הליגה האירופאית 2011/12 - ההגרלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י עומר, ‏5/8/11.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא הרכב חלש, הרכב לא מתואם.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לא התכוונתי לשום דבר ולא ניסיתי להציע סיבה לכישלונות. פשוט התייחסתי לכך שעם המצב הנתון שבו הכישלונות רבים מההצלחות, הגיוני יותר להתפלא מניצחון אירופי. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ראיתי את המפגש של ספורטינג ולאציו, משחק מהנה עם מצבים לשני הצדדים ומחצית אחת ביתרון קל של הביתיים ושנייה ביתרון גדול של האורחת מאיטליה שלא הצליחה לנצל את היתרון המספרי כדי להשוות (טעויות של השופט וקוון לא עזרו גם כן).

    רינאודו פשוט לוחם ענק שהפך תוך רגע לבעל הבית בספורטינג, מפרק בהגנה ומניע את הכדור היטב בהתקפה, כל כך מעט כישרון אבל כל כך הרבה לב ואופי. לחשוב שספורטינג הביאה אותו בגרושים. גם הכישרון הפרואני הצעיר היה לא רע במחצית הראשונה לפני שהוחלף עקב השינוי הטקטי לאחר האדום של אינסואה. סה"כ גם אם לא הספיק להשפיע רבות על המשחק, הראה הרבה פוטנציאל וכישרון. שחקנים נוספים שהרשימו בספורטינג היו הבלם הינקי אונייאו שפעם ראשונה שאני רואה משחק טוב שלו, והחלוץ ההולנדי עם השם הבלתי אפשרי. החלוץ עשה המון עבודה בכל חלקי המגרש והראה שיש לו מה לתרום מעבר לגולים, הגול עצמו היה יפה, בעיקר בהחזקת הכדור עם הגב לשער אבל לא רק.

    השיפוט היה נוראי, הצהוב השני של אינסואה פתוח אולי לוויכוח, לדעתי לא היה צהוב, אבל איך על אותו משקל הרנאנס לא הורחק מהמשחק? בסיום המשחק היה פנדל על שחקן לאציו שהשופט ראה ובחר להוציא צהוב "למתחזה" (סקולי), כמו גם שורה של טעויות מצד הקוונים שלרוב פגעו יותר בלאציו.

    תיקו אולי היה משקף יותר להתחשב באיך שהתפתח המשחק, לאציו החמיצה במחצית השנייה לא מעט מצבים, אבל לזכותה של ספורטינג עמדה גם הלחימה האדירה שהייתה ראויה לתגמול כלשהו.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    גם אני ראיתי את המשחק הזה (איטליה אונו שידר, למזלי הם לא מחשיכים את המסך) והשופט שבדי לפי דעתי השפיע על המשחק יותר מדי. אבל כמו שג'ובאני לופס, עוזר המאמן של לאציו, אמר בסוף המשחק, יהיה מיותר להתעצבן על הטעויות של השופט ואני אישית שמח שלאט לאט באיטליה משתדלים לשים לב לזה פחות ואת המקרים אחרי המשחקים לא מנתחים יותר מדי (מי שמכיר את הMoviola מהשיר המפורסם של טוטו קוטוניו).

    אני חושב שלאציו חסרה כמה שחקנים, אומנם מארקטי היה לא רע ורואים שהוא משתפר אחרי שנה שלא שיחק, אבל ההגנה של הביאנקוצ'לסטי בינונית למדי: דיאקיטה מגושם וטועה בזמנים לעיתים קרובות, דיאס לא תמיד זהיר ואילולא הכרטיס הצהוב (בלאציו פחדו שיקבל אדום), הייתי מכניס עוד שחקן התקפי במקום שחקן אחר. לוליץ' יותר טוב בהתקפה, אך היה צריך להעיז יותר במחצית השנייה באגף שמאל. צאנה (ככה מבטאים באלבנית) חלש מבחינה התקפית, אחרי ההתחלה הטובה במחצית הראשונה, הוא נדחף למטה ולדסמה היה חסר במצבים האלה. יגידו שההחמצות הפסידו לרומאים את המשחק, אני הייתי אומר שהבחירות להציב את ההרכב הזה היו בעייתיות קצת.

    ראיתי גם תקצירים: הרשים במיוחד השער אדיר של איגור גאבילונדו במשחק נגד פ.ס.ז'. פשוט נפלא.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יום רע מאוד לישראל מבחינת דירוג
    3 האוסטריות מנצחות
    פולין משיגה נצחון
    קפריסין עם התיקו של אפואל בצמפיונס גם עוקפת אותנו

    חבל
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    +1.

    חתיכת שמאלית יש לבחור הזה, שחקן שאני דרך אגב מאוד אוהב. בכלל, בילבאו עם שתי ניצחונות בשתי משחקים כולל ניצחון מרשים על המילארדרים מפאריז.

