה של היום הוא עדיין לא המוצר הסופי למרות התקופה הנהדרת ביובה, וחבל, כי ריאל מפספסת. לא נכנס בכלל להשוואה לגבי אגווארו-לבאנדובסקי-סוארס-גריזמן(לא בדיוק חלוץ)איברהימוביץ - הלוואי עלינו, חוץ מאיברה בגלל גילו.

    מכבד גם את דעתך, ברור..
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה טוען שמה שמפריד בינו ובין החלוצים שהזכרת זה דקות המשחק? כמובן שלא. הוא פשוט פחות טוב. ולריאל מדריד פחות מהכי טוב זה לא מספיק. אני מאוד רוצה שהוא יישאר, אבל הוא צריך להיות מרוצה ממעמדו, שזה צריך להיות שחקן שמשחק כשמגיע לו (ולא מה שזידאן עושה עם בנזמה ואיתו, זה ברור) אבל מס' 2.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מדויק. גם עם עונה שלמה בהרכב - מוראטה לא יהיה אגווארו. מסיבות כאלה ואחרות ריאל ויתרה עליו(אולי כלל 'לא ניסתה' בגלל ההסכם הג'נטלמני המפגר הזה) ועל סוארס, זלאטן זקן ואת לבאנדובסקי פיספסנו כי עבר לבאיירן. אתה רואה משהו בשוק היום, שחקן שמשמעותית טוב ממוראטה? רק אומר שמוראטה כן מסוכן גם במשחקים הגדולים, ביובה הוא לא כבש המון אבל שערי נוק-אאוט בליגת האלופות הם שווים יותר מעוד כמה גולים בליגה לפחות לדעתי(אלף-אלפי הבדלות: השמינייה של כריסטיאנו בנוק-אאוט בינתיים זה יותר מ-8 גולים נגד אלאבסיות), ועם עוד ביטחון מהמאמן וחלוקה הוגנת של הדקות - מוראטה היה יכול להיות טוב יותר. אני חושב שיש לו מהירות, הטכניקה לא רעה, הבריחה לאגף היא בסדר.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    לא יותר פשוט להגיד שהמעמד המועדף של בנזמה אצל זידאן הוא הכל חוץ ממקצועי? מילא מוראטה היה נכנס מהספסל באופן קבוע אבל גם זה לא.
    לפניו בהיררכיה נמצאים לפחות שניים-שלושה כל עוד בנזמה נושם בכוחות עצמו. וכן, מוראטה חלוץ וורלד קלאס לכל מועדון באירופה כולל ריאל מדריד.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אלו שני דיונים שונים. עם הראשון אני מסכים בגדול. אני האחרון שיגבה את זידאן לא רק בנקודה הזאת. אני חושב שהוא מאמן די בינוני בסך הכל ונותן יותר מדי קרדיט לשחקנים בינוניים שלא מספקים את הסחורה. מצד שני, הצורה שבה ריאל מגיעה לישורת האחרונה כשכמעט כל השחקנים בכושר הטוב ביותר שלהם העונה היא לא פחות ממרשימה. אני לא אוהב לראות את בנזמה בהרכב אבל אי אפשר להתעלם מזה שכשמוראטה נכנס הספסל הוא בפירוש אפקטיבי יותר. תשים אותו בהרכב ולא באמת תוכל לעשות שינוי אם תצטרך.
    ועכשיו לרמה של מוראטה, לדעתי ריאל צריכה לשאוף לחלוץ פותח טוב ממנו. נכון שהוא לא באמת קיבל הזדמנויות מול הקבוצות החזקות העונה אבל ממה שראיתי התרשמתי שהוא אחלה שחקן, ונותן את הלב בכל דקה על המגרש, אבל הוא לא החלוץ הטוב בעולם, וזה פשוט לא מספיק, לדעתי.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - סביליה

    ריאל מדריד מגיעה לשבוע הגורלי על קרב אליפות ספרד כשהיא במצב-רוח מצוין אחרי ההעפלה לגמר ליגת האלופות(לאחר 'הפסד משמח' 2:1 בקאלדרון) אך שמה כרגע את חלומות הקארדיף בצד. הפוקוס כולו, במעבר חד, עובר שוב לליגה: הערב בברנבאו תהיה המשוכה הקשה מכולן בדמות סביליה, ביום רביעי משחק ההשלמה נגד סלטה ויגו ובשבת נחתום את עונת 2016/17 במשחק חוץ במאלגה. חלום הדאבל של זיזו חיים וקיים, ואם תרצו 'הפיינל-פור' של מדריד מתחיל: ע-כ-ש-י-ו. "זה משחק מכריע, כמו יתר האחרים, נרצה להישאר על המסלול ונעשה כל מה שאפשר כדי להשיג את הניצחון", מבטיח זידאן. המפתח, כמובן, יהיה כמובן פתיחה חזקה, אם אפשר כמו במשחק הראשון נגד אתלטיקו בחצי הגמר, ועל הפרק עומד השוואת השיא של באיירן מינכן - 61 משחקים רצופים בהם הרשת זזה.

