האליפות חוזרת לת"א

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Number 8, ‏5/10/08.

  1. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שהעובדה שלירושליים הלך במחצית הראשונה תרמה לתבוסה הזאת. אבל זה לא הסיפור.

    הסיפור בעיני מסכתם בשני שחקנים, שהם שני השחקנים ש"החזירו" את מכבי. אני אתחיל מהטוב. דרק שארפ. תגידו לי איפה תמצאו שחקן בן 38 שהוא אימת אירופה! בחייאת, אתם ראיתם את הפאניקה שקיבלו שם בירושלים ברגע שהוא נכנס - don`t leave Derek וואלק איזה שחקן בן 38 יש לו כזאת הרתעה? מרכוס בראון? האפס המאופס הזה יכול ללכת הביתה והיום בטח הבנתם למה, כי דרק שארפ שחקן חד ומזיז את הרגליים טוב יותר (בדיחה פשוט).
    קרלוס ארויו, הבנאדם לא הפנים איפה הוא, פה זה נו אקסקיוזס, מייט במכבי אין כזה דבר להיראות ככה, אין כזה דבר להפסיד, ואם כבר הפסדת תראה שאיכפת לך. לא זורק זין חושב שהוא במינימום מייקל ג'ורדן, מורן רוט(מבלי לפגוע בכבוד שלו) באמת שחקן בשתי שקל(באופן יחסי) הראה לו מה מצפים מרכז, ואיך זזים בהגנה, לא יתכן ששחקן שמגיע מהאינטנסיביות של הנ.ב.א ישחק הגנה כמו שארויו שיחק. אני חושב שאפי צריך לעשות לו סדרת חינוך. אתה לא מעל הקבוצה מר בחור, קודם כל זה הסמל.

    ולסיום אני חייב לציין משהו.
    יש פה אוהד מכבי שיכול להגיד לי עכשיו בכנות, שההפסד הזה לא כאב לו יותר מההפסד בשבוע שעבר? (תנסו להבין לבד מה המסקנה שלי).
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    זה כדורסל. לומר שזה מגעיל זה כמו הטענות הידועות של מאמנים בארץ "קיבלנו גול ממצב נייח".

    בכל מקרה, לשאלה שעלתה כאן, זה לא בירנבוים (אני מתקשה לקרוא לו אפי. בכל זאת, הוא הזאב שהפך לכבש), כמו שזה לא היה שרף, כמו שזה לא היה קטש. לא שמישהו מהם הוא בין המאמנים הטובים באירופה, אבל אי אפשר לנהל קבוצה בשיטת הפשרות, ובין מזרחי, פדרמן וכץ, זה בדיוק מה שמכבי תל אביב עושה. המאמן הוא פשרה, צורת בניית הסגל היא פשרה. זה מגוחך. הרי זה מועדון שעד הקיץ לא היתה לו מחלקת סקאוטינג. אז העבודה הטובה שבעיקר דייויד בלאט עשה וכמה מציאות גדולות מאוד שהוא מצא החזיקו את מכבי הרבה שנים, אבל זהו, זה נגמר.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בחייך אמיר, עזוב את אירופה, בארץ אין קבוצה שמשתווה מבחינה איכותית למכבי. דחילק אפילו ההרכב השני שלהם יכול לרוץ לאליפות. אז אולי זה לא אפי, אבל הבעיה זה לא רק ההתפשרות של ראשי המועדון, לפחות לא בביצה המקומית.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    זה לא יכול להיות משהו אחר. זה או המאמן או ההנהלה. אם המאמן קיבל יד חופשית לבנות סגל כרצונו וזה נראה ככה, הוא אשם; אם נבנה עבורו סגל מצוין וזה נראה ככה, אז שוב, הוא אשם; אבל לא זאת הסיטואציה ולא זאת. אז כן, מגיעים להנהלה, למועדון שאין לו דרך, שמתנהל כל הזמן בפשרות בין השיטה המזרחיסטית העתיקה לשיטה הפדרמנית החדשה לרעיונות המטומטמים שצצים לכץ בראש מדי יום.

    מכבי עברה בשנים האחרונות מאמן אחר מאמן, ובכל פעם היא נראית הרבה פחות מסך תקציבה (להבדיל מסך חלקיה). אי אפשר להמשיך לדבר על המאמנים, זה תירוץ קל ונוח מדי. מה נשאר לעומת זאת איתן ויציב בתקופה הזאת? ההנהלה על שלושת ראשי התמנון שלה. הם גורמים לכך שקבוצה של 20 מיליון דולר תיראה כך מול קבוצה עם שברירי אחוז מהתקציב הזה.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מילה מצדיקה את קודמה.

    מכבי בלי בלאט כסקאווטר היא בלאגן אחד גדול. אין מי שיביא שחקנים, ההנהלה בפאניקה ועושה פעולות מתוך אינסטינקטים (ואין להם טובים בכלל).

