הליגה הגרמנית - מחזור שני: שאלקה נגד באיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Raulito, ‏9/9/16.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הגרמנית - מחזור שני
    פגרת הנבחרות הסתיימה ואלופת העולם גרמניה פתחה עידן חדש עם מבקיע ישן - תומאס מולר שכבש צמד במהלך הניצחון 3:0 על נורבגיה. בינתיים הבונדסליגה חוזרת לעניינים במחזור השני רגע לפני שהקבוצות הגרמניות חוזרות בכל הכוח למשימות האירופאיות. כבר אחרי מחזור אחד בלבד באיירן של אנצ'לוטי השתלטה על הפיסגה עם ניצחון ענק על ברמן(6:0), אך גם דורטמונד, גלאדבך ו-וולפסבורג היו בין המנצחות אם כי בצורה מרשימה הרבה פחות. בעוד כ-45 דק' יתחיל משחק גדול שמגיע כבר במחזור השני: שאלקה נגד באיירן מינכן

    http://www.101greatgoals.com/wp-content/uploads/2014/08/Schalke-04-vs-Bayern-Munich1.Xxx


    היסטוריית משחקים ארוכה יש בין שתי הקבוצות שנפגשו 105 פעמים בעבר, מתוכם 92 משחקים במסגרת הליגה. שאלקה לא ניצחה את באיירן מאז מרץ 2011 כאשר ראול כבש את שער הניצחון בחצי גמר הגביע הגרמני ובעונה שעברה באיירן השיגה 3:1 קל משערים של דויד אלבה, חאבי מארטינז ותומאס מולר. ובחזרה לימים אלה:
    גולת הכותרת סביב המשחק הייתה הופעת הבכורה הצפויה של הקשר הצעיר רנאטו סאנצ'ז שאכן פותח בהרכב הבווארים. ארתורו וידאל שחזר עייף ממשחקי הנבחרות יסופסל. פראנק ריברי שנראה טוב כבר ממשחקי ההכנה ימשיך לקבל את האשראי כאשר חברו אריאן רובן פצוע, ולבאנדובסקי אותת על כוונותיו כבר במחזור הראשון עם הבקעת השלושער. המאמן אנצ'לוטי הודה לקראת המשחק שיש לו זכרונות יפים משאלקה(עונת הדסימה עם ריאל מדריד - ואז קבוצתו התפוצצה עם 6:1 מטורף) אבל כמובן שכל משחק לגופו. עבור השוער מנואל נוייר מדובר בעוד משחק נגד האקסית והוא ניצח אותה בשמונה מעשרת המשחקים. באיירן כאמורה נתנה הצגה מול ברמן והשער של צ'אבי אלונסו היה ללא ספר שער המחזור.
    ולא שכחנו את המארחת. שאלקה פתחה את העונה ברגל שמאל עם הפסד 1:0 בפרנקפורט. הקבוצה עברה עונה רעה מאוד אשתקד וסיימה רק במקום החמישי וכרגיל - לא שקט. החלק ההתקפי עם מאטיפ, אנבולו והונטלאר שממשיך לקבל אמון אחרי עונה לא טובה אשתקד - יכול לעשות הרבה אבל לקבוצה חסר שם אחד - סאנה המוכשר שנמכר למנצ'סטר סיטי. נו טוב, העיקר לא לבאיירן.

    * שימו לב למשחק מרתק בין לייפציג שהפגינה הרבה אופי במשחק החוץ בהופנהיים והשוותה ל-2:2 ברגע האחרון(סביצר) לבין בורוסיה דורטמונד שצלחה את המחזור הראשון עם הרבה מזל - בזכות פנדל מדויק של אובאמיינג שהשלים צמד סמוך לסיום. גלאדבך חושבת בטח בראשה על משחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר ביטי באיתחאד, שחזור העונה שעברה - אבל עוד קודם מצפה לה פרייבורג


    כל המשחקים:


