הגביע הגרמני 2015/16 :: באיירן משלימה דאבל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏11/6/15.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אני לא חושב שהיה צריך להבין יותר מידי בכדורגל כדי לדעת אילו שחקנים הולכים לכבוש בדו קרב הזה ואילו הולכים להחמיץ. ואיזו הפתעה, זה בדיוק מה שקרה. שחקנים שלא בועטים לשער עונה שלמה הם לא בדיוק השחקנים שאתה שולח לדו קרב מהנקודה הלבנה. ואם אין לנו מספיק שחקנים על המגרש שמתורגלים בבעיטות מהנקודה הלבנה אז זו אחריות של מאמן.
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    http://i.imgur.com/GPKhUoQ.Xxx

    שילוב בין אוסטין פאוורס וקלופ.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    משחק לא רע שלנו. מחצית ראשונה קצת פחות טובה אבל עדיין בשליטה שלנו עם מצב וחצי של מולר. מחצית שניה והארכה כבר בשליטה מוחלטת שלנו. נוייר לא נאלץ לעצור אפילו בעיטה אחת. מנגד הגענו למספיק מצבים. תיאגו במשחק מאוד פושר אבל מנגד וידאל הוא תענוג. בכל פעם שהוא לא משחק בלי אלונסו הוא הרבה יותר טוב ומורגש. שוב נהנתי מאוד מקימיש ולמרות הבעיטה הרעה שלו בפנדלים אני מאוד גאה בו ושמח שהוא הלך לבעוט.
    לא יודע כמה שמו לב לפנדל של מולר גם אתמול וגם נגד אתלטיקו. אתמול הוא בעט אותו כרגיל בלי להסתכל על הכדור בכלל, נגד אתלטיקו הוא בעט שונה, הוא הסתכל על הכדור לפני הבעיטה. רק מראה שגם לווינרים והשחקנים הכי גדולים יש פחדים וחששות ואפילו חוסר ביטחון. משהו שאף אחד לא יכול לעשות עם זה כלום. כולל מאמן.

    מצד שני קצת התאכזבתי מדורטמונד. שיחקו לא את המשחק הרגיל שלהם. שיחקו קצת בפחד ובפאניקה. מה שמראה לי שהם עדיין לא באמת שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/16
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ערב ההכרעות בכדורגל הישראלי קצת משך אותי, בדרך-כלל משחקים בגרמניה הרבה יותר מוקדם והתאכזבתי לראות שהגמר בין דורטמונד לבאיירן נערך דווקא בתשע וחצי. הצטרפתי למשחק לקראת הסיום וראיתי בעיקר את הפנדלים. מניח שפספסתי משחק די פתוח והתקפי אבל לא נכבשו שערים. כל התופעה עם הומלס בזמן האחרון גם הוסיפה למתח. נוייר נחשב לשוער הטוב בעולם ועדיין הוא לא הדף אף פנדל. החיים הם לא תוכנית ביטוח, הכדורגל לא ובטח הפנדלים. הפנדל של קימיץ' למשל היה עלוב.

    מניח שהגרוש ללירה שהיה חסר לבאיירן בעונה שעברה מול דורטמונד כשהפסידה לה בחצי הגמר – כן היה שם אתמול. גם פליקס מאגאת לקח שני דאבלים בגרמניה ככה שאני לא נופל מהכיסא מהרקורד של פפ אבל אני כן שמח שהוא עזב עם דאבל. אחרי שראיתי את התמונה שלו בוכה לאחר המשחק(וואלה ספורט) – התרגשתי. דורטמונד קבוצה נפלאה אבל פחות טובה מבאיירן. אני חושב שהאכזבה הגדולה מבחינתה – אירופה. דורטמונד קבוצה הרבה יותר טובה מליברפול ולא ברור מה קרה לה באותה חצי שעה באנפילד.

    [​IMG]
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/16
  5. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    Andreas Kornmayer - Fitness coach
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, נוייר עצר פנדל של בנדר.
     
  7. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    לא שאני ממציא תירוצים למולר, אבל אני חושב שההחמצה שלו הושפעה מהקטטה הקטנה של ריברי עם אחד משחקני אתלטיקו (מולר הלך להרגיע את ריברי רגע לפני שבעט את הפנדל).