    ובליגה הם עדיין בלי ניצחון ב5 משחקים.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תצאו כבר מהסרט של היריבות שלנו...אנחנו לא מתחרים איתן אפילו! נציגה באלופות זה עוד נקודה אוטומטית מה שלנו אין, וזה מבלי שהיא שיחקה שם משחק אחד. תסתכלו על הבתים של המדינות היריבות שלנו ותסתכלו על הבתים שלנו, של מכבי לפחות, תסתכלו על איך שהפועל נראית על הפנים באירופה, ולא מהיום...ביום שהפער בינינו לבין מקום 15 יהיה פחות מ-1.000 הבדל בתחילת שנה, תוכלו לדבר על היריבות שלנו...כשזה פער של 3 נקודות ומעלה, עוד לפני שהשנה מתחילה, אין פה בכלל תחרות.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    יום יפה מאוד להולנדיות. אלקמאר עושה 1-1 לא פשוט מול מטאליסט בחוץ (אלטדיור ממשיך בפתיחת העונה הטובה שלו). טוונטה מנצחת בקלות את ויסלה 1-4 והיא עם 4 נק' משני משחקים (אחרי תיקו בפולהאם). פ.ס.וו ממשיכה להיות מושלמת עם 1-3 מאוחר ברפיד. טויבונן ומתאבז' הבקיעו בדקות 89 ו90. במחזור הבא היא מגיעה לישראל.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    נראה שבפ.ס.וו אוהבים לבוא לשחק פה...
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה שמחבר אותי שוב להשוואה בין ישראל לבלגיה
    ליאז' עם תיקו בהאנור ואתמול 3-0 בבית על קופנהגן
    ברוז עם 6 נק' ונצחון אתמול בבראגה
    אנדרלכט נצחה את את לוקומוטיב בחוץ

    יש קבוצה ישראלית כלשהי שמסוגלת לעשות את אחד הדברים האלה?!?!

    ואגב הדירוג באמת לא כזה חשוב, כי תכלס לישראל כרגע יש באמת 3 קבוצות שיכולות כביכול להתמודד באירופה וה3 האלה מתתפות כרגע באירופית..
    זה לא שאם מספר הנציגות שלנו יעלה ל5 (כולל 2 במוקדמות הצמפיונס) אז פתאום נראה את נתניה/אשדוד/ק"ש מפיצוצות ברומניה בליגה האירופית או משהו כזה...

     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    קבוצות שלנו עשו את זה בשנים עברו(הפועל וחיפה).

    בכל מקרה בנוגע לחלק האחרון במשפט אתה צודק לגמרי - אמרתי את זה גם בעבר, לקבל 2 נציגות לצ'מפיונס ולהעלות את מספר הנציגות שלנו ל-5 בסה"כ זו עלייה לצורך ירידה, ותוך שנה מקסימום שנתיים נחזור בחזרה למטה, מיכוון שגם ככה הכל תלוי בדירוג האישי של הקבוצות בשלבי המוקדמות כדי לעלות לבתים עצמם ככה ששם אין הרבה שינוי, ויותר חשוב אז כל הנקודות שנקבל יתחלקו ב-5 במקום ב-4.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/11
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בבית D ספורטינג שומרת על המאזן המושלם וכנראה יכולה כבר לבנות על השלב הבא. החדשה מהמשחק הייתה שמתיגול חזר להבקיע ואף בישל את הגול הראשון עם מהלכון נחמד, בשעה טובה קצת תכליתיות מהבחור המוכשר.
     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    היה צפוי שספורטינג תתחיל להתחבר לאט לאט, יש להם מאמן להם מאמן מצויין, פאסיינסה שלקח את בראגה לגמר בשנה שעברה, בתחילת העונה ובמשחקי ההכנה הם קצת קירטעו, אבל זה מתחיל להתחבר.

    שמח גם שדייגו קאפל שחקן הרכב בספורטינג, הכשרון הפנטסטי הזה שלא קיבל מספיק צ'אנסים בסביליה בשנים האחרונות, בספורטינג הוא יכול לחזור לחיים.


     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    את המשחק אתמול לא ראיתי, אבל דווקא קאפל לא כל כך מרשים אותי עד כה במשחקים שכן ראיתי. מן הסתם שהקבוצה פותחת רצף מצוין כזה, כל השותפים נראים טוב, אבל קאפל לדעתי עדיין לא נותן משהו אקסטרא כמו שמצפים ממנו. אולי זה קשור להתאקלמות, אולי לכושר (הוא מוחלף כמעט כל משחק), אבל כרגע מדובר בעוד שחקן בסגל איכותי.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    איזה בושה הפנדל המשווה של בילבאו נגד יוצאי הליגה ההולנדית.

    הבחור של בילבאו דוחף בפראות את לינדגרן בכדור שמוגבה, בנפילה לינדגרן נוגע ביד. השופט? צהוב שני ופנדל שאותו מנצלים הבאסקים לקחת נקודה.

    הזוי:
    http://www.101greatgoals.com/videodisplay/...zburg-15581879/