ההרשמה לפסטיבל סן רמו בעיצומה :: פרטים בפנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏3/7/10.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    זה נובע מאחד מהשניים:

    1)השנים הרעות גרמו לך לשכוח מה צריכות להיות הציפיות האמיתיות מקבוצה בגדול שלנו
    2)השנים הרעות גרמו לי להפוך להיות הרבה יותר ביקורתי

    *לגבי דייגו - הוא לא תקע לגמרי את המשחק,ואין ספק שהוא השחקן הכי טוב שלנו,הוא היה היום,כמו בכל העונה שעברה וכנראה שגם בזאת - רמה אחת מעל כולם,אבל אני מדבר פה על עניין שינוי השיטה,ועל זה שהיא מצריכה את דייגו להפוך לחלוץ נסוג,כזה בסגנון פאטו,ולא לברוח אחורה לאמצע,לא כי הוא לא טוב שם,הוא מעולה שם,אבל הקבוצה כבר לא בנויה סביבו,ומול שמרוק זה יוצר הזדמנות ללאנזפמה,מול צ'סנה זה ייצור הזדמנות לאמאורי,מולה פיורנטינה זה יתקע לנו תמשחק ומול אינטר זה כבר יגרום לזה שלא נעבור תחצי.
    זה משהו בסיסי שחייב חייב להשתנות,משהו בסגנון ובשיטת המשחק של הקבוצה כולה,אם עוברים ל4-4-2,אז 4-4-2.כי היום הקיצונים פשוט נתקעו בכל פעם שהוא עשה את זה(נכון אז לאנזפמה מדי פעם קלט מה קורה ועשה תנועה) שלא לדבר על מרקיזיו שעוד שניה נתקע לו ברגליים.

    *לגבי סטורארי,אולי זה לא רק הוא,אבל ההגנה עדיין לא משדרת יציבות,בעיקר לא מהאגפים.קייליני אומנם בלם גדול,אבל הוא צריך להפוך גם למנהיג הגנה גדול,כזה שיגרום לשקט.מה הקשר לסטורארי? שבופון הוא כזה שמשרה שקט גם כשכולם לא הכי טובים.

    *לגבי פפה,פה אין לי ספק בכלל שאלמלא הוא בא להיות מחליף על הספסל - אנחנו בצרות.הוא פשוט לא שחקן לרמות שלנו.
     
  2. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר לקחת שחקן שכל הקריירה משחק בתפקיד מסויים ותוך כמה שבועות לשנות לו את אופי המשחק בצורה כל כך קיצונית כמו שהמערך החדש דורש מדייגו. זה לא עובד ככה. אז כן, לפחות בהתחלה הוא ימשיך לרדת לאיזור מחצית המגרש ולהתחיל את ההתקפות שלנו משם. זה לא אומר שזה אוטומטית תוקע את שחקני האגף (בטח שלא הייתי אומר את זה על סמך המשחק הזה), אבל אני בהחלט מסכים שעם הזמן הוא יצטרך ללמוד להשאר יותר מקדימה ולחכות לכדורים באיזור ה20-25 מטר מהשער של היריבה. אבל כשלוקחים בחשבון שהניסוי הזה של דל נרי נמצא רק בחיתולים ואת היכולת שלו היום, בעיקר במחצית הראשונה, אני יותר ממסוגל לחיות עם זה.

    חוץ מזה, ראיתי עכשיו את התקציר והביקורת על פפה נראית לי אפילו יותר מגוחכת. אחד המצטיינים היום.

     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    הביקורת על דייגו נשמעת אומנם חריפה,אבל היא לא ממש מופנת כלפיו,אלא יותר על סגנון המשחק הכללי שלנו.
    כל מה שאמרת על שינוי תפקודו וכל זה,את זה אני יודע וזה ברור לי,לכן הירידה אחורה פחות מטרידה אותי,אלא יותר אי השימוש באגפים.אם בחרנו ללכת על 4-4-2,זה אומר שהיתרון הטקטי של המערכת הזאת הוא באגפים,דווקא מקום שבו דייגו יורד אחורה ושני הקיצוניים עולים קדימה הוא אופציה נהדרת בשביל לפתוח הגנות,זה פשוט משהו שצריך ללמוד.העניין הוא שאם אנחנו משחקים בעזרת אגפים,אז פעם אחת מישהו צריך להיות באמצע חוץ מאמאורי,והכדור צריך לזוז באגף בשביל לפתוח את האמצע או הצד השני,זה כל הקטע במערך הזה,וזה לא קרה אתמול.

