הולנד: אייסאטי עורק מאיינדהובן לאמסטרדם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏14/8/07.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אייאקס החתימה את אבנדר סנו מסלטיק. לדעתי השחקן הזה יכול ללכת לשני צדדים, או הוא תורם או שהוא המחליף של דלורג'ה...מבחינתי יש לו נתונים גופניים מרשימים, הוא טנק אמיתי ולדעתי זה כבר שנים חסר לנו. הוא מכיר את המערכת טוב כי למעשה גדל עד גיל 18 אצלנו, אח"כ עבר לפיינורד ולמעשה כבר מהר מאד הושאל ל-NAC. שם שיחק בסדר גמור ופתאום הוא נסע אחרי הכסף לסלטיק, עכשיו אולי מבין שדווקא מקומו במקום הולדתו.

    לדעתי אייאקס קנו אותו כמחליף לגברי ולינדגרן, אבל לא יפתיע אותי אם יחליף את השבדי בהרכב. בכל מקרה מדובר עדיין בבחור צעיר (21) שכנראה לוקח את מקומו של דונלד הפצוע. לא צריכים עכשיו לצאת לריקודים בעיר, אבל אני בהחלט מעדיף את סנו מאשר למשל את אניטה במרכז השדה (למרות שאניטה הרבה יותר טכני). סוף סוף אייאקס קונה גבר מסורינאם לא איזה גמד...
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    דני בלינד מודיע היום ל'טלחראף' שסנו הגיע אחרי שווילארט ירד מהפרק. המנג'ר הטכני טוען שאייאקס עקבה אחרי סנו הרבה זמן ושהוא יכול לשחק גם בקישור וגם בהגנה. זה אומר שכרגע אין כסף לבלם נוסף ושאייאקס כנראה סגרה את מסע הקניות שלה. ברור שלדעתי זאת לא המצב האופטימלי, אבל אם אין כסף זה מה שיש. השקענו הרבה בהתקפה ואם הנטלאר אולי עוד יעזוב לבטח נראה מהמכירה שלו כסף רציני. לך תדעו אולי נראה אז עוד בלם אחר. כרגע אני נותן לזה את ברכת הדרך שלי כי אייאקס גם ככה צריכה להסתכל רק על הליגה ההולנדית. נכון, אנחנו שואפים ליותר, אבל עדיף כרגע לבנות משהו משום דבר מאשר להתחיל לחלום שננצח את אינטר וארסנל...אני מקווה השנה לתואר אליפות (בעצם דורש), וגביע אופ"א יהיה בונוס. אי אפשר כרגע לדעת מה יקרה שם, עם הגרלה קצת טובה אולי נוכל להגיע לשלבים האחרונים. מה שכן, אייאקס צריכה לעבור את החורף בשלום ואני באמת מצפה שהקבוצה לא תעוף מאירופה לפני שבכלל יגיעו לשלב הבתים כמו לפני שנה.