הליגה הספרדית חוזרת:: מחזור ראשון לעונת 13/14

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏13/8/13.

  1. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    כי לתומי חשבתי שאנחנו מדברים על רמת העניין והתחרות בליגות כרגע.
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    השאלה זה האם יש קשר בין התחרותיות ובין רמת הקבוצות. כשיש לך קבוצה חד פעמית כמו באיירן של העונה שעברה, שעשתה דברים דומים גם באירופה, זה לא רלוונטי. כשזה קורה 5 שנים כמו ברצלונה וריאל זה כבר הופך למשהו בעייתי.
     
  3. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זיינת ת'שכל. אם אתה חושב שהליגה הספרדית היא הטובה בעולם, שיבושם לך. הליגה הספרדית זאת ליגה עלובה בלי תחרותיות וענין וזה לא משנה בכלל מה תגיד. תראה קצת כדורגל גרמני תראה מה זה כדורגל אטרקטיבי. סתם לשם דוגמא, פרנקפורט שרק לפני שבוע חטפה שישיה מברלין לא היתה רחוקה מלהשוות [או בוא נדייק- היא השוותה אך השופט פסל שער חוקי].אגב אותה הרטה ברלין שהביאה לה שישיה נפרדה בתיקו 2 במחזור הזה. בכדורגל הגרמני הכל יכול להיות, וזה למה הליגה הזאת פי אלף יותר מעניינת מהליגה הספרדית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/13
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    שאפו על התשובה המנומקת והמפורטת, ועדיין אני לא משוכנע ואף אחד גם לא יצליח לשכנע אותי שאין הבדל בין מה שקורה בספרד לבין מה שקורה בגרמניה. פשוט לא.

    מעבר לזה, אתה מסתמך המון על העונה הקודמת, ובעיניי זו שטות גדולה, כי הליגה הספרדית נראית כמו שהיא נראית לא מאתמול. אם היינו מתייחסים אך ורק לעונה האחרונה בגרמניה ולעונה האחרונה בספרד הייתי מסכים איתך באלף אחוז, אבל לא זה המצב ולכן אני בכלל לא רואה מקום להשוואה.

    אני אשאל אותך את זה ככה: אתה רואה קבוצה היום שלוקחת אליפות בספרד שהיא לא ברצלונה או ריאל?

    אתה רואה היום קבוצה בגרמניה שלוקחת אליפות שהיא לא בורוסיה דורטמונד או באיירן מינכן?

     
  5. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל אחד שלא מכיר את הליגה הגרמנית יגיד לך לא. מי שרואה ליגה גרמנית יודע ועוד איך שהכל יכול לקרות בליגה הזאת. שנים שהיא הליגה הצמודה ביותר. הליגה הכי אנדרייטדית בעולם.
     
  6. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    יפה.
    סה טו. אין לי מה להוסיף.
     
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    נשבע שחשבתי שאתה כותב בציניות.
    על פי איזה קריטריון סיטי וצ'לסי לא נופלות מריאל? סיטי כבר שנתיים עפה בשלב הבתים על ידי נאפולי ודורטמונד בהתאמה, כשמול באיירן ודורטמונד היא בקושי עוברת את החצי. צ'לסי קיבלה רביעייה מאתלטיקו בתחילת העונה שעברה.
    כשטוטנהאם יגיעו למשהו תחזור אליי.
    ארסנל קבוצה עלובה, שהעובדה שהיא מצליחה להשתחל בכל שנה למקום הרביעי מראה על חולשת הליגה ולא על חוזקה.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    שטות מוחלטת, מי שרואה קבוצה שלוקחת אליפות לבאיירן או דורטומנד העונה, הוא עיוור במקרה הטוב. 6 קבוצות שיכולות לקחת אליפות בגרמניה, איפה אתה חיי?


    איפה הוא בדיוק רשם שהליגה הספרדית הטובה בעולם? בחיי, הבנת הנקרא שלך שואפת ל-0, וכל הדברים שאתה רושם לא קשורים אחד לשני. סיטי וצ'לסי טובות מריאל? בחלומות ההזויים שלך אולי.

    הפועל-פאן, אני באמת מעריך אותך כמשתמש, הכנת המון עיניין לפורום, ובמקרה גם אתה אוהד את הקבוצה שאני אוהד רוב ימי חיי(הפועל כמובן), אבל זה לא הפעם הראשונה שאתה מגיע לפורום ספרדי ומגדף את הכדורגל הספרדי, אין בעיה שתבקר, יש בעיה עם זה שאתה לא עונה על טענות נכונות שנתנו לך כאן ומסלף דברים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/13
  9. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיטי התחזקה השנה בדיוק איפה שהיא צריכה בעוד ריאל שהדבר שהיא הכי צריכה זה חלוץ - לא טיפלה בזה.
    גם סיטי קיבלה בראש מארסנל, נו ו..?
    טוטנהאם וארסנל אולי קבוצות עלובות אבל הן מתמודדות בכבוד מול הגדולות, בתור אוהד אתלטיקו אני לא זוכר מתי פגשנו את ברצלונה בקאמפ נואו ולא קיבלנו 3 לפחות. וגם בבית כבר המון זמן לא ניצחנו אם אני לא טועה. שלא נדבר על ריאל שאת הסטטיסטיקה כולם יודעים
     
  10. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני מודה, לא ממש אכפת לי אם אני משכנע אותך או לא. מה שכן אכפת לי זה כשאתה זורק כל מיני דברים לא רלוונטיים בעליל (למשל, "אתה לא תראה את באיירן או את דורטמונד מפרקות 0:6 במחצית", כאילו שבארסה וריאל עושות את זה באופן קבוע). אם אתה רוצה להמשיך לחשוב שיש "תחרות" בבונדסליגה אחרי שבאיירן לקחה אליפות עם 25 נקודות פער ורק התחזקה מאז, שיהיה לך בכיף.