    ולגבי הביקורת הקשה- לא יודע מה איתך ומה עם התקציר(לא הסתכלתי עליו בכלל),אבל דקות ארוכות במחצית השניה נלחצנו אחורה,נלחצנו!,לא ירדנו,לא הרפנו,נלחצנו אחורה ונלחצנו כמו ללחץ,וזה מחבורה של סנדלרים שהיו מאוד קרובים לכיבוש אפילו.זה לא כמו הימים שהקבוצה של קאפלו הייתה נותנת למישהו ללחוץ אותה,כולם היו נראים אדישים ובכל זאת היית יודע שגם אם ילחצו אותך עוד 100 שנה לא יהיה פה גול,זה לא המצב שהיה אתמול.

    לגבי פפה - לא היה לו משחק רע אתמול,לקרוא לו מצטיין זה כבר החלטה קצת מוזרה אבל בסדר,הביקורות שלי אליו היא בכלל בגלל שהוא אצלנו,ובגלל שאני ממשיך לזהות אצלו נתונים/מהלכים/איכויות של שחקן שמקומו באודינזה או נאפולי,ולא ביובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/7/10
  4. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק, ה4-4-2 של יובה עם דייגו יכול בקלות להפוך ל4-2-1-3 כמו שמוריניו שיחק בעונה שעברה בליגת האלופות. שני שחקני הכנף של יובה עולים לאותו קו עם החלוץ המרכזי ודייגו משחק מאחורי שלושתם כאשר סיסוקו ומרקיזיו נותנים את החיפוי מאחור.

    אבל זה כבר עניין של עד כמה דל-נרי פתוח וגמיש בחשיבה שלו. יכול להיות גם שהוא יישאר תקוע על ה4-4-2 הקלאסי כמו קאפלו באנגליה.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא ראיתי את המשחק, אבל היה מאוד מביך אם מוריי היה כובש לשמרוק רוברס בנגיחה ואז יובנטוס הייתה ב1-1.
     
  6. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה תכונות שלו לא מתאימות ליובנטוס? היכולת לאיים על השער בשתי הרגליים + הראש? היכולת לשחק בשני האגפים בצורה שווה לחלוטין? ההגבהות המסוכנות לרחבה? מוסר העבודה הגבוה? העזרה הנפלאה להגנה?

    גם אני לא התלהבתי ממנו במיוחד עד לא מזמן, אבל במונדיאל הוא היה אחד מהיחידים בסגל האיטלקי שלא נראו כמו בדיחה ובשני המשחקים בשבוע האחרון הוא היה בסדר גמור ככה שאני חושב שדווקא פגענו בול ברכישה/השאלה/חטיפה שלו. תן לו צ'אנס, יהיה בסדר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/7/10
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    נראה לי שקצת התבלבלת בתיאור שחקן שלך,כי פאבל נדבד כבר לא איתנו.

    היכולת לאיים? אם כל הכבוד,על איזה איומים אתה מדבר? הגבהות מסוכנות? גם לי יש כאלה,צריך קצת שכל כדי לדעת מתי ולאיפה להגביה את הכדורים.

    מלבד מוסר עבודה גבוה,שאני מודה שיש לו,אין לו כלום שמתאים למעמד של הטובות באירופה,למקרה ששכחת,אנחנו אמורים להיות כאלה,אני אמור להשוות את הסגל שלי לזה של בארסה/צ'לסי/יונייטד/ריאל/אינטר,לא לזה של סמפדוריה.
     
  8. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק בתקציר ששמתי אפשר לראות אותו נוגח לשער פעמיים, בועט מ20 מטר ברגל שמאל ומייצר הזדמנות טובה לדל פיירו. עכשיו אתה בטח תגיד שזאת כולה קבוצת דייגים ודברים בסגנון, וזה דווקא טיעון לגיטימי - למרות שלדעתי אם הוא מסוגל לבעוט מחוץ לרחבה ברגל שמאל נגד שאמרוק הוא יכול לעשות את זה גם נגד אינטר ורומא, לא? אבל באמת שזה לא משנה, אני מציע שפשוט ניתן לזמן להכריע כמה הוא מתאים לנו. אני בכל אופן מאמין בו.
     
  9. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסגל של יובנטוס למשחק הגומלין מול שאמרוק מחר בערב:
    מאנינגר, סטורארי, קונסטנטינו.
    מוטה, קייליני, בונוצ'י, גריגרה, דה צ'לייה, לגרוטלייה, פררו.
    סיסוקו, מארקיזיו, לנזפמה, פפה, פסקואטו, אקדאל.
    דל פיירו, אמאורי, טרזגה, דייגו.

