הגרמניות באירופה 2009/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏7/8/09.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    נדב, הסגל של המבורג מבחינת חומר שחקנים הוא שני רק לבאיירן, אולי אני מגזים אולי לא, עם הסגל שחקנים האלו, המבורג נראת זוועה ברוב משחקייה בליגה האירופית ועלתה בעיקר בגלל הגאונות של שחקנים שלה ולא משחק קבוצתי שוטף ומסודר, המיקום שלה בליגה לא מפתיע כי גם שם אות סיפור, עם סגל שחקנים כזה המבורג הייתה צריכה להיות במקום גבוה יותר, והבעיה מופנת בעיקר אל המאמן ובצדק, עם סגל כזה מאמן אחר היה מוציא הרבה יותר(הסגל של המבורג טוב יותר מהסגל של שאלקה שרצה לאליפות עם באיירן).

    פטריץ' הוא שחקן גדול, ולא פחות טוב מהקוראטי של באיירן ולדעתי יותר טוב, ואן ניסטלרוי למרות גילו הוא שחקן פנטסטי, ושיש לך 4 חלוצים ברמה גבוהה כמו ההולנדי, ברג, גררו, ופטריץ' זה עוצמה בלתי רגילה.

    בשורה תחתונה: האשם במצב של המבורג הוא כנראה המאמן ופחות השחקנים, אין לי ספק שמגאת' למשל היה רץ עם הסגל הזה לאליפות, למשל.

    המבורג מפסידה הזדמנות נדירה לשחק בגמר בבייתה, ושנה שנייה מודחת בלוזריות מדהימה בחצי הגמר.

    אגב, רוסט שאתה אוהב אותו מסיבה כזאת או אחרת, הוא שוער בינוני, היה כזה בשאלקה וגם היום הוא כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/10
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא יודע מאיפה אתה שואב את המידע שלך, אבל רוסט שוער אדיר, תמיד היה (גם שלא הלך לו בשאלקה).

    מעבר לזה, הפיטורים של לבדיה הגיעו פשוט מאוחר מדי, זה סיבה די גדולה ומשמעותית לדעיכה של המבורג.

    זה רוברטו עד הפציעה שלו בסיבוב הראשון היה אדיר, מאז הוא צל של עצמו, וממזמן כבר היו צריכים להבין שרינקון המוכשר צריך לשחק.

    ואן ניסטלרוי הוותיק הוא סקורר, אבל כבר לא קל לו כמו פעם, במיוחד ששמים עליו שני שומרים. יותר חכם היה לפתוח בלעדיו ולהכניס אותו כמו אז נגד שטוטגארט בסביבות הדקה ה 70, אבל מה לעשות המאמנים חלשים מדי בשביל לעשות זאת.

    על דמל ובואטנג אני לא מסכים עם נדב ולא רק על סמך תקצירים, אבל שלא הולך אז מנסים לזרוק את כולם לסירה.

    שהופמן להבא יעשה חושבים טוב טוב לפני שהוא ממנה מאמן!
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עמי, אל תגיד דברים סתם. להגיד סגל שני רק לבאיירן זה לא חוכמה. בוא תסביר לנו למה. מי בדיוק שווה שם משהו. אף אחד מהחלוצים של המבורג לא יכול להתברג בשביעיה של החלוצים הטובים בליגה. פטריץ' לא אדיר ולא כלום. שחקן שנתן 6 שערים העונה בליגה. אז בוא נגיד שהוא שווה 10. איפה הוא ואיפה חלוצים אחרים. ברג, לא רק שלא מבקיע גם נראה רע מאוד. לא יודע בדיוק באיזה משחקים ראית אותו, אבל אם אתה מתכוון למה שהיה שנה שעברה, אז באותה מידה גם גרד מילר חלוץ אדיר. על גררו עדיף לא לדבר. חלוץ שבימים הטובים שלו היה חלוץ ליגה לא רע. לא יותר. ואיפה הקישור של הקבוצה ואיפה ההגנה? אתה יודע, שסגל בנוי לא רק מחלוצים. כך שגם אם החלוצים היו גדולים (והם ממש לא) זה עדיין לא סגל. מה גם שממילא אי אפשר לשחק עם 4 חלוצים באותו הזמן.
    עם זאת, נכון, גם המאמן אשם וגם ההנהלה. אבל עדיין לשטוטגרט סגל עדיף, לברמן סגל עדיף, ללברקוזן סגל עדיף, אפילו לדורטמונד (אם רק היה שם מאמן קצת יותר טוב, אז גם הקבוצה היתה נראית יותר טוב) ואפילו לשאלקה סגל לא פחות טוב.