    זה יהיה המשחק האחרון העונה בברנבאו בו ריאל מדריד דווקא כשלה נגד ברצלונה(הפסד 3:2) ואתלטיקו מדריד(תיקו 1:1) וברור כשמש שאין מקום לטעויות. במשחק בקאלדרון בלטו לטובה בעיקר שלושה שחקנים - השוער קיילור עם סדרת הצלות מעולות בהתעוררות מאוחרת, איסקו שכבש שער חשוב והעלה את מאזנו ל-11 שערים, וגם קארים בנזמה שהוציא את תיבת הקסמים וכידרר על הקו בצורה מדהימה. אבל הערב שניים אחרים במוקד: הלילה של מס' 10, וגם אחד שלא יהיה שם. בתקשורת תוהים בקול רם האם חאמס, שכבש ארבעה שערים נגד סביליה ב-8 משחקים, כולל צמד נהדר העונה במשחק הגביע - ירשום את משחקו האחרון בברנבאו. הוא אמור להחליף את איסקו שיזכה למנוחה ופרט לכך ריאל תשחק בהרכב הרגיל בהיעדרם של קרבחאל ובייל, כשאנחנו מרגישים שדנילו יחזור להרכב, ע"ח ראמוס או דנילו. אולם, פפה עדיין לא בריא במאה אחוז והבלם הפורטוגלי שנמצא עם רגל וחצי באינטר או בקיצור לא במדריד - לא יזכה להיפרד מהברנבאו שכה אוהב אותו. "פפה ממשיך עם אי נוחות בצלעות ולא ישחק מחר. הוא עשה עשור מדהים בקבוצה. אני לא מדבר על העתיד כי אני לא יודע מה יהיה", סיפר זיזו.

    "אנחנו מבקשים מהאוהדים להיות איתנו", פתח זיזו בפנייה נרגשת במסיבת העיתונאים. המאמן עתיד להאריך את חוזהו עד 2020, כך בישרה הכותרת החגיגית במארקה, והוא מדבר על קבוצה שהשתפרה מאוד ב-17 חודשים תחתיו ושהוא נהנה מכל רגע. זידאן המשיך ואמר שהקבוצה חושבת אך ורק על המשחק נגד סביליה אותו הגדיר כהכי קשה - כרגע. סביליה זו היריבה שקטעה לנו בפיחואן את רצף המשחקים המטורף ללא הפסד וזה הזמן להחזיר. אם כך יהיה, לאס-פלמאס וברצלונה יהיו הקבוצות היחידות אותן ריאל מדריד לא ניצחה העונה. "במקום לדבר על אגו, אני מדבר אל הלב של השחקנים ואוהב את האישיות שלהם", אמר זידאן בהתבטאות מעניינת. עוד התבטאות דיברה על אפשרות לרוטציות, אולי זמן מוראטה, אנחנו די סקפטים. ב-AS משערים דווקא שמודריץ' ינוח גם כן ואיסקו ישחק במקומו, נראה. במקום זה זידאן העדיף לפרגן לבן המועדף - "אני מאוד שמח עבור בנזמה. הוא לא נמדד רק בגולים. לא חיכיתי למשחק נגד אתלטיקו כדי להבין את האיכויות שלו". מי שמפגין את האיכויות שלו מול סביליה בדר"כ הוא כריסטיאנו שכבש 23 שערים נגד היריבה מאנדלוסיה. זמנו מגיע גם הערב..

    [​IMG]

    ריאל מדריד - הרכב משוער: קיילור| נאצ'ו, ראמוס(דנילו), ואראן, מרסלו| קאסמירו, קרוס, מודריץ'| חאמס רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה

    סביליה של חורחה סמאפולי תסיים את העונה במקום הרביעי אחרי אתלטיקו מדריד. שדרוג גדול לעומת השנים האחרונות, ועדיין. באיזור ההדחה המאכזבת נגד לסטר בשמינית גמר ליגת האלופות - סביליה איבדה כיוון. הקבוצה מאנדלוסיה שקיבלה כותרות גרנדוזיות שם הכתירו אותה ל-'סביליה הטובה בכל הזמנים', טובה מזו של חואנדה ראמוס מלפני עשור, ויש התהו בקול רם האם היא מסוגלת לקחת אליפות היסטורית - דישדשה. אווירת סוף הקורס מחלחלת יחד עם הרכב חסר מאוד. במחזור שעבר סביליה סיימה רק בתיקו 1:1 נגד ריאל סוסיאדד כשסנארביה כובש לטובתה אבל הקבוצה ספגה את השיוויון. קדם לכך הפסד 4:2 במאלגה ובסה"כ סביליה ניצחה שני משחקים מחמשת האחרונים שלה. שימו לב שבמשחקי החוץ המאזן שוב התהפך: 7 נצ' ו-6 הפסדים, 26 נק' בלבד - פחות מויאריאל ובילבאו לצורך השוואה. סביליה ניצחה שלושה מעשרת משחקיה האחרונים והפסידה גם במשחק החשוב נגד אתלטיקו בקאלדרון, הקרב על המקום השלישי. במשחק הבית האחרון רק 33 אלף אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה שלהם, הכמות השלישי הכי נמוכה העונה.

    הרוטציות הרבות, שינוי המערכים - ברוב העונה שחקני סביליה היו בכושר מצוין אבל לאחרונה חוו נפילה. בן-ידר הוא עדיין מלך הכיבושים עם עשרה כאלה ואת יובטיץ' שהתעלל בריאל מדריד במשחקי הליגה ובגביע וגם כבש שער ניצחון מתוק עבור האנדלוסים - קשה לשכוח. סארבייה, בעונת שיא, כבש שמונה שערים, אולם כרטיס צהוב ימנע ממנו לשחק מחר. מייד נחשוף בפניכם את רשימת הנעדרים הענפה של סביליה, רק נציין שנז'ונזי שהיה העוגן במרכז השדה חווה התדרדרות גדולה מאוד ביכולתו בזמן האחרון מה שגורם לסביליה להיראות עיפה ופחות חזקה. הבלם אדיל ראמי נראה כחיסרון הפחות בולט בסביליה משום שלגבי יכולתו יש סימני שאלה רבים מאז ולתלמיד. אולם גם אסקודרו, גאנסו, סמיר נאסרי(פתח את העונה היטב אך דעך) ומריאנו לא ישחקו. הקשר ויטולו פרץ העונה בצורה יוצאת דופן, השתלט על מקום בהרכב נבחרת ספרד והוזכר כמועמד לברצלונה בקיץ, בדיוק כמו המאמן שלו שאמור לשחק ב-3-4-1-2, אבל אצל סמפאולי אי-אפשר לדעת. השוער סרחיו ריקו יודע שמצפה לו 'יום לימודים ארוך' בברנבאו וסיפר שאין לו העדפה ובעיקר לא פחד לא מריאל מדרידA ולא מריאל מדרידB. אפרופו קבוצה שנייה, הבלם דייגו גונזאלס מהקאנטרה של סביליה יכלל בסגל הערב.

    נקודת השיא של סמפאולי או לפחות אחת מהן הייתה הניצחון 2:1 על ריאל מדריד בינואר. המאמן ביצע חילופים התקפיים והשיג מהפך מרגש עבורם. הערב הוא מקווה לתת לאוהדים עוד נחת. 'המוטו שלנו לאורך כל העונה היה להילחם, לשחק את הכדורגל שלנו ולעשות את האוהדים גאים', סיפר. "אנחנו נפגוש את הקבוצה הטובה בעולם אבל יודעים שבכדורגל הכל אפשרי". סמפאולי החמיא לזידאן על הישגיו והודה שיש לו כאב ראש גדול בנוגע להרכב. בתקשורת מתחו ביקורת על המאמן וכתבו שסביליה לא באמת הופיעה למשחקים הגדולים העונה, כולל זה נגד לסטר. היא הפסידה דווקא בבית 3:1 ליובה, ובמשחקי החוץ כלל לא היוותה פקטור - נכנעה 3:0 לבארסה במהירות הבזק, הובסה גם בגביע ע"י ריאל מדריד וכן נגד אתלטיקו. השאלה האם סביליה מסוגלת לשחזר את אותה ההתלהבות ולתת הצגה טובה עד לסיום. סביליה צריכה שלוש נקודות כדי לרשום את הישג השיא שלה בליגה הספרדית שהיום עומד על 71 נק', בדיוק לפני עשור. כיום יש לה 69.