    מעבר לפצועים ה"רגילים" והשחקנים שדל נרי לא בונה עליהם, גם מלו ומארטינז לא זומנו למשחק עקב כשירות לא מלאה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/8/10
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    3,513
    מין:
    זכר
    היריבות האפשריות של סמפדוריה: טוטנהאם, אייקס, זניט, ורדר ברמן וסביליה.
     
  11. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סביליה מאוד חזקה בבית, ראיתי את זניט כמה פעמים בליגה הרוסית והם נראים לי מאוד חזקים(רוסינה משחק שם אגב, ספאלטי עבודה נהדרת כמו תמיד), אלה שתי קבוצות קשות מאוד, גם טוטנהאם קבוצה נחמדה מאוד, את אייאקס וברמן אני לא מכיר אבל יש לי הרגשה שאייאקס תהיה יריבה פחות קשה.
    בכל מקרה, עצוב שאלה היריבות של סמפדוריה והפועל ת"א מתנדנדת בין זלצבורג לז'ילינה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/10
  12. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    קשה לי לראות את סמפדוריה עוברת את טוטנהאם או סביליה, אבל את ברמן (לא מה שהייתה פעם), אייאקס (פי שמונה לא מה שהייתה פעם) וזניט (שקול, אך סמפדוריה טובה יותר לדעתי) אני חושב שסאמפ יכולה לעבור. בכל מקרה, למען הניקוד של האיטלקיות, עדיף שבשלב כזה או אחר סמפדוריה תנשור לליגה האירופית כי מעבר לשלב הבתים/ שמינית הגמר עם הגרלה מהשמיים היא לא תתרום.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לפי סדר קושי על הנייר (מהקל עד הקשה):
    5. אייאקס
    4. ברמן/סביליה
    3. -
    2. טוטנהאם
    1. זניט

    כולן מסוכנות, אבל נדמה שאייאקס היא קבוצה מאוד לא מאוזנת מבחינת סגל השחקנים. ברמן עלולה להיות בעייתית עם כל הניסיון שלה, אבל משחק חכם של די-קארלו יכול להרוג את הסגנון הסופר התקפי של שאף. סביליה קבוצה טובה ומאוד מנוסה, אבל לפני שנתיים גרסה פחות טובה של סמפדוריה ניצחה גרסה יותר חזקה של סביליה והדיחה אותה מגביע אופ"א, אז זה מפגש שאמור להיות שקול יחסית. טוטנהאם וזניט כבר יהיו פייבוריטיות מול דוריה, בטח אם מתחשבים באיך שהקבוצה נראתה במשחקי ההכנה. הן השתיים שצריך להמנע מהן. כל השאר ואפשר להיות אופטימיים יחסית.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/8/10
  14. Pirlo59 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/06
    הודעות:
    585
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי ששכחת טיפה מה כל הרעיון של הניקוד. כל הרעיון זה שלאיטליה יהיו הרבה נציגות בצ'מפיונס (בשלב הבתים ואילך). לראות את ליגת האלופות עם רק שלושה נציגות איטלקיות זה בושה גדולה. אני אישית מעדיף שסמפדוריה יעלו ויסיימו כמו מכבי חיפה. כמובן, הם לא יסיימו כמו מכבי חיפה. צריך לזכור שחיפה הביאו כבוד גדול לישראל בעצם העלייה שלהם, עצם מימוש הכרטיס לצ'מפיונס, להביא קבוצות כמו באיירן ויובה לארץ, מה צריך יותר מזה?!
     
  15. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אז תצוגה כמו של חיפה תגרום לזה שבעוד שנתיים אפילו סמפדוריה לא תהיה לנו שם. איך אפשר בכלל להשוות בין חיפה לסמפדוריה? כל אחת מהציפיות שלה לעונה, מהציפיות שלה מהצ'מפיונס ומהליגה ממנה כל קבוצה באה. זה מטומטם להגיד שסמפדוריה באה להביא כבוד לאיטליה, כי זה לא ישראל שם.
    באופן תקני, ארבעת הגדולות של הליגה אמורות להשתתף בליגת האלופות ולהגיע לשלבים המתקדמים, ובכך עניין הניקוד לא אמור לעניין אותנו, אבל בתקופה הזו זה קריטי יותר מאם עוד קבוצה איטלקית תסיים בשמינית הגמר ותביא כבוד לאיטליה מאשר אם היא תתקדם בליגה האירופית ותצבור נצחונות. איך אתה חושב שגרמניה הגיעה לדגדג אותנו ככה?