הגרמניות באירופה 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏12/9/17.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כרגיל עיוות דברים והבנת הנקרא. הפער בדירוג היה גדול כלפי הליגה האיטלקית. לא ברמה של הליגה. פער של בין 10 ל 15 נקודות בממוצע של 5 שנים (מתוך 80 נקודות).
    תמשיך להכניס לי מילים לפה ולהתווכח עם עצמך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/17
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ובמסגרת ההצלחה של הקבוצות האיטלקיות בשנים ההן בליגת האלופות אנחנו זוכרים את עונת 15/16 שבה לאציו לא עברה את שלב הבתים (בבית של לברקוזן), את רומא שלא עברה את שלב הבתים ונאפולי שלא עברה את המוקדמות בעונת 14/15, את יובה ונאפולי שלא עוברות את שלב הבתים בעונת 13/14 ואת אודינזה שלא עוברת מוקדמות בעונת 12/13. אנחנו זוכרים גם את רומא חוטפת שביעיות מבאיירן וממנצ׳סטר יונייטד. את ההצלחה הנפלאה של אינטר מול הפועל באר שבע ועוד.
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    כתבת מקום שני בפער גדול, לא כתבת בהודעה הזאת מקום שני בפער גדול רק על הליגה איטלקית, למעשה לא ציינת בכלל את הליגה האיטלקית בהודעה הזאת, אז תגיד שהתכוונת לפער גדול על האיטלקית (שעם כמה שהוא היה "גדול" הוא נמחק תוך שני מחזורים אירופים בעונה הנוכחית) למרות שלא ציינת את זה, במקום זה אתה בוחר לנסות להוציא אותי שקרן ודיסלקט.

    אני אחזור שוב על הטענה שלי, זה לא שהקבוצות הגרמניות היו טובות במיוחד בשנים האחרונות, זה האנגליות והאיטלקיות שהיו מאוד גרועות במונחים שלהן והגיעו לשפל של כל הזמנים באירופה.
    הקבוצות הגרמניות כפי שהוכחתי היו די בינוניות רוב הזמן שהליגה בילתה במקום ה-2 ואף מביכות לעיתים, פרט לעונת 12-13 לא הייתה עונה גדולה באמת של קבוצה גרמנית בתקופה הזאת, מה ששם את ה"הישג" של המקום ה-2 בדירוג בפרופורציה מבחינתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/17
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואתה ממשיך בשלך. מכניס לי מילים לפה או מעוות את דברי או פשוט לא מבין.
    איפה אמרתי שהקבוצות הגרמניות היו טובות במיוחד? איפה אמרתי שרמת הליגה הגרמנית הייתה נפלאה? סה״כ אמרתי שבחמש השנים שהסתיימו בעונה הלפני אחרונה הגרמניות השיגו יותר מהאיטלקיות והאנגליות והליגה דורגה במקום השני ולכן מבחינתי הליגה הייתה יותר טובה. טובה במיוחד? מצויינת? חזקה ביותר? איפה ראית?
    עוד דוגמא? אני שוב מפנה אותך להודעה שלי מ 29.8 בקבוצות הבטן. בצורה הכי מפורשת ובמענה ישיר לשאלתך אני כותב ״בקיצור, כרגע בנקודת הזמן הזו הליגה האנגלית טובה וחזקה מהליגה הגרמנית,״ אחרי שאני גם כותב (באותה הודעה) שבעונה שעברה הליגה הגרמנית הייתה קטסטרופלית. ואז אתמול (כשבועיים אחרי ואחרי עוד מחזור נורא של הגרמניות באירופה) אתה עם ההקנטה הבאה ״nfcb, טענותיי שהליגה הגרמנית נופלת גם מהאנגלית וגם מהאיטלקית כבר לא נראית כ"כ מופרכת עכשיו לא?״ מנסה להציג כאילו אני אמרתי שעכשיו, העונה הליגה הגרמנית יותר טובה.
    ובוא נזכיר שאחרי הודעה מנומקת ומפורטת שלי (לפחות 300 מילים) בעניין הקדנציה של אנצ׳לוטי אתה בהודעה שאפשר לסכם אותה ב״חסידי פפ יוצאים מהחורים״ (ולמרות שדיברתי שם גם על התקופה שפפ עוד לא היה בתוכניות של באיירן).
    אז אני חוזר אני לא אוהב שמעוותים את דברי, לא שמכניסים לי מילים לפה ועוד פחות שעושים את זה כדי להוציא אותי טיפש.
    דרך אגב, גם במילה דיסלקט לא השתמשתי.
    בבקשה ממך אל תניס לי מילים לפה. אל תעוות את דברי ואל תתווכח עם מישהו באמצעותי עם דברים שלא אמרתי או לא התכוונתי. תודה.
     
