הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    אייאקס תסיים במקום החמישי. ניצחון 3-0 ביתי על אלמיירה סיטי (שלושער ברחוויין) והפסד NEC ביתי לפיינורד סיימה את הסיפור. גם אוטרכט כבר לא תוכל לאיים עלינו. היא הפסידה בבית 1-0 לספרטה.

    בשבוע הבא יהיה רק מתח בתחתית. מי תצליח להשאר בליגה הבכירה? מי תצטרך לשחק על הזכות לשחק בארהדיביסי? המצב מאד מעניין. רק 3 שערים מפרידים בין RKC לבין אקסלסיור שמדורגת במקום ה-16. לשתי הקבוצות שני משחקי חוץ לא פשוטים. פ.ס.וו מארחת את הקבוצה של מיחיל קראמר, פיינורד מארחת דרבי נחמד. לא יודע, על הנייר יש לאקסלסיור משחק יותר קל כי האם פיינורד תעזור לקבוצה שבעבר היו לה קשרי שיתוף פעולה? היום "חובבי ציון" גם יכלו לפתוח רגליים כדי לעזור לשרי וחבריו להמשיך לאיים על אייאקס, אבל זה לא קרה. אני רוצה להאמין שלא נראה פתיחת רגליים.

    משהו אחר. פ.ס.וו סיימה רק בתיקו בסיטארד (1-1) ולא תצליח יותר לשבור את שיא הנקודות בעונה אחת. השיא שייך לנו (עונת 71-72, 93 נקודות)
     
    alexshw ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,397
    לייקים שהתקבלו:
    410
    מקום חמישי והגעה לאירופה בעונה מזעזעת שכזו זה בהחלט מכובד,עכשיו צריך רק לקוות שיגיע לאייאקס מאמן נורמלי שיבנה אותה מחדש. אחרי שגרהאם פוטר סרב להגיע אני מקווה שבכל זאת ינסו בהנהלה ללכת על שם שסוטה מהשמרנות הבעייתית שמאפיינת את המינויים של השנים האחרונות, אולי תומאס פרנק שכבר שלוש עונות מנהיג בברנטפורד הקטנה כדורגל התקפי וחיובי ולא בטוח שיסרב להצעה מאייאקס או זו תגיע.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    @Andrei Kanchelskis
    כרגע נראה שהמאמן הבא יהיה פרנצ'סקו פאריולי. זו לא תהיה בחירה שמרנית, אבל באמת אין לי מושג אם הוא האיש הנכון. עם או בלי מאמן, הקבוצה צריכה גם להתחזק...היות שגם במחלקת הנוער אין כשרונות יוצאי דופן, אלכס קרוס כבר אמר שלא צריך לצפות שבעונה הבאה נראה נסים...

    בקיצור, מקום שלישי זאת המטרה ומשם להמשיך לבנות לחזרה לראש הפירמידה בהולנד. זה יקח אולי טיפה סבלנות, אבל אם יתחילו לעבוד כמו שצריך יהיה בסדר. השאלה היא רק אם זה יקרה כבר בתקופה הקרובה עם המינוי של פאריולי?
     
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,397
    לייקים שהתקבלו:
    410
    זה יהיה מינוי תמוה מאוד של מאמן הגנתי וחסר כל ניסיון שהכי לא מתאים ל-DNA של אייאקס. אם הנהלת אייאקס מוכנה להתפשר על מאמן הגנתי אז כבר עדיף היה לפנות למוריניו ואני לא בטוח שלאור השפל שאליו התדרדר בשנים האחרונות הוא היה פוסל על הסף הצעה מאייאקס אם זו הייתה באה.
     
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,397
    לייקים שהתקבלו:
    410
    היה שקט פה מדי בשבוע האחרון.

    @de Middenweg יש חדש בגזרת אייאקס?
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    אתמול קראתי שברייטון מנסה לפתות את פאריולי לחתום אצלם...

