הכשלון בליגת האלופות .

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י dotbhkt, ‏8/5/07.

  1. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל זה צריך להיות ככה. זה גביע, בגביע זה לא הולך בדרך כלל לפי מי שהקבוצה הטובה ביותר היא זוכה, הקבוצה שמגיעה למשחק אחד, שניים היא זאת שתעלה שלב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/5/07
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Obafemi
    "וגם התוצר של הליגות זה לא תוצר מדוייק של כוחו של הסגל\המאמן\ההשקעה בנוער\מה לא"

    בדיוק ההיפך!

    בליגת האלופות יש יותר מדי קבוצות,יש יותר מדי משחקים.
    אם בשנים הראשונות בשלב הבתים היה ריגוש מכל משחק היום כבר רוב הערבים הפכו להיות...עוד יום של משחק לא מותח במיוחד,
    הרמה ירדה,תמיד אפשר למצוא סנונית פה ושם של מפגש מעניין ומשחקים גדולים אבל בסך הכל הרמה ירדה.

    לא צריך לבטל את שערי חוץ,זה לא מנע בעבר משחקים גדולים,מהפכים,מתח ועניין,
    לבטל זאת זה כמו להביא אקמול לאדם שצריך ניתוח,זה לא יפתור כלום.

    העצוב הוא שלהוציא באמת את ברצלונה של עונה שעברה או מינכן של לפני כמה שנים,יונייטד ב 99,
    יש יותר מדי זכיות של קבוצות שהן לא הטובות באירופה,שהן בכל לא אלופות בליגות שלהן,

    ואם משווים זאת לגביע העולמי אז כן,אם פעם הגביע העולמי היה השופרה דה שופרה מבחינת איכות והיום כבר לא אז גם ליגת האלופות שהיתה השופר של הכדורגל הכי איכותי באירופה ירדה למקום השני והליגות במיוחד בספרד ואנגליה הרבה יותר איכותיות,מהנות וטובות.

    צריך לבטל את ההשתתפות של הקבוצות שמסיימות במקום ה 3,4 בליגות המובילות,
    כי צ'לסי שמספיק חזקה בכדי לזכות באליפות באנגליה צריכה להתמודד מול ליברפול בחצי גמר באירופה שאיבדה עניין בליגה כבר כמה חודשים טובים במשך כמה שנים טובות אז משהו פה דפוק,לא הוגן,
    כמו כן צריך יותר סיבובי מוקדמות לקבוצות קטנות ממדינות כדורגל קטנות,כמו ישראל.

    ותחשבו שאם ארסנל וליברפול ושאר הקבוצות שיסיימו בליגה במקום ה 3,4הספרדית,איטלקית,גרמנית,הולנדית,פורטוגלית יישחקו בגביע אופ'א עונה הבאה,
    תחשבו מה זה יעשה למפעל הזה!
    יקפיץ אותו מבחינת רמה ועניין כמה מדרגות קדימה גם כן,כמו את האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  3. dotbhkt Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבתי 4 עמודים , בטעות זה נמחק לי .
    לכן אני יגיד את מה שיש לי בקצרה :

    1. היום כדיי לזכות בליגת האלופות צריך לנצח 5 משחקים , זה מספיק .לאומת פעם שהיה צריך לנצח 9-12
    2. פעם קבוצות גדולות באמת היו מאבדות את הזכייה , זה היה מעצים את המפעל , היום אין קבוצות גדולות באמת שיגידו שהם פיספסו הזדמנות .
    3. אם כול הכבוד למילאן , ולזה שכולם עשו אותם כאן סופר פיבוריטים - ועל מה ? על ניצחון 3-0 על יונייטד .
    אתם רואים ? שלב הבתים הראשון , וכול מה שקדם לו נעלם ברגע אחד , זה מה שיש לנו בליגת האלופות בשנים האחרונות , משחקים מהווה להווה .
    מי שטוב עכשיו לוקח את הגביע .