    שבת
    וולפסבורג - פ.צ קלן 16:30
    באייר לברקוזן - המבורג 16:30
    אינגולשטאט - הרטה ברלין 16:30
    דרמשטאט - איינטרכט פרנקפורט 16:30
    פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 16:30
    לייפציג - בורוסיה דורטמונד 19:30

    ראשון
    וורדר ברמן - אוגסבורג 16:30
    מיינץ - הופנהיים 18:30
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    וידאל כל כך חסר הערב
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    מציץ בהרכב של שאלקה ומוצא את יבחן קונופליאנקה ושואל את עצמי מה עבר סביליה שהיא השאילה אותו? שחקן מצוין ורווח של שאלקה שמרכיבה אחלה התקפה.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    סמפאולי פשוט לא מחזיק ממנו מספיק, הוא היה השחקן עם השכר הכי גבוה בסביליה (הגיע בהעברה חופשית ולכן קיבל חוזה גבוה מאוד) ואני חושב שבמעבר שלו לשאלקה יש חובת רכישה. בסך הכל דיל לא רע עבורם.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    מת על המאמנים שאלה שלא מחזיקים משחקנים אחרי מחנה אימון\תקופה קצרה בקבוצה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    והנה כשהוא נכנס אתה רואה איזה שינוי הוא מביא לקבוצה
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בגדול שאלקה יכולה להיות מעודדת מהיכולת שהפגינה בשעה הראשונה. היא באמת הקשתה על באיירן ולא רק עם אגרסיביות והגנה אלא גם הגיעה למצבים טובים שפשוט לא נוצלו כמו ההצלות של נוייר והמשקוף של הונטלאר וזה לא מובן מאליו. מצד שני כמה משחקים כאלה בשנה כבר יש בבונדסליגה ששאלקה אנדרדוג מובהק? לא בכל משחק אפשר לגייס את האנרגיות האלה ושאלקה תיפול לא מעט מול הקטנות.
    לא הופתעתי לראות את קונופלינקה עוזב את סביליה בקיץ משום שזה היה הלך הרוח והאמת שבאו אליו בתלונות גם על היכולת בעונת הבכורה בסביליה וחשבו שהיא הייתה פספוס. אני כן חושב שמדובר בטעות ונראה לי מגוחך שהשאילו אותו.
    לגבי באיירן - כמה דקות טובות מספיקות לה כדי להרוג משחק. לא רוצה להשוות בין הליגה הגרמנית לליגה הספרדית אבל אנצ'לוטי סימן כאן V גדול על משחק חוץ קשה בניגוד לספרד שם האחוזים שלו היו לא טובים. לבאנדובסקי פותח את העונה היכן שעצר אשתקד. אגב, לפעמים כשטיאגו בא לקבל אתה כדור ומטפל בו כל-כך בעדינות עם כל-כך הרבה קלאסה - התנועה החכמה, דריבל חד ושחרור כדור מהיר - אתה אומר לעצמך - וואו, כמה כישרון יש לו. וכמה חבל שהוא תקוע.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מי זה גיבור השלושער הפיני הזה מלברקוזן?
     
  9. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    שיחק בדיסלדורף עונה שעברה כמושאל ועשה אותו הדבר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    golding אוהב/ת את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אם זה מה שצריך כדי ששמלצר יפנה כבר את המקום שלו בהרכב אז אני חותם על ההפסד הזה בשמחה.

    משגעים אותי כל המאמנים האלה שחושבים שהם יותר חכמים מהמשחק.
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    בוא נאמר שגם בארטרה שהספקת להפוך אותו לטוב יותר מהומלס לא היה להיט בלשון המעטה.
    הניסיונות שלו לחקות את הומלס עם ההצטרפות להתקפה היו מביכים מאוד.

