היורוליג :: מכבי בפיינל פור

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י שגיא, ‏5/11/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשובה כל כך אופיינית לאוהד מכבי ת"א כדורסל...

    מכבי ת"א עוזרת רק לעצמה בכך שהיא מצליחה באירופה. היא קונה את השחקנים הטובים בליגה ואת הצעירים הטובים ביותר ומנצחת באירופה, אז מה? ערוץ 1 עם האגרה שמקבל משלם למכבי פי כמה וכמה מאשר הסכום שהוא משלם לשאר הקבוצות, אז מה? איגוד הכדורסל משלם מענקים למכבי ת"א ללא סיבה ואפילו הציע שמכבי ת"א תשחק עם זר אחד יותר משאר קבוצות הליגה, אז מה? שמעון מזרחי גאון ומכבי ת"א היא המושיעה של הכדורסל הישראלי. הללויה.

    מה שאני רואה הוא ליגה פאתטית, שרוב הקבוצות בה פשטו רגל, שבה אין שום תועלת לקבוצה שמגיעה לגמר הפלייאוף (ע"ע ר"ג שפשטה רגל), שבה הגורל צפוי מראש ואין בה בכלל עניין. הליגה הזאת היא מונופוליסטית וחסרת עניין רק בגלל מכבי ת"א ודון שמעון.

    וכן, מי שהוא אוהד מכבי ת"א בכדורסל הוא אוהד הצלחות (ולא יעזור התירוץ של כל אוהד מכבי באשר הוא : "אני בכלל נהייתי אוהד מכבי אחרי ההפסד לגליל ב-94"). אם הפועל ת"א היתה מגיעה להישגים כמו מכבי אז כל הטרמפיסטים היו היום באוסישקין טוענים שהפועל היא הקבוצה של המדינה.
     
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הייתי מוסיף תגובה נזעמת נוספת משלי אבל מיציתם את זה הכ יטוב שאפשר.... יישר כוח ואדום עולה (רק בכדורסל...)
     
  3. שגיא Guest

    תפסיקו עם הויכוחים המטומטמים האלה. הדיון נפתח על בשאלה "האם אוהדי מכבי ת"א הם אוהדי הצלחות" או "למה מכבי הורסת את הליגה"

    הדיון נפתח (על ידי) והיה מכוון מהתחלתו לליגה האירופאית, מכיוון שאותי לפחות משחקי הליגה לא כלכך מעניינים, פתחתי דיון על הליגה האירופאית, שם המשחקים יותר טובים, יותר מעניינים, יותר מותחים, ופשוט את הכדורסל הזה כיף לראות. מי שרוצה, שיצטרף, מי שבא להתווכח על דברים אחרים, שלא יעשה את זה בדיון הזה.


    נחזור לדיון עצמו.
    כפי שהוזכר כאן קודם, ניקולה וויצ'יץ', פשוט שחקן גדול. קצב ההשתפרות שלו פשוט מדהים, והוא עושה הכל על המשחק, למרות המימדים שלו, פתאום הוא הפך להיות צלף משלוש, או כזה שלוקח את השומר שלו מחוץ לצבע, אל תוך הצבע, ומסיים את זה בסל יפה. משחק פשוט ענק של הקרואטי, מכבי צריכה אותו העונה בכושר שיא.
     
  4. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת סטטיסטיקה :

    ניקולה ווייצ'יץ' : 32 נקודות , 11-16 מ-2 נקודות , 2-4 מ-3 נקודות , 8 ריבאונדים (כולם בהגנה) , 4-5 מהקו , 2 אסיסטים , 3 חטיפות , חסימה אחת ועוד חסימה אחת (נגדו) .

    שארונס יסוקביצ'יוס (משהו כזה ... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx ) קלע 14 נק' , 4-5 מ-2 נקודות , 2-4 מ-3 נקודות , 3 ריבאונדים (1 בהתקפה , 2 בהגנה) , 8 אסיסטים (מרהיבים) , חטיפה אחת ו-5 איבודי כדור .

    לפי דירוג האתר של היורוליג - ווייצ'יץ' קיבל 37 נקודות , שארס (שרונאס יסוק...) קיבל 18 ואנטוני פרקר (שאגב קלע 10 נקודות) קיבל 17 .

