הישראליות באירופה: גם הפועל מודחת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏30/6/08.

  1. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מעניין אם סכנין תוכל לעשות את העבודה היום ולעלות לשלב הבא ששם תפגוש את לה קורוניה
     
  2. שגיא Guest

    אין לי ספק שהם יעברו. עם הרכב מצחיק הם ניצחו בחוץ, והיום גם יהיה להם קהל ביתי ככה שאין שום סיבה שהם לא יעלו לשלב הבא.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    אין שום סיבה שסכנין תפשל היום.. טוב אולי בעמדת השוער ישנה בעיה. ולמרות זאת סכנין חייבת לעלות. משחק ראשון לעיני הקהל (3000?), היעד הוא משחק נגד לה קורוניה, חסר לסכנין אם הם מפשלים.
    יה יה פטי חוזר להרכב וצפוי להיות הזר היחיד בהרכב, בשער עמרי אלון יחליף את מאיר כהן שעבר ניתוח.
     
  4. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ,אך סכנין בכל זאת היית יכולה ואמורה לנצח יותר מ1-0 קטן.

    לגבי השער כיף לראות שער כזה במשחק.

    יהיה מעניין מול לה קורוניה אבל אני בכל זאת בספק שסכנין תגדגדג אותם,אני רק מקווה שזה לא יגמר בתבוסה
     
  5. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר שבקיץ שעבר מכבי חיפה פישלה לקראת המפגש עם אתלטיקו מדריד. סכנין לא מפשלת ותביא לארץ את דפורטיבו לה קורוניה. לא חושב שלסכנין יש יותר מידי מה להציע, דפורטיבו לקחה את הכרטיס לאינטרטוטו ברצון רב והמטרה שלה היא לעבור את סכנין ולהצליח בעונה הקרובה בגביע אופ"א. בדפור רוצים לחזור אל ההצלחה באירופה בתחילת שנות האלפיים, לבנות לעצמם את השם האירופאי מחדש.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    הכל שאלה של איך דפורטיבו תיקח את המשחק, דפורטיבו כבר לא קבוצת דרג א' באירופה, וגם לא דרג ב'. סכנין תבוא דרוכה ועם מוטיבציית שיא, אם דפורטיבו תבוא בלי שחקנים מרכזיים ועם הרגשה של טיול, סכנין יכולה לנצח בבית.


    אבל כמו שארז ציין דפור צפוייה לקחת את זה ברצינות, וככה יהיה לסכנין מאוד קשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/08
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דפורטיבו אמנם לא דרג א' כמו שציינת, וגם לא דרג ב'. אבל היומרות שלהם הם לחזור להיות כאלה, מה שלוטינה עשה עם הקבוצה בשנה שעברה היה בלתי יאומן. ממחצית ראשונה של העונה בה כולם כבר קבעו שדפור תרד ליגה היא עשתה סיבוב שני חלומי. למעשה, דפור סיימה כאלופת הסיבוב השני.

    דפור אמנם לא הביאה רכש גדול כ"כ נכון לעכשיו, אבל היא בעיקר שמרה על הסגל מעונה שעברה ולא שיחררה אף אחד מהשחקנים המרכזיים.
     
  8. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין סיכוי גדול לנצח את לה קורוניה פעמיים, ועוד אצלם בבית בריאזור, למרות שצריך להאמין
    ולעשות את הטוב ביותר, מהבחינה של סכנין לפחות.

    מי שיוכל לתת פרטים לגבי כמו הקהל שצפוי להגיע למשחק הביתי, והאם לה קורוניה צפויה
    לשחק בהרכב החזק שלה בשני המשחקים.


     
  9. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אפשר לדעת מי הם השחקנים בולטים בלה קורוניה?
     