    Der Kaiser ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  6. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    אני לא ייחסתי לך דברים שלא אמרת, זה רק בדמיון שלך, לא טענתי שאתה אמרת שהליגה הגרמנית נפלאה, אלא התייחסתי לציטוט שלך שבוא אתה כותב שהליגה הגרמנית בשנים האחרונות הייתה במקום השני ובפער גדול. החלטת ללעוג להבנת הנקרא שלי ושל משתמש נוסף שאליו אתה פונה על בסיס קבוע בהקנטות, ואחרי שהוכחתי שאמרת את זה, ניסית להציג את זה כאילו התכוונת לפער גדול מהליגה האיטלקית, ושוב האשמת את הבנת הנקרא שלי, ואחרי שהוכחתי שלא התייחסת כלל לליגה האיטלקית בהודעה שלך, החלטת לעבור רק להקנטות, ולייחס לי זדוניות מדומיינת, כאילו אני מנסה להוציא אותך טיפש, בעוד אתה בז להבנת הנקרא שלי ומנסה להוציא אותי כמו איזה חלאה.

    מבחינתי הדיון הסתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/17
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יחסת? אז מה זה הפוסט הזה ״nfcb, טענותיי שהליגה הגרמנית נופלת גם מהאנגלית וגם מהאיטלקית כבר לא נראית כ"כ מופרכת עכשיו לא?״ אם לא נסיון להציג כאילו אני אומר שהליגה הגרמנית יותר טובה מהאנגלית והאיטלקית? וזה חודש אחרי שכתבתי לך שאני מסכים איתך שהליגה הגרמנית בנקודת הזמן הזו (מהעונה הקודמת ועד עכשיו) חלשה יותר? זה לא אתה כתבת? זה רק בדמיון שלי?
    בוא. באמת תסביר. בשביל מה כתבת את הפוסט הזה? במיוחד בנקודת הזמן כשאוהבי הליגה הגרמנית מבכים את המכות שהם חוטפים ונמצאים על הרצפה?

    את הדיון הזה היית צריך לסיים לפני חודש, ב 29.8, כשעניתי לך, לבקשתך, שאני מסכים איתך שהליגה הגרמנית בנקודת הזמן הזו (מהעונה הקודמת ועד עכשיו) חלשה יותר. אם היית עושה את זה הכל היה ענייני ומכובד. למה העדפת שלא, אלא דווקא לחזור לדיון אחרי כל הפסד של קבוצה גרמנית באירופה (והשיא עם הפוסט שציטטתי פה למעלה), לא רק כאילו לא כתבתי את הדברים האלה, אלא כאילו כתבתי הפוך, את זה רק אתה יודע. אני יכול רק לשער.

    דרך אגב על אפנברג, שעל שמו יצאת להגן פה למעלה, כאילו אני מקניט אותו סתם מרוע לב ולא בגלל שהוא מעלה עובדות שלא קיימות ומתעלם לשאלותי אליובצורה מופגנת ומזלזלת, כתבת את המילים הבאות ״אחי עזוב את השטויות של אפנברג כרגע בצד...״ (ההדגשה שלי).

    מה שכן. עשיתי טעויות בדיון הזה. הייתי צריך ללמוד עוד קודם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/17
  8. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    וואו. אתם ממש מתווכחים כמו בווארים. איזה עם מקולל.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    אני לא זכרתי שאמרת את זה.

    אז כתבתי פוסט קצר כי זכרתי שהיה דיון על זה, ביג דיל, הרגישות שלך קצת מוגזמת לדעתי, זה כולה דיון בכדורגל גרמני לא ישיבת קבינט, זה החלטה שלך להיעלב ולהיכנס למגננה, לא ידעתי שאתה כזה רגיש ולא הייתה לי כוונה אמיתית לפגוע.

