האנשים שלא יהיו שם...

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י בועז, ‏29/5/10.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    כשהמאמן אומר זה נבחרת מסצ'רנו ועוד 10 מה אתה מצפה??
     
  2. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    בתחילת שנה לא קיבל קרדיט אחר כך קיבל ולדעתי שיחק מצוין

    http://www.forumfutbol.com/futbol-resimleri/data/media/74/Fernando_Gago_resim%20%281%29.Xxx
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גאגו ממש לא שיחק טוב. הוא היה סביר וזו לא חוכמה גדולה מידי כשאתה משחק בריאל מדריד, שמחזיקה בכדור ברוב משחקי הליגה יותר מ-60% מהזמן, והיריבות ממול הן כל-מיני קבוצות כמו אלמרייה, סראגוסה, חטאפה ועוד. כשגאגו פגש גאון כדורגל כמו צ'אבי - הרננדז השאיר לו אבק. גאגו לא שחקן שיכול לתת לנבחרת ערך מוסף, בטח לא לנבחרת לא מאוזנת כמו ארגנטינה. בלי קשר, מסצ'ראנו וקמביאסו טובים הרבה יותר ממנו.
    בנוגע לקמביאסו - מה שיפה אצלו זה שהוא לא מתפתה לעשות דברים שהוא לא טוב בהם ולכן הוא בקושי מאבד כדורים. קמביאסו נע הרבה ומשחק בנגיעה, כי הוא יודע שלעבור שחקנים זה לא התחום שלו. מראדונה עשה לו עוול גדול, חד-משמעית. אני אגב שמח בשבילו שהוא עזב את ריאל מדריד בזמנו והפך להיות אחד מהקשרים האחוריים הטובים בעולם.

    בכלל לא אכפת לי שגאגו רואה את המונדיאל מהבית וכנ"ל אדון בנזמה, שביזבז את השנה הראשונה שלו במדי ריאל מדריד והיה כישלון גמור. בניגוד אליהם, חבל לי שלאס מחוץ לעניינים כי הוא עבר תקופה קשה עם פלגריני והוא מאוד רצה לשכוח מזה ולשחק במונדיאל, מה גם שהוא באנקר בהרכב כי הוא הקשר האחורי הטוב ביותר שיש לצרפת להציע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/10
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    !!!
     
  5. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אני מסכים שקמביאסו צריך להיות בסגל (אני כבר הפסקתי לנסות להבין את המאמן הזה), אבל מסצ'ראנו לא עבר עונה איומה בכלל. אמנם זה מצטייר כך בגלל העונה של ליברפול כולה, אבל הוא היה מבין נקודות האור היחידות שלהם בעונה הזאת.
     
  6. aviv_henry Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/07
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיארה זומן לסגל המורחב של צרפת אך במחנה האימונים הוא נהיה חולה במחלת מעיים או משהו כזה.
    אין שום פרמטר של עונה לא טובה וכו'...
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם מסצ'ראנו היה השחקן הכי טוב בליברפול העונה ובין הבודדים שלא התבזו, זה לא אומר שהיתה לו עונה טובה וחיובית. קמביאסו בכושר שלו מתעלה עליו בכמה רמות.
     
  8. elRoy Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/10
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטויות, אתם לא רואים איך מסצ'רנו נלחם בנבחרת? והאמתי שאני גם מסכים עם דייגו בנוגע לסרט הקפטן שהביא לו, הוא בין השחקנים הבודדים שכן נלחם בנבחרת.. צריך מנהיג על המגרש ומסצ'רנו יכול לעשות את זה על הצד הטוב ביותר - מה שאני לא רואה אצל קאמביאסו.

    אבל, לפי דעתי היה צריך לזמן גם את קאמביאסו..
     
  9. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא כמה רמות ולא נעליים.קאמביאסו יותר טוב בעונה החולפת ממאסצ'ה וכאן נגמר הסיפור.
    ההבדלים ממש,ממש לא גדולים.
     
  10. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לא משנה מי עדיף...אבל נניח שמסצ'רנו מוצהב/מורחק/נפצע משהו שסביר להניח שיקרה במשך טורניר...מי ישחק במקומו??

    ופה היה צריך להיות קמביאסו...על כל עמדה צריך 2 תותחים או 2 מהרמה הכי גבוהה שיש..ופה הטעות של מראדונה
     
  11. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה לי מישהו שלא אומר שזו לא הייתה טעות איומה.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קאמביאסו גם היה טוב יותר לפני 2006, ככה לפחות טענו מרבית חובבי הכדורגל בעולם שמחוץ לארגנטינה (או ברזיל) למיטב זכרוני. אבל מסצ'ראנו הצטיין וקאמביאסו הודח מההרכב לטובת ה"פריזר" (שלא איכזב ונפצע ואיפשר לקאמביאסו לחזור להרכב).