    כשפעם זה לא היה ככה , מי שטוב עכשיו - עובר את שלב הבתים הראשון , ואז אם הוא טוב - הוא עובר את השני וכך הלאה - זה אומר - שהוא צריך להיות טוב בכול העונה , ולא כמו מילאן שלא עשתה כלום עד למשחק מול באיירן באליאנז (וגם שם ממש לא הרשימה , ניצלה את ההגנה האיומה ואת החוסר יצירתיות של באיירן ) כבר נותן להם זכות לזכות בתואר .

    פשוט לא מגיע להם , עם היו 2 שלביי בתים זה בחיים לא היה קורה .

    ולמי שאמר שלא זכורות לו הופעות גדולות משלב הבתים השני :

    הבית של לברקוזן יובנטוס וארסנל (ועוד קבוצה , דפורטיבו אוליי ..) - כשלברקוזן עולה (לגביי ארסנל אני בטוח שלא אבל יובה אני לא יודע ) - כול משחק בבית הזה היה פשוט תענוג .
    החל מה 4-0 של יובה על באייר , דרך התבוסה שלהם לארסנל בחוץ ועד לנצחונות מרשימים על ארסנל ויובה בבית והקבוצה האחרת אני פשוט לא זוכר , זה היה בית גדול .

    ויש עוד אין ספור משחקים גדולים משלב הבתים השני , תבינו , זה כמו שלב בתים ראשון - רק שמורכב מקבוצות טובות יותר . קבוצות טובות הרבה יותר .

    תדמינו בית כמו צ'לסי , באיירן ,אינטר וולנסיה
    ומי שאומר שלא היו שם תצוגות גדולות פשוט טועה .

    היינו רואים מפגשים גדולים "על ימין ועל שמאל "

    היינו באמת מקבלים אינדיקציה למי טוב ומי לא .
    ולא נשארים כול כך מופתעים כמו שנישארנו מהניצחון של מילאן על באיירן .


    בקיצור , כול עוד לא יחזירו את שלב הבתים השני , הכדורגל בליגת האלופות רק יילך וידרדר , המפעל הזה איבד כבר מערכו וימשיך לאבד .

     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  4. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Very well....

