הגרמניות באירופה 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏21/10/14.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לברקוזן היום ב21:45 מול אתלטיקו. בנדר בספק למשחק וכרגע לא ברור אם יפתח או לא.
    לברקוזן לא ספגה בחמשת המשחקים האחרונים, אתלטיקו כבשה רק אחד בארבעת המשחקים האחרונים שלה - ויש לי תחושה שהספרדים יכבשו יותר מפעם אחת..

    Stärke Bayer!
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    פשוט קיסלינג החליף את באלאק. חוץ מבאיירן ודורטמונד אין לגרמניה אף נציגה עם חוש הווינריות. ( אולי וולפסבורג)


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    כל כך כואב על לברקוזן, קבוצה שבאמת לא נופלת מאתלטיקו מדריד בשום פרמטר, פשוט הובכה אתמול בבעיטות העונשיין שלא נאמר התבזתה. השחקנים הגיעו כל כך מפוחדים לבעיטות, עם העצירות באמצע הריצה, הדילוג לבעיטה ולא הגיעו באש ובנחישות לבעוט. ברנד לנו מוכיח לי ממשחק למשחק כמה הוא שוער מצויין וכמה הוא הולך להיות הדבר הבא בכדורגל הגרמני.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יודע. המשחק של לברקוזן הרגיז אותי. יש להם כלים כל כך טובים בקישור ובהתקפה ובמקום זה הם בחרו שלא לשחק כדורגל. הם יכולים להחזיק כדור בקישור, לשחק סבלני, למצוא את הפרצות ולעשות את זה. הם עשו את זה כל כך יפה במשחק הראשון. במקום זה הם ויתרו על הכל ובחרו להעיף כדורים כמה שיותר מהר לדרמיץ' ולשחק בבלאגן. אבל זה לא המשחק הרגיל שלהם, הם לא טובים בזה אז הם מאבדים את היתרונות שלהם. חבל.
    כמו שהקבוצה עלתה לשחק אין שום יתרון לבלארבי, לצ'לנוגלו, לקסטרו ולסון (לדרמיץ' אין שום יתרון. הוא אולי יודע להבקיע גולים בסדר אבל לא יותר). הקבוצה פשוט ויתרה על 4 שחקנים נהדרים ועל חלוץ. אם צ'לנוגלו לא עושה שום פעולה שהוא יודע בכל המשחק, איך הוא יבוא לבעוט פנדל כמו שצריך? איפה יהיה הביטחון שלו.
    הדבר החיובי היחידי שאני יכול לקחת מהמשחק הזה זה שלפחות בניגוד לשאלקה, השחקנים לא פחדו לשחק פיזי ולפעמים קצת מלוכלך. וזה דבר חשוב. אבל זה לא מספיק.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מעתיק לכאן את מה שכתבתי בדיון ליגת האלופות:

    לא שהייתי יותר מידי אופטימי גם ככה לפני המשחק, אבל גם אני לא חשבתי שזה יהיה להם כזה קל. נגד קבוצות כמו בארסה וריאל ש"משחקות ונותנות לשחק" אנחנו יכולים לעשות דברים הרבה יותר מעניינים, נגד קבוצה טקטית שבאה לשחק על 0-0 אין לנו מה למכור, בטח לא לקבוצה של העונה. אין לנו יכולת להעביר משחק שלם בלי לתת מתנה אחת לפחות כשבצד השני משחקת קבוצה שמשחק שלם יכול להתנהל בחצי שלה מבלי ששום דבר מסוכן יקרה.

    השער שספגנו מוכיח עד כמה קלופ, עם כל ההערכה אליו (ושלא ישתמע ממה שאני כותב שאני מעוניין במישהו אחר) הוא פשוט מאמן נחות טקטית. אפילו אורי קופר העלה לפני שבוע סקירה על הקבוצות שכובשות הכי הרבה מבעיטות מחוץ לרחבה, יובה כמובן ראשונה באירופה בתחום. ומה קורה כעבור 2 וחצי דקות? טבס מוצא את עצמו חופשי לגמרי 18 מטר מהשער לרגל ימין.

    החל ממחר צריך לתת הכל בליגה, לנסות להגיע לאירופה ורעבק, להביא שוער כבר, אי אפשר ככה.

    ועוד דבר קטן, אני מקווה שזו הפעם האחרונה שייצא לי לראות את סוקרטיס בעמדת המגן הימני. לא מבין למה לא קובה. נכון הוא לא מגן טבעי אבל איזו ברירה יש לנו? אין לנו בכלל אגף ימין. אפילו כשרויס היה פצוע אני לא זוכר שזה השפיע ככה לרעה כמו הפציעה של פישצ'ק, אם אני לא טועה יש לנו 0 שערי זכות מאז שנפצע.
     