    לא זוכר מתי בפעם האחרונה ראיתי את דורטמונד במשחק כל כך חלש, וכמה מעט יצירתיות יש בהתקפה בלי הומלס עם ההצטרפות למעלה, גונדגאן, מקי ורויס.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה היה המשחק הכי פחות טוב של בארטרה בקבוצה ועדיין עד הכיסוי הלקוי בשער הוא נתן משחק בסטנדרטים יותר גבוהים ממה שהומלס הרגיל אותנו, לפחות הגנתית.
    סך הכל היה משחק סביר יחסית לכך שהקבוצה עדיין בתהליכי גיבוש, גם לבאיירן הלך קשה אתמול באותה המידה רק שהסוף היה שונה. לא שיחקנו נגד קונוסים היום, לא מעט קבוצות יאבדו נקודות באצטדיון הזה.

    מה שמדאיג זה שוייגל ורודה נראים דומים מידי ומייתרים אחד את השני. אין מי שיעביר את הכדור מההגנה אל החלק הקדמי, אנחנו בבעיה כשקסטרו בכושר כזה נוראי. לא היה צורך להחזיק בשני קשרים אחוריים כאלה מול קבוצה שלא הצליחה לצאת אפילו למתפרצת כמו שאתה מצפה מקבוצה שמשחקת נגד דורטמונד.

    בדיעבד ה4:1 ההוא על יונייטד בהכנה פגע בנו ויצר הר ציפיות לא ריאלי בעליל, עד שהקבוצה הזו תתחבר הפער מבאיירן יהיה בלתי מחיק.

    גררו להרכב אתמול. יש פער מטורף בין החמישייה האחורית שאמורה לשחק (בורקי-פישצ'ק-פאפא-בארטרה-גררו) לבין המחליפים שלהם. אני לא סומך על אף שחקן הגנה אחר שיש לנו בסגל.
     
    BayernMunchen אוהב/ת את זה.
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    יואל (או ג׳ואל) פויאנפאלו, או כפי שהוא מכונה - Danger (בגלל דמיון לדמות מסרט גרמני).
    לצערי לא ראיתי את כל המשחק היום, אבל זה לא הפריע לי לקבוע שהוא יותר טוב מלבנדובסקי, סוארס, גרד מולר ופלה בשיאו ;) שיחק בעיקר בגלל הפציעות של קיסלינג/פולאנד/צ׳יצ׳אריטו, נכנס כמחליף גם מול גלאדבך וכבש והפעם השתדרג לשלושער. אני לא מצפה שימשיך את היכולת הזו, מה גם שהוא נראה שחקן יחסית מוגבל שטוב בעיקר ברחבה (כמו צ׳יצ׳אריטו), אבל היכולת שלו בינתיים מאוד משמחת.

    זולה, לא לגמרי מדויק - השלושער שאתה מתכוון אליו היה אמנם כמושאל בדיסלדורף, אבל בעונת 14/15 :) בעונה שעברה הוא כבש רק שני שערים (גם בדיסלדורף). שלושער יותר ״ידוע״ שהיה לו הוא מ-2012, אז הוא כבש בליגה הפינית שלושער תוך שלוש דקות.

    דברים אחרים מלברקוזן:
    -בלראבי נפצע תוך חצי דקה מתחילת המשחק וייעדר כחודש.
    -לנו האריך חוזה עד 2020 וחגג את החוזה החדש עם טעות שהובילה לגול של ווד... דווקא במשחק הקודם מול המבורג הוא היה פנטסטי, אז חבל שהוא לא שמר על הרצף. בכל מקרה הארכת החוזה שלו היא חדשה מצוינת.
     
    Franco, gilad16, owen11111 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מחצית סולידית של מיינץ...

    לא יודע איך תראה המשך העונה של דה בלאסיס, אבל מדהים לראות את הדרך שהוא עשה משחקן לא מוכר יחסית בארגטינה (כן נתן עונה טובה בליגה השנייה) לשחקן בונדסליגה לגיטימי.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  15. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    לפי שני המחזורים הראשונים מסתמן לנו העונה קרב דו-ראשי על האליפות, רק שלא נראה לי שהרטה תחזיק מעמד יותר מדי זמן...
     
    Die Werkself ו-nfcb אוהבים את זה.