    לברוקזן, ארסנל, יובנטוס ודפורטיבו אתה אומר? אם כך, תן לי יחד עם ידידי הטוב ויקיפדיה לעבור על אותה העונה.
    בית א' בשלב הבתים השני כלל את מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, בואבישטה ונאנט. כצפוי, מנצ'סטר ובאיירן עלו מהבית עם 12 נקודות, כאשר בואבישטה מסיימת שלישית עם 5. שני המשחקים בין הגדולות הסתיימו בתיקו, ופרט לכך כל אחת עשתה עוד תיקו יחיד ו- 3 נצחונות מול הסינדרלות. וכך, במקום לקבל 2 משחקים עם סיכוי גבוה הרבה יותר להפתעה ועניין בגלל שהכל מוטל על כף המאזניים, הפך הבית הזה לסיוט מתמשך ומייגע, כשרק למפגשים הישירים בין הגדולות סיכוי כלשהו להרים את האיכות (וכאמור, זה לא קרה).
    בית ב' כבר היה הרבה יותר מעניין. ברצלונה, ליברפול, רומא וגלאטסריי. המתח נמשך עד ליום האחרון, ובסוף ברצלונה עלתה מהמקום הראשון בזכות נצחון חוץ באיסטנבול (שער של לואיס אנריקה) וליברפול גברה על רומא. עם כל הכבוד למתח, כל הקבוצות הוכיחו בעיקר שהן לא טובות במיוחד ורק דברים מעטים נחקקו בזכרון (שער 27 המסירות של ברצלונה באנפילד, ה- 0-3 של רומא על בארסה).
    בית ג' באמת היווה מסננת לקבוצות הגדולות. ריאל מדריד הוגרלה לשחק עם פנאתיניאקוס, ספרטה פראג ופורטו, לקחה 16 נקודות והוכיחה בלי ספק שהיא הקבוצה הראוייה לזכות (כפי שבסוף קרה).
    הגענו לבית ד', אותו אתה ציינת. אכן, בית מעניין שסיפק הרבה כדורגל טוב ומתח. אך עדיין, באופן אישי הדברים היחידים שאני זוכר ממנו בשליפה הוא השער של ברגקאמפ מול לברקוזן (במשחק ענק של ארסנל) והבישול הגאוני שלו מול יובנטוס. אין מה לעשות - המחזור ה- 2 או ה- 3 בשלב הבתים לא מסוגל להיות מעניין כמו המשחק הראשון במפגש נוק-אאוט כפול בגלל שמוטל הרבה פחות על הכף. ומבחינת הפרדת הקבוצות הגדולות מהגדולות - מה שאתה רצית - הרי שבעצם השלב לא השיג כלום. יש פה בעצם מקרה די מקביל להגרלת שמינית הגמר ב- 2004/5. מילאן, יונייטד, יובנטוס, ריאל מדריד, ברצלונה וצ'לסי שיחקו זו מול זו, בעוד השאריות הסתננו קדימה. גם פה ההגרלה הורידה כמה קבוצות טובות יותר ונתנה לנחותות (בעיקר פנתיניאקוס) להמשיך קדימה.
    בסך הכל, הכדורגל שהוצג היה מעניין, מותח וכנראה איכותי פחות, בעוד הרכב החברות ברבע הגמר לא השתנה הרבה. במקרה המדובר, לברקוזן אכן הוכיחה שהיא ראוייה משום שהגיעה מהבית החזק ושיחקה כדורגל ענק במשך כל העונה (ה- 2-2 באולד טראפורד היה משחק כדורגל אדיר, גם הגמר), אך מה אם הם היו מוגרלים לבית של ריאל מדריד. עדיין זה היה מוכיח כי הם ראויים?
    השיטה היום טובה בהרבה. היא מחליפה מהר את השעמום של שלב הבתים (אין דרך אחרת לקרוא לזה, לא קורה שם כמעט דבר מעניין) במפגשי נוק-אאוט מרתקים. אז בדרך כלל יש הפתעה, אבל לפחות גם עניין. בסופו של דבר, עצם היותן של מילאן (פחות) וליברפול בגמר זו אשמתן של ברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, קבוצות עדיפות שלא ידעו לנצל זאת. לא של השיטה.

    עוד עובדות מעניינות: ב- 2002/3, מילאן מסיימת ראשונה בבית שכולל את דפורטיבו לה קורוניה, לאנס ובאיירן בעונה בה הם קוטפים 2 נקודות. בשלב הבתים השני הם מסיימים שניים לריאל מדריד, ולפני ענקיות כמו דורטמונד ולוקומוטיב. ברבע הגמר הם עוברים על השפיץ של הנעל של פיפו את אייקס. רק בחצי הגמר הם משחקים מול קבוצה שנחשבת לאתגר אמיתי, אינטר. בסוף הם זוכים. אלופים ראויים?

    שנתיים לפני כן, ולנסיה מסיימת ראשונה לפני ליון, אולימפיאקוס והירנביין. בשלב הבתים השני הם מסיימים בשוויון נקודות עם היונייטד, ועולים בהפרש ניער על חשבון שטורם גראץ ופנתיניאקוס. ברבע הגמר הם מנצחים את ארסנל, בחצי הגמר דורסים את לידס. פיינליסטית ראוייה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  5. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי זה אתה אומר שצריך להפוך את ליגת האלופות לרק נוקאאוט..
     
  6. dotbhkt Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רשמת הרבה דברים שרציתי לרשום אך הם נמחקו לי .

    אוקיי אז ככה :

    אני מעדיף שלב בתים שני , למה ? => אני אוהב לראות כדורגל והרבה .
    2. זה הוכיח לי שהרמה הרבה יותר גבוהה כשיש שלב בתים שני .
    ושוב - לא התיחסת למה שאמרתי , כמה ניצחונות יש למילאן העונה בדרך לגמר ?
    וכמה ניצחונות היו לבאיירן ב2001 /מנצ'סטר ב 99
    אתה בכלל יכול להשוות את המשחקים של באיירן ב 2001 , או של מנצ'סטר (ובאיירן ב 99 ) ואת ריאל של 2000 למשחקים של מילאן העונה בליגת האלופות ? זה פשוט פשע !