  10. YANIROSH Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/06
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אם סכנין תצליח לרשום את אנסומבו וטל חן בזמן ותצליח לצרף חלוץ ואולי עוד קשר התקפי עד למשחק מול לה-קורוניה וגם אותם לרשום, אז יש להם סיכוי טוב לנצח פה בבית את דפורטיבו לה-קורוניה שהיא קבוצה שבשלבי בנייה חדשים רוב הכוכבים שהיו להם בתחילת שנות האלפיים כבר לא בקבוצה[דייגו טריסטאן,ויקטור,ועוד] או שהם כבר מזדקנים[ואלרון למשל] היא כבר לא אותה קבוצה שהיא הייתה ועכשיו הם מנסים לחזור לצמרת הכדורגל הספרדי והאירופאי בכלל השחקנים הבולטים בלה קורוניה הם-החלוצים רודולפו בודיפו, ריקי,כריסטיאן הצעיר שהוא סוג של קשר/ חלוץ,חואן קרלוס ואלרון הוותיק,בהגנה יש להם את מנואל פבלו,את הגינים פיליפה הברזילאי ואת המגן הפורטוגלי זה-קסטרו,את הבלמים אלברטו לופו ופבריציו קולוצ'יני ובקישור שחקנים כמו הקפטן סרג'יו,כריסטיאן ווילימסון השבדי,ג'וליאן דה-גוזמן הקנדי ,אנדראס גוארדאדו המכסיקני ואת אנחל לופיטה.אין ספק שהיא עדיפה על סכנין ועולה עליה לפחות ברמה אחת אבל כמו שציינתי אם סכנין תצרף את השחקנים שאמרתי ובעזרת הקהל שידחוף אותה היא יכול לעשות תוצאה יפה בבית.
     
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וויליאמסון כבר לא בדפור. הוא הושאל לחצי עונה בלבד, בקבוצה מנסים להחתים אותו לכמה שנים אבל מה שבטוח, בארץ הוא לא ישחק.
     
  12. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא כן מאמין שסכנין יוכלו להומיא תיקו באחד המשחקים (כנראה בבית).
    אגב, אוואט יגיע עם דפורטיבו לארץ? לפי מה שקראתי יש בלאגן איתו ועם המאמן.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    אוואט כבר לא שחקן של דפור , מבחינה רשמית כן אבל בלה קורוניה מנסים למצוא לו קבוצה .
     
  14. Villarreal Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/08
    הודעות:
    290
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש עליו הצעות מהליגה הצרפתית ודודו אמר שהבעלים דחה אותן אבל זה היה לפני שבועיים בערך.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    מחמישי עד שבת אנחנו נזכה לראות שלושה מנציגותינו באירופה, מה שנקווה שיהיה סוף שבוע מוצלח לקראת המבחן האמיתי של בית"ר בליגת האלופות.

    לקראת משחקה של הפועל ת"א נגד יובנס דוגנה מסן מרינו הכין יואב (CAZZO) סיקור נהדר סן מרינו ומה שמסביב:



    תדמיינו על מדינה ריבונית ועצמאית לכל דבר, עם מספר תושבים של אור יהודה או קריית אונו בשטח פסטורלי על הרי הגליל התחתון בשטח שיפוט של עיר כמו חיפה. כן, יש כזאת מדינה וזאת בשביל לתת את היחסים המדוייקים, קוראים לה הרפובליקה הכי רגועה {לא בצחוק} של סאן מארינו. אשכרה, דוגרי, כמו שאומרים בעברית ישראלית תקנית. במציאות מדובר ברפובליקה הכי עתיקה בעולם, היא כבר קיימת 1700 שנה, ש30 אלף תושביה מתגאים בעובדה שלה החוקות ההומניות הם מהוותיקות בעולם. לא סתם, ששחקני הפועל תל אביב יכנסו עם האוטובוס לגבולות המדינות הם יתקלו בשלט שיש בתמונה. מאיטלקית: "ברוכים הבאים לארץ העתיקה של החירות הקדושה".
    אחר כך תדמיינו גם בנוסף לכל זה, שיש למדינה הזאת התאחדות כדורגל לכל דבר, ליגה בכדורגל וכמובן נבחרת לאומית. אך הדבר הכי משעשע שבמדינה שמקיפה את סאן מארינו, כמובן, איטליה, יש מועדון כדורגל שנקרא סאן מארינו קאלצ'ו שלא משחקת בליגה המקומית אלא מתנדנדת בין הליגה השלישית לרביעית באיטליה כדי לייצג אותם 'בחו"ל'. אגב העונה סאן מארינו שיחקה בסריה צ'י2 {ליגה רביעית} וסיימה במקום החמישי והפסידה בטורניר הפלייאוף כדי לעלות לליגה השלישית. יותר משעשע לדעת שהשחקן היחיד של המועדון מסאן מארינו הוא השוער אלדו סימונצ'יני, כל שאר השחקנים הם איטלקים לכל דבר או דרום אמריקאים.