    בכל הנבחרות, או לפחות ברובן אני מעריך, יש שחקנים שנתנו עונה רעה אבל בנבחרת לא מוכנים לוותר עליהם לטובת אחרים להם הייתה עונה טובה. לקאמביאסו הייתה עונה מצויינת, מושלמת אולי, וחבל שהוא לא בסגל של ארגנטינה למונדיאל, אך הדראמות שעושים מהעניין מוגזמות לטעמי - מראדונה פשוט לא אוהב אותו והוא המאמן, לא תופעה חדשה בכדורגל העולמי לאורך ההיסטוריה.

    מעניין לראות את הדרך שבה אנשים מנסחים את הטענות נגד מראדונה ואי זימונו של קאמביאסו, עליו כבר הצהיר שהוא איננו "הטעם" שלו. לעומת איך מנסחים טענות כנגד מאמנים אחרים, "מכובדים" יותר, שלא זימנו שחקנים עליהם יש קונצנזוס בפורום שהם צריכים היו להיות שם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/10
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה לא אוהב אותו? ממתי מאמן צריך לאהוב מישהו או לקבוע הרכב\סגל\זימונים לפי אוהב או לא אוהב? אתה מאמן, תפקידך הוא להיות נטו מקצועי. לכן אסור לתת לטיפוס כמו מרדונה להיות מאמן, כי הוא יספסל שחקן כמו קון ולא יכניס אותו לסגל בגלל שהוא עושה בעיות עם האישה, שהיא במקרה הבת הטהורה של מרדונה=המאמן. המצב שם מתוסבך מהתחת, ואסור למאמן לקבוע זימונים לפי אוהב או לא אוהב. הזימונים שלו דפוקים ולא מובנים ולא מוצדקים בשום פרמטר, וצריך להעיף אותו לכל הרוחות. בטח הוא גם לא זימן אותו לתוכנית שלו בגלל שהוא לא אוהב אותו, אז זה בסדר לא לזמן אותו למונדיאל למרות שהוא בעונה פי כמה וכמה יותר טובה ממסצ'ה. מרדונה לא הפסיק להישתמש לפני 6 שנים, הוא לא הפסיק להישתמש לפני 6 דקות. הוא מכור קשה אם אלה הזימונים שלו. כמה שאני אוהב את הנבחרת הזאת, גם פה=קשה לי לתמוך בה בגלל האידיוט על הקווים. יותר מזה, כאוהד ברסה, הייתי שמח אם מסי היה מחוץ לנבחרת הזאת .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/10
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    גם מרצ'לו ליפי לא זימן כמה שחקנים מאוד מאוד טובים השנה כמו מיקולי וקאסאנו, הבעיה היא שמליפי תופסים מאמן גדול ובנאדם יציב ומדייגו כמאמן גרוע וכבנאדם לא ממש יציב, זה למה לטעמי עושים באז גדול סביב זאנטי וקאמביאסו יותר(ככה נראה) מאשר מיקולי וקאסאנו.
    עם כל הכבוד אני חושב שההחלטות של דייגו בנוגע לזאנטי וקוצ'ו היו מקצועיות, אפשר להתווכח אם הם טובות או לא אבל אני חושב שדייגו עשה שיקולים מקצועיים.

    אז לפי המשוואה שלך פפ הוא גם מסניף/מזריק/בולע רעל עכברים לא קטן, הרי מי בידיוק יכול להביא נכה אוקראיני ב-25 מיליון בנוסף להרכבה של שחקן הזוי כמו קייטה ודחליל כמו בוסקטס שמועדפים על פני שחקן הרבה הרבה יותר טוב מהם?
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תחליף את האוהב במעריך אם זה עוזר לך להבין את דברי יותר טוב. מראדונה אמר כבר לפני כמה חודשים שהוא לא "מעריך" את קאמבאיסו מקצועית כמו שאחרים כן.

    גם פקרמן זימן שחקנים שהוא אוהב\מעריך ששווים לתחת ואני לא חושב שעליו טענת דברים כאלו (סקאלוני וקופרה לפני סאנטי לדוג'), גם לדונגה יש זימונים ואי זימוניים לא מובנים, למיטב הבנתי גם המאמן הספרדי לא זימן שחקן שאתה חושב שהוא חייב להיות שם, באיטליה לא זימנו את מיקולי עוד מלפני שנפצע אבל זה בגלל שליפי אוהב שיטה מסויימת או משהו אחר, טאבארס התעלם משחקנים מוכשרים בקביעת הסגל, אפילו פאקינג מנוטי שהביא מונדיאל זימן סגל מוזר לאחר מכן בזמנו... כולם לא מאמנים ראויים כי הם מזמנים שחקנים שהם אוהבים ולא אחרים שהם לא?

    זה נכון לא רק לזימונים בנבחרות, גם מאמני קבוצות לא מתעסקים רק במקצועי נטו שהם בוחרים מי יעלה בהרכב.

    קון בסגל ירדן והוא סופסל בגלל שהוא לא שיחק טוב. הבת של מראדונה היא אם ילדו אבל לא האישה שלו וזה ברור לכולם, כולל דיאגו. הטיעון הזה איבד מהפופולאריות היחסית שלו אפילו בארגנטינה שם עוסקים בזה יותר אגב.