הגרמניות באירופה 2006/7

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏15/12/05.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מרבה להגיב כאן בפורום הגרמני אבל הצגה שברמן ודייגו נתנו אתמול נגד אלקאמר מביאה אותי להגיב כאן. כל הכבוד לברמן על הנצחון הגדול הזה על אלקאמר. אני אחרי ה 0-0 בהולנד במשחק הראשון חשבתי שאלקמאר תפתיע את ברמן, תכבוש שער חוץ ותעבור את הגרמנים. אבל ברמן בניצוחו של דייגו שהיה פנטסטי עם שער ושני בישולים גדולים, עברה את ההולנדים. אוהדי ברמן יכולים להיות מבסוטים מקלוסה ששבר את הבוצרת הארוכה שלו ואולי עכשיו יחזור ליכולת המצוינת שלו מהמונדיאל ותחילת השנה. גם טים בורובסקי שחסר מאוד לברמן נראה אתמול טוב וכבש את השער שפתח את החגיגה.
    יהיה מעניין מאוד המשחק בעוד שבועיים במונז'ואיק. אספניול קבוצה טובה מאוד. יש לה הקתפה מצוינת עם פנדיאני, ראול טאמודו ולואיס גארסיה. יהיה גם מצ'אפ מעניין בין דייגו לדה לה פנייה. שניים מהפליימייקרים הטובים באירופה. יש לאספניול גם יתרון גדול בכך שהיא תתרכז רק בגביע אופ"א. היא בניגוד לברמן שנאבקת קשות על האליפות בגרמניה, גמרה את הליגה בספרד במרכז הטבלה ותשקיע את כל האנרגיה שלה באירופה.
     
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לא חושב שיהיה כל כך מעניין כמו שיהיה בגומליין בווזרשטדיון,ברמן פייבוריטית ואני חושב שהיא צריכה לעבור
    ללא ספק את אספניול.
     
  3. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ח'ברה להתעורר!

    היום ב21:45 תעלה ורדר ברמן על הדשא בהר היהודים במשחק הראשון של חצי גמר גביע אופ"א נגד אספניול.

    הרכב משוער של ברמן:
    Werder: Wiese - Fritz, Naldo, Pasanen, Owomoyela - Baumann - Frings, Vranjes - Diego - Klose, Hunt.
     
  4. FarjuN Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/07
    הודעות:
    135
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 לאספניול במחצית.
    מחצית חלשה של ברמן במונז'וויק, מקווה למחצית שנייה טובה יותר.
    אני רוצה ברמן סביליה בגמר.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ולחשוב שזו תהיה הקבוצה הבכירה ביותר שתייצג אותנו בשנה הבאה בליגת האלופות.
    אפשר בשקט להתחיל להתכונן לימים שיהיו לנו רק שתי נציגות בליגת האלופות.
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    בשתי מילים : איזה פאדיחות.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כבר הזהרתי אותכם משאננות, בעיקר את לירן. אספניול העונה קבוצה נהדרת. היו דברים מעולם, זה לא בשמיים, אבל זה יהיה קשה מאוד, הסיכויים כרגע הם: 90-10 לאספניול.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם תשאל אותי - אתה אופטימי מאוד מאוד (מנקודת מבט של ברמן הכוונה).
     
  9. super-pipo Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/06
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני, בניגוד אליכם, אופטימי לגבי ברמן. ברמן היא קבוצה נהדרת, עם התקפה קטלנית (קלוסה התחיל לפגוע לאחרונה, אחרי בצורת ארוכה, למרות שגם אתמול היה חושך), שיכולה לדעתי להביס את אספניול. אמנם זה יהיה קשה, יגידו בלתי אפשרי, מפני אספניול תשחק על מתפרצות ותוסיפו לזה את עדיפותם היחסית במצבים נייחים, ומקבלים שהספרדים כמעט ובטוח יבקיעו בוסר סטדיון.

    ברמן עשתה טעות אתמול. היא זילזלה באספניול (יחסית), והגיעה למונז'ואיק כדי לנסות ולנצח, בזמן שאספניול יצאה למתפרצות. זה היה אמור להיות ההפך, ובמשחק חוץ כזה ברמן הייתה צריכה להסתגר ולצאת למתפרצות, אבל הם עוד ילמדו את זה. בנוגע לפציעות, לדעתי הפציעה של מרטרסאקר הייתה המשמעותית ביותר, לא רק בגלל עצם העובדה שהוא בלם מצוין, אלא גם בגלל משחק ראשו המצוין. כזכור ברמן ספגה שני שערים בנגיחות, אחד מסגירה רעה של פסאנן (השער השני), שלפחות הוא היה נמנע.