    העונה נגמרה לרב הקבוצות של הליגה הבכירה. התוצאות החשובות המחזור האחרון:
    - פ.ס.וו מנצחת בבית 3-1 את ר.ק.ס וואלווייק שניצלת ויכולה בשקט לצאת לפגרה בגלל הפרש שערים עדיף
    - פיינורד לא משאירה ליריבה העירונית, אקסלסיור, הרבה ברירות. המארחת מביסה 4-0 את הקבוצה שתצטרך לשרוד במשחקי מבחן.
    - טוונטה מנצחת בחוץ את פק זוולה, 2-1, ותשחק במוקדמות ליגת האלופות.
    - AZ הובילה כבר בבית 3-0 על אוטרכט, חשבה שתסיים במקום השלישי המיוחל, אבל סיימה בסוף רק בתיקו שלוש גם בגלל שנשארה ללא דאני דה וויט שהורחק בחצי השני.
    - אייאקס מסיימת את העונה בעוד משחק חלש. רק 2-2 בחוץ מול היורדת ויטסה. ברחהאוס כבש בדקה ה-93 ומנע עוד הפסד מביך.
    - שרי עם שני בישולים ושער בניצחון קבוצתו NEC בחוץ על אלמיירה סיטי, 4-1.
     
  7. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,788
    לייקים שהתקבלו:
    1,831
    אין הרבה מה לכתוב, ברוך שפטרנו
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,788
    לייקים שהתקבלו:
    1,831
    פרנצ׳סקו פריולי בן ה-35 האיטלקי מאמנה של ניס יאמן את אייאקס בעונה הבאה. אני שמח סוף סוף לראות מאמן זר באייאקס
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    מבחינתי מדובר בהימור, אבל כמו עם רב השחקנים שאנחנו מחתימים זאת המציאות. כבר הבנתי שמדובר בבן אדם שגם בלילות חולם על כדורגל. ממש חי את המקצוע.

    מבחינה מקצועית יש דיווחים שאנחנו ופיינורד מתעניינים בשחקנה של צ'לסי, עומארי האצ'ינסון. גם מכיוון גרמניה יש התעניינות. מדובר בשחקן כנף בן עשרים.
     
  10. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,397
    לייקים שהתקבלו:
    410
    לא ברור לי מה כל כך קרץ להנהלת אייאקס למנות מאמן שהקבוצה שלו כבשה העונה כמות עלובה של 40 שערים. באמת כל הכבוד להנהלה שהחליטה סוף סוף להחליף דיסקט ולמנות מאמן זר אבל גם במקרה הזה כמו במינויים הקודמים(של גימיקים הולנדים)נראה שההתנהלות ושיקול הדעת הם עקומים ולא ברורים. בקיץ שעבר יכלו לפנות לברנדן רודג'רס(שחזר לליגה הסקוטית המשעממת)או ליואכים לב אבל אני בספק אם בכלל חשבו עליהם, ועכשיו אחרי שגרהאם פוטר סרב להגיע(לדעתי עשה את טעות חייו)אפשר היה ללכת על מאמנים הרבה יותר התקפיים ומוכחים כמו למשל תומאס פרנק(ברנטפורד) ואני בטוח שיש עוד כמה שלא עולים לי בראש עכשיו.

    בכל מקרה שיהיה המון בהצלחה לפאריולי ולאייאקס ומי ייתן בעונה הבאה יתחיל עידן חדש בארנה אחרי שנתיים מזעזעות במיוחד,ועל זה נאמר אמן!
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    @Andrei Kanchelskis
    סטטיסטיקות יבשות לא משקרות. אתה בהחלט צודק לגבי כמות השערים שניס הבקיעה העונה. העניין הוא שלאותה הקבוצה ההגנה הכי טובה בשנה האחרונה. ניס ספגה רק 29 שערים ב-34 משחקים. כשתסתכל על המספרים של אייאקס אני לפחות הייתי קודם מתרכז באיך הקבוצה תתייצב בחלק האחורי שלה. בעונת 23/24 ספגנו כמות שיא של שערי חובה. לא פחות מ-61 כדורים ברשת שלנו (34 משחקים). מעולם לא ספגנו כמות שכזה! אז אם נסתכל רק על המספרים מינוי פאריולי הוא דווקא הימור טוב...

