הליגה ההולנדית 14/15 - פ.ס.וו איינדהובן שוברת את הבצורת וזוכה באליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    לדעתי אנחנו גמרנו את חלקינו באירופה. מבחינת הקבוצות. הולנד לא מדינה מושכת. אני מעריך שאם לא ישתנה משהו במציאות הכסף אז הקבוצות ההולנדיות ישתתפו באירופה בשביל הפרוטוקול.

    אני לא חושב שאפשר להשוות את המצב של הקבוצות ההולנדיות לבין קבוצות כמו מילאן, אינטר ומנצ'סטר יונייטד. אי אפשר להשוות קבוצה שמבזבזת קרוב למאתיים מיליון אירו בתקופת העברות אחת עם קבוצה כמו אייאקס. מנצ'סטר יונייטד פשוט תמשיך לזרוק כסף על ימין ושמאל עד שתהיה לה סגל מלא כוכבים. כנ"ל לגבי הקבוצות האיטלקיות, הן יחזרו מתי שהוא בפורמט הזה לצמרת אירופה. אולי שנה, אולי שנתיים או אולי עוד קצת, אבל זה לא המצב עם הקבוצות ההולנדיות!

    אם נתייחס כרגע לאופציית שייח' קאטרי באייאקס כפתרון לצמצום הפערים אז בעיניי יש שני דרכים בהם אולי יש מינימום תקווה.
    1) שחרור שחקנים בסכומי עתק כמו שרואים למשל בפורטוגל. רוצים את דפאיי? תנו לפ.ס.וו איזה חמישים מיליון אירו...
    2) שיתוף פעולה עם קבוצה עשירה שמשאילה את הכשרונות הכי גדולים שלה להולנד.

    פתרון אחר לא יצמצם את הפערים בינינו לקבוצות בוסמן העשירות. זה המצב.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    בליגה אירופית יכולות בהחלט להצליח. אם למשל באזל הלכה רחוק אז גם קבוצה הולנדית יכולה.
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אלכס צודק. לדעתי אייאקס נכשלת בשנים האחרונות בליגה האירופית בצורה שהקלות שבה היא בלתי נסבלת ומעוררת תהיות אם היא באמת לוקחת את המפעל המשני ברצינות. קבוצות כמו באזל,בנפיקה(שהגיעה בשנתיים האחרונות לגמר),ולנסיה,אתלטיק בילבאו ובעבר הקצת יותר רחוק יותר פולהאם אלו הן קבוצות שאינן עולות על אייאקס מבחינה כלכלית ומבחינת חומר שחקנים והן רשמו הצלחות יפות מאוד במפעל בשנים האחרונות, גם אייאקס יכולה!
     
  4. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    לדעתי אייאקס גם תתקשה בליגה האירופית, הסגל שלא מספיק עמוק להתמודד עם הקבוצות החזקות שיש במפעל הזה, ולא חסרות כאלה.

    בקשר למשחק של PSV, הוא ימשיך היום ב 18:00. המחצית השנייה תשוחק והם חייבים לסיים לפחות בתיקו, איך הם מצליחים להסתבך כל הזמן? בושה!
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ווינלדהום נותן לפ.ס.וו שמונה דקות לסיום את הנקודה הנכספת והכרטיס לשלב הבא אחרי 3-3 בפורטוגל. פיינורד ופ.ס.וו עולות לשלב ומשלימות שלב בתים טוב להולנדיות. בראשון הן יפגשו כאן בליגה במשחק שנדחה בארבע שעות כדי לתת לפ.ס.וו עוד כמה שעות של מנוחה...
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הבנתי שבעונה הבאה שיטת ההגרלה בצ'מפיונס תשתנה ואלופות שבע הליגות הבכירות של אירופה יהיו ראשי בתים. האם שיטה זו תוכל לסייע לאייאקס(במידה וכמובן תשתתף בליגת האלופות)לקבל בית סביר יותר מבתי המוות אותם היא מקבלת בשנים האחרונות ואולי כך סוף סוף לעלות לשמינית הגמר? או שגם שיטה זו היא לא יותר מגימיק שבכלל לא יכול לסייע לה....
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    פ.ס.וו נגד פיינורד ייערך ביום ג' בשעה 21:45 שעון ישראל!!!

    עוד משהו לגבי הקבוצות ההולנדיות באירופה.
    דיברתי בעיקר על ליגת האלופות. בלי צל של ספק שבליגה האירופאית תמונת המצב טיפה שונה. שם עוד יש סיכוי לזכייה. מה שכן ואני מסכים פה עם עידו, העונה לאייאקס אין הרבה סיכוי שם. אני חושב שהגנתית הקבוצה לא מספיק טובה.

    אגב הנוער דווקא כן עושה חייל בליגת האלופות. קבוצת ה-A1 עם וים יונק כמאמן מנצחת בחוץ את פ.ס.ז 6-3 ומבטיחה את מקומה בראש הטבלה.



