הליגה הלאומית 09/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה, ‏11/7/09.

  1. דניאלושקה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/07
    הודעות:
    919
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יו"ר הכח לשעבר צפוי לנהל את בת-ים
    ציקי קקון, היו"ר הפורש של הכח עמידר, ימונה ככל הנראה לתפקיד מנכ"ל מכבי בת ים. הפרטים עדיין לא סוכמו באופן סופי, אולם קקון כבר נראה השבוע באצטדיון העירוני וככל הנראה, כבר החל לעבוד. קקון מקורב מאוד ליו"ר עמי בלולו ונחשב לאחד "מיועציו" הקרובים בשנים האחרונות.
    מי שלא ימשיך בעונה הבאה הוא המנכ"ל היוצא יוסי אלקובי. לאלקובי היתה השבוע תקרית קשה, חסרת תקדים עם היו"ר עמי בלולו. הפרטים המלאים בים שישי בזמן חולון בת ים.
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
  3. דניאלושקה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/07
    הודעות:
    919
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בת-ים סיימו בתיקו 0 עם בני לוד
    הרכב בת-ים:
    קובי שאלו,ינאי דרעי,אסי ברזילי ,מוסא בן חיים, , תומר בצלאל, יניב סבג,עבד מורגן, יוסי תורגמן(המצטיין במגרש)רוני אוחנה, מאור אסור ,אופיר חלאוני הידוע יותר בכינויו הסוס המת
     
  4. הפועל אשקלון =] Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום נעשתה התקדמות נוספת בשיחות בין הפועל פתח תקווה להפועל אשקלון על העברת פטי נימבה ושוקי נגר, המחזיקים בחוזה בפ"ת .

    במידה וזה אכן יקרה מה שנראה שזה כן יקרה שנימבה ונגר יצטרפו לאשקלון,יהיה לאשקלון את ההתקפהה הכי מסוכנת בליגה עם בריאן מן פטי נימבה אלירן אסאו ויינון ברדה..
     
  5. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    משחק אימון:

    הפועל מרמורק - בית"ר/שמשון ת"א 0:0
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,434
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    מכבי הרצליה ועירוני ראשון לציון נפרדו בתיקו 1-1.
    שני חלוצים נבחנים בקבוצה, אדיר מעודה מהפועל ירושלים ומקסים מיכאלוב שחקן הנבחרת הצעירה של מולדובה.

    נקווה שהם שווים משהו ואולי תהיה פה התחלה של קבוצה כי כרגע זה נראה על הפנים.
     
  7. ori3000 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/9/08
    הודעות:
    86
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר...אתה חסר..
    אריאל היית בחופשה? נראה לי בשקט בשקט לופה מכין לנו את הפתעת העונה ואמרתילך שבגללך אני אוהד שמשון ואני מקווה שלמרות התקציב הנמוך הקבוצה תפתיע ...
    מה שחשוב יותר שהמחוסר עבודה (אתה יודע על מי אנחנו מדברים...)ישאר מחוסר עבודה כי נראה לי שהעונה שעברה שרפה אותו בכל מקום, הנהלות לא מחפשות טיפוסים כמוהו.
     
  8. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    צהריים טובים אורי ידידי.

    אני שמח לשמוע ממך. אתה יודע, פגרה זה זמן טוב למנוחה. אבל חזרנו במלוא הכוחות לקראת הישורת האחרונה של עונת המלפפונים ורגע לפני שריקת הפתיחה בגביע הטוטו.

    בנוגע ללופא ובית"ר/שמשון העונה- אם לומר את האמת, ההצהרות של הנשיא שניצר בדבר תקציב של 4.5 מיליון שקלים ניפצו את בועת האשליות והציפיות, מצד שני? אני בהחלט מבין למה לופא זכה לכינוי "שועל", עושה רושם שהוא לא נותן למגבלה התקציבית להפריע לו לבנות בחוכמה קבוצה של לוחמים שתיתן את הטון בליגה.
    נותר רק לקוות שהכל יסתדר עבורנו ונצליח להגיע לצמרת הגבוהה, כדי שבכל זאת אם לא נצליח להעפיל השנה- יהיה כאן בסיס טוב לקראת ההסתערות על העלייה בעונה הבאה.

    ויינשטיין יתחיל את העונה הקרובה בבית, הוא כבר יחכה לקריאות של קבוצות במצוקה. אלא אם ארקדי יחליט שהוא המאמן הראוי לבית"ר ירושלים.