    עוד משחקים :

    יוניון אולימפיה 69
    פרטיזן 67

    אולקר 75
    AEK (אתונה , שחכתי את הראשי תיבות בעברית) 69

    רומא 59
    ברסלונה 61

    סיבונה 72
    פאו אורטז 71

    ז'אלגריס 80
    פנתנאייאקוס 74

    סקיפר בולוניה 97
    נובו מסטו 86

    מכבי ת"א 88
    מלאגה 73

    צסק"א מוסקבה 84
    מונטפסצ'י 71

    ליון 91
    אלבה ברלין 89

    אידאה סלאק 82
    אולימפיאקוס 80

    פמסה 89
    בנטון טרוויזו 64

    טאו בלסקוניה 83
    אפס פילזן 87

    הבית של מכבי :

    מכבי במקום הראשון
    צסק"א מוסקבה במקום השני
    וסקיפר בולוניה במקום השלישי
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/11/03
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    טוב אני אוהד הצלחות.... מכבי גורמת לי אושר הכי חשוב.

    רק בזכות מכבי ת"א קבוצות מחו"ל מגיעות לארץ לשחק גם נגד הפועל ת"א, נהריה, בני השרון וכו'.

    שבוע הבא נובו מסטו בחוץ מכבי עונה שעברה במשחקי החוץ גימגמה מאוד וזה משחק נגד הקבוצה הכי חלשה על הנייר בבית אבל קל זה לא בטוח יהיה.

    אני חושה שאם מכבי תיתן בכל משחק רבע אחד כמו הרבע שני שהיה אתמול אז מכבי מפרקים כל קבוצה. אתמול פשוט הרבע הזה פירק את מלאגה והוא לא פירק אותה כי מלאגה חלשה פשוט מכבי היו מושלמים. יישר כח
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי בעיה עם זה. הבעיה היא בקשר לאמירה שלך שמכבי היא הקבוצה של המדינה ושבלעדי מכבי הכדורסל היה במצב יותר גרוע מהכדורגל בישראל (ונחש מה, הוא כבר כזה).

    ומה זה עוזר בדיוק לעירוני ר"ג, מ.כ חיפה, בני הרצליה וכו'? אז כמה ישראליות יגיעו לאירופה ויעופו במוקדם או במאוחר מגביעים זניחים, עדיין הליגה הזאת נקבעת מראש והשחיתות לטובת מכבי עוברת כל גבול. התחרות נהרסת, הקבוצות פושטות רגל, האולמות ריקים (חוץ מאוסישקין ומלחה) אבל מה שחשוב זה שכמה קבוצות באירופה מגיעות לארץ.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אתה חושב ככה?

    כי לכדורסל יש יותר הישגים? כי מגיעים לכאן שחקנים ברמה יותר גבוהה?
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    באמת עוד בדיחה של בני
     
  9. שגיא Guest

    אחרי הניצחון על מלאגה בפתיחת היורוליג, מכבי תפגוש היום במשחק חוץ את נובו מסטו.

    במכבי קרו לא מעט דברים בשבוע האחרון, ולא מעט ביקורות היו על משחק ההגנה החלש של הקבוצה בככל ושל של שאראס בפרט, דבר שנראה לעין בעיקר במשחק ההפסד בליגה לנהריה, שם ספגה מכבי ת"א 96 נקודות, מתוכן 35 ברבע האחרון, בהחלט נורה אדומה, אבל האם השחקנים יתאוששו על חשבון נובו מסטו הערב?
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ההפסד הזה קצת שידע את השכל של פיני והוא התחיל לירות לכל הכיוונים.

    שנשאל למה יותם הלפרין לא מקבל דקות משחק הוא אמר משהו כמו: "2 משחקים טובים בנבחרת לא עשו אותו שחקן..." ועל שאראס העביר ביקורת בפומבי על משחק ההגנה שלו.

    קצת מוקדם מדי לאבד את הראש ואני לא בטוח שזה היה במקום להעביר ככה ביקורת על השחקנים.

    אבל היום זה הליגה האמיתית נובו מסטו היא הכבשה השחורה של מכבי שהפסידה שם כמה פעמים בשנים האחרונות, בעונה שעברה פעמיים. גם ביורו ליג וגם באדריאטית ובעונה שמכבי זכתה בסופרוליג גם טז מכבי הפסידה שם. צריך לנצח, חייבים לנצח זאת הקבוצה שעל הנייר הכי חלשה בבית וצריכים לבוא עם מאזן מושלם למשחק הענק שבוע הבא נגד פנאתנייקוס.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יופי, ניצחון חשוב מאוד, ניצחון קשה. משחק בינוני מאוד של מכבי אבל העיקר הניצחון.