    דבר שני , בקשר לטענה שלך שאין משחקים גדולים בשלב הבתים השני , יש ויש , אני מעדיף לראות קבוצות גדולות בבית אחד , מאשר ויאראל - ריינג'רס בשמינית הגמר שאם כול הכבוד בזמנו (97-2001 ) היה מתאים אוליי להיות מפגש בין קבוצות דרג ו' (מבחינת הרמה )

    אתה מפספס נקודה חשובה , הרמה ניהיתה הרבה יותר גרועה .
    זה לא שאני סתם אומר .
    מילאן של היום לא משתווה למנ'צ'סטר ובאיירן של 99 , לא לבאיירן של 2001 , לא לריאל של 2000 וגם לא לארסנל בחלק מהשנים הללו וכמובן גם לא ללברקוזן וריאל ב 2002 (שהיו פשוט קבוצות מדהימות , לברקוזן הייתה כול כך אדירה באולד טראפורד , זה היה אחד המשחקים הגדולים ביותר שאני זוכר , משחק כול כך גדול , לברקוזן הייתה פשוט אדירה )

    הורדת שלב הבתים השני , נותן לקבוצות שתמיד היה להם קשה להציג יכולת טובה כול העונה - נותן להם את הצ'אנס לזכות בליגת האלופות .

    ואני מדגיש , מילאן של השנה , לא מתקרבת לבאיירן של אפנברג ואלבר , למנ'צסטר של באקם וגיגס , לריאל של זידאן ראול ופיגו .
    אתה לא מצליח להבין שאני נורא מתגעגע לכדורגל גדול , כדורגל של קבוצות גדולות באמת , כדורגל כמו זה שמנצ'סטר ניצחה 3-2 את יובה במשחק מדהים , כדורגל כמו זה שבאיירן ניצחה את ריאל בברנבאו 4-2 ובמינכן 4-1 , כדורגל כמו זה שריאל היו משחקים עם עקבים וזידאן היה נותן שואו לקהל כמו שהם עשו מול מנצ'סטר ב 3-1 בברנבאו ובכול משחק שלהם .

    אני לא מבין איך הכדורגל הדרדר לכך שמילאן מנצחת ניצחון אחד מרשים (מה שאז היה צריך לעשות 5-6 פעמים לפחות ) .



    אתם מתעסקים בתפל ולא בעיקר .
    שלב הבתים השני , הוא רק המחשבה שלי - שהוא הגורם לכך .

    מהות הדיון היא על הרמה הנמוכה , ולמה בעצם אין קבוצות כמו באיירן ,מנצ'סטר , ריאל ויובנטוס של פעם , למה אין לנו מפגשים גדולים ?

    ושוב , לא מילאן , לא ליברפול , ולא צ'לסי של השנה משתוות בכלל לרמה של מנ'צסטר ריאל ובאיירן בשנים שציינתי למעלה .
    זאת הייתה תקופה שבא הכדורגל היה בשיא , היו כול כך הרבה מפגשים מרתקים .

    זאת דעתי לפחות .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  7. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Barcik
    "עצם היותן של מילאן (פחות) וליברפול בגמר זו אשמתן של ברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, קבוצות עדיפות שלא ידעו לנצל זאת. לא של השיטה"

    נכון אבל למה הן לא ידעו לנצל זאת?
    כי בעוד הן נאבקות בכמה חזיתות כמו הליגה המקומית והגביע המקומי ליברפול למשל ממש לא,את כל הביצים היא שמה בליגת האלופות,כנ'ל מילאן,
    הן יכלו להרשות לעצמן לשחק משחקי ליגה בין המאבקים באירופה כמעט ללא שחקני הרכב,
    מילא זה היה מתרחש פעם ב...אבל ליברפול עושה זאת באופן קבוע,לא מתמודדת על אליפות אנגליה כן מתמודדת על אליפות אירופה,זה לא נראה לך עקום?כל השיטה של מספר הקבוצות שמשתתפות בליגת האלופות?מספר המשחקים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  8. dotbhkt Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי את זה אבל גם ההודעה הקודמת שלך תענוג , http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    בקשר למה שכתבת , זה מאוד נכון .
    בהחלט אחד הפתרונות הוא לא לאפשר לקבוצות שסיימו מקום 3-4 להגיע לליגת האלופות .

