הגרמניות באירופה 2015/16:: באיירן מודחת בחצי הגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏31/7/15.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שוב ראיתי את וולפסבורג אתמול. זה היה בערך כמו לאכול זכוכית.
    בהתחלה (לפי כמה שנים) מאוד החזקתי מהקינג, אבל עם הזמן ראיתי שהוא מאוד מאוד לא יציב והוא איכזב אותי מאוד. התפלאתי על וולפסבורג שהחתימו אותו לאור זה שהוא לא ממש עשה נפלאות אבל בעונה שעברה הם היו בסדר פחות או יותר. אבל מה שאני רואה השנה זה פשוט בזיון. משחק אחד טוב משחק אחד בזיוני. וזה עם קניות בסכומים שלא היו מביישות את באיירן. שורלה, דרקסלר, גוסטבו, דאנטה ועוד ועוד.
    בכלל נראה שם שאין שום יד מכוונת. בקבוצה יש שני קיצונים שמאליים של נבחרת גרמניה ומי פותח שם אתמול? דניאל קליג'ורי. באמת לוחם נחמד. אבל מה לו ולקישור התקפי. ועוד על חשבון דרקסלר ושורלה. ואם יש לך את שורלה לשמאל (ששילמת עליו כל כך הרבה) מה אתה מביא לשם את דרקסלר? ואיך זה במשחק כל כך חשוב אתה יכול להרשות לעצמך לשים את דרקסלר על הספסל. ועוד במקומו להרכיב את שורלה שחושך כבר המון המון זמן. ואם כבר נתת לו לשחק אז מה פתאום כמס' 10, ממתי הוא מס' 10?
    ואיך מקסי ארנולד בהרכב במקום דרקלסר או שורלה. או בכלל מישהו.
    הקבוצה לא מסוגלת להחזיק כדור, אין תוכנית ואין תכנון.

    ומילה על שורלה. עוד שחקן גרמני שהשתן עלה לו לראש וחירבן לעצמו את הקריירה. הוא עוד בקושי עשה משהו וישר רץ לצ'לסי. מקום שאין לו בו מקום. זה היה ברור הרי שהוא יהיה שם שחקן ספסל, במקרה הטוב. ומשם הוא כבר לא מוצא את עצמו. חבל שהוא לא שאל את הולטבי או את מארין ובמובן מסויים אפילו את אוזיל.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    למה אתה סתם משמיץ אותו? שרלה היה מצוין בעונה הראשונה שלו בצ׳לסי, אחריה הוא נתן מונדיאל טוב ביחס לשחק אימפקט. מיד לאחר תחילת העונה השנייה שלו הוא חלה במחלה שהחלישה לו את העצמות בפרט ואת הגוף באופן כללי, מחלה שהוא עדיין מתקשה לחזור ממנה.

    הוא מעולם לא הראה סימנים של שחקן שהשתן עלה לו לראש. הוא קיבל הזדמנות לשחק בקבוצת על אחרי שנתיים-שלוש טובות בבונדסליגה. אני לא מבין איך אפשר להאשים אותו בזה.
     
    VAR ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בעונה הראשונה שלו הוא נכנס כמחליף 15 פעמים (לפחות 5 - 6 פעמים אחרי הדקה ה - 80), הוא הוחלף 13 פעמים (כשרק 3 פעמים מתוך זה היו אחרי הדקה ה - 75) ולא שיחק עוד 8 פעמים. ואני מדבר רק על הליגה. בעיניי זה רחוק מאוד מלהיות עונה מצויינת. כמובן שאני לא מתמצא במה שהלך בקבוצה כמו שאתה מתמצה. אבל, שוב, זה לא נראה לי מצויין לשחקן שחושב שהוא ברמה של הטופ של אירופה.
    השתן עלה לו לראש זה אצלי במובן שאחרי עונה לא רעה בבונדסליגה (ולא בבאיירן או דורטמונד של אז) הוא ישר קפץ על ההצעה מצ'לסי (לא פחות ולא יותר) במקום להמשיך להתבשל ולהתקדם ושם הוא ראה בעיקר את הספסל.
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא חולק עליך בהיבט של דקות המשחק, אבל ביחס לעונה ראשונה בליגה אחרת ובקבוצה בסדר גודל של צ׳לסי, התרומה היבשה שלו הייתה טובה מאוד, ואולי אפילו יותר מכך (לדעתי הוא סיפק לנו משהו אחר שלא היה לנו, ריצות מצוינות מאחורי קו ההגנה וגישת משחק ישירה יותר).

    הוא עבר לצ׳לסי בגיל 22 אחרי 2 עונות מוצלחות בבאייר. תאורטית הוא היה יכול להמשיך בהתפתחות שלו אבל אתה מתעלם משני דברים:
    1) הדימוי העצמי שלו. הוא מקצוען והוא האמין בעצמו מספיק כדי ללכת על זה.
    2) מי יודע מתי הזדמנות כזאת תצוץ שוב, מה יקרה אם הוא יפצע לדוגמא?