     
  9. דניאלושקה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/07
    הודעות:
    919
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבה שתתן לכם להבין קצת יותר טוב על ההנהלה העלובה של בת-ים
    "לא מתחרט על
    שום דבר
    שעשיתי"

    משה פיזנטי, שהוביל מכבי בת- ים לעלייה ללית הלאומית, וגורש ממנה זמן קצר לאחר מכן, פותח את הפה * על היחסים עם היו"ר עמי בלולו ("אני מצדיע לאריק גילרוביץ' שהצליח לשרוד") * על המשבר עם ההנהלה ("לסיבה היחידה שבגללה אני לא ממשיך קוראים דוד זיגדון") * ולא פוסל אפשרות לחזור לקבוצה.



    כתבתם של : עדי לרנר ואמיר גנין

    חודשיים לאחר סיום העונה, בה רשם את הישג השיא בקריית האימון שלו, בדמות העלייה עם מכבי בת-ים לליגה הלאומית, יושב משה פיזנטי בביתו בחולון, ועדיין פתוח להצעות.
    הוא לא ממש מבין, ואולי בעצם מבין טוב מאוד, למה לאחר ההישג הגדול העדיפו בבת-ים להיפרד ממנו, ולמה, למרות העלייה, מעבר להישגים הספורטיבים יזכרו לא פחות את העימותים המתוקשרים עם היו"ר, עמי בלולו.
    למי שלא בקיא באירועי סיום העונה במכבי בת-ים , יש לצייןכי בין בלולו למאמן שרר נתק מוחלט, והשניים התעמתו לא אחת, בעיקר בנושא שיתופו, או יותר נכון אי שיתופו של הצעיר, גיא זיגדון, בשורות הקבוצה. היו עימותים בנושאים אחרים, והם הסתיימו פעם אחת בפיטורים שבוטלו, ופעם נוספת בכמעט פיטורים, שבסופו של דבר נמנעו.
    פיזנטי אמר השבוע : "אני מצדיע לאריק גילרוביץ', על שהצליח לשרוד עם עמי בלולו כמעט שתי עונות מלאות. אני מתקשה להבין איך דבר כזה אפשרי. אני חושב שההישג המקצועי שלי עם בת-ים היה גדול מאוד, גם מבחינה סטטיסטית, וגם בגלל המצב הקשה מאוד בו קיבלתי את הקבוצה, לסיבה היחידה שבגללה אני לא ממשיך קוראים דוד זיגדון, או יותר נכון השאיפה של עמי בלולו לאפשר לזיגדון ג'וניור דקות משחק. לפי מה שאני יודע, זיגדון הלווה להנהלה כסף לתשלום משכורת אחת של כל שחקני הקבוצה, וגם מימן את בתי המלון לפני משחק החוץ מול בני ג'דידה. בנוסף דובר עליו כמי שעשוי להצטרף להנהלה.
    הבעיה היחידה שלי עם בלולו הייתה קשורה לזיגדון. לפני שהכל החל בלולו מאוד העריך את עבודתי מבחינה מקצועית. הוא אהב לראות איך שחקנים נלחמו ונתנו את הנשמה".

    הכתב:ואז מה קרה?

    פיזנטי:"הכל החל במשחק בטירת הכרמל בתחילת הסיבוב השלישי. עמי בלולו ביקש ממני לשתף את גיא זיגדון, בין 19 השחקנים שאני מלביש לכל משחק (רק 16 נרשמים בטופס בסופו של דבר, א"ג). זאת הייתה הטעות הכי גדולה שעשיתי כאשר הסכמתי, מיכוון שמאז בכל שבוע היה לי ריב עם בלולו בנושא".

    הכתב:בוא נשים לרגע אחד בצד את הפגיעה בגאווה המקצועית שלך,ונסה להסביר איזה אסון היה קורה אם זיגדון גוניור היה משולב כמה דקות בכל משחק, ואולי זה היה עוזר להנהלה לשפר את מצבה הכלכלי, כתוצאה מכך שאביו יהיה מרוצה ויקבל מוטיבציה לתרום.

    פיזנטי:"כל המשחקים היו צמודים, לא הייתה לי אפשרות לשלב אותו. לא יכולתי לעשות את זה לשחקנים, שנלחמו למעני ונתנו את הנשמה. תבין שיש שחקני נוער בקבוצה, שהן טובים יותר ממנו. זה הגיע לשיא פעם אחת כאשר לפני המשחק עמי היה מאושפז בבית החולים, זומנתי לחדרו, ושם הודיע לי מפורש 'מחר גיא זיגדון משחק לפחות רבע שעה'. אם הייתי נענה לדרישה הזאת הייתי יוצא סמרטוט רצפה בעיני השחקנים. בהמשך דלפו הדברים האלה לתקשורת, שחקנים בקבוצה ידעו מזה ושיתפתי בנושא כמה ותיקים. ידעתי על המצב הכספי של הקבוצה, והתייעצתי עם אותם ותיקים אם כדי שיקבלו את המשכורת , אולי זה בסדר מבחינתם לשתף את זיגדון. כולם אמרו לי 'לא רוצים לקבל משכורת, אל תשתף אותו' ".