    למרות ההצלחה היפה אני שוב רואה יותר מדי חבר'ה מוכשרים ללא גובה. עבדלחאק נורי נחשב לכשרון גדול מאד, אבל הוא לדעתי לא עובר את המטר שמונים. אל אדריסי שכובש רביעייה לא נראה בדיוק בחור שמבחינה פיזי יכול להשתלב בבוגרים. לדעתי רק לדוני ואן דה בייק יש סיכוי להצליח בבוגרים. אולי אני טועה, מאד נחמד לראות את ה-A1 מצליחה, אבל שום דבר מבטיח לנו שהם יהיו כוכבים בבוגרת.

    דה בור כן אמר אתמול שהוא שוקל לקחת כמה חבר'ה מהקבוצה הזאת למחנה האימונים בקטאר (בוא נראה אוהדים לוקחים לשם דגלי ישראל...החלטה מטומטמת ביותר). אתמול המאמן אמר שמבחינתו לא יגיע שום שחקן בינואר. לדעתו הסגל הזה מספיק חזק בשביל לזכות באליפות. אני לא מסכים לזה, אבל קשה להתווכח עם הרקורד של המאמן בקבוצה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/14
  8. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    בן סהר כבש ובישל אמש ב 0-4 המרשים של ווילם II בדורדרכט. אין ספק שווילם היא אחת מתגליות העונה עד כה והיא משיגה תוצאות מפתיעות.

    הערב AZ יוצאת לסינטטי של קאמבור, בעונה שעברה סחטנו שם 0-0 (עם שער חוקי של וירחיבר שנפסל). הם באים הערב בלי החלוץ הטוב שלהם שמורחק (כבש 9 שערים העונה) ואני חושב שיש לנו הזדמנות לחזור עם נקודות ממפגש חוץ לא קל בכלל.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    תוצאות מחזור 14:
    ווילם טוויי - דורדרכט 0-4 (שער ובישול לשהר)
    היירנביין - הראקלס אלמלו 1-0
    נאק ברדה - אוטרכט 5-1
    ויטסה - גו אהד איגלס 2-2
    קמבור - א.ז אלקמאר 2-0
    אדו דן האח - אייאקס 1-1
    אקסלסיור - פק זוולה 5-0
    טוונטה - כרונינגן 2-1
    *** פ.ס.וו - פיינורד נדחה ועדיין אין תאריך למשחק. המשחק אמור היה להערך ביום שלישי בערב, אבל בגלל שרשות הרכבות הודיעה שהיא לא תוכל לשנות את לוח הזמנים שלה המשחק שוב נדחה...

    לגבי אייאקס. תוצאה מוצדקת למרות שכובש שער המשווה, מיחיל קריימר, היה יכול בקלות לקבל בחצי הראשון אדום על כניסה פראית בקלאסן. בסה"כ אייאקס זייפה ונראתה לא מרוכזת. בעיניי לא צריך לעשות פאניקה בגלל היכולת או התוצאה, אבל כשדה בור משחק שני ברציפות עושה חילופים מטומטמים המצב לא נעשה יותר טוב. אחרי המשחק קראתי הרבה תגובות כעס על זה שהמאמן הכניס את ו.ד הורן שהיה אחד האחראיים לשער המשווה. גם העניין שדה בור לא רוצה חיזוק בינואר לא ממש מתקבל בהבנה. כשאני מנתח את מצב הרוח של האוהדים אני מרגיש שלהנהלה והמאמן למעשה אין שום קרדיט. זכינו אולי בארבעת אליפויות רצופות, אבל אחרי משחקים כאלה הביקורת קשה בעיקר על ההנהלה (עניין חשבון הבנק) והמאמן (לא שיפר את הכדורגל בשנים האחרונות). האוהדים גם רואים שבאירופה אנחנו לא עושים שום צעדים חיוביים. אם אייאקס תתמוטט בחצי השני של העונה אני צופה תקופה מאד לא פשוטה להנהלה והמאמן.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    עושה רושם שלדה בור יש ביקוש בליגות יותר גדולות והגיע זמן שינסה את מזלו שם
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    אלכס, איזה רושם יש לך? חוץ מטוטנהאם לא היתה שום קבוצה שניהלה שיחות רציניות עם דה בור. מאד קשה לנחש עכשיו מה המאמן הולך לעשות בקיץ. אני מאמין שהסיכויים לעזיבה עלו, אבל יש גם סיכוי שהוא עוד יישאר. מה שכן, האוהדים מתחילים לאבד סבלנות לנוכח העובדה שלטענתם הכדורגל של אייאקס לא משחקת עם השנים כדורגל יותר טוב. בבוקר קראתי מאמר שכן הזכיר לי דבר מאד חשוב. כבר מספר שנים שאייאקס מוכרת בכל קיץ את שחקניה הטובים ביותר. כל זה לא מנע מהקבוצה לזכות תחת פרנק דה בור בארבעת תארי אליפות רצופים. פ.ס.וו קנתה בשנים האלה מספר לא קטן של שחקנים טובים שאמורים היו לשלוט בליגה. זה לא קרה. פיינורד הצליחה ברב הזמן להשאיר ביחד את שחקניה הטובים ביותר (רק הקיץ אחרי המונדיאל השלד עזב) וזה לא הביא לה שום תואר.