    אני לא חושב שהוא טעה. אני מאחל לו בהצלחה ולדעתי יש לו גישה מאוד חיובית. ברגע שיחזור לעצמו - מבחינה פיזית - הוא ימשיך לספק את הסחורה, אין לי ספק בזה.
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הנאיביות של הגרמניות, זו מחלה של כבר 2 עשורים, אפשר כבר להגיד שזו תדמית של הנציגות התורניות של גרמניה (למעט הנציגה הקבועה). רק באיירן חיה את המפעל הזה על בסיס קבוע ולמדה לשחק בו עם השנים, אבל כל שאר הגרמניות לא יציבות ולכן תמיד נעלמות מהמפעל לכמה עונות, סוג של משחק כיסאות וכך אי אפשר ליצור המשכיות ולהתקדם.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כמובן שלא ראיתי את לברקוזן אתמול, אבל אני לא חושב שזה קשור לנאיביות. זה פשוט קשור למאמנים שלא ברמה. את דעתי על רוגר שמידט כתבתי פה במקום אחר. הוא אולי מאמן נחמד, אבל לא מאמן כדורגל לרמות כאלה. לא יכולה להיות הפקרות כזו בהגנה. התפיסה מוטעית לחלוטין. ראינו את ארסנל, קבוצה קצת יותר גדולה מלברקוזן, עולה גם בבית שלה וגם בבית שלנו במערך מאוד הגנתי וזהיר. והיא הייתה חייבת את הנקודות בשני המשחקים. לעומת זאת ללברקוזן היה נהדר אתמול תיקו והיא חטפה 3 שערים. אפילו אם שלושתם זה מטעויות של השופט זה לא מקובל. משחק שצריך תיקו, בחוץ, משחקים בבונקר. לא עולים בהרכב עם צ'לנולו, קיסלינג, צ'יצ'ריטו, מהמדי וקמפל. וזה מבלי לדבר על זה שחצי מהשחקנים האלה הם פרימדונות שלא "מתאבדים" בהגנה. משחק כזה עולים עם חלוץ אחד מהיר וקשר התקפי. כל השאר שחקני מלחמה. התפיסה היא שגויה. מראשיתה ועד אחריתה. וזה מבלי קשר לרמת האימון של המאמן, איך הוא מאמן שחקנים. זה קודם כל תפיסתית.
    ביי ביי רוגר שמידט. ויפה שעה אחת קודם.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שמיט בא לא נכון למשחק. הקבוצה באה בגישה התקפית מדי, המגנים עלו יותר מדי ודווקא מול רומא עם ההתקפה המאוד מהירה של ז'רביניו וסלאח (חוכמת משחק נמוכה של המצרי שהיה יכול לגמור את המשחק מוקדם, אבל המון כשרון). זה לא בהכרח ההרכב, זו בעיקר הגישה. מול וולפסבורג לברקוזן לא שיחקה כל כך התקפי, שמיט היה צריך לשחק זהיר הרבה יותר ולבוא לשחק על תיקו ולא על ניצחון.

    לגבי ההרכב: קיסלינג פשוט לא טוב העונה. היה נפלא מול לאציו במשחק השני, ובסדר בעוד כמה משחקים קלים, אבל לרוב הוא איטי מדי, לא מדויק מספיק והיה עדיף לפתוח עם שחקן הגנתי יותר (רמאליו?). טופראק לא משהו כקשר אחורי ולא היה טוב. אני לא מבין למה קראמר, שהיה אחד מהמצטיינים מול וולפסבורג, לא פתח במקומו (או בנוסף אליו ועל חשבון קיסלינג).

    וונדל במשחק רע, דונאטי וטה טובים, צ׳אלנולו אכזב עם כמה איבודים מטופשים וחוסר אחריות הגנתית. עוד שחקן שלא בהכרח היה צריך לפתוח. בלראבי היה טוב ב-20 דקות ששיחק אבל נפצע, מקווה שזה לא מאוד רציני. הוא אגואיסט מדי ולא יציב העונה, שתי ההופעות הכי טובות שלו לאחרונה היו דווקא כמחליף (שטוטגרט ואתמול).

    רומא קבוצה טובה יותר (ונאיבית לא פחות), אבל הסיכוי לעלות עוד לא אבד. צריך לקוות למזל, אבל אני לא אבכה אם לברקוזן תסיים במקום השלישי בבית הזה. במיוחד אם הקמפיין באירופית יהיה מוצלח.