    אם כן, קצת היסטוריה וסיפורים צבעוניים:
    הפדרקאלצ'ו של סאן מארינו, ההתאחדות כפי שאומרים בציון, הוקמה ב1931 אבל למעשה חיכו שם על רכס הרי האפנינים חמישים שנה כדי שיקבלו רשיון מפיפ"א ואופ"א להשתתף בתחרויות בינלאומיות. אכן, זה קרה ב1988. עד הבכורה של נבחרת סאן מארינו בנובמבר 1990 במסגרת מוקדמות יורו 1992 {הטיטאנים חטפו רק רביעיה מנבחרת שוויץ}, הבכורה האמיתית והלא רשמית הגיעה ב1986 נגד הנבחרת האולימפית של קנדה וזה נגמר בהפסד מינימלי של 0-1 בלבד. לפני המשחק נגד שוויץ, סאן מארינו הופיעה בעיר חלב בסוריה שאירחה את משחקי הים התיכון ושם עשתה תיקו עם נבחרת לבנון. כן, במוקדמות יורו 1992 שבהם הגיעו שישיות, שביעיות ורביעיות מנבחרות כמו רומניה, בולגריה וסקוטלנד, את השער היחיד וההיסטורי בקמפיין הזה הבקיע החלוץ ואלדס פאזוליני. משחק הידידות הראשון והרשמי של סאן מארינו היה בצ'זנה, לפני קמפיין מונדיאל 1994, בו איטליה ניצחה מצמד של רוברטו באג'ו, קאזיראגי ודונאדוני. רק חסרה לנו נבחרת הוואתיקאן.

    http://travel.nationalgeographic.com/places/images/photos/photo_lg_sanmarino.Xxx

    על שם ההר הזה כל הכינויים המוזרים של סאן מארינו. מונטה טיטאנו.

    בקמפיין מונדיאל 1994 סאן מארינו השיגה את תוצאת התיקו הראשונה שלה אי פעם, 0-0 מול הנבחרת האגדית של טורקיה. כמו כן, השערים היחידים של הטיטאנים בקמפיין הזה היו נגד טורקיה {בהפסד 4-1 באנקארה} ועוד אחד מאוד מפורסם שנבחרת אנגליה לא תרצה לזכור במיוחד. במחזור האחרון של המוקדמות, נבחרת שלושת האריות הייתה צריכה טובה גדולה מאוד מנבחרת פולין כדי שתעשה פנצ'ר לנבחרת הולנד בגלגל, אך זה לא קרה, אנגליה לא עלתה למונדיאל האמריקאי ובנוסף זכתה לתואר המפוקפק: הספיגה הכי מהירה אי פעם בתולדות משחקי המונדיאל. דווידה גואלטיירי, מוכר בחנות מחשבים, תפס את את ההגנה בביצים מה שנקרא. מסירה גרועה של סטיוארט פירס לשוער דיוויד סימאן נגמרה בשער מביך אחרי 8 שניות. עדיין אנגליה ניצחה 7-1 בבולוניה, אך את הערב הזה דווידה לא ישכח לעולם. בתחנת הרדיו של הBBC לא הספיקו להגיד חסויות וכבר אנגליה בפיגור. בסוף, המאמן גרהאם טיילור החליט לפנות את הספסל...
    http://it.youtube.com/watch?v=SGdQvqbIexk