    רוסט, הוא השוער הגרמני הכי טוב כיום, בהרבה. אין לו שום ליקוי (אדלר ונוייר חלשים מאוד בגובה וגם טועים לא מעט). הוא פשוט היה בעידן בו היו גם את קאן וגם את להמאן. לכן הוא נשאר אי שם. היום, אין לו מתחרים.

    לירן, אמרתי שבואטונג כישרוני ובעל פוטנציאל. אבל הראש שלו עלול לדפוק אותו. אם ראית את המשחק אתמול אז ראית את הצהוב המטומטם שקיבל. עם עוד קצת הצגה של השחקן היריב או עם שופט טיפה יותר קשוח הוא היה עם אדום מיותר לחלוטין ובלי שום סיבה. ולא בפעם הראשונה העונה. גם הביטחון והשקט שלו לא קרובים אפילו לאלו של באדשטובר כשזה משחק בלם. שלא לדבר על וסטרמן או פרידריך, בטח לא ואן בויטן, מיקו או הופיה.
    דמל הוא סתם חור. לא פעם ולא פעמיים העונה (כולל גם אתמול, כולל בשער) עברו אותו כאילו הוא איננו.

    ובגדול, וכאן גם המאמן אשם, הקבוצה נראית כבויה, נעדרת רעיונות, איטית להחריד (רק תחשוב מי בדיוק יכול שם לצאת להתקפה מתפרצת - וראינו את זה אתמול) ועם יותר מידי שחקנים שפשוט לא יכולים לבעוט או להבקיע אפילו אם חייהם תלויים בזאת (ירולים, פיטרויפה, זה רוברטו, טאשה, רינקון).
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אז נדב, בכל זאת הפיטורים היו הכרחים? לא נותרו כמעט משחקים העונה, המבורג גם ככה בבונדסליגה לא הייתה מסיימת בין חמשת המקומות הראשונים, והדבר היחיד שיכלו לבנות עליו זה הגמר של גביע אופ"א. ועוד להפסיד לפולהאם בצורה כזאת....מי שהחליף את לאבדיה היה העוזר מאמן אם הבנתי נכון, אבל עדיין המהלך הזה היה במקום?
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממש לא. תראה מה כתבתי למעלה. פיטורים מטופשים לחלוטין. בליגה זה כבר ממש לא משנה מה עושים בשני המשחקים האחרונים ולפטר מאמן 4 ימים לפני המשחק הכי חשוב העונה זה בטח לא מי יודע מה חכם. תקרא עוד קצת למעלה, יואב, ותראה שכתבתי שגם ההנהלה אשמה.
     
  6. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במהלך השידור המשחק עכשיו בין מילאן לפיורנטינה השדר האנגלי אומר שאם אינטר לא תנצח בגמר את באיירן שפנדלים זה לא נחשב אז משנה הבאה יהיה לאיטליה רק 3 מקומות לליגת האלופות ובגרמניה יהיה 4 מקומות.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    עוד קצת יותר מ 48 שעות לפני העימות הגרמני איטלקי וההתרגשות בשיאה!

    http://www.mcalcio.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/08/bayern-vs-inter_beckenbauer-cup-2008.Xxx

    בשבת כולנו אדומים :aaa021:
     
  8. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זיגמונד פרויד טען שגבר חושב על סקס כל 6 דקות בממוצע!

    שטויות! הוא לא היה אוהד של באיירן!

     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128