ההכנות למונדיאל 2010 בעיצומן, ליפי יבחן את הסגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏26/6/08.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    למה להתבייש?בקאסנו להתבייש? כאוהד רומא לא הייתי אומר דבר כזה. אולי דונאדוני היה צריך יותר אומץ כדי להכניס את בוריילו או קוואליארלה לשחק, זה היה נראה אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/08
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני לא שוכח את העונה הנהדרת שלו ברומא, אבל זימונו של קאסנו מראה על גרעון לעומת השנים הקודמות. תראה לי עוד מאמן שהיה מזמן שחקן פרובלמטי עם עבר מפוקפק שנתן עונה טובה, לא מדהימה, טובה, בקבוצת אמצע טבלה ולא השתתף אפילו פעם אחת במוקדמות. מה ההגיון בלבחון במשך שנתיים שילובים התקפיים שעבדו לא רע בכלל ובסופו של דבר לזמן את קסאנו? התקשורת אוהבת ליצנים אבל המאמן לא צריך להיות מושפע מזה. כמו שציפיתי הוא היה חלש ולא תרם שום דבר לנבחרת חוץ מריבים עם שאר שחקני הסגל. קסאנו שלא היה מקבל הרכב באף נבחרת בכירה חוץ מאנגליה מסמל בשבילי את הדעיכה של הנבחרת בנקודות שהיא הייתה כל כך חזקה בהם בעשור האחרון.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    קובי, אני מעריך את הידע שלך, אני מעריך את הכתיבה שלך, אני נהנה לקרוא הודעות שלך וגם אם אני לא תמיד מסכים איתך, אני לרוב מקבל את הדעה שלך בגלל שאתה מגבה אותה בטיעונים הגיוניים. ההודעה האחרונה שלך מראה לי שבכל דיון עתידי שיגע בנושא קסאנו, אין טעם להתייחס אלייך.
    גם אם אתה לא רוצה לקרוא לעונה של קסאנו מדהימה, היא הייתה הרבה יותר קרובה לכך משאר לעונה "טובה". האם העובדה שהוא כיכב בסמפדוריה הופכת את העונה שלו לפחות טובה או מורידה מערכה של רמת המשחק הגבוהה שהוא הציג במהלך אותה עונה? מה עם אמליה שהיה שוערה של הקבוצה שסיימה במקום האחרון? מה עם מרצ'נה שקיבל את ההזדמנות להיות בלם פותח בהגנת ספרד לאחר ששיחק בקבוצת תחתית בספרד (נכון לעונה זאת)? מה עם סילבה ששיחק בדיוק באותה קבוצה? איכות של שחקן ותרומה פוטנציאלית שלו לא מודדים על סמך הקבוצה שבה הוא משחק, אם כבר, על סמך המסגרת שבה הוא השתתף. קסאנו התמודד מול בדיוק אותן הגנות שזלאטן, טוטי, דל-פיירו וקאקה התמודדו, והוא עשה זאת לא פחות טוב מהם. אתה מדבר על כך שהוא לא שיחק במוקדמות. אם טוטי היה מוזמן לנבחרת, הייתה לך בעיה עם זה (ובעיה שמסתמכת על כך שזה היה פוגע ברומא לא רלוונטית - בעיה "מוסרית" או מקצועית בלבד)? כל בן-אדם שצפה השנה במשחקי הסרייה A וראוי להקרא אובייקטיבי, יגיד לך שקסאנו היה בכושר אדיר לקראת סיום העונה. על שחקן עם איכויות כאלו, לא מוותרים, בטח כשחסרים לך שחקנים בסגנון ברשימת המועמדים לסגל הנבחרת. מה ההגיון בלזמן את קסאנו? גיבוי. אתה טוען שדונאדוני עשה ניסויים במשך שנתיים והנה הוא השתמש באחד מתוצאות הניסויים במשחק הפתיחה מול הולנד, זה לא הסתדר ולכן הוא העלה את הגיבוי, שחקן בשם קסאנו. קסאנו היה טוב בדקות שבהן שיחק וכתוצאה מכך, קיבל את המושכות (לפחות חלקית) בהתקפה. אם לדעתך הוא היה חלש, זכותך. אני לא ראיתי שחקן התקפה אחר באיטליה שתרם יותר ממנו פרט לקאמורנזי. אני אשמח גם אם תספר לי על איזה ריבים אתה מדבר ("לך יא מניאק" הדדי עם קייליני זה לא ריב), כי אני לא שמעתי על כך שהוא גרם לריבים, נהפוך הוא, אפשר היה לראות בבירור שקסאנו תרם רבות למוראל במחנה הנבחרת.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    וויגן , קצת פיספסת את הפואנטה, בטח שמת לב לחובבי דל פיירו בפורום שמזכירים בכל הזדמנות שטוטי היה "חלש" במונדיאל. האם באמת שחקן שסיים עם מספר הבישולים הגבוה בנבחרת יכול להקרא חלש. לא, כי זה חלק בלתי נפרד מהתפקיד ההתקפי שלו,מצד שני, כן בגלל שמטוטי מצפים להצגות בכל משחק לא משנה כמה לוחיות מתכת תקועות לו בקרסול.
    נחזור לקסאנו, אין לי שום כוונה לרדת עליו, לא ציפיתי ממנו שוב דבר וזה גם מה שהוא תרם לנבחרת. שום דבר מבחינה מספרית ושום מבצע יפה לעין שיכול להוסיף לפחות לכדורגל ולהשכיח מאט את האימפוטנציה הסטטיסטית. האכזבה שלי גם לא באה מהזימון שלו אלה מחוסר בחלוצים איטלקים איכותיים ועל זה בדיוק הגבתי בנושא, אחריי ששמעתי את ליפי מזכיר את שמו של קסאנו בראיון. מה שיותר מדאיג אותי מהיורו המאכזב זה העתיד הקרוב יותר שבו נמשיך להיות תלוים בהתקפה בכושר של שחקן אחד שאין לו תחליף וגרוע מכך, אין לו פרטנרים. מקובל שהיללת את השחקן לפני היורו, גם כל הקרקס סביב הזימון שלו היה דיי משעשע, אבל כשזה מגיע לתוצאות,יכול להיות שעם שחקן טוב יותר בעמדה שלו, לא היינו נעצרים ברבע גמר, לסחוט עבירה פה ושם יכלנו גם עם פיני בלילי, קסאנו לא היה גרוע משאר השחקנים בהתקפה כמו שציינת, אבל זה לא נוגד את העובדה שהוא לא תרם לנבחרת שהחלוצים שלה לא הבקיעו אפילו שער אחד.
    אם כבר הזכרת את טוטי, כשנשאל האם ירצה לחזור לשחק בנבחרת ביורו, הוא ענה שזה לא יהיה הוגן כלפי חבריו לנבחרת שהשקיעו ונלחמו בשלב המוקדם, אם הוא יגיע לקטוף את הפירות. הריבים של קסאנו היו רחוקים מאוד מ"לך יא מניאק הדדי", השחקן תיקל את ברזאלי בפרעות שנבעה מעצבים. עצבים שחטף על קיילני שתיקל אותו בצורה הוגנת. המקרה גרם לעימותים עם שחקנים נוספים שנמשכו גם בחדר ההלבשה. באותו מקרה שחקנים בכירים התלוננו על התנהגותו של קסאנו. אפשר היה לראות בבירור את ההפך ממה שציינת אלא אם כן היית באותו אימון ויש לך גירסה יותר אמינה מזאת של העתונאים.
    מעניין אותי לדעת מה גרם לך להכין כתב הגנה על שחקן שנכשל ביורו כשעוד היו לך ציפיות ממנו, אולי אלה הרמות הידיים שהוא למד מדמיאנו תומאסי ש"מלהיבים" את הקהל? האם לזה התכוונת בתור תרומה למוראל?
    אני נשאר בדעה שלי ועצוב לי לראות ריג'קט כמו קסאנו בהרכב נבחרת איטליה כשאין חלוצים טובים יותר שיכולים לקחת את התפקיד לרגליים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/7/08
  5. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    על מה אתם מדברים?
    וויגאן, קמוראנסי היה אחד הכשלונות של הנבחרת בטורניר הזה.
    קובי, קסאנו היה השחקן התקפה הכי יצירתי בנבחרת.
    קסאנו נתן עונה טובה, לא יותר מזה. אבל ללא ספק הוא היה הכי מתאים לשחק במערך המפוקפק של דונדוני, ליד לוקה טוני.
    אי אפשר להאשים את קסאנו בכך שאיטליה לא הצליחה. קסאנו היה אחת מנקודות האור הבודדות בנבחרת איטליה.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    קובי, הקרקס סביב הזימון שלו היה הכרחי. קסאנו היה לוהט לקראת סיום העונה והיה חשש רציני שקיבעון מסויים של דונאדוני ישאיר אותו בבית. אני גם מסרב להכיר בזה שהוא לא תרם דבר למשחק ההתקפה או לנבחרת בכלל. עכשיו תוך 10 שניות אני נזכר בלפחות 3 פעמים שמסירות שלו חתכו את הגנות היריב והעמידו את הנבחרת במצב מעולה לשער, לצערנו טוני וזמברוטה ביזבזו את המצבים ולכן אולי לא זוכרים לו את זה. לקבוע שגם בלילי מסוגל להוציא עבירות, זה קצת קיצוני ומעליב. כמעט ולא קרה ששחקן יריב הצליח להוציא ממנו את הכדור ללא עבירה, שזה דבר שלא קורה הרבה ברמות האלו. נכון, לפעמים היו מסירות שלו שהלכו לשום מקום, אבל זה טבעי וצפוי לנוכח העובדה שהוא היה אחד היחידים שעוד ניסו לעשות דברים בלתי צפויים ומתוחכמים בהתקפה.
    בנוגע להשפעה שלו על האווירה בנבחרת - לא צריך להיות גאון כדי לדעת שהתקשורת מחפשת דברים מעניינים לדווח עליהם. הנוסחה פשוטה. יש שחקן בעל עבר מפוקפק, יש תקרית קטנה שבכל מקרה אחר היתה נעלמת ומתפוגגת, אבל אם יש הזדמנות לעשות מכך דרמה, כל כלי תקשורת ישמח לקפוץ על המציאה. בפועל, בכל תמונה שהגיעה מאימוני הנבחרת, היה אפשר לראות שחקנים יושבים/עומדים עם קסאנו וצוחקים. מבחינתי, תמונות הן מקור קצת יותר אמין מאשר שחקנים שבמפתיע מסרבים להזדהות וטוענים שההתנהגות של קסאנו מפריעה להם. קסאנו ידוע בתור "ליצן" שגורם לאווירה טובה ושמחה. דברים כאלו טובים לנבחרת ואני לא חושב שאיזשהו תאקל שמנופח מעבר לכל פרופורציה, אמור לגרוע מהתרומה הנפשית של שחקן כמוהו לשאר השחקנים.
    הבעיה שלי עם הדעה שלך, היא שמלכתחילה אתה מתייחס אל קסאנו בתור ריג'קט ובתור ברירת מחדל שנמצא בנבחרת רק משום שכל שאר השחקנים כל כך חלשים. כל אחד שמבין בכדורגל ועקב אחר השחקן הזה יגיד שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים מהדור הנוכחי (בעולם, לא רק באיטליה), וכשהוא מראה את הכישרון הזה על המגרש, משהו שהוא עשה בחצי השני של העונה, הוא שווה לפחות מקום בסגל של כל נבחרת בעולם, אם לא מקום בהרכב הפותח.
     
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ההתאחדות האיטלקית אישרה רשמית שאת המשחק הראשון בבית(10.9) מול גיאורגיה הנבחרת תארח באודינה.

    כמו כן, ההתאחדות בברזיל אישרה שאיטליה וברזיל ייפגשו בחודש פברואר למשחק ידידות. יהיה מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/08
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ליפי החליט שהוא לא מעוניין לחכות עוד לתשובתו של אמאורי והודיע שהוא לא ישחק במדי איטליה. אמאורי מצידו התחיל כבר לדבר על חלומו ללבוש את החולצה של ברזיל.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    מעולה, אמאורי גם ככה לא איטלקי במקור, {בינתיים עד עכשיו היו 9 ברזילאים באזורי, כולם איטלקים במקור} וליפי לא צריך אותו כי יש לו הרבה שחקנים התקפי צעירים כמו רוסי, ג'ובינקו, ואקוואפרסקה.
     
  10. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "חולם לשחק במילאן", "יהיה חלום ללבוש את מדי הזברה של יובה", "תמיד חלמתי לשחק בפרמיירליג ובארסנל בפרט", "זה יהיה חלום שיתגשם לשתף פעולה עם טוני בנבחרת איטליה"... הרבה חלומות יש לבחור. זונת תקשורת טיפוסית, מקווה שעל המגרש הוא יהיה יותר נאמן ומחוייב מאשר בראיונות שהוא מחלק כל יומיים בערך.

    למרות שמדובר בשחקן מעולה, אני לא חושב שאנחנו מפסידים יותר מדי מאי זימונו העתידי לסגל. לקראת המונדיאל הבא יהיה לנו את טוני, קסאנו, ג'ילארדינו (שלדעתי הולך לחזור לעצמו בענק תחת פראנדלי) ורוסי.
     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  12. poul shark Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בראבו ליפי...סוף כל סוף כבר אמיתי עם ביצים כל זה אני מדבר שאני אומר גאווה איטלקית
     
  13. פרנקו בארזי Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    1,459
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמאורי זונת תקשורת וקהל מהזן הגרוע ביותר.
    למרות שהוא שחקן טוב, אני שמח שליפי החליט לוותר עליו.
     
  14. del piero #10 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/08
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה בדיוק זנות בו? הוא רוצה לשחק אך ורק במדי נבחרת ברזיל, זכותו. זכותו גם לבקש תושב קבע באיטליה, כי הוא חי שם מספיק שנים, ןיש לו את מלוא הזכויות על כך צעד שיבחר לעשות. זה שליפי לא אהב את זה זה ברור, אבל לא צריך להרחיק לכת עם קח.
     
  15. The Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏4/8/08
    הודעות:
    43
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נבחרת איטליה תסתדר מצוין גם ללא אמאורי. הוא שחקן טוב אך יש לו אופי מכשיל והוא חסר כל אמינות, הוא לא איטלקי מהשורש ויטיב לכולנו בהיעדרותו מהנבחרת.
    אני שמח שליפי לא פוחד להדיח את מועמדותו של השחקן מהסגל האיטלקי. הוא מציג כוחניות ושליטה במקרה הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/08