הישראליות באירופה 11/12: שלוש נציגות - שלוש הדחות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏20/6/11.

  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בלי קשר שברור שצריך לעבור אותם יחפים ובהפרש של יותר משער אחד, אקטובה פגשה במכבי חיפה ובהפועל ת"א בסיבוב השלישי ולא השני.
     
  2. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מזכיר שגם חיפה וגם הפועל בקושי עברו את אקטובה. כנראה שזו קבוצה לא כל כך רעה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הפועל לא עברה בקושי את אקטובה תעשה לי טובה, זה שאקטובה שמה גול בדקה 91 והיה 3:2 בסיכום, לא אומר שזה היה בקושי. זה היה בקלות. וזה שחיפה עברה בקושי? בעיה של מכבי חיפה שהיא חפרה לעצמה את הבור המיותר הזה, היא יכלה והיתה צריכה לסיים את המשחק עם 8:3 לפני שהיא חטפה את השלישייה.
     
  4. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל הפסידה את המשחק הראשון בקזחסטן, גם חיפה לא ניצחה אותו. במשחקי הגומלין שתי הקבוצות היו קרובות להדחה. אם זה לא לעבור בקושי אז מה שכן.
    מסכים שבכל מקרה לא לעבור קבוצות בשלב הזה זה כשלון.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    די לרמות. הפועל לא היתה קרובה להדחה בשום שלב של המשחק, זה שנכבש עבור אקטובה שער בדקה 91! לא הופך את הפועל לקרובה להדחה, היה 3:0 להפועל עד אז שזה 3:1 בסיכום, איפה בדיוק היא היתה קרובה להדחה? גם אם היו ממשיכים לשחק עוד 90 דקות יש יותר סיכוי שזה היה נגמר ב-6:1 מאשר 3:2. מכבי חיפה אולי היתה קרובה להדחה, אבל זה לא באמת מראה משהו על קבוצות הכדורגל ממזרח אירופה, הן דייגים +, הליגה היחידה במזרח אירופה מבין הקטנות שנראה ששווה משהו זה הליגה הבלארוסית, וגם, להוציא את באטה, זה לא שהקבוצות האחרות ברמה שלה, למרות שדינאמו מינסק הדיחה את חיפה בשנה שעברה. להגיד שהפועל היתה קרובה להדחה זה פשוט להציג נתון שקרי! או לחליפין: לא לראות את המשחק בבלומפילד, לקרוא שנגמר בקזאחסטן 1:0 (שכמובן אף אחד מאיתנו לא ראה את המשחק), לראות הסיכום נגמר 3:2 ולהסיק מזה שהפועל היתה קרובה להדחה.

    אגב האימפריה מבוסניה - הודחה בשנה שעברה על ידי לוזאן, נציגת הליגה השניה בשוויץ בסיבוב מוקדמות שני בליגה האירופאית. הפסד של חיפה לבאניה בוראץ' יהיה סנסציה אירופאית! איך אני רואה את כל העיתונים בימים הקרובים ולקראת המשחק, וכל האתרים עושים מבאניה לוקאץ' מינימום גנק, בסוף מסתבר שמדובר בחבורת מעשנים-שתיינים שלא מסוגלים לחבר 4 מסירות. סמכו על חיפה שהיא תשגר לשם את סלובודאן דראפיץ' שיביא דוח סקאוט, ועל הדרך יגיד שזו הקבוצה התאומה של מילאן, רק בבוסניה. זה קבוצות שאפילו סקאוטינג לא צריך לבזבז עליהן, ואם לעשות סקאוטינג זה על פי המשחק הראשון בין 2 הקבוצות.

    כל האתרים כותבים, ההגרלה הפחות קלה, עדיף להימנע ובלה בלה בלה, כאילו מדובר פה באיזה קבוצה שעברה אי פעם יותר משלב אחד באירופה, וגם זה כי היא שיחקה מול סן מרינו/לוקסמבורג/אנדורה/ליכטנשטיין, אם לא נדע נחשוב ששנה שעברה היא היתה בשלב הבתים של הליגה האירופאית/ליגת האלופות. מהקבוצות העלובות פה עושים פיל ומהקבוצות הגדולות פה עושים שוות ערך לקבוצה הישראלית.

    בתור חובבי ההצלחה של הכדורגל הישראלי - צריך לשאוף שחיפה תגיע לפלייאוף וככה היא בטוח תהיה בשלב הבתים כלשהו, או אלופות או הליגה האירופאית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/11
  6. שגיא Guest

    בוראץ' בניה לוקה

    http://imagecache.soccerway.com/new/teams/150x150/2707.Xxx

    המועדון הבוסני נוסד בשנת 1926 ורק בשנה האחרונה הקבוצה זכתה באליפות הראשונה שלה. בורץ' מגיע מהעיר בניה לוקה, שהיא השניה בגודלה במדינה. את העונה האחרונה כאמור סיימה במקום הראשון וזכתה באליפות היסטורית כשהיא מקדימה את הסגנית שלה, סראייבו בשבע נקודות. מה שיותר מפתיע בכל הסיפור, זה שרק לפני ארבע שנים הקבוצה חזרה לליגה הראשונה. אחרי שבשנים שקדמו לכך, התנדנדה בין שתי הליגות הראשונות. מיד אחרי שחזרה לליגה העליונה הקבוצה סיימה במקום החמישי, עונה לאחר מכן התקדמה למקום השלישי ואף זכתה בגביע הבוסני ובעונה האחרונה כאמור המשיכה בקו העליה שלה וזכתה באליפות. למרות האליפות, בוראץ' לא הייתה ידועה בתור קבוצה שמשחקת כדורגל יפה ששובה את העין. היא התאפיינה בעיקר במשחק הגנתי וניצחונות קטנים בעיקר על ידי הריסת התקפות היריב וניצול טעויות תוך כדי יציאה מהירה להתקפות מתפרצות. לראייה מספר השערים שכבשה, רק 37 שערים ב30 משחקים (!). לא פחות משבע קבוצות כבשו יותר ממנה, אבל הגאווה שלה נמצאת בטור ספיגת השערים, שם היא עמדה בעונה החולפת על 15 שערים בלבד. הקבוצה משחקת באיצטדיון גרדסקי שמכיל קצת יותר מ7000 מקומות. כינויה של הקבוצה, בוראץ', פירושו הוא "לוחם" בעוד האוהדים של הקבוצה מכונים "נשרים".