    לגבי הפציעה של בורובסקי, אני לא יודע עד כמה היא משמעותית, לא עקבתי יותר מדי אחרי השחקן הזה כדי להעריך את תרומתו לברמן, אשמח אם מישהו ירחיב על זה, תודה.

    קצת עצוב איך שהכדורגל הגרמני ירד מנכסיו באירופה. אמנם לטעמי הליגה הגרמנית היא הליגה הכי אטרקטיבית ומהנה, אבל זה בעיקר בגלל הרמה הירודה משהו של הקבוצות בליגה. ואת ההשפעה אפשר לראות טוב מאוד באירופה.
    אני מאמין שהשנה הבאה תהיה שנה לא פשוטה לגרמניות באירופה, בעיקר כי באיירן, הנציגה הכי טובה וגדולה של גרמניה לא תיקח חלק בליגת האלופות. את גביע אוופ"א באיירן תיקח רק אם תתיחס אליו ברצינות, מה שאני לא מאמין.

    לסיכום, ברמן עדיין יכולה לעשות את זה. אספניול היא לא הקבוצה החזקה ביותר, והיא די אפורה. יום טוב של דייגו וקלוסה, ביחד עם האנט הצעיר המוכשר ואני מאמין שברמן יכולה לעבור. ברמן תגיע להרבה מצבים, אין ספק, כמו בכל משחק בית שלה. היא תהיה חייבת את קלוסה והאנט ביום טוב כדי שינצלו אותם.

     
  10. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הייתה ניתנת לי האפשרות לבחור קבוצה אחת שתצטרך להביס בביתה קבוצה אחרת בתוצאה אותה צריכה ברמן הייתי בוחר בלי לחשוב פעמיים בכלל בברמן.
    ברמן הוכיחו לנו לאורך השנים האחרונות שאין דבר כזה תוצאה גבוהה מדי, בין אם זה בניצחונות ובין אם בהפסדים.
    הסיכויים נוטים לרעתה של ברמן ללא ספק, הרי ש3-0 זה לא רק הרבה ליכלוך אותו תצטרך ברמן לטאטא בביתה אלא גם פגיעה מוראלית משמעותית בחניכים הגרמנים, אך אני מאמין שאם החבר'ה של שאף יתעלו על עצמם וישחקו על השבת הכבוד אזי הכל אפשרי.

    בשורה התחתונה, הכל תלוי בברמן. אם החניכים של שאף יתנו את המקסימום שלהם ויותר אני בטוח שלאספניול לא יהיה מענה, ונהיה עדים לאחת הסנסציות המרשימות באירופה השנה.
    הגומלין בברמן הוא לא לפרוטוקול בלבד, ממש לא.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    עמי, לא זילזלתי באספניול, במיוחד לא מההאספקט של ההצלחה שלה באירופה.
    על הדברים שלי אני עומד, במצב רגיל אין שום סיבה שברמן לא תדיח את אספניול.
    מצב רגיל זה הרכב מלא עם בורובסקי וכו, מצב רגיל זה שהראש של פרינגס, דייגו וקלוזה נתון רק לקבוצה ולא לחוזה החדש של העונה הבאה וכו.

    וכל זה עדיין לא מוריד ממהשיג של אספניול, שמעתה הופכת מבחינתי לפיבוריטית לזכיה.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    חוץ מזה שרשמת זלזול (שזה לא נכון. ברמן לא זילזלו באספניול, אלא רעדו מהם (וכך גם שאר הקבוצות הגרמניות באירופה)) נגעת בדיוק בבעיה של הכדורגל הגרמני.
    ברמן (ורוב הקבוצות הגרמניות - חוץ מבאיירן של היצפלד ושאלקה) חושבים שבמשחק באירופה הם יכולים לשחק כמו בליגה את המשחק הרגיל. וזה לא הולך. הכדורגל הגרמני סובל בשנים האחרונות מנחיתות טקטית חמורה באירופה. במפעלים באירופה קודם כל משחקים על תוצאה ועל לעלות שלב. ברמן עדיין לא כזו קבוצה גדולה שהיא יכולה לכפות את הסגנון הרגיל שלה גם במגרשי חוץ (בינינו חוץ מהקבוצות שמשחקות קודם כל הגנה חזקה גם בבית וגם בחוץ (צ'לסי, מילאן, יובה וכו') - אין (כמעט) בעולם קבוצות שיכולות לכפות את המשחק שלהן באירופה גם בחוץ). ומזה נבעה הטעות שלה והתבוסה המשפילה לאספניול. אם ראית את המשחק, אז ראית שגם אם הם היו ממשיכים לשחק עד היום רצוף הם לא היו מבקיעים לאספניול שער. וככה כל הקבוצות הגרמניות (כמעט).

    וספק בעיניי אם ברמן ילמדו את זה אי פעם. זה בלט גם אתמול במשחק של שאלקה נגד בוכום. שאלקה כבר הובילו ובמקום להאט את הקצב, לשגע את בוכום ולעקוץ הם המשיכו לשחק כאילו הם מוכרחים לנצח בהפרש גדול. ואת הסוף כולנו יודעים.
     
  13. super-pipo Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/06
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם חייבים ללמוד את זה, במוקדם או במאוחר. ברמן הופכת להיות קבוצה מצוינת, קבוצה שמשחקת קבועה בליגת האלופות. זה בלתי נמנע, עם הזמן הם כבר יצברו נסיון ויהיו פחות נאיביים.

    אני חושב, שעם כל הכבוד לאספניול, ברמן עם בורובסקי ומרטרסאקר הייתה מצליחה לפחות לא להפסיד בהר היהודים. זה לא משנה את זה שברמן הייתה עדיין נאיבית מדי, אבל פער האיכות ביניהן, כשברמן בריאה (עם בורובסקי ומרטרסאקר) הוא מספיק גדול כדי שברמן תצליח לנצח שם. כמובן שנגד קבוצות יותר טובות מאספניול, גם בורובסקי ומרטרסאקר לא היו עוזרים. כרגע, מה שחסר לברמן בעיקר הוא נסיון, ואת זה אפשר לרכוש רק עם הזמן.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    פיפו, עם כל הכבוד לחיסרונות של מרטרסאקר ובורבסקי, זה עדין לא מצדיק את היכולת העלובה של ברמן, לאספניול היו חסרים 3 שחקני הרכב, כך שאין תירוצים. גם בעיניין הניסיון, כאילו שלאספניול יש ניסיון באירופה, הקבוצה הזאת מעולם לא שיחקה בליגת האלופות, מה שברמן עושה בשנים האחרונות באופן קבוע. חאלס עם התירוצים, אספניול פירקה את ברמן, ובצדק.
     
  15. super-pipo Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/06
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברמן הפסידה גם כי היא הייתה ביום חלש במיוחד, אבל גם כי חסרונם של בורובסקי ומרטרסאקר (אין לו איזה שם קיצור? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx ) היה מורגש בצורה משמעותית. ההגנה של ברמן הייתה מבולבלת למדי והפגיעות שלה בכדורי הגובה הכתה בה פעמיים, עם שני שערים של אספניול מנגיחות. אחד מהשערים היה כתוצאה ישירה מסגירה רעה של פסאנן, המחליף של מרטרסאקר. משחק הראש המצוין של בורובסקי ומרטרסאקר (מרטרסאקר בעיקר, בורובסקי פחות) לדעתי היה מונע את השליטה של אספניול בכדורי הגובה, שמהם נולדו שני שערים. שלא נדבר על כך שההגנה של ברמן נראית שונה בלעדי הגרמני הענק.

    בקיצור, מה שאני מנסה לומר זה שברמן טובה יותר מאספניול, גם עם החסרונות שלה, ולא הייתה צריכה לקבל תבוסה כזו, אבל בסה"כ, ברמן צריכה לשנות גישה במשחקי החוץ באירופה, כלומר לדעת להסתגר ולצאת למתפרצות כשצריך. כרגע היא לא עושה את זה, וראינו כבר פעם אחת שהיא הודחה בגלל זה (נגד בארסה, גם נגד צ'לסי בחוץ היא נוצחה בקלילות). כנראה שהיא לא יכלה כרגע לעשות את השינוי הזה, כמו שאמר nfcb, אבל אני חושב שעם הזמן היא תצבור יותר ניסיון באירופה (על בסיס קבוע בצ'מפיונס, מה שנראה שהולך לקרות), והיא כבר תלמד.