הבונדסליגה חוזרת - הופנהיים מביסה את ברמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏19/8/10.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    היה מרגש לראות שוב את הווסטפאלנשטאדיון, היה מדכא לראות את המחצית השנייה, לברקוזן סגורה היטב עם 8 שחקנים+שוער שרק התאמץ מתי ששאהין שלח את הבעיטה המעולה שלו. אם דורטמונד הייתה מקבלת את השער של סבסטיאן קל אולי המשחק היה יותר מעניין.

    ראיתי גם את שטוטגארט, נראת רע וחסרת תיאום (פנדל רע של קאקאו) אבל שמה נראה לי שיש פוטנציאל יותר גדול מזה של הקבוצה שמנהל אותה יורגן קלופ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/10
  2. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה אה עד כאן, מילא להגיד שהקבוצה שיחקה גרוע היוםזה בסדר אבל אתה מגזים, אל תשכח שדורטמונד הביסה אותה באותו אצטדיון לפני 5 חודשים בתוצאה 3-0, אפשר להגיד חוסר יציבות אבל כדורגל אפור? זה ממש לא מתאים לה, יש דבר שמפריע לי נורא, לבנדובסקי, מצד אחד אתה קונה שחקן ב4.5 מיליון יורו, חלוץ 9, סקורר ועוד רבות אפשר להגיד לו, אבל לשים אותו בכנף זה כבר ממש מוגזם, אפשר להגיד שגרוסקרואיץ,זידאן וגוצה מתאימים לעמדות הקדמיות ולא כחלוץ אבל לבנדובסקי ? ממש לא ..
    עוד מישהו שקצת מפריע לי ממעמדו זה היינל שפשוט נעלם בימים האחרונים, הוא התלונן על מחסור בדקות משחק, בשלושת המשחקים האחרונים הוא אפילו לא על הספסל, 3 צעירים בקישור הקדמי וזה קצת מוגזם, מילא קגווה וגרוסקרויץ, אבל גוצה שפותח במקום לבנדובסקי או היינל שרואיים יותר להרכב הפותח או שמה יקרה אחרי שזידאן יחלים מהפציעה, פשוט צרות של 'עשירים' .
    המחצית השנייה הייתה יותר תלויה בדורטמונד, שליטה בכדור אבל בקושי הגענו למצבי כיבוש, במיוחד אואומויאלה שהחטיא (לא נגע בכדור) פעמיים, הופתעתי מבאריוס שנתן הופעה טובה, הוא הרבה לחלק כדורים לשחקני הקישור.
    אני לא מאשים את סובוטיץ'&הומלס בעבודת ההגנה, בסך הכל פעמיים פרצו לרחבה שלנו וזה יותר אשמת המגנים כי פשוט שחקני לברקוזן פרצו דרך האגפים.
    אני מקווה שמשחק הבא מול שטוטגארט בחוץ נעשה תוצאה טובה יותר, ושמתי לב ששטוטגארט הסתפקה בתוצאה גרועה יותר - 2-1 בחוץ מול מיינץ.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    סה"כ ממה שראינו רוב הקבוצות ששיחקו באירופה במהלך השבוע נראו היום על הפנים. גם לברקוזן לא הבריקה, מה עוד שכמה שחקנים שם לא שיחקו או לא שיחקו 90 דקות במהלך השבוע.
    ככה שלא צריך לקחת את ההפסדים האלו בשלב הזה של העונה יותר מדי ברצינות.

    אחרי שזה נאמר, שטוטגארט פשוט זוועה. וגם לגרוס יש חלק גדול בעניין.
    האם שוב נזכה לראות מאמן שמצליח סיבוב עם שטוטגארט נכשל ומפוטר לפני חג המולד? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  4. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ת'אמת, אני לוקח קשה את ההפסד, גם אם זה מחזור ראשון, אני לא כל כך בטוח למה אבל דורטמונד שבמהלך כל הקיץ עד המשחק נראתה מצוין וחסרת בעיות, עכשיו, אחרי ההפסד שאפשר לקרוא לו מביך יש ניצוצות של בעיות, אני מקווה שאחרי יום חמישי אני כבר אשמח על ההעפלה לליגה אירופית ושובנו לאירופה.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני מאמין שורדר הפסידה בגלל שהראש שלה בכלל במאראסי.
     
  6. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    זה, ושההגנה שלה ברמה של ליגת העלק.