    אז מבחינה אירופה דה בור לא ממש הצליח לעשות חיל, אבל בהולנד דה בור הראה הרבה יכולת. אולי הגיע הזמן שהאיש הולך בקיץ, אבל בעיניי יותר חשוב שההנהלה לא תשחרר מדי אוגוסט את כל שחקניה הטובים...בכדורגל המודרני של היום חוזים לא שווים הרבה, אבל השלד של קלאסן, ואן רייהן, וג'ואל ולטמן האריך לאחרונה את החוזה שלהם. קרוב לוודאי שמיליק גם יחתום עד 2018.

    בקיצור, זה לא ממש בטוח שדה בור עוזב בסוף העונה :rolleyes:
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מה שהיה בקיץ האחרון הוא לא בהכרח מה שיהיה בקיץ הקרוב. אם בקיץ האחרון זו הייתה רק טוטנהאם אז בקיץ הקרוב זו יכולה להיות ליברפול ומי יודע אולי גם ארסנל. אני לא כזה בטוח שלדה בור לא נמאס מהליגה ההולנדית החלשה ומהעובדה שבאירופה לקבוצה אותה הוא מאמן אין יותר מדי מה למכור, 4 ארבע אליפויות רצופות בהולנד זה משהו ששום מאמן בהולנד לא עשה לפני דה בור וקשה לי להאמין שמישהו אחר יעשה גם אחריו. אפשר לומר שהוא הגיע פה לכל שיא אפשרי ועשה את המקסימום,יכול להיות שהוא ישאף להתקדם ויכול להיות שהוא יעדיף לגלות לויאליות למועדון ולכבד את חוזהו עד 2017(אחרי עונה זו כבר באמת שקשה לי לראות אותו נשאר). בכל מקרה במידה ודה בור יעזוב בקיץ הקרוב תהיה אייאקס עלולה להיות בבעיה רצינית בנוגע למחליפו, יכול להיות שדניס ברגקהאמפ מיועד להיות היורש(לגיטימי מאוד לטעמי) אך גם יכול להיות שהוא יעדיף להישאר צמוד לדה בור ולעזוב יחד איתו. אם אייאקס תשוב לאותה רכבת מאמנים כושלת שידעה בשנים 2011-2005(מלכתו של קומאן ועד לבואו של דה בור)חוששני שהיא תהיה עלולה להיות בבעיה קשה אך רק ימים יגידו....
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    * משחק הליגה הדחוי בין פ.ס.וו לפיינורד ייערך ב-17 בדצמבר. באותו תאריך היה מתוכנן משחק הליגה בין רודה לפ.ס.וו שעכשיו נדחה לתאריך 20.1.2015. ברודה כעסו על הדחייה בגלל שלטענתם הדבר יגרום להם לנזק כלכלי בגלל הקירוב לחג המולד.

    עוד מילה לגבי דה בור. אני כן חייב לציין שבעבר הזכירו את העניין שפרנק מאד מסור למשפחתו. היו דיווחים שהוא נשאר בנתיים באייאקס גם בגלל הבנות שלו. למרות זאת ההערכה שלי היא שהמאמן יעזוב בקיץ, לא מן הנמנע שמחליפו יהיה יאפ סתאם. היום קראתי בתקשורת ההולנדית כתבה בנושא הזה.
     
  14. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    התכוונת למשחק הגביע כנראה, עוד לא התרגלת שרודה בליגה השנייה? ;)

    מחר AZ תארח את גו אהד איגלס למשחק נוח על הנייר, אבל ראינו שהעונה בבית אנחנו לא ממש מתפקדים ובטח שלא יציבים. מקווה שנמשיך את המומנטום הטוב והכדורגל התכליתי, לנצח בלי להרשים יותר מידי. חייבים לשמור על הבית קצת יותר...
    סימון פאולסן יחסר לנו מחר.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    תוצאות מוצאי שבת:
    א.ז אלקמאר - גו אהד איגלס 0-2
    אקסלסיור - פיינורד 5-2
    קמבור - נאק ברדה 1-0
    אייאקס - ווילם טוויי 0-5
    דורדרכט - פ.ס.וו 3-1

    הצמרת ממשיכה לנצח וכך גם קבוצתו של עידו. אייאקס הטיבה בחצי הראשון לשחק וירדה להפסקה עם יתרון של 4-0. מצבו של סיגטורסון יכול להיות יותר גרוע אחרי פגיעה קשה של יריב. החלוץ האיסלנדי שפתח והבקיע את השער הראשון פוצץ מספר דקות אחרי זה וירד על אלונקה לחדרי ההלבשה. הפוגע קיבל רק צהוב כשבהילוך החוזר הראו שהוא יצא בזול. השופט קויפרס טעה פה בגדול. מיליק שנכנס הבקיע צמד ואייאקס טיילה לניצחון. בן שהר היה בין הטובים בקבוצתו.

    פ.ס.וו ופיינורד גם ניצחו בקלות וכך נשמר הסטטוס קוו. יהיה מעניין לעקוב אחרי א.ז, האם הם יכולים להתמיד באיסוף הנקודות שלהם?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.