    אפי הוא עוד מאמן בין רבים אחריו שלא יביאו את מכבי לגדולה כאשר יש כל כך הרבה מקבלי החלטות.
     
  6. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו, איזה משחק! אין דברים כאלה... האנרגיות שמלחה מעניק במשחק כזה נותנות לכל קבוצה פיק בירכיים.
    הפתיחה של הפועל רק הכניסה את הקהל לאטרף יותר גדול, ומשם הכל פשוט הלך מושלם. גם זריקות עונשין של ווטסון נכנסות, וגם שלשות מוזרות עם הקרש.
    הפועל ניצחה מגעיל? בולשיט. הפועל שיחקה מדהים 32.5 דק'. לגיטימי קצת להבהל כשמכבי דפקה את הריצה שלה. למרות הכל למכבי יש את כל ההרתעה, והפועל פחדה מהקאמבק. בסופו של דבר סניד סיים את המשחק כמו שהגיע למשחק הזה להסתיים, השפלה של מכבי.
    זה נגמר רק 14, אבל השואו טיים של סניד בסוף סיפר את הסיפור האמיתי.

    נ.ב
    סניד מדהים. המהלך שלו עם הקרש היה גאוני. שחקן גדול. עוד יחגגו המון על הסל הזה. לא רק העונה.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    במילים אחרות אם אני מבין נכון, אז בירנבויים לא בנה את הקבוצה?!
    אם ככה אז הוא לא המאמן, הוא מבעין בובה של ההנהלה ...
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כולם בובות של ההנהלה וגם ההנהלה בובה של עצמה. כל אחד חושב שהוא איש הכוח שם, כל אחד חושב שהוא ה"חכם" שם ובנתיים מכבי כל שנה לוקחת עוד צעד אחורה. ההדרדרות של מכבי היא כמובן הרבה מעל החודשיים של אפי בקבוצה.
     
  9. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שמרבית השחקנים הם כן שחקנים של אפי, אבל לא כולם. לכל אחד בהנהלה יש דעה, וכל אחד רוצה את המועדף שלו.
    זה הופך את מעמד המאמן, ולא משנה זהותו, למעורערת.
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא יודע סלע, קשה לי להאמין שמאמן דומיננטי כמו בירנבויים נותן לעצמו להיות הבובה של ההנהלה. מעבר לזה להגיד שזה התחיל לפניו זה גם נשמע קצת הזוי, עדיין עם קבוצה בינונית מכבי הגיעה לגמר היורו ליג.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    היות שאני מעריך אותך אני עונה בשיא הכנות על השאלה שלך. יש לי הרגשה שאנחנו פה לגמרי לא מסכימים, אבל בוא נראה לאן העניין הזה הולך.

    אתה רוצה לדעת את האמת?
    היום ההפסד לא עשה לי דבר, היו שנים שהייתי מחר הייתי מסתובב כל היום עצבני, היום לא. למה? הפועל ירושלים כמו בזמנו הפועל ת"א חיים 24 שעות את השנאה למכבי. עזבו שהם יצליחו, העיקר שמכבי תחטוף בגמר היורוליג מ'אחיהם הקומוניסטים' (שזה לכשעצמו כבר עצוב) ממוסקבה. בכוונה לא שמתי היום הרבה ווליום כי ברור לי שהקהל שר את אותם שירים נחמדים לשמעון מזרחי, ולאנשים האחרים בצהוב.

    אני היום מבין שהאורגזמה שהם כנראה חווים עכשיו אורגזמה כל כך מסכנה לעומת מה שאנחנו מרגישים כשנקח, בעזרת השם, בעתיד שוב פעם את היורוליג. לשאלה, האליפות בארץ ממש לא חשובה לי, מכבי ת"א מבחינתי היא היום הרבה יותר אירופה מאשר הארץ. בארץ יש לנו יותר שונאים מאוהבים ואני לפעמים גם מבין למה. הרי למה מכבי בקיץ הלכה ליריבות שלנו ולקחה מהם שחקנים מובילים? מוריס היה באמת אירוע חד פעמי, מכבי לא צריכה שחקנים מהשוק הישראלי (בטח לא זרים) ולכן אותם אוהדים מקנאים יצחקו עלינו עכשיו פעמיים כי סימונס וג'ייסון ווילאמס בכלל לא תורמים דבר למכבי. אני באמת צוחק, אבל עכשיו ההנהלה הולכת לפתות את באוורס, סניד ופאוול? אגב ווטסון הוא לדעתי גניבה אמיתית, כבר הרבה שנים שהפועל ירושלים לא הצליחה כך עם בחור שלדעתי בקלות גם מתאים למכבי...