    מחצית ראשונה פשוט זוועתית של מכבי, הגנה גרועה, משחק ההתקפה היה תקוע והסלובנים היום מדהימים מבחוץ. רבע השלישי היה רבע סטייל רבע שני משבוע שעבר, אומנם הרבה פחות מלהיב אבל יעיל מאוד. פארקר היה השחקן של מכבי בהתקפה ודיון תומאס או כמו שאלי סהר אמר- ציון תומאס היה ענק, ריבאונדים חשובים הרבה כח מתחת לסל וסלים חשובים. המהלכים שניצחו את המשחק היו החטיפה של בורשטיין דקה וחצי לסיום והריבאונד בהתקפה של גור שלף אחרי החטאה של בורשטיין מהקו.

    ניצחון יפה עכשיו הפועל ירושלים ששם אני לא מאמין שתהיה בעיה ואז פנאתנייקוס מגיעה להיכל. מקדונלד שוב מגיע להיכל.
     
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הוא לא מושעה בגלל סמים?
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא זה היה רק חשד.
     
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל לירן ברגע האמת של שמעון מזרחי בתמיכה ביריבות מכבי בזירה האירופאית הוא הראה לכולנו את הפרצוף האמיתי שלו...

    ואני מדבר על משהו שכולם סביר להניח שלא יודעים, כי פשוט התקשורת הפרו-מכביסטית (בצורה פשוט מדהימה) השכיחה את זה, כמו את המעמד.

    לפי שנתיים העפילה הפועל ירושלים לחצי גמר גביע ספורטה, הישג אדיר ורב משמעות. בכל אירופה כשמדברים על הפועל (לקראת משחקים נגד קבוצות מקומיות וכאלה) אין מקום שבו לא מזכירים את ההישג הנהדר והפנטאסטי הזה. חוץ מ...? ישראל. בוודאי. פה כמעט ואף אחד לא ידע ולא שמע על זה, כי התקשורת לא רצתה שישמעו. באותה תקופה התחיל הקטע הזה שקבוצות מחו"ל בכדורגל לא רוצות לשחק בארץ, ובכדורסל שמעון מיהר להבהיר שזה לא יהיה. כמובן שאם קבוצות מגיעות לשחק מול מכבי גם יגיעו קבוצות אחרות לשחק מול קבוצות ישראליות אחרות. ואז הגיעה סיינה, יריבת הפועל בחצי גמר גביע ספורטה, היא לא רצתה להגיע ארצה. לאחר לחץ מצד דני קסטן על שמעון מזרחי שיעזור להפועל, מזרחי הבטיח שהוא יעזור. בסופו של דבר הוא הגיע איתם ל"הסכם פשרה" - במקום שמלחה יהיה מפוצץ ב3000 איש, כמו שהוא יכל לגרום, המשחק הוזז ליד-אליהו (כי הם מפחדים מישראל, אבל ביד אליהו הם מרגישים בטוחים), כשבעסקת הפשרה נקבע כי הוא ישוחק בערב יום העצמאות, כשהסיכוי שיגיעו יותר מ50 איש למשחק היא אפסית.

    אחרי המעשה המגעיל והמטונף הזה של דון-שמעון שיכל בקלות לעזור להפועל, הדבר שהכי הכי מרגיז אותי זה לשמוע אוהדי מכבי אומרים שאנחנו צריכים להגיד לו תודה על זה שמגיעות קבוצות אירופאיות לשחק כאן.


    נחזור לנושא: מכבי מראה לנו ביורוליג בדיוק איך הורסים את הכדורסל הישראלי עוד יותר. יותר מ80% (!!!!) מהנקודות שלה מגיעות מזרים/מתאזרחים, מה שפוגע בכשרונות צעירים שצמחו כאן, דוגמת ספר והלפרין. באמת חבל לראות אותם נהרסים ככה, ואז לראות אנשים אחרים שמחים למראה ליטאי, קרואטי ועוד 5 כושים שלובשים מדים צהובים מנצחים...
     
  15. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע דייר, יש דברים שבאמת התשקורת היא צהובת יתר, אבל הקרדיט לזה שמשחקים כדורסל בארץ מגיע לשמעון מזרחי. וכן, לשחק ביד אליהו בערב יום העצמאות זה הרבה יותר טוב מאשר לשחק בגלות, אם היו אומרים שמביאים את המשחקים לארץ בתנאי שזה יהיה באשקלון כל יום שלישי ב-22:00 בלילה הייתי מנשק את הרגליים למי שהיה גורם שזה יהיה ככה.