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/05/06/14940228683820.Xxx

    סביליה - הרכב משוער: סרחיו ריקו| פארחה, לנלט, מרקאדו| קרווינטר, נז'ונזי, ואסקס, ויטולו, קוראה| יובטיץ' ובן-יידר

    קצת היסטוריה. מאז עונת 2008/09, אז במשחק שערורייתי סביליה גנבה 4:3 במקדש אחרי תצוגת שיפוט מחפירה(ריאל חזרה מ-3:1 ל-3:3 ואז היגואין הוכשל ברחבה והפנדל לא נשרק, רובן הורחק אחרי מחאה ועוד ועוד) - היא חוזרת מהברנבאו 'פצועה וחבולה'. שבעה נצחונות רצופים במספר, בקיצור. ואן דר-וארט, בשער מרגש ברגע האחרון ב-2009/10, היה איש הרמונטדה במשחק בו ריאל כבר פיגרה 2:0(כריסטיאנו וראמוס כבשו). מאז, בדרך-כלל, המשימה קלה יותר. 3:0 קל ב-2011/12 במשחק חגיגות האליפות הלא-רשמיות(כריסטיאנו עם אחד וקארים עם צמד), 4:1 ב-2012/13 עם שלושער של כריסטיאנו ו-7:3 מטורף בעונת הדסימה עם צמדים של בנזמה ובייל ושלושער של כריסטיאנו, לא היה לכם ספק, נכון?

    http://mm.servidornoticias.com/photos/t_650_400/319/11601950w.Xxx

    בעונה שעברה כשזידאן פגש לראשונה את סביליה על הקווים זה נגמר ב-4:0 קל במחזור ה-30. בנזמה הזיז את הרשת כבר בדקה השישית אולם אז ריאל נתקעה וחיכתה עד לאמצע המחצית השנייה כדי לסגור עניין. גם כריסטיאנו ובייל(שער קבוצתי נהדר) כבשו והשלימו יום עבודה יפה של טריו ה-B-B-C שלנו. הפינאללה היה שייך לילד הפלא חסה רודריגס שעלה מהספסל וכבש. הרקורד המלא נגד סביליה ב-72 משחקי ליגה: 53 נצ'(74%), 11 תוצאות תיקו(15%) ו-8 נצ' לסביליה, יחס שערים 200:78 לטובת ריאל מדריד. סה"כ במשחקי הליגה: 76:43 לטובת ריאל מדריד. באמצע שנות ה-80 החלה הקינטה דל-בויטרה ברצף יפה של 8 נצ' רצופים על סביליה. והיה גם 8:0 ב-1959/60 במשחק ליגה, הניצחון הכי גבוה שלנו על סביליה בליגה עד היום. נזכיר גם 3:1 יפה בעונת השוסטר עם גולאסו של ראול ושערים של היינצה והיגואין.

    אולם, כשמדברים על ריאל מדריד-סביליה - קשה להתעלם משני שחקנים: גוטי וזידאן. מחזור סיום הסיבוב, עונת 2005/06. ריאל מדריד התקפית במיוחד מארחת את סביליה בברנבאו. עונה גרועה עם זיכרון מתוק. זידאן בישל לגוטי את השער שפתח את הדרך, ובהמשך השניים הציגו כדורגל מחשמל. זידאן כבש שלושער ראשון בקריירה, לעת זקנה, אחד מהם אחרי בישול עצום של גוטי במסירת עקב מדהימה! זה נגמר ב-4:2 אדיר. כעבור שנה שוב זה היה גוטי בעל הנס כשעלה מהספסל כלוח התוצאות הראה יתרון לסביליה(גולאסו של אנזו מארסקה) במשחק חשוב בדרך לאליפות עם קאפלו ובישל שני שערים מדהימים במסירות עומק לרוד ואן-ניסטלרוי ורוביניו. ריאל ניצחה 3:2
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה עוד המחזור?
    בגדול הקרב בין מקומות 5-7 אם זה מעניין מישהו.

    לאס-פלמאס שבתחילת העונה עשתה קולות של קבוצה מעניינת וסיימה בתיקו עם ריאל מדריד - הערב מארחת את ברצלונה והאקס המדרידאי חסה רודריגס חולם לכבוש ולעזור לריאל מדריד. כמובן שבארסה תשחק בדיוק באותה השעה של ריאל מדריד. בסיבוב הקודם זה היה טיול קליל מצד ברצלונה.

    ויאריאל - דפורטיבו לה-קורוניה
    אתלטיק בילבאו - לגאנס

    שימו לב למאלגה שמחברת 4 נצחונות רצופים! הביסה את סלטה ויגו חסרת העניין בקלילות במחזור האחרון וקודם לכן ניצחה 4:2 את סביליה. מיצ'ל העלה את הקבוצה עד למקום ה-12 והיא מסיימת את העונה בטעם טוב מאוד. במחזור האחרון היא תחכה לריאל מדריד.