  6. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    דורטמונד? אולי לפני 20 שנה לתקופה קצרה, בטח שלא כמו באיירן.
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    הפסד כל כך כואב, מגיעות כל המחמאות ליובנטוס על משחק מצויין, סגירה נכונה על המגרש פשוט שיתקה אותנו וידעה לנצל את החולשות שלנו, שאפו ענק לחניכיו של אלגרי. הגענו למשחק בתחושה שבבית מול הקהל המדהים שלנו, שאתמול הציג שוב שאין טוב ממנו בכל אירופה, שאפשר לנצח ולעבור לשלב הבא. אני חושב שההרכב שאותה קבע קלופ היה טעות, במיוחד עם סוקראטיס בתור מגן ימני, שאם כל הכבוד לעבודת הגנה שהוא יודע לבצע בתור בלם, בצד הימני אנחנו חייבים מהירות וגם תנועה מרובה קדימה ואחורה. קצת קשה לי להבין את ההחלטה הזאת לפתוח איתו ולא עם אולי קירש שעושה בכל משחק שהוא מקבל קרדיט פשוט מעל ומעבר, מלחמה, הקרבה ויכולת טכנית גם כן לא רעה כלל.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    העניין הוא שאם המבורג וקלן הצליחו לשתק אותנו באותה הצורה אז באמת שקשה היה לראות את יובנטוס לא מצליחה לעשות את זה (פלוס המתפרצות הקטלניות). מלכתחילה היינו אנדרדוג מובהק, אבל אני מאוכזב כי לא היווינו יריב ונשברנו בצורה מאוד אופיינית העונה.

    אני חושב שהסגל הנוכחי לא מסוגל אפילו להתקרב ליכולת של עונות האליפות ויכול להיות שייקח הרבה מאוד זמן עד שנחזור לשם אבל כל זה לא חשוב - אני שמח שיצא לי להידבק בחיידק הזה בשנתיים-שלוש האחרונות וההצגה של הקהל אתמול (גם בפיגור 3-0 המשיכו לשיר) הזכירה לי למה.
     
  9. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אין ספק שהגענו לצמד המשחקים כאנדרדוג למרות כל אתרי ההימורים, אין מה לעשות יובנטוס טובה מאיתנו, אומנם הפערים לעניות דעתי הם לא בשמיים אך בכל זאת יובנטוס הוכיחה אתמול כי היא חזקה יותר ונחושה יותר. העונה הזאת היא קטסטרופה בקנה מידה עצום, נכון שעדיין לא הסתיימה העונה ויש לנו את הגביע אך אני חושב שהמשבר שהגיע לנו בליגה שבר את הקבוצה גם באירופה.

    הסגל הנוכחי חלש יותר, אין מה לעשות. אנחנו חייבים בעונה הבאה לעשות שינוי דרסטי ולשנות משמעותית את סגל השחקנים וזאת אומרת לחתוך כמה וכמה שחקנים על מנת לרענן את השורות. המטרה עכשיו היא לעלות קדימה ולהגיע לדירוג שמקנה כרטיס לאחד ממפעלי אירופה, זה אפשרי ולא בשמיים ועם כדורגל נחוש ונכון אין לי ספק שאנחנו נעשה את זה.

    לגבי הקהל שלנו, השחקן הכי חשוב בקבוצה !
     
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    וולפסבורג הובסה אתמול מול נאפולי 4:1 ברבע גמר הליגה האירופית.
    גרמניה עדיין לא בסיכון שאיטליה תעבור אותה בקרוב, אבל אם וולפסבורג אכן תודח ואולי גם באיירן, האיטלקים יתקרבו אלינו בדירוג הליגות של אופ״א. הפער כרגע עומד על 11 נקודות כשלגרמניה יש שתי נקודות פחות מלאנגליה השנייה. אם באיירן מנצחת ועולה לחצי הגמר, גרמניה תעקוף את אנגליה (ניצחון שווה שתי נקודות והעפלה לשלבים מסוימים, כמו חצי גמר ליגת האלופות, שווה נקודה).

    לגבי קבוצות מגרמניה בדירוג הקבוצות: באיירן שלישית בלי אפשרות ממשית לרדת או לעלות העונה בדירוג.
    שאלקה שביעית אבל מאוד קרובה לפורטו וארסנל שמתחתיה.
    דורטמונד נמצאת במקום ה-12 כשהיא מאוד קרובה לולנסיה שמתחתיה ולפ.ס.ז׳ שמעליה - אבל אם היא לא תופיע באירופה בעונה הבאה, היא תדרדר משמעותית בדירוג.
    לברקוזן במקום ה-16 כשהיא מאוד קרובה לכמה קבוצות, גם מעליה וגם מתחתיה.
    הנציגה הגרמנית הבאה נמצאת הרחק מתחת והיא האנובר שנמצאת במקום ה-49, אבל היא לא תשתתף באירופה בעונה הקרובה ולכן תדרדר - כמו שטוטגרט שנמצאת במקום ה-61.
    בורוסיה מנשנגלאדבך במקום ה-64, וולפסבורג במקום ה-71 והגרמניות הנותרות ב-100 הראשונות הן פרנקפורט (76), ורדר ברמן (88) ופרייבורג (96, שני מקומות מתחת להפועל ת״א).
     
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אני חושב שבבאיירן צריכים להגיד תודה רבה לשוער הטוב בעולם מנואל נוייר שעוד מנע תבוסה גדולה יותר וכואבת. חובת ההוכחה על הבאוורים עכשיו במינכן, אני כן חושב שזה אפשרי.
     
  12. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מאוד קשה לי להאמין. אם רובן היה משחק אז היתי מאמין, אבל כדי לחזור מפיגור כזה באיירן צריכה לא מעט יכולת אישית, ולכן היא צריכה שחקנים שיכולים לעשות את השינוי כמו רובן וריברי. גווארדיולה יצטרך להמר קצת עם ההרכב והטקטיקה לדעתי - אני מקווה שהוא יפתח עם גצה (אלא אם ריברי יהיה כשיר) וחאבי מרטינס.

    ושאלה לאוהדי באיירן - בהנחה שבאיירן תודח, גווארדיולה צריך להמשיך לדעתכם? ולדעתכם הוא ימשיך בקבוצה או יעזוב?