    בסופו של דבר אני לא באבל עכשיו.מכבי פשוט יורדת לרמה של הקבוצות בליגה הישראלית ולכן גם האליפות בסכנה השנה!
     
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אפי? וצביקה לא היה בובה? אפילו צביקה הוותיק ו"הקשוח" היה שם עם שעון עצר מתקתק כאשר ההנהלה מסתכלת עליו בזכוכית מגדלת ולמרות שהצליח להביא אותם לגמר אירופי!
    אפי כמו כל מאמן אחר בישראל פשוט קפץ על ההזדמנות לאמן פעם בחיים את מכבי הגדולה. הזדמנות לפתוח משם דלתות לאירופה. זאת הזדמנות ששווה לקחת גם אם אתה יודע שמזרחי ופדרמן מחליטים הכל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/08
  13. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ממש לא מסכים. יש בעיה שנקראת אחוזים. אני בטוח שהאיש שהכי כואב לו הוא שמעון. אבל הוא נמצא בעמדת מיעוט ולכן מגיע רק לפשרות. בעבר פדרמן היה איתו היום זה מודרניזציה. זה דבר שלא מתאים למכבי, מכבי מאז ומתמיד נוהלה עם לב (של שמעון, שמלוק ומוני) מכבי לא תמיד פגעה בזרים, אבל לא היה מצב שנראתה ככה בתחילת עונה. מה אני לא זוכר עונות של גריפית וויט אלכסנדר וכל מי שקדמו לאריאל? היו ועוד איך היו אבל בתחילת השנה הכל היה ברור. מכבי נבנתה שוב לרוחב, ולבנות על מרכוס בראון חסר הרגליים זאת טעות אני משתגע מהחוסר קרדיט לסימונס בעוד ג'ייסון וויליאמס שותה דקות. לא יודע אם טרי טוב לאירופה אבל בליגה הוא הוכיח לא פעם אחת שהוא מוסגל להיות כמה רמות מעל ובד"כ עקבי ביותר.

    עריכה:
    שי,
    יכול להיות שאתה לא חי בארץ זה פגע במשהו. כאוהד שרוף אחרי ימים כאלה הייתי מתקשה ללכת לבית ספר, לדבר עם החברה שלי שכולם שונאים מכבי או אוהדי לייט(כדורסל לא מעניין אותם) זה בלתי אפשרי. זה טעות להגיד ששונאים את מכבי יותר ממה שאוהבים אותה לדעתי זה שגיאה מה שנכון זה שהרעש שהם מקבלים השונאים גדול יותר. לא דווקא ירושליים התרכזו בקבוצה שלהם בעיקר (ובגלל זה אני אוהב את האוהדים האלה להבדיל מאוהדי המגרש חניה) והם בניגוד גם לגרעין הקשה (וראינו את זה בפיינל פור) של מכבי מעודדים גם בפיגור. הבעיה שלהם שאוהדים אמיתיים שלהם מעטים מאוד (ספק 10 אלף) והשאר שמחים לאיד. אין יותר משפיל מהפסד ליגה בעיני, לא ימכרו לי שאני נשאר ביורוליג, אולי בעצם זאת הסיבה, וזה מה שמקומם -האם צריך שמכבי לא תובטח ביורליג על מנת שתדרוס את הליגה כמו שמכביסט אמיתי אוהב?

    כמו בשיר:
    "...אין שומדבר חוץ מנצחון,תדרסו עד שזה יכאיב , לא חשוב מי זה היריב, תדרסו כי אתם מכבי תל אביב" - זאת המהות של מכבי ומכבי לא רק שכבר שנים לא נראת ככה, אפילו אחרון האנשים שחי והביע רגשות פומביים בצורה כזאת כבר לא נמצא וזה אולי סוף עידן. אני חושב שמישהו צריך לתרגם לספרדית לארויו ואולי הוא יפנים לאן הוא הגיע.

    אגב, אתה צודק ב- 100% שאין טעם בשחקני ליגה. אבל גם אין טעם בווטסון, לגבי אם הוא יכול לעזור זה סיפור אחר אבל בעיני הוא לא בהרבה יותר טוב מבאטיסטה בסופו של דבר(אל תשכח שחקן של מילאנו, האם זה מה שאנחנו מחפשים?)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/08
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נשמע לי כמו תיאוריה מופרכת, גם על צביקה (שהיה להזכירך המנג'ר והאיש החזק במכבי) ועל בירנבויים..
    אבל, אם אתה מאמין לזה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    צביקה היה שם בדיוק עונה אחת. איזה איש גדול אפשר להיות בעונה אחת? איזה מעמד אפשר לבסס ככה?

    כמו שהביאו אותו כך גם שלחו אותו הבייתה. מה זה אומר?

    ומה בכלל זה אומר על ההתנהלות של מכבי? כל עונה מחליפים סגל מקצועי? שכונה.