    ספורטינג גיחון תארח הערב את אייבר ותיפרד מהליגה הבכירה כנראה, אלא אם כן תנצח ודפור תמעד במדריגל. זה יכול לקרות אבל השאלה אם לספורטינג יש את הכוחות לעשות את העבודה בכלל.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צריך להמשיך את רצף הנצחונות על סביליה שרגילה להפסיד בברנבאו והייתי שמח גם להחזיר את החוב על המשחק בפיחואן בסיבוב הראשון, היללו את סביליה יתר על המידה. שתי הקבוצות התקשו לעשות משהו בפן ההתקפי. עוד שלושה נצחונות והאליפות הנעלמת שלנו, לא רוצה טובות מאף-אחד, צריך לעשות את העבודה בעצמינו. קצת מודאג משאננות יתר, דווקא משום שסביליה כבר בים ואין לה מה להפסיד ואנחנו מכירים את המנטאליות של המועדון הזה - הראש כבר בקארדיף, והאמת שההרכב הראשון משחק כדורגל לא מספיק טוב. מקווה לראות ריאל מסתערת ולוחצת מהרגע הראשון. הרבה תלוי בחלק ההתקפי - אם נקבל את כריסטיאנו ובנזמה במצב-רוח צ'מפיונס או לא, אבל למרות הנאמר הייתי מעדיף לראות את נאצ'ו ולא דנילו.

    אגב, לא מקל בזה ראש, כל-כך חבל שפפה עדיין לא כשיר ולא יוכל להיפרד מהברנבאו כמו שצריך. ממש מתכחש לזה שהוא עוזב, לוחם. תסריט הוליוודי משהו הוא להכניס אותו לדקה-שתיים בגמר האלופות נגד יובה כשמובילים 1:0, הלוואי.
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,256
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    4 משחקים לסוף העונה בכל המסגרות. 4 ניצחונות והשגנו את ה-2 התארים החשובים לעונה.
    משחק בית מול סביליה שיכול להיגמר גם בקלות בהפסד, משחק חוץ במלאגה ושוב סלטה בבית. לא משחקים קלים בכלל, במיוחד עם הרוטציות הקשות, כשבאמצע יש את המשחק הסופר קשה מול יובנטוס בגמר ליגת האלופות.

    עונה שלמה של רוטציות הייתה צריכה להכניס את השחקנים לשיא הכושר בשלב הכי קריטי. אני לא אוהב את הדרך של זידאן, אבל אם בסוף העונה הזו תגמר כשאסנסיו, איסקו, ואסקז ומורטה נותנים לו את השערים שיכריעו את המשחקים הבאים - כולנו נאכל את הכובע.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד פחות מרבע שעה שריקת הפתיחה בברנבאו, הנה ההרכב:
    https://pbs.twimg.com/media/C_zS6lhXkAEHE1c.Xxx:large

    זידאן נותן מנוחה לקאסמירו, מודריץ' ובנזמה כאשר מרסלו בהפתעה מחוץ לסגל.
    לראשונה מזה זמן רב - חאמס ובעיקר מוראטה מקבלים צ'אנס במשחק חשוב וקשה באמת על הנייר. נאצ'ו כמובן ישחק מגן שמאלי ודנילו ממשיך והוא אולי נק' התורפה של ריאל מדריד.

    בינתיים הברנבאו נפרד מפפה הפצוע ששוב מחוץ לסגל:
    "פפה - גאוות המדרידיסימו"
    הבוקר פורסם בכלי התקשורת באיטליה שפפה סגר באינטר לשנתיים. הוא אמור להיות כשיר למשחקים הבאים.

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/05/14/14947792625100.Xxx

    במשחקים לא רלוונטים שהסתיימו כבר:
    - אלאבס מתכוננת היטב לגמר הגביע ומשיגה 3:1 על סלטה ויגו העייפה מהמשחק בליגה האירופית נגד מנצ'סטר יונייטד, וזה הפסד מס' 18 העונה בליגה לקבוצה מגליסיה.
    - חילוף בתחתית הטבלה: אוססונה מנצחת 2:1 את גראנדה ולפחות בינתיים היא לא תסיים במקום האחרון והעלוב. זה הפסד חמישי ברציפות לטוני אדמס. כרגיל: אדריאן ראמוס הבקיע, אצילי לא שותף.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    זה פשוט לא יאומן, אפילו אם אלוהים יבעט לשער של נאבאס זה לא ייכנס.