    מילאן השנה הייתה זוועה בליגה ,ובכול זאת תיהיה באלופות שנה הבאה , היא לא אלופה וגם לא שיחקה כמו אלופה .
    ליברפול - אותו דבר .

    זה מתקשר בעקיפין למה שאני אומר .

    ותשים לב , שוודקא אותם הקבוצות לא טובות בשלביי הבתים .
    לא ליברפול , ולא מילאן .

    שניי קבוצות שמתקשות לעלות בשלב בתים נתון (חוץ ממקרה יוצא דופן של מילאן ב 2002 שבכלל הגיע כאנדרדוג אחריי באיירן ודפור )

    אם את השלב הראשון הם בקושי עוברים , השני הרבה יותר קשה מבחינתם וראינו את זה לאורך כול השנים שהיו 2 שלביי בתים .


     
  9. dotbhkt Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב סינדרלות , Barcik , שים לב

    במתכונת הנוחכית , הסינדרלות שראינו הם : פורטו , מונאקו ,ויאראל ולא זכורות לי עוד ..

    אם כול הכבוד , אנחנו רואים וראינו מה הן שוות , וגמר בזיוני כמו פורטו מונאקו בשיא ליגת האלופות זה פשע .

    לאומת זאת , כשהיו 2 שלביי בתים , הסנדרלות שראינו , הם לברקוזן (שנתנה עונה מדהימה ,ושיחקה יותר טוב מכול קבוצה אחרת ביבשת מלבד ריאל מדריד )
    דפור - שלימים הפכה קבוצה קבועה בשלביי ההכרעה - והייתה קבוצה פנטסטית .

    שים לב להבדלים ביכולת , איזה כדורגל ראינו מאלו (פורטו ,מונאקו וויאראל ) ואיזה כדורגל ראינו מאלו (באייר , דפור )

     
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/goodpost.Xxx
     
  11. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטרטפורד- אולי ליברפול, מילאן וסביליה ירימו את גביע אופ"א, אבל אתה באמת רוצה להביא את גביע האלופות למצב שבו הוא מפוצץ במשחקי גארבג' טיים בין שחטר דונייצק לצ'לסי ברבע גמר?

    נראה לי שלמרות שהמתכונת הנוכחית של הצ'מפיונס לא עושה צדק עם הקבוצות הגדולות באמת, היא עדיפה על גביע שיהפוך במהרה לתואר עם רמת מתח של הליגה הסקוטית.
    למרות שהתאכזבתי מהגמר, אני חייב להודות שהעובדה שהצ'מפליג ממנף קבוצות מרכז עליון בליגות הגדולות (הכוונה לקבוצות כמו סביליה, ליברפול, רומא וכו') היא דווקא כן הצלחה של המפעל.
    אם כבר לעשות רפורמה, אז ליצור שלושה מפעלים, הראשון לקבוצות הממוקמות 1-3, למשל, השני לקבוצות הממוקמות 4-7 והשלישי לקבוצות מרכז טבלה- למרות שאז, ברור לכולם שכל שלושת הגביעים הללו ינדדו בין אותן שלוש מדינות וירחבו את ההנאה והמתח.
     
  12. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    חחחחח מילאן קבוצה קטנה יחסית...בדיחה טובה.

    תפסיקו כבר עם התירוץ העלוב הזה של עייפות,רק באנגליה אתה רואה דברים כאלה זה פשוט לא יאומן,איך בארסה לקחה תדאבל בעונה שעברה?אפשר לעשות את זה ומי שלא עושה את זה לא מספיק חזקה תפסיקו עם התירוצים של עייפות.