    עברו 7 שנים והחברה של סאן מארינו חטפו הפסדים אחרי תבוסות מבישות {וכבשו רק ארבע שערים}, ביניהם גם ביקור באיצטדיון רמת גן שנגמר רע מאוד בשמיניה לטובת נבחרת ישראל. את התיקו השני וההיסטורי עשו הסאמארינזי בבירת לטביה ריגה נגד הנבחרת המקומית במשחק רשמי של מוקדמות מונדיאל 2002. בניגוד ל0-0 עם טורקיה, הפעם זה נגמר ב1-1 עם שער של ניקולה אלבאני.
    הניצחון הראשון והיחיד עד עכשיו של נבחרת סאן מארינו הגיע ביולי 2004 נגד ליכטנשטיין במשחק ידידות מבעיטה חופשית של הרומאי {כמה אירוני} אנדי סאלבה שהוא הכובש המצטיין אי פעם של הנבחרת עם שבעה שערים. כל הכובשים האחרים של סאן מארינו, כבשו רק פעם אחת! בנוסף בקמפיין האחרון של סאן מארינו של מוקדמות יורו 2008, הנבחרת התכולה הצליחה להביך את אירלנד ממש ברצינות. מנואל מאראני כבש שער שיוויון בדקה ה85, אך האירים ניצלו מאיבוד נקודות אך לא מביקורות אחרי השער של סטפן איירלאנד {הקשר של מנצ'סטר סיטי} בתוך תוספת הזמן. ההפסד הכי גדול היה בקמפיין האחרון, אותו 0-13 מגרמניה, הפינאליסטית של הטורניר.
    http://www.youtube.com/watch?v=EGh_6x-8fG8

    למרות הכל, אותה קבוצת אנשי מכס שתשחק מול הפועל תל אביב הביאה לעולם ממחלקת הנוער שלה את אחד השחקנים הכי גדולים של יובנטוס האגדית בשנות השמונים, מישהו מכיר את מאסימו בוניני?
    השחקן שגדל ביובנס ונבחר לכדורגל הכי גדול של המדינה הזעירה, הוא הקשר האחורי של הגברת הזקנה, אותה קבוצה שזכתה אז בכל תואר אפשרי. בוניני זכה ב3 אליפויות איטליה, קופה איטליה, גביע המחזיקות, סופרקאפ אירופאי, ליגת האלופות נגד ליברפול {אסון הייזל}, ובנוסף גם גביע ביניבשתי. מסופר כי ג'אני אניילי, אותו עורך דין מפורסם והבוס הגדול של יובנטוס, שאל את מישל פלאטיני ששיחק ביובנטוס בזמנו האם הוא מעשן. הצרפתי ענה לאניילי: "עורך דין, הדבר הכי חשוב שמאסימו לא מעשן, אני לא קשור כאן". בכל הקשור לכדורגל הבינלאומי, בוניני הופיע בנבחרת 19 פעמים בלי להבקיע, אבל גם הופיע בנבחרת איטליה הצעירה.

    http://www.corriere.it/Fotogallery/Originali/2006/11_Novembre/01/FESTA/17--275x470.Xxx