    בכל מקרה, גם אתה לא ענית על הרבה שאלות שלי ולא התייחסת להרבה נתונים שהבאתי גם בדיונים קודמים ומכובדים יותר, אז קצת מצחיק שאתה מצפה מאפנברג לענות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/17
  10. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נחזור שניה לדיון המעניין והחדשני כאן לגבי מיקוד הבעיה בדור המאמנים שיש כרגע בגרמניה. אולי זה עיקר הבעיה ואולי לא, אבל אם כן אז אסור שזה יהיה תירוץ. האנגלים הבינו כבר לפני 15 שנה שזה לא ילך עם מאמנים אנגלים ומאז מגיעים בעיקר מאמנים זרים לקבוצות הבכירות. אין סיבה שגם בגרמניה זה לא יהיה כך בו בזמן שגם ימשיכו להשקיע בקידום של מאמנים בצורה שנדב ציין. זה לא סותר, אם יהיו באמת מאמנים גרמנים טובים שיבלטו ויטפסו מלמטה למעלה בכל מיני קבוצות, אז הם יקבלו גם את המשרות הבכירות אם אכן יהיו ראויים להן. עד אז, מאמנים זרים היא לא מילה גסה.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הבעיה היא שבאו מאמנים זרים. רק שהם בינוניים במקרה הטוב. רוגר שמידט, מרטין שמידט (יחסית עוד בסדר) פאברה ועוד כמה. והם באו כי לא היו טובים בגרמניה.
    בעיה נוספת שחשבתי עליה היא הפיזיות של הקבוצות הגרמניות. פעם בשביל לעבור שחקן הגנה גרמני היה צריך להזיע קשות. להוציא כדור מהרגל של חלוץ זה היה סיפור. היום אנחנו רואים כמעט בכל משחק באירפה איך שחקנים מקבוצות אחרות מנצחים תיקולים בקלות מנערים שחקנים בקלות. אין כמעט פיזיות בקבוצות הגרמניות. טוטנהאם נגד דורטמונד היה דוגמא כל כך בולטת. אבל זה גם עם קבוצות הרבה יותר קטנות.
     
  12. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    הבעיה עם מאמנים זרים *טובים* היא העלות הגבוהה שלהם.

    באנגליה יש לגדולות מספיק כסף כדי להנחית מאמנים בכירים מאוד בעשור האחרון (קלופ, מוריניו, פפ, קונטה), כשגם קבוצות קטנות יותר יכולות לשפוך כסף על הימורים עם פוטנציאל הצלחה בדרג שלהן. טוטנהאם למשל הייתה שדרוג ענק לפוצ׳טינו מאספניול, אבל גם מאמנים שאימנו קבוצות צמרת באיטליה (מצארי וגווידולין) הסכימו להגיע לקבוצות תחתית באנגליה לאור התמריץ הכספי.

    מנגד, בגרמניה אני לא רואה קבוצה שתוכל להתחרות בכוח המשיכה של האנגליות (למעט באיירן כמובן), ואז הליגה תישאר בעיקר עם מאמנים זרים בינוניים בעצמם. להערכתי, אפילו דורטמונד תוכל להנחית מאמן זר בקליבר של פוצ׳טינו באספניול במקרה הטוב. במצב הזה, נראה שהפתרון הריאלי יותר הוא לשפר בהדרגה את רמת המאמנים הגרמנים ולקוות שהדור החדש יהיה מוצלח יותר.
     
    Der Kaiser, Lebron, muller ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  13. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    גרמניה היא אלופת העולם, מחזיקת גביע הקונפדרציות ואלופת אירופה לנבחרות צעירות.
    ככה שאם היה בעיה עם השחקן הגרמני זה היה צריך לבוא לידי ביטוי גם ברמה בינלאומית.
    מאוד לא סביר שקבוצה גרמנית מפסידה לכוכב האדום או לודוגורץ'. יכול להיות שהקבוצות שהגיעו העונה למפעלים האירופים באמת חלשות כי אני לא רואה את שאלקה למשל מפסידה מול קבוצות כאלה.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לגבי החלק הראשון. אל תשכח שחלק גדול משחקני הנבחרות משחקים בכלל בחו״ל (קרוס, מוסטאפי, רודיגר, דרקסלר ועוד) ושיש הרבה שחקנים לא גרמנים בקבוצות האלה. ככה שאין ממש סתירה בין הדברים.
    לגבי החלק השני. בעיניי זה בכלל ברור. קלן למשל גם בליגה היא מקום אחרון עם נקודה אחת מ - 18 אפשריות. פרייבורג שעםה במוקדמות לא במצב הרבה יותר טוב. שתיהן לא אמורות בכלל במצב נורמאלי לייצג את גרמניה באירפה. ואותו הדבר גם הרטה. לייפציג והופנהיים הגיעו גבוה מידי ומהר מידי כשהופנהיים בכלל איבדה את שני הנכסים הגדולים שלה מעונה שעברה, העונה.
    כן. יש הצטברות של בעיות. אבל בצורה שיטתית מתגברים עליהן. זה יקח קצת זמן אבל יהיה שיפור.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אני חושב שהבעיה הגלובלית של הדירוג נובעת ממשבר מערכתי שיותר מדי מועדונים גדולים גרמנים עוברים. עם כל הכבוד לייפציג זה סרט חדש ולא מנוסה באירופה. מועדונים כמו שטוטגארט, ורדר, שאלקה, המבורג ולברקוזן הביאו הרבה כבוד ונקודות דירוג לגרמניה ובעלות מסורת משמעותית.
    אולי רמת הניהול הכללית בבונדסליגה ירדה.
     
    VAR ו-nfcb אוהבים את זה.