    מהרגע שביטלו את שלב הבתים השני יש למילאן אליפות אירופה אחת,זתומרת שהיו לה חמישה תארים לפני,בזמן שלמנצ'סטר יש 2,לבאיירן 4 אם אני לא טועה,מילאן הייתה קבוצה גדולה גם לפני ביטול שלב הבתים.

    צ'לסי סה"כ עפה בפנדלים העונה לליברפול,פנדלים זה מזל,או שבעצם תגידו שצ'לסי עייפה מכל המאבקים בליגה אז הבעיטות פנדלים שלהם נבעטו בעייפות וחוסר ריכוז,פשוט דבילי התירוץ הזה.

    ב2004/2005 מילאן רצה לכל התארים והפסידה את כולם בישורת האחרונה,אז מה מישהו בכה?מישהו תירץ?לא,זה רק האנגלים עושים.

    מה גם שהעונה מילאן פתחה את העונה במינוס 8 בליגה ובהודעה שהיא תשחק במוקדמות של גביע אירופה מה שפגע בהכנותיה לעונה הזאת.
    בנוסף האיטלקיים בהרכב של מילאן(חצי הרכב) שיחק את כל משחקי המונדיאל עד הגמר ואף זכה בו,אז אנחנו לא יכולים לתרץ בעייפות של שחקנינו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  13. dotbhkt Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההודעה שלך לא קשורה לדיון , אני לא יודע אם קראת או לא , אבל את מהות הדיון אתה בכלל לא הבנת .

    אם כבר נגעת במילאן , משחק אחד גדול , או אוליי משחק וחצי , לא נותן זכות להניף את גביע האלופות , אם כול הכבוד , יכולת עלובה בשלב הבתים ויכולת עלובה מול סלטיק , וצמד משחקים לא גדול בכלל מול באיירן , והפסד חוץ מוצדק למנצ'סטר - שבמשחק הזה קאקא הצליח להכניע לבדו את ההגנה של מניו .

    מילאן לא ראויה לתואר , לא לפי היכולת ולא לפי התוצאות שהם הציגו השנה .

    אבל החגיגה הזאת תמשך מבחינת מילאן וכול הקבוצות הקטנות שלא מסוגלות להיות טובות לאורך עונה שלמה .
    וחבל מאוד .




    Barcik , עוד דוגמא טובה היא ליון .
    השיטה הנוחכית הורגת אותה .
    קבוצה כמו רומא לא ראויה לעבור קבוצה כמו ליון .
    שוב - יום שחור לליון , יום טוב לרומא => רומא בפנים , ליון בחוץ .

    שלב בתים שני = לא בטוח שרומא עוברת , ליון כבר ברבע , העינינים שונים .

     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  14. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    אני לא באתי להגיב על מהות הדיון הזה כי אין לי ממש מה להגיד בקשר לזה.

    אבל כשאני רואה פה כל מיני ילדים קוראים למילאן קבוצה קטנה(?!)
    תגידו לי איפה אתם חיים?מילאן זאת מעצמת כדורגל מאז ומעולם!
    יכול להיות שמילאן העונה לא הציגה כדורגל גדול,אבל זאת גדולה של קבוצה לבוא במאני טיים ולפרק את מנצ'סטר יונייטד אחרי תצוגת כדורגל הכי גדולה שניראיתה העונה מקבוצה,לפחות באירופה(ומי שאומר שלא פשוט משקר)

    וגם שאני רואה תתירוצים של היונייטד עם העייפות זה מוריד לי שנה שנתיים מהחיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/07
  15. צ'וצ'ו קמביאסו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/05
    הודעות:
    278
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן ברצלונה ומנצ'סטר זה מקרה יוצא דופן!

    גם מילאן וגם יובה כמה שהם חזקות וגם ריאל מדריד וגם ארסנל וגם אינטר וכל המועדונים הגדולים בשיא, לא הצליחו לרוץ בשתי המסגרות בטח שזה קשה ויש עומס!

    נדירים המקרים שקבוצה זוכה גם באליפות גם בגביע וגם באירופה!