הגרלת 1/8 גמר ליגת האלופות:: מה יולידו הכדורים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/12/16.

  1. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    כבר כמה זמן שאני רק קורא פה אבל הדיון פה עורר בי את הרצון להירשם רק כדי להגיד שלדעתי אתם קצת מפספסים את הנקודה. כן, גם בתחילת העשור הקודם ובסוף שנות התשעים ליגת האלופות הייתה מועדון סגור (ועדיין קיבלנו זכיות של פורטו בעונה הזויה במיוחד וגם של דורטמונד ב97) של אותן קבוצות ששלטו במפעל. אבל להבדיל מעכשיו, הפער בין הקבוצות הגדולות לבין קבוצות דרג ב' או ג' היה יותר קטן לדעתי, וככה היו הרבה קבוצות מרגשות ואיכותיות שאמנם לא זכו במפעל אבל כן הוסיפו הרבה צבע ולרוב היוו יריב שקול לקבצות יותר גדולות, חלק במשחקים נקודתיים וחלק בקמפיינים מרשימים יחסית. קבוצות כמו ולנסיה, לברקוזן, 3 הגדולות של הולנד, ליון, לה קורוניה, גלאטאסראי ועוד קבוצות שהיו חלק חשוב ובלתי נפרד מליגת האלופות של אותן שנים והיום אם הן מעפילות לשם אז זה רק כדי לקבל תבוסות מריאל מדריד וברצלונה ולנסות להשתחל לליגה האירופית (שבעצמו היה טורניר מרגש עד שנהרס). היה מבחר יותר גדול של קבוצות טובות אז היו לנו יותר משחקים טובים. למעשה אם באמת נבדוק את העניין אני חושב שנגלה שבעונות האחרונות היו יותר "תבוסות" בליגת האלופות (ניצחונות של 4 שערים ומעלה נגיד) מאשר עד אמצע העשור הקודם.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,624
    לייקים שהתקבלו:
    401
    כשאני חושב על זה עכשיו היחידה שהצליחה להדיח בשלוש השנים האחרונות את אחת מ4 הגדולות היא יובה בחצי גמר של 2015, וגם זה אם אתם שואלים אותי בזכות השופט. בכל שאר המקרים בארסה, ריאל, אתלטיקו ובאיירן הדיחו רק אחת את השנייה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ובמה שונה ליגת האלופות ממה שקורה בליגה האיטלקית כשיובנטוס רצה לחמש אליפויות ברציפות והיא גם בדרך לשישית, ובואו לא נשכח שבעונה שעברה הפתיחה שלה הייתה קטסטרופה? גם באיירן מינכן זוכה בתואר ועוד תואר ופריס בזכות הכסף עשתה חייל בצרפת. נס כמו לסטר או זכייה של אתלטיקו הן דבר די נדיר בנוף יחסית. אני חושב שבסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 גם שלב הבתים השני השפיע לטובה למרות שהוא גרם לעומס. באנגליה יש הרבה כסף, יותר מדי אפילו, אבל לא משתמשים בו בתבונה. ההולנדיות? גם בליגה האירופית למשל הן לא מצליחות, מועדונים בנסיגה. מה לעשות שאינטר ומילאן למשל נקלעו לעונות חלשות? לגבי הנתון האחרון שהוצג: בהחלט סביר להניח שזה נכון.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,199
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אבל תחרותיות היא אחד הגורמים לכך שהיא מוצר הכדורגל הטוב בעולם העולם.