    הכתב:ומה עבר עליך מאז?

    פיזנטי:הרגשתי שאם אני לא משתף אותו כל שבוע, או שאני לא עושה תוצאות טובות – אני הולך הבייתה. גם כשניצחתי משחק גורלי בנצרת עלית, עמי אמר לי ליד כולם שאני לא ממשיך, עשר דקות לפני המשחק הוא צעק עליי לפני כל השחקנים"

    הכתב:זה לא ממש קשור לזיגדון, זה היה בגלל שסירבת לבקשתו להלביש למשחק את יוני יוסיפוביץ', שאיחר לאסיפת הקבוצה.

    פיזנטי:"זה לא קשור ליוסיבופיץ', זה היה רק התירוץ. הוא היה טעון מספיק, גם בלי הסיפור הזה.

    הכתב:ובנושא יוסיפוביץ', לא היה מקום להתגמש, להלביש אותו למשחק ולהשאיר את הטיפול המשמעתי לבלולו במועד מאוחר יותר?

    פיזנטי:"ממש לא. כבר אמרתי לכל השחקנים שהוא לא מתלבש, ואחרי זה אני לא יכול לחזור בי. אם הייתי חוזר בי, הייתי יוצא סמרטוט. בסוף המשחק אסי ברזילי ודודי ליברמן, שכבר עברו כמה דברים בכדורגל, תפסו אותי בחדר הלבשה ואמרו לי: 'אתה גבר, אתה אח שלנו, אתה מאמן תותח'".

    כאשר פיזנטי מדבר על העבודה לצד בלולו, קשה לעצור את שטף דיבורו, ניכר בו שהוא פגוע עד עמקי נשמתו מהצורה בה סיים את דרכו: "הגעתי למצב שבה שחקנים חשבו שבכל החלטה מקצועית – עמי בלולו מתערב לי. זה קרה לי עם לירן אלמלם ועם יניב עמיאל, שהיו משוכנעים שאיבדו את המקום בהרכב בגלל בלולו. היו לי שיחות אישיות עימם, אבל עד סוף העונה הם לא הבינו את זה. רק הותיקים דודי ביטרן, דודי ליברמן, מוסא בן חיים ואסי ברזילי הבינו באמת את הדרך שלי. דרכם העברתי מסר לשאר השחקנים, שרק מי שיילחם וישקיע – ישחק".

    הכתב:היו עוד שחקנים בהם התערבו בעבודתך?

    פיזנטי:"כן, בנושא מתי אברהם. היה לחץ לא לשתף אותו, שהיה בתקופה חלשה. צריך להבין שמתי היה החלוץ האמיתי היחיד שלנו. כל שאר שחקני ההתקפה הם לא ממש חלוצים, ויותר מכך שחקני כנף. במערך של 4-4-2 חובה לשחק, לפחות עם שחקן אחד בתפקיד של מתי. ניסיתי להסביר את זה לבלולו, אבל הוא לא רצה לשמוע. עשיתי תוצאות טובות, ולא הייתה שום סיבה להתערב לי. אחרי המשחק, בו הפסדתי לראשון לציון, ובו שיתפתי את אברהם למרות בקשה של בלולו שלא לשתפו, הוא אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה : 'לא אתם הפסדתם את המשחק'. אני רוצה להוסיף שזה קצת גרם לי לאבד את הביטחון, חשבתי לעצמי שאולי אני טועה. מי שחיזק אותי היה משה טליאס, איש מקצוע מהשורה הראשונה שעל דעתו אני סומך, שעזר לי להיות בטוח שהבעיה לא אצלי".

    הכתב:למה בשלב מסויים לא עשית מעשה והלכת, והעדפת להמשיך ולספוג?

    פיזנטי:"רציתי להשלים את העלייה. אני חושב שעשיתי המון בכדי להשיג את העלייה הזאת. החלק שלי גדול מאוד בהישג הזה, ולא ראיתי שום סיבה לכך שהעלייה לא תירשם על שמי. לא מוכן לתת לאף אחד את התענוג הזה. ספגתי בשקט, כולם ידעו את זה ואני יכול לספר שאחרי הניצחון הגדול בנצרת עלית, כל השחקנים שראו מה קרה לפני המשחק (פרשת יוסיפוביץ', א"ג) אמרו לי : 'ניצחנו בשבילך'".

