הישראליות באירופה 11/12: שלוש נציגות - שלוש הדחות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏20/6/11.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    כל זה לא משנה את העובדה שהמשחקים של האדומים מול ראפיד ולגיה היו חסרי חשיבות, ואין שום סיבה להתייחס אליהם כאינדיקציה ראויה יותר ליכולתה של הפועל ביחס לשאר היריבות בבית, מאשר לתוצאותיה של הקבוצה בסיבוב הראשון הכושל (אדרבא- דווקא המשחקים הראשונים צריכים לקבל משקל רב יותר, שכן להם עוד היה ערך ספורטיבי משמעותי).

    ואם מכבי חיפה לא הייתה סופגת שער ממצב נייח בבוקרשט, כאשר הרומנים נותרו עם 10 שחקנים... ואם מכבי תל אביב הייתה מוציאה 6 נקודות מצמד המשחקים מול דינמו קייב... כרגיל, בכל הקשור לתרחישים התיאורטיים, הקבוצות שלנו מתעלות, אבל מעשית- אנחנו נכשלים כמעט בכל פעם. האם אינך סבור כי הגיע הזמן לשנות גישה, ובמקום להתעסק ב"מה היה קורה אילו", עלינו לנתח את השגיאות שנעשו וללמוד מהן לקראת המשך הדרך? אולי כך הקבוצות שלנו יתחילו לספק קבלות, במקום להותיר את אוהדיהן עם דפי סטטיסטיקות ותחזיות אפשריות, בסיומו של עוד קמפיין כושל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/12/11
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אה נכון
    כי בנפיקה הפסידה בבלומפילד 3-0 כשזה היה גארבג' טיים, ושאלקה (שאלקה א, לא שאלקה ב.. אהמ אהמ) עשו פה 0-0 כשזה היה גארבג' טיים.

    ואפשר לחשוב שבמשחקים מול לגיה וראפיד הפועל באה בשיא המוטיבציה. ראפיד ברומניה היה בין הדרבי לבין חיפה בבית, זה היה המשחק הכי פחות חשוב שלנו מבין 4 (כולל ק"ש) רצופים.
    ואפשר לחשוב איזו מוטיבציית שיא הייתה מול לגיה עם חצי הרכב (נוסא אלרואי ופצ'אלקה לא שיחקו, דמארי יצא אחרי רבע שעה), ובעשרה שחקנים.
    אגב אם הפועל כאלה חכמים ב"גארבג'", איפה חיפה הייתה מול מילואי שאלקה השבוע?
    שנאמר, "מה זה ליגה אירופית" אה?
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    גרבייג' לשתי הקבוצות. אותו 3:0 היה דווקא מאוד קריטי לפורטוגלים.
     
  4. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    אני מבין שאתה ועוד אוהד שלכם כאן (לקסן) רצים ראש בראש...
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אחרי שאנחנו נצחנו את סלטיק לפני שנתיים, וכשחיפה הייתה רחוקה מלהשלים 0-0-0 אוהדי חיפה שרו לנו "מה זה ליגה אירופית", אז הנה התשובה בשבילם.
    שאלקה של ראול והונטלאר בהרכב לא נצחה אותנו בבלמופילד במשחק אמיתי, אתכם שאלקה מילואים מנצחת בקלות בקרית אליעזר במשחק לפרוטוקול עבורה, שחצנים.
     
  6. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "לא ניצחה" זה אנדרסטייטמסד, טוב שנוייר לא דפק שם הצגה שלא מביישת את שטראובר.

    לא סתם נכתב באתר של האולטרס "זוהי הפעם השנייה השבוע שבה יום גדול של שוער גרמני מונע ניצחון אדום".
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    שחצנים? באמת? ההודעה האחרונה שלך זה בערך כל מה שאוהדי הפועל ת"א מסוגלים להוציא מהמקלדת שלהם. שחצנות, אנחנו כן, אתם לא, בלה בלה, כשבפועל ההודעות שלכם מלאות שחצנות מהאות הראשונה ועד הנקודה האחרונה. כשמתאים לכם אז ליגת האלופות היא לא רמה והליגה האירופית היא חזקה מאוד, כשלהפך אז להפך. בפועל ההישגים של שתי הקבוצות בשנים האחרונות הם די בינוניים יחסית למה שהתרגלו קודם לכן, ואין פה תחרות מי התבזתה יותר בליגת האלופות או בליגה האירופית. מצד שני, כשתזכו ביותר מאליפות אחת בעשור (על הדשא) תהיה לכם באמת סיבה להרים את האף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/11
  8. Luis Suárez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/11
    הודעות:
    413
    לייקים שהתקבלו:
    17
    אבל אני מדבר על העובדה שהשחקנים של הכדורגלן הישראלי רופפים, אולי עם שחקנים כמו גורדנה צריך לעבוד על המשמעת חזק יותר משחקנים אחרים. הצוות המקצועי צריך לדעת למי יש אופי שיכול לדפוק את הקבוצה.
     
  9. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    נו באמת,
    אוהדי מכבי ת"א מדברים כאן על ניצחונות בגארבג' טיים, אבל אחר כך לא מבינים למה הם אף פעם לא מדורגים והם מקבלים הגרלות קשות...
    היה מאוד חשוב להפועל לנצח את 2 המשחקים האחרונים, ובזכות זה היא תמשיך לקבל בתים והגרלות קלות יותר מאשר מכבי.

    בנוגע למה שכתב זה שכתב על 5500 צופים בבלומפילד לעומת 9000 נגד בשיקטאש - בהפועל הקהל זוכה כל שנה (למעשה, 5 פעמים מ6 השנים האחרונות) לשלב בתים אירופי ולכן הוא פחות מתרגש מזה, בטח ובטח למשחק שכבר לא קובע על עלייה. במכבי זה משהו חד פעמי ולכן הקהל התלהב בתחילת העונה והתנפל על המיני-מנויים. סה"כ, להפועל נגד ורשה ולמכבי נגד בשיקטאש הגיעו המנויים לאירופה פחות או יותר... לליגה, אגב, להפועל יש יותר מנויים מאשר מכבי. אבל בכל מקרה זה לא נושא לדיון הזה ואני לא מבין מה גרם לך להעלות את הנושא הלא קשור הזה לכאן.