    מאמנה בעונה החולפת, ולאדו יאגוביץ', הגיע לקבוצה אחרי שהיא הפסידה במחזור הראשון 3-2 ומאז הנחיל בה את שיטתו שנחלה הצלחה בסופו של דבר. בחצי הראשון של העונה בנה על וולה טריבונוביץ' הבלם החל דרכו בבוראץ' וחזר אליה מקבוצת קימחי מהליגה הרוסית, אולם באמצע העונה עזב כשבמהשך היה זה הבלם הענק (1.94 מטר) לאוניד קוריץ' שנעל את ההגנה יחד עם מילאן סטופר (השם מחייב) הותיק. אליהם אפשר להוסיף את השוער אסמיר אדבוקיץ' שנתן עונה נהדרת, ואת הקשר ההורס התקפות בוריס רסדפודיץ' שזכה ל13 כרטיסים צהובים העונה. מאז אותו הפסד בתחילת העונה והגעתו של יאגוביץ', הקבוצה סגרה רצף של 13 משחקים ללא הפסד שביססו את מקומה בצמרת. הקבוצה ניצחה לא פחות מ9 פעמים בתוצאה של 1-0, עוד חמש פעמים סיימה בתיקו 0-0 ובסך הצליחה רק במשחק אחד לכבוש יותר משני שערים.

    מעבר להגנה הטובה הקבוצה התבססה על התקפות מתפרצות עליהם היו אחראים בין היתר דארקו מאלטיץ' ודושקו סטאיץ' שהיו אחראים על המהירות באגפים ולספק את הכדור לחלוץ סטבו ניקוליץ שהיה אחראי על כיבוש השערים וסיים כמלך השערים של הקבוצה עם מאזן של תשעה שערים בלבד. לקראת סיום העונה יאגוביץ' קיבל על עצמו את ההצעה לאמן את הנבחרת הצעירה של בוסניה וראשי בוראץ' החליטו לחפש לו מחליף מתוך הבנה שיהיה לו קשה להמשיך כמאמן ראשי בקבוצה וכמאמן הנבחרת הצעירה. במקומו מינו בקבוצה את זבייזדאן צ'בטקוביץ' שבעברו היה שחקן הרבה שנים בדינאמו זאגרב ואפילו ערך כמה הופעות בנבחרת יגוסלביה, להיות האיש שיוביל את הקבוצה לקמפיין ליגת אלופות ראשון של הקבוצה מאז ומעולם. בחיפה היו שמחים לעשות אותו כמה שיותר קצר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/6/11
  7. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חשוב לציין שהמצב של חיפה מבחינת ניקוד באירופה בקנטים, ולכן אפילו אם היא לא תגיע לליגת האלופות אלא לשלב הבתים של האירופה ליג, היא תוכל לצבור נקודות חשובות לקראת השנים הבאות.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם היא תודח בסיבוב הבא הוא בקנטים, אחרת סביר להניח שכל מה שיירד לה השנה, היא תרוויח השנה בשלב בתים כזה או אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/11
  9. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש לא. לחיפה כרגע 7 נקודות בלבד.
    ירדו לה 13 ומשהו נקודות. מהעפלה היא תרוייח 4 נקודות, בוא נהיה אופטמיים וניתן לחיפה שתי ניצחונות בשלב הבתים- זה 8. סה"כ 15- לא מספיק לדירוג בפלייאוף של השנה הבאה.
    למעשה היא תרוויח יותר מהליגה האירופית אם תשתתף בה.
     
  10. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    למה לא מגרילים שם את הסיבוב השני מה קורה לאופ''א?
     
  11. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יצאו להפסקה. חוזרים בעוד 10 דקות.
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אמרו שמגרילים ב14:00 ועכשיו כבר 15:10...
     
  13. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    הנה סוף סוף התחיל. איזה איחור!
     
  14. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    מכבי ת"א נגד קאזאר לאנקארן מאזרביג'ן ובני יהודה נגד סנט חוליטה מאנדורה.
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    רק מהשנה שהם עשו 0-0-0-0-0-0 הם עשו 5.5 נקודות, סביר להניח שהם לא יעשו 0-0-0-0-0 אז הם יקבלו עוד נקודות והמצב שלהם יהיה בסדר גמור, לא צריך להיות קריטים, לעומת זאת אם הם יודחו עכשיו או בשלב הבא ולא ימשיכו לשום מפעל אז כן המצב שלהם יהיה בקנטים.

    ---

    בקשר למכבי:

    הדחה מול הקבוצה מאזרבייג'אן = איווניר הביתה על טיל.

    פחות מלהביס את הקבוצה הזאת ב-6/7:0 בסיכום במינימום זה חרפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/11