    הכתב:הסברה הרווחת לגבי העונה הזאת, היא שעם 7 עולות זאת לא הייתה משימה כל כך קשה.

    פיזנטי:"תיאורטית זה נכון, אבל זה ממש לא נכון לגבי המצב שבו קיבלתי את הקבוצה. צריך להבין שקיבלתי קבוצה במצב כושר גופני ירוד מאוד. במקביל אימנתי גם את קבוצת הנוער של בת-ים. עשיתי את אותם אימונים לנוער ולמבוגרים, ובנוער היו מבקשים ממני לא להפסיק את האימון, מכיוון שלא עמדו בעומס. עד שהגעתי הם התאמנו רק 4 אימונים בשבוע. אני יודע שזה עבד אצל אריק גילרוביץ', ואי אפשר להתווכח עם הקבלות שלו, אבל לדעתי 4 אימונים בשבוע זה צחוק. עברתי לחמישה אימונים בשבוע, והיו שחקנים שלא הצליחו לשרוד את זה".

    פיזנטי ממשיך ומרחיב בנוגע למצב בו קיבל את הקבוצה מהמאמן הקודם, ויקטור גניש. "זה לא רק המצב הגופני של השחקנים. הבעיות החברתיות היו גדולות יותר. היו מריבות בלתי פוסקות בין השחקנים. לפני שהגעתי עבדו שבועיים שני מאמנים במגרש. ויקטור גניש וליאון קונסטנטינובסקי, כאשר אף אחד מהשחקנים לא הבין בדיוק מי קובע. בנוסף לכך היה עוד מאמן בפוטנציה ביציע, שרון אביטו. המצב היה ששחקנים בכלל לא רצו להיות בקבוצה".

    הכתב:ומה השינוי שאתה עשית?

    פיזנטי:"בעיקר באווירה הקבוצתית. לא היה שום דיבור באימון, הייתה רצינות והיה משחק טקטי. הקצב של האימון היה הרבה יתר מהיר. המזל שלי היה שלאחר שקיבלתי את הקבוצה היו שבועיים של פגרה, ועוד מזל היה לי בדמות צוות טוב כמו משה טליאס, יד ימיני. שמעון ישראל, מאמן השוערים, וקובי פיק, מאמן הכושר. לא הייתי עושה את זה בלעדי העזרה שלהם".

    הכתב:היו טענות כלפיך שהמשחק שלך היה, לפחות בתחילת הדרך, הגנתי. שלא לומר בונקר מול בני ג'דידה ואום אל פאחם.

    פיזנטי:"זה ממש לא נכון. שוב אסור לשכוח באיזה מצב קיבלתי את הקבוצה, ואני חושב שהשתפרנו בנושא הזה בהמשך. היה משחק אחד מול בני ג'דידה, שבו שום דבר לא הלך. כל 11 השחקנים לא פגעו. כל חילוף שהייתי עושה לא היה עוזר. במשחק הזה ספציפית החלטתי שאין ברירה, ושצריך לשמור על הניצחון בכל מחיר, יש ימים כאלה בכדורגל".

    הכתב:עוד טענה כלפיך הייתה לגבי סיפסולו של דודי ביטרן, בתחילת דרכך בקבוצה, שהפך למחליף ולמוחלף הראשון בכל משחק.

    פיזנטי:"לא הייתה שום התעקשות שלי בנושא. דודי ביטרן הגיע מקטמון בכושר גופני לקוי. הוא התאמן שם רק פעמיים בשבוע, וגם ככה נסע בכוח לאימונים מכיוון שרצו להיפטר מהחוזה שלו. הוא קיבל את הסיפסול שלו כמקצוען, לא פתח את הפה ומהר מאוד הוכיח את עצמו בגדול".

    הכתב:אתה חושב שאתה ראוי לאמן בליגה הלאומית?

    פיזנטי:"בוודאות. עשיתי הישג גדול מאוד מבחינת תוצאות והאווירה בקבוצה. יש לי נסיון של 20 שנה באימון, ועוד ניסיון כשחקן בכיר בליגה הלאומית (אז הליגה הראשונה א"ג) בהפועל ובבית"ר תל אביב".

    הכתב:ואיך אתה מסביר את העובדה שחודשיים אחרי הגדול שלך אתה עדיין יושב בבית?

    פיזנטי:"כנראה מכיוון שאני מוכר באזור של חולון ובת-ים, ופחות מוכר בשאר הארץ. היו לי הצעות מליגה א', וגם הצעות להמשיך לאמן נוער גם בבת-ים, וגם בגדנ"ע יהודה. בשלב זה אני מעדיף להמתין לדברים יותר אטרקטיביים. אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי בבת-ים. נהנתי מכל רגע, העלייה הייתה הרגע הכי שמח בקריירה שלי כמאמן, אני מאושר בהצלחתם ומאחל להם רק טוב והצלחה בהמשך. אני לא פוסל אפשרות שאחזור לשם, מכיוון שבכדורגל לעולם אין לדעת מה יילד יום".

    עמי בלולו מסר בתגובה: "זה נכון שביקשתי מפיזנטי להשתדל לשלב את גיא זיגדון במשחקים. מדובר בשחקן צעיר ומוכשר, שמקצועית אנחנו רוצים לקדם אותו וחושבים שיהיה לו מה לתרום למועדון שלנו בעתיד. הדרך היחידה לקדם שחקנים צעירים, היא שילוב הדרגתי שלהם במשחקים. אני לא רואה בכך שום פסול. אין לכך שום קשר לאבא שלו, ואנחנו שמחים מאוד שאדם כמו דוד זיגדון מסייע למכבי בת-ים. הניסיון של פיזנטי לקשור בין הבן לתרומה של האב הוא בגדר דיבה.
     
  10. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זה דורש חקירה משטרתית בנושא בת ים ,איומים ,השפלה מול כולם ,בת ים אם כל הצער שבדבר אם התנהלות כזאת מקומה בליגה ז'.
     
  11. דניאלושקה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/07
    הודעות:
    919
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים ב-100% אני טוען כבר המון זמן שההתנהלות בבת-ים היא שכונתית ביותר ולא מתאימה לשום ליגה גם לא לנמוכה ביותר
     
  12. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אשקלון כנראה תהיה הפייבורטית העיקרית לעלייה.

    הקיץ באשקלון החל רע אבל נמשך מצוין,אני רק שבית"ר לא יבצעו מחטף ויחטפו את מלמליאן
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    עמית, לגביי מעודה אני יכול לספר שמדובר בשחקן מוכשר שעובד קשה על המגרש, היה אחד מהתקוות הגדולות של הפועל ירושלים לפניי כמה שנים אבל התפספס בדרך, עם ליטוש טוב יכול להיות חלוץ נחמד לליגה הלאומית, לדעתי עדיף כשחקן ספסל יותר מאשר הרכב.

    איגור - אם מלמליאן יישאר או לא יישאר באשקלון זה תלוי באם יהיה הליך משפטי או לא, אם לא יהיה הליך משפטיף אוריי יישאר באשקלון ושום יאמן את בית"ר, אם יהיה הליך משפטי, אורי רוב הסיכויים יחזור הביתה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/09
  14. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זשוקי נגר ופטי נימבה החלו להתאמן עם אשקלון נראה ששניהם קרובים לסיכום מקור האתרים האשקלונים
     
  15. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נס ציונה ניצחה במשחק האימון שנערך הערב בהרצליה את מכבי המקומית 1:0 את השער היחידי במשחק כבש... אנתוני פארקר הנבחן הניגרי.
    בקבוצה מרוצים מאוד מההגנה שעומדת בצורה איתנה כבר 3 משחקים וממשיכה ביכולת גבוהה כמו גם הקישור האחורי. אני יכול להגיד שיש עוד 5 נבחנים שעתידים לנחות השבוע ובשבוע הבא והם יהיו ככל הנראה האחרונים שיגיעו מחול, כמו שזה נראה כרגע במידה ובחמישה שיגיעו לא יהיה אחד שירשים יותר מפארקר אזי שפארקר שמרשים בין כה וכה יחתום בקבוצה. אם לשפוט לפי משחקי אימון אז אנחנו במאזן 3:0 אבל בשורה התחתונה זה היכולת והבנתי שהיא נהדרת אז אפשר רק לצפות שינחיתו 2 זרים טובים ו2 ישראלים טובים ואפשר להסתכל למרומי הצמרת.

    אגב שכחתי לציין האיצטדיון בנס ציונה עובר מקצה שיפורים המתקן הנהדר עכשיו כולל חדרי ג'קוזי חדר כושר איכותי חדר אוכל וחדר מנוחה עם מזגנים ופלזמות.
    בעוד כחודשיים יוקם משטח אימונים סינטטי בצמוד לאיצטדיון מה שיפתור את בעיות האימונים בחורף/קיץ.
    עלות המשטח כ-2 מליון שקלים שימומנו על ידי העירייה המקומית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/09