    אני לא מבין מה הבעיה בהשוואה. הרי אנחנו מדברים על המצב הנוכחי של הליגה, לא?

    לא.
    ולא. למעשה, אני לא רואה היום קבוצה שהיא לא באיירן שלוקחת אליפות.

    קשקשן, תפסיק להכניס לי מילים לפה ותפסיק "לזיין ת'שכל".
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אבל המצב הנוכחי הוא מצב שנמשך כבר כמה שנים טובות. בדיוק ההפך מהבונדסליגה. ואגב, גם ב09-10 אף אחד לא חשב שדורטמונד תיקח אליפות. וב10-11 כולם היו בטוחים שבאיירן תשיב לעצמה את האליפות. ו08-09 מי דמיין שוולפסבורג תניף את הצלחת.

    אני יכול להמשיך. ועזוב אותי מהצרפתית או מהאחרות. נכנסנו לראש בראש על ספרד vs גרמניה.


    ואפשר להמשיך להשוות, אין לי בעיה. אני גם מוכן להתכונן טוב יותר לתשובה הבאה שלי, כדי לשמור על רמת ההשוואה שהעלית כאן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כש"הגדולות" הן קבוצות שמספיק טובות לרבע גמר צ'מפיונס ותו לו, זה רק אומר שיש בינוניות יותר ובינוניות פחות. גם לעירוני רמה"ש יש אחלה סטטיסטיקה נגד הגדולות בישראל, מה זה אומר על רמת הליגה?
    עד לעונה שעברה כמה שנים טוטנהאם לא ניצחה את יונייטד?
     
  13. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    האם הבדלי הרמות בין באיירן לליגה כרגע דומים להבדלי הרמות שהיו באותן עונות שנתת כדוגמה? באיירן סיימה עם פער של חמש נקודות על המקום השני ב-09/10. עונה לאחר מכן דורטמונד סיימה בפער 7. האם ניתן להשוות את המקרים הללו למצב הנוכחי, שבו באיירן דרסה את הליגה בעונה שעברה (25 נקודות פער על המקום השני!), ובקיץ רק התחזקה, בין השאר באחד הכוכבים של סגניתה?

    אגב, האם אני יכול להבין שתשובתך לשאלה הזאת:
    היא "כן"?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/13
  14. Blaugrana Blood Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/10
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מי שחושב שהליגה הספרדית חוץ משתי הגדולות היא פח ולא רמה. סביר להניח שחושב ככה לא מהיום אלא כבר משהו כמו 4-5 שנים. הוא חשב ככה גם שאגוארו, פורלאן, פלקאו, סנטי, סנה, רוסי, סולדאדו, מאטה, סילבה, הרננדז, מיצ'ו, קנאלס, איסקו, חואקין, נאבס, נגרדו, יורנטה, מרטינס וכו' שיחקו בקבוצות ה"אחרות". חלק מאותם אנשים שחושבים כך היו בטוחים גם בזמנו שדאונינג עדיף על מאטה או שסולדאדו זה לא שידרוג לעומת דפו...השנה הייתה אומנם נטישה משמעותית אבל עוד מוקדם לחרוץ את הדין כי לכמות הכשרונות שצומחים בליגה הזאת אין תחרות באירופה.

    בשנתיים שלוש האחרונות הליגה הגרמנית נראית דומה (לפני כן פשוט הגדולות שם לא היו אריות באירופה), ולא תחרותית באותה מידה. תשאלו את מסי כמה קשה היה מול לברקוזן בקאמפ נואו. למצב באנגליה אין מה להשוות, קבוצה די בינונית של יונייטד לקחה אליפות בקלות ואם כל הכבוד לזכייה של צ'לסי בגביעי אירופה השונים היא לא מתקרבת לרמה של הגדולות בספרד וגרמניה וראינו את זה. שימו את צ'לסי ויונייטד בספרד הם כנראה יסיימו 1-3 עם אתלטיקו אבל אף אחד לא ידבר על חוסר תחרות. ארסנל, ליברפול וטוטנהאם לא עשו שום דבר בשנים האחרונות שמצדיק את המוניטין שלהן כקבוצות גדולות (סדר גודל של ולנסיה וסביליה). היוצאת מן הכלל היא סיטי שלטעמי יש לה פוטנציאל להגיע לרמה של הטופ באירופה.

    הבעיה שלאור המצב הכלכלי (הכללי בעיקר אבל גם חלוקת ההכנסות) המצב רק הולך ומחריף, בעוד שבגרמניה הקבוצות הבינוניות רק מתחזקות עם הזמן. נניח לואיס גוסטבו שעבר לוולפסבורג, הוא לא ריאלי עבור ולנסיה ובטיס.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    בשורה התחתונה שתי המובילות בספרד, ריאל ובארסה, לא חיזקו את הקבוצה בנקודות שהיו החלשות ביותר שלהן. בארסה לא החתימה בלם מוביל ועדיין חסר לה לפחות אחד כזה. ריאל עדיין מסתמכת בחוד על בנזמה. אז לליגה הספרדית זה בהחלט מספיק, לפעמים גם להשפיל את הריבה, אבל הקבוצות לא התחזקו מספיק כדי להתמודד שווה בשווה בליגת האלופות בשלבים היותר מאוחרים (בעיקר עם הגרמניות כרגע).