    בינינו, אני באמת לא יודע אם השידוך הזה יצליח. לדעתי מאמן כמו יואכים לאוו לא מציאותי בגלל השכר שהוא ידרוש. השאלה היא גם אם המאמנים שאתה מינית בכלל היו רוצים להגיע אלינו. ראית מה קרה עם פוטר, לא? בסופו של דבר אין לקבוצות ההולנדיות אפשרויות למשוך שחקנים או מאמנים ברמה הכי גבוהה. עניין של כסף ואיכות ליגה.

    בסיכום של דבר, כמו תמיד אני נותן לזה צ'אנס. קשה לי לחשוב שיהיה בעונה הבאה יותר גרוע...
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,397
    לייקים שהתקבלו:
    410
    -יואכים לאב לא אימן שום קבוצה מאז שעזב לפני שלוש שנים את נבחרת גרמניה אולי בגלל שלא קיבל שום הצעה אטרקטיבית והצעה לאמן את אייאקס אם הייתה מגיעה בהחלט הייתה יכולה להיות כזו עבורו, אני מאמין שבנושא הכספי אפשר היה להסתדר איתו
    -ברנדן רודג'רס חזר לפי שנה לאפרוריות של סלטיק והליגה הסקוטית בכלל שנחשבת לחלשה יותר מההולנדית ואת מה שהוא מרוויח בסלטיק הוא יכול היה להרוויח פי כמה באייאקס, גם במקרה הזה לא נעשתה אליו שום פנייה ועצם העובדה שהוא הלך לסלטיק מעידה על כך שהוא לא קיבל שום הצעת אימון אטרקטיבית ופשוט היה נואש לאמן
    -תומאס פרנק שכבר שלוש עונות ברציפות בפרמיירליג עושה קסמים בברנטפורד הפיצפונת רק מחכה להצעה מאתגרת שתקדם לו את הקריירה ואם זו הייתה באה עכשיו מאייאקס כנראה שהוא היה נענה בחיוב

    יכול מאוד להיות שאתה צודק לגבי מה שאתה כותב על פאריולי ואייאקס באמת זקוקה למאמן שלפני הכל ישדרג לה את ההגנה אחרי הזוועה של העונה החולפת(שהמקום החמישי בה היה נס גדול)אבל איפושהו זה עדיין נראה לי כמו הימור פרוע שיוצר תחושה שכבר עדיף היה לאייאקס להחזיר את טאן האח שמכיר אותה כמו את כף ידו וזאת בהנחה ומאמן זר מאלה שמניתי לא היה רוצה להגיע לארנה.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    במשחקי הפלייאוף לאירופה ניצחה אוטרכט בבית את ספרטה 3-1, גו אהד איגלס הדהימה את נק ניימייכן בחוץ 2-1 ותפגוש ביום ראשון את אוטרכט בחוץ. את האמת, לא אופתע אם האיגלס יזכו בכרטיס. היום ניצחו בניימייכן בצדק עם משחק מצוין. התוצאה הסופית די מחמיאה לקבוצה של שרי שהיום היה מאד חלש.

    @Andrei Kanchelskis
    טן האח היה המועמד הראשי, פוטר שני ופאריולי שלישי. אנחנו נראה איך נצא מפגרת הקיץ. יש את היורו ויש עוד סיכוי שברחוויין וברובי יצטרפו לסגל הסופי של קומאן. כרגע נראה שברחוויין מועמד לעזוב. הקבוצה תתחזק, אבל אני לא מצפה להמון זיקוקים. אני מקווה לטוב.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,929
    לייקים שהתקבלו:
    6,438
    יצא לי לראות לא מעט את ניס השנה.
    הוא הרים את הרמה של הרבה מאוד שחקנים אבל שימו לב שמדובר במאמן הגנתי מאוד. מעניין איך דבר כזה ישתלב באייאקס אל מול התדמית שלה.
    עשה עבודה מצוינת בניס.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,866
    לייקים שהתקבלו:
    5,921
    אקסלסיור ונאק ברדה ישחקו שני משחקים על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה בהולנד.
    אקסלסיור - אדו דן האח 1-7 (2-9 בכללי)
    אמן - נאק ברדה 3-1 (4-2 בכללי)