    האם שמיט צריך לעזוב? לא הייתי ממהר לערוף ראשים, אבל ההופעה אתמול מעלה ספקות. הוא לא יעזוב לפני הסיבוב השני אלא אם לברקוזן תיכנס לרצף מזעזע במיוחד, והיצע המאמנים לא מרשים במיוחד (חוץ מפאברה). הייתי נותן לו להמשיך לפחות עד ינואר, אולי אפילו עד סוף העונה ואז בוחן את המצב - תלוי כמובן באופציות האחרות שיהיו זמינות.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נכון לעכשיו לא צריך לפטר את שמידט. עם הסגל שיש לו אפילו הוא יכול לשמור על מקום לאירופה לעונה הבאה. אבל בהחלט זו צריכה להיות העונה האחרונה שלו אם לברקוזן רוצה להתקדם. כמובן שאם המצב ידרדר צריך יהיה להיפרד ממנו עוד במהלך העונה. בכל מקרה אני מקווה שבעונה הבאה לא נראה אותו על הקווים של לברקוזן.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ניצחון מרשים של וולפסבורג והעפלה ראשונה שלה לשמינית גמר ליגת האלופות.
    היו דקות שוולפסבורג שיחקה כדורגל נהדר, הגול השני מדהים.אני מאחל להם הגרלה קלה בשמינית ולא פ.ס.ז׳/יובנטוס.

    לעומתה, גלאדבך איבדה יתרון, ספגה שלושה שערים בחמש דקות והודחה מאירופה. לא ראיתי את המשחק, ולמרות שאני מרוצה שהכושר האדיר של ״הסייחים״ נעצר או לפחות האט לקראת המשחק מול לברקוזן בשבת, אני מבואס שהם לא המשיכו בדירוג לטובת דירוג באירופה לבונדסליגה - והישארות באירופה אולי הייתה מסבכת אותם בחלקים חשובים של העונה.

    מחר באיירן כנראה תטייל מול דינאמו זאגרב, ולברקוזן זקוקה לנס מול ברצלונה. החדשות הטובות הן שכמה שחקנים (פיקה, אינייסטה ואולי עוד אחד או שניים) לא יצאו למשחק, החדשות הרעות הן שהשלישייה ההתקפית של בארסה תשחק מחר.
    שמיט חייב לשחק בגישה הגנתית יחסית, אני מקווה שנצליח להפתיע ושבאטה במקביל תוציא תיקו ברומא. לא ריאלי, אבל מותר לחלום...
     
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שתי גרמניות עלו לשמינית גמר ליגת האלופות, ארבע לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

    אני חושב שהשנה יש סיכוי גבוה בהרבה מהרגיל לנציגות גרמנית בשני הגמרים, גם של האלופות (באיירן כמובן) וגם של האירופית (דורטמונד הפייבוריטית, אולי שאלקה או לברקוזן).

    זה גם תלוי בהגרלות, מזל, פציעות (כמו שראינו אצל באיירן בעונה שעברה) ואולי בכלל נציגות הליגה האירופית לא יקחו את הטורניר ברצינות - אם דורטמונד תמשיך לשחק עם הרכב משניים שם או שמשלב הנוקאאוט תתחיל להיות ׳רצינית׳ יותר - אבל לעומת שנים קודמות - בעונה שעברה וולפסבורג הודחה ברבע גמר האירופית, לפני שנתיים אף גרמנית לא הגיעה לשמינית - הבונדסליגה נראית חזקה בליגה האירופית העונה.

    אגב, הפעם האחרונה שקבוצה גרמנית זכתה בטורניר המשני של אירופה (אז זה היה גביע אופ״א, היום הליגה האירופית) הייתה ב1996/97, אז שאלקה ניצחה בפנדלים את אינטר אחרי שני מפגשים. ורדר ברמן היא הגרמנית האחרונה שהגיעה לגמר, ב2008/9, אז הפסידה 2:1 לשחטאר אחרי הארכה.
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הגרלה קשה לבאיירן, קלה לוולפסבורג:
    באיירן - יובנטוס
    וולפסבורג - גנט

    הגרלת הליגה האירופית ב-14:00
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אם בוולפסבורג חושבים כמוך הם יעופו.

    באיירן נדפקה חזק בהגרלה, אם הפצועים שלה לא יחזרו לכושר עד המפגש הראשון הם בבעיה חמורה.
     
  13. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אני כאוהד באיירן מרוצה מההגרלה... לפחות יהיה משחק מעניין וזה המאני טיים מבחינתי.
    מה שכן אם לא נביא קיצוני בחלון הקרוב אז אנחנו ממש בבעיה,
    אני כרהפסקתי להסתמך על רובן וריברי שהם רוב השנה פצועים ולא תורמים ומבחינתי למכור את שתיהם כל עוד הדבר אפשרי ולהביא קיצוני אחד במקומם בקיצור הדבר הזה מאוד מתסכל אותי בתור אוהד.... מקווה שיביאו חיזוק בקרוב!!!
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ברור שאסור להם לזלזל, גנט לא פראיירים ואם הם יבואו במחשבה שהם עולים בוודאות אז הם יעופו. ולמרות זאת, אני חושב שהם יכולים להיות מרוצים שהם קיבלו את גנט ולא את פ.ס.ז' או את יובנטוס.

    הגרלת הליגה האירופית:
    אוגסבורג - ליברפול
    דורטמונד - פורטו
    שאלקה - שחטאר
    לברקוזן - ספורטינג ליסבון
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אני ממש אוהב את ההגרלה של דורטמונד. או שמנצחים קבוצה בכירה מאוד במפעל הזה ושולחים הצהרה שהולכים על זה עד הסוף או שמפסידים ומדללים את העומס.