    שחקני יובנטוס מעלים זכרונות. מאסימו בוניני וצ'ירו פרארה

    על הקבוצה שהפועל תל אביב תפגוש אין הרבה מה לכתוב, היא נוסדה לפני 8 שנים עקב איחוד של צמד מועדונים שנואים, יובנס קאסטלאנה ודוגאנה {בית מכס באיטלקית}. יובנס היא הקבוצה היחידה שמשחקת גם בליגה החובבנית של סאן מארינו בנוסף להשתתפות שלה בליגה השביעית באיטליה והמחוזית של אמיליה רומאניה למרות שכרגע הם וויתרו על העומס. גם הצבעים של הקבוצות התאחדו, יובנס תמיד שיחקה בתכול ולבן {חולצת הבית} שהם הצבעים של הלאום, ודוגאנה באדום לבן {חולצת החוץ}. יובנס זכתה בחמש גביעי הרפובליקה {Coppa Titano} בניגוד לדוגאנה שזכתה רק בשתיים כאלה. האיצטדיון כמובן שבו תתארח הפועל תל אביב הוא אותו איצטדיון של נבחרת סאן מארינו, סאן מארינו קאלצ'ו וכמובן דוגאנה, בו פעם נבחרת ישראל ניצחה 0-5. בקבוצה ישנם צמד שחקנים מקצוענים, ארגנטינאי עם דרכון איטלקי שנקרא גבריאל הרנאן רוסיני, ושוער איטלקי מצ'זנה ששמו סימונה מונטאנארי. השאר הם חובבנים שאוהבים לעשן ולאכול טאליאטלה עם פטריות, למרות שמלך השערים של הליגה העונה הוא מהקבוצה, 16 שערים כבש מארקו פאנטיני.אשתקד הקבוצה הפסידה את הסקודטו למוראטה בגמר האליפות, ולכן הם לא משחקים בליגת האלופות. מוראטה בין השאר רצתה להחתים שחקנים כמו רומאריו ונהג המירוצים שומאכר, אך הסתפקה בשירותיו של הבלם האגדי של רומא, אלדאיר ובאחיין של איגור פרוטי, כריסטיאנו. אתמול מוראטה הפסידה לגטבורג השבדית 0-5, במוקדמות ליגת האלופות, נראה בכמה שערים זה יגמר במפגש הראשון האירופאי אי פעם של יובנס דוגאנה.

    -----------------------------------------------------------------

    שוב מחמאות ליואב על סיקור מרתק



    בהפועל תל אביב עסקו בעיקר בימים האחרונים בנושא האוהדים, ההחלטה הראשונית של המשטרה הייתה להגביל את כמות האוהדים ללא יותר מ-250 אוהדים, לאחר לחץ של המועדון התל אביבי הכימו במשטרה לאשר 2,300 אוהדים.
    בהפועל ת"א רעבים מאוד להצלחה ומצפים בקוצר רוח להחזיר את המועדון הזה למסלול אחרי עונה רעה מאוד, הקבוצה עברה שינוי לא קטן עד כה ולפחות לגבי המשחק מחר- די ברור שאין מקום לטעויות ואבוי ואבוי להפועל ת"א אם היא לא משיגה את הניצחון ורצוי כמה שיותר גדול.
    לגבי הסגל, דגלאס דה סילבה צפוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של שי אבוטבול, בן לוז וסמואל יבואה צפויים לעלות בהמשך המשחק מהספסל.

    הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דגלאס דה סילבה, שי אבוטבול, דימיטאר טלקיסקי, ביבראס נאתכו, עידן סרור וערן זהבי.
    המשחק יחל ב-19:00.





    קרית שמונה תכתוב מחר פרק היסטורי בספריה, כאשר תעלה לשחק בקרית אליעזר (19:00) את משחקה הראשון אי פעם במסגרת אירופית, קרית שמונה תפגוש את מוגרן ממונטנגרו שגם לה זהו משחק ראשון במסגרת אירופית. קרית שמונה יוצאת לדרך בעידן של מישל דיין, מישל דיין יודע שהוא נכנס לנעליים (ואימונית....) גדולות, אחרי ההצלחה המסחררת של בן שמעון בקרית שמונה רוצים לשמור על המקום בצמרת הכדורגל הישראלי ולהמשיך להציג את הכדורגל החיובי שאיפיין אותם ברוב שלבי העונה שעברה.
    הזר היחיד שיעלה מחר לשחק בקרית שמונה הוא קאובינה אגודה שהגיע מבני לוד, הזר השני סספאדס זגארדה לא נרשם בזמן. עוד שחקן שלא יוכל לשחק הוא עבאס סואן שסוחב השעייה מימיו במכבי חיפה.



    שיהיה בהצלחה! :aaa031: