הגרלת רבעי וחצאי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י עומר, ‏16/3/11.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא יודע אם היא מסוגלת להסתדר אבל יכול להיות שדווקא הברזילאים שלה בעלי היכולת הטכנית, שלטעמי יותר טובה מזו של שחקני ארסנל לדוגמא (ויסלחו לי למרות ה-1:5 באמירויות בשלב הבתים, יש סיבה שזה נקרא שלב בתים ולמה בנוק אאוט הקבוצות עם השחקנים הטובים יותר שמביאים את עצמם לרגעים האלה ממשיכות הלאה), אז אולי יש סיכוי שהחזקת הכדור הברורה של ברצלונה תיפגע ואולי הם יוכלו להבקיע, מה שכן בארסה כמובן תחזיר בכדור משמעותית. בואו נזכור שמדובר בקבוצה מאוקראינה, איזור רוסיה, שבמשחקי החוץ, בארסה מעולם לא ליקקה דבש מולם, ובדונבאס ארינה יש סיכוי לשחטאר לנצח, ואולי גם לא להפסיד (תלוי מה יהיה בקאמפ נואו כמובן)
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,234
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    ברסה באופן כללי לא מלקקת דבש מול קבוצות סובייטיות. אבל אני באמת ובתמים לא רואה שום סיכוי ריאלי לשחטאר.
    אל תשכח שגם שחקנים של ברסה אמורים להעלות את רמתם משלב הבתים וראינו את זה כבר מול ארסנל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/11
  3. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Jamie Redknapp quote after Champions League draw: 'Real Madrid aren't in the same league as Barcelona'.

    :aaa031:
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    כל הגרלה של ברצלונה שבו היא הייתה מארחת את המשחק הראשון הייתה מצטיירת כהגרלה לא קלה. כי זה לא דבר שברצלונה משחקת על תוצאה ידועה שהיא צריכה להשיג בבית מאשר בחוץ, ממש לא אותו דבר. שהם עולים בבית עם תוצאה מוגדרת להשגה הם עולים באטרף, ולא מרפים. נגד שחטאר נראה אם זה יהיה אוטו אטרף, בארסה חייבת לסמן לעצמה 3-0, לא פחות.
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני חושב שברצלונה מתקשה הכי הרבה נגד הקבוצות הסובייטיות, באופן קבוע קשה להם מאוד להביס אותן וברוב המקרים נראה לי שהיא בכלל יוצאת בלי ניצחון.
    יהיה לה קשה, יותר קשה מהשמינית אבל לא להגזים ובשום מקרה שחטאר לא תהיה פייבוריטית, גם אם תצא עם תיקו בספרד. אני מאמין שיעברו בסוף, הם לא יתנו ל4 מפגשי קלאסיקו נגד ריאל לחמוק להם. לא רואה סיכוי לטוטנהאם ושאלקה, יונייטד-צ'לסי מפגש צמוד לגמרי, אבל אני מאמין שצ'לסי תעבור בקושי ואני מקווה שסוף סוף ברצלונה וצ'לסי יפגשו לגמר הכי איכותי שראיתי מאז צרפת ברזיל ב98.
    טירוף, כנראה 4 מפגשים בין ברסה לריאל באפריל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/11
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    צ'לסי, קבוצה שרחוקה מהאליפות באנגליה ב9 נק'(כשלמוליכה יש משחק חסר) היא הקבוצה שתשלים את הגמר הכי איכותי שראית מאז 98. אחלה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מאוד מרוצה מההגרלה שקיבלנו: לא משהו מרגש מידי(שאלקה וגראנדה ראול - לא הייתי עומד בזה), לא יריבה קשה באמת(צ'לסי, יונייטד ואינטר) וגם לא משהו משעמם(שאחטיור) - טוטנהאם קבוצה מאוד מעניינת, לבטח העונה, כזו שמשחקת כדורגל התקפי ויש לה קישור מאוד איכותי(לנון, בייל, מודריץ ו-ואן דר-וארט) הבעיה היחידה מבחינתי - היריבה הצפויה בחצי-הגמר, נו, זאת עם האדום-כחול.
    אין כאן זלזול בטוטנהאם שעשתה דברים מאוד יפים העונה כשניצחה את אינטר והדיחה את מילאן, ואנחנו לא נלקק דבש במשחק בלונדון - אבל אני חושב שהסיכויים נוטים לטובתינו באופן ברור. רדנאפ אולי אומר שאנחנו לא בליגה של ברצלונה - יכול להיות - אבל אנחנו גם לא בליגה של טוטנהאם.
    חבל שהמשחק הראשון יהיה בברנבאו, נצטרך להשיג מקדמה מספיק טוב, אבל אין שום תירוצים. מעניין איך מוריניו יתקבל באנגליה.
    יהיה מצ'אפ מרתק מאוד בין בייל לראמוס, אבל אני רוצה להקדיש כמה מילים לואן דר-וארט - אני שמח לראות אותו פורח בטוטנהאם. האמת היא שחיבבתי אותו מאוד בימיו מאייקס והצטערתי שהוא הלך להמבורג ולא לקבוצה רצינית יותר, ודווקא כשעבר לריאל מדריד הערכתי אותו פחות, כלומר - משהו כבה במשחק שלו, התנהגו אליו כמו סמרטוט והוא לא בידיוק מצא את עצמו. העונה הוא חלק מרכזי בטוטנהאם והוא עושה דברים מאוד יפים. סביר להניח שגם יציג משחק טוב נגדינו.

    בנוגע לשאר המשחקים:

    - רציתי שבמידה ולא תגריל את ברצלונה - יונייטד תפגוש את צ'לסי. קודם כל מדובר בקלאסיקה אמיתית בין שתי הקבוצות האנגליות הטובות ביותר וארסנל תסלח לי לרגע. שנית, מדובר בקבוצה אנגלית אחת פחות בשלב הבא. צ'לסי לא רוצה לפספס את התואר האחרון שנותר לה העונה והיא מגיעה עם מטען כבד גם בגלל הגמר האכזרי בשנת 2008(וכמובן שיש לה גם את הסגל שמסוגל ללכת עד הסוף), יונייטד מצידה נראית יותר טוב העונה. לא יפלו יותר מידי שערים בצמד המשחקים האלה בעיקר בגלל הגנות הברזל כך שכל מהלך יכול להיות מכריע. אני באמת מאמין שזה המפגש היחיד שהסיכויים בו הם 50\50 אולי עם יתרון ממש קל ליונייטד.
    - בשלב הקודם ברצלונה זכתה להגרלה לא קלה ועכשיו היא מקבלת 'פיצויים' על כך. ברצלונה תמשיך הלאה חד-משמעית. עם כל הכבוד לניצחון של שחטיור על ארסנל בשלב הבתים או על רומא בשמינית הגמר וגם למהפכת הברזילאים - ברצלונה זה עולם אחר לגמריי. הסיכויים הם 85-15 לטובת ברצלונה שאולי תפגוש את ריאל בחצי הגמר וכך יהיה מצב מטורף של ארבעה משחקי קאלסיקו תוך 20 יום.
    - קבוצה אחת מגרמניה אינטר כבר הדיחה - מעניין אם היא תעשה זאת שוב. אני האמת חושב שכן - שאלקה קבוצה בינונית ביחס לרמה הגבוהה של אירופה ואני חושב שהפיטורים של מאגאת, על-אף שהיה מסוכסכך עם על גורם אפשרי במועדון - היו טעות, בטח בשלב הזה של העונה. אינטר מקבלת רוח גבית עצומה מהקאמבק ההירואי במינכן ועומדת לצידה גם העובדה שהמשחק הראשון ייערך בסאן-סירו. אני חושב שאם שאלקה הייתה מארחת קודם לכן היא הייתה מקבלת אפשרות להלחיץ את אינטר לקראת המשחק השני אבל לא זה המצב. אני מקווה לפחות שראול יכבוש שער באחד ממשחקיו האחרונים כנראה בליגת האלופות. הסיכויים הם 65-35 לטובת אינטר.
     
  8. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לא יודע משהו בהגרלה הזאת נראה לי מכור.
    מבחינת רייטניג זאת ההגרלה שאופ"א הכי תשמח לקבל.
    יש לה חתיכת משחק ברבע בין צ'לסי ויונייטד,וכל שאר המשחקים נראים כתחנת ביינים לקבוצות החזקות.
    אופ"א תקבל בחצי כנראה 2 משחקי קלאסיקו(הרבה יותר שווה עבורה מאשר גמר ביניהם),בחצי היא תקבל מפגש בין יונייטד/צ'לסי נגד אינטר(מפגש ענק)
    ובגמר יהיה כמובן 2 קבוצות ענקיות שיביאו את הרייטניג ואת הכסף.

    בקיצור זה יותר מידי טוב,הכל לפי התכנון.לי קשה להאמין שזה מזל וכמה שזה נשמע טיפשי מה שכתבתי אם חושביים פעמיים אופ"א "קיבלה את מבוקשה!
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,115
    מה מכור?הסיכוי שלא היו יוצאים מפגשים אדירים בחצי הגמר עם 5 קבוצות כאלה מתוך ה8 היה אפסי.
     
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,205
    לייקים שהתקבלו:
    405
    יש תאריכים?
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    חוץ מרודס שיש לו כבר חצי שנה פטיש הזוי לקבוצה הזאת וסרג'יניו והרגשות הפטריוטיים שלו - מישהו פה ראה בכלל את שחטאר? אם האוקראינים ישחקו כמו שהם שיחקו נגד רומא, הם יובסו בקאמפ נואו ויוציאו נקודות ביתיות רק במידה וברצלונה תוריד הילוך לאחר הניצחון המשמעותי בספרד. הקבוצה הזאת צריכה להשתפר משמעותית בשבועיים-שלוש הקרובים אם היא תרצה להוציא משהו סביר מברצלונה.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    השחקנים של בארסה לא העלו רמה מאז הבתים, הם משחקים כל הזמן באותה אינטנסיביות, אתה יודע, הסמים בקפה שומרים עליהם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  13. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ראיתי אותם כמה פעמים, גם באלופות כמובן אבל גם בליגה כשיצא, בעיקר לעקוב אחרי דוגלאס קוסטה ו-וויליאן... הם קבוצה טובה מאוד, אבל לדעתי מעריכים אותם טיפה על יתר המידה בזמן האחרון, כמו שעושים לכל קבוצה שאף אחד כמעט לא רואה אבל משיגה תוצאות.

    אני לא נותן להם סיכוי נגד ברצלונה, אולי 1%.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/11
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ברצלונה - שחטאר דונייצק - אף אחד לא אומר שהאוקראינים פייבוריטים, למרות שאם הם ישיגו תוצאה נזילה בקאמפ נואו, המניות שלהם יעלו בקצת כי המשחק יהיה בדונבאס ארינה. בואו נזכור שברצלונה בלי הגנה, אבידל לא ישחק ב-99 אחוז ולכו תדעו מה מצבו הבריאותי בכלל, פויול כבר הרבה זמן נעדר, אם פיקה גם פתאום יפצע זה יכול להיות קצת בעייתי, בגלל משחק הגומלין ובתנאי שבארסה לא תנצח בתוצאה שתתאים לה לעלייה. הסיכויים פה הם 15-85 לבארסה.

    ריאל מדריד - טוטנהאם - ההגרלה הכי גרועה שהאנגלים יכלו לקבל פרט לברצלונה. ריאל וברצלונה הן 2 הקבוצות הכי חזקות באירופה השנה, בעיקר בשל יכולת המשחק שלהן. ריאל מדריד, למקרה שמישהו לא שם לב, העונה, 100 אחוזי הצלחה בסנטיאגו ברנאביאו, בכל המסגרות, ואין שום סיבה שזה ישתנה נגד טוטנהאם, בטח אחרי שהיא עברה בקלילות את ליון. בליין מדובר בסיפור שונה ולכן גם פה המדרידיסטה יצטרכו להשיג תודה כי הליין הוא מגרש מאוד קטן (אני זוכר עוד שהייתי שם בעונת 95/96), הקהל יושב עליך תרתי משמע וטוטנהאם משחקת די טוב בבית, יותר טוב מאשר בחוץ זה בטוח. מבחינת התרנגולים מי שאמור לתת להם בוסט חשוב זה בייל שנכון, טוטנהאם בלעדיו נגד מילאן, אבל מילאן זו לא ריאל ובארסה. יהיה מעניין לראות את מודריץ' וואן דר ואארט נגד ריאל וטיפ קטן לרדנאפ, תשאיר את קראוץ' בחוץ ב-2 המשחקים, זה עדיף. יחסי הכוחות איך שאני רואה אותם כאן זה 75-25 לריאל מדריד. רק תביאו ת'סופר קלאסיקו!

    אינטר - שאלקה - אלופת אירופה קיבלה את ההגרלה הנוחה על הנייר. מבחינת אינטר בואו נזכור שעד למשחק האחרון מול באיירן וגם בו, היכולת היתה די רעה ואילמלא אלילת המזל המטורפת, בהגרלה הם היו צופים בטלוויזיה איך מתקיים לו דרבי גרמני ברבע. אבל יודעים מה? כמו שמוריניו אמר אחרי צ'לסי, יש משחקים מסוימים בעונה של קבוצה שמשנים את היכולת הקבוצתית מן הקצה אל הקצה וייתכן מאוד שזה המשחק שישנה את היכולת של השחקנים לחיוב כמו בעונה שעברה. אינטר תסתדר במשחק הראשון בלי לוסיו וזה יהיה מאוד מעניין מי יעלה במקומו ואני מקווה שקיבו יהיה זה שיעלה. מוטה, אם יקבל צהוב, יעדר מהגומלין. שאלקה קבוצה לא רעה אבל לא ברמה של אינטר, למרות שאינטר עצמה לא ברמה של שנה שעברה, עם כל הכבוד לראול ולחברים. אם אינטר תשחק ב-50 אחוז יותר טוב מאיך ששיחקה מול באיירן ב-2 המפגשים, אני מאמין שהיא תהיה בחצי הגמר. הסיכויים כפי שאני רואה אותם הם 70-30 לאינטר.

    צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד - המשחק שכבר זכה לכינוי המחייב: הקרב על אנגליה, יפגיש את האלופה, היוצאת? מול זו שכנראה תיכנס לנעלייה. נכון בליגה זה מינוס 9 לצ'לסי כשיש לה משחק ביד, אבל גם אם לא תצליח להדביק את הפער, בואו נזכור שמבחינת הבלוז, יש להם גם את המאבק להיכנס לליגת האלופות בשנה הבאה וזה יהיה קטסטרופה לא קטנה אם הם לא יצליחו להיכנס על חשבון טוטנהאם/סיטי. יונייטד השנה, אני חושב שמדובר בקבוצה הכי חלשה של היונייטד מזה 10 שנים, עם כל הכבוד לחזרה של ולנסיה שמוסיף מימד של יצירתיות. הדברים היחידים שעומדים לטובתה של יונייטד במפגש מול צ'לסי זה פרגי כשועל ותיק ואולד טראפורד (וזו אחת הסיבות שאני מעדיף שצ'לסי תעלה כדי שאם נפגוש אותה, בברידג' יש לנו יותר סיכוי). צ'לסי, נכון זה התואר היחידי שכנראה נשאר להם (אלא אם יקחו אליפות בסנסציה גדולה), אבל בואו נגיד את האמת, זו קבוצה די שבעה, בערך כמו אינטר, שטיילה לשלב הזה אחרי שלב בתים קליל במיוחד וניצול של קבוצה שלא שיחקה 3 חודשים בשביל לעבור את השמינית ועדיין, צ'לסי עם כל הניסיון שלה, תשמח לנקום על ההפסד בגמר עם אברם ב-2008. יהיה מעניין לראות אותה מול מישהי כשכל הקלפים על השולחן ואין לה יתרון מובהק. הסיכויים הם 50:50.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/11
  15. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    להוציא את צ'לסי, לכולם יש פחות או יותר אותו סיכוי להוציא משהו מול ברצלונה.