האלימות בכדורגל הישראלי: דיון מיוחד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ice Cream, ‏20/4/12.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מפסיק את הליגות עד לסיום העונה.

    נו בחייאת, נגיד והרצליה לא מנצחת את בני לוד ו/או ר"ג, מסיימת 2 או 3 ובהחלטת בית הדין עולה ליגה כי מורידים לאחת מהן נקודות. נו, אז מה, נצא לחגוג? זה בולשיט. לא רוצה לעלות ליגה ככה, לא רוצה את האמת לראות את הדבר הזה שנקרא כדורגל ישראלי. יש דבר כזה שנקרא רוח הספורט, ספורטיביות, תקרא לזה איך שתקרא לזה - זה לא מה שיש פה בכדורגל הישראלי, וזה יותר גדול ממכבי הרצליה, לוד, ר"ג או החלטת בית הדין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/12
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הדרך היחידה כדי להעביר מסר חד משמעי גם לשחקנים- הורדת ליגה.
    לשתי הקבוצות האלו מגיע לרדת ליגה.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני מסכים, אבל איחרנו את הרכבת - הרי ברור לכולם שהעונש המגוחך של פ"ת ישמש כקייס המרכזי שלהם. למה להם לא הורידו ולנו כן?

    הכל מתחיל מענישה מגוחכת.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני גם מצפה שיו"ר קבוצות למיניהם פשוט יחליטו בצוותא לא לעלות לשחק. לצפות שלוזון יעשה משהו? תראו מה 'הוא אומר' עכשיו:
    http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Arti...127.119434.html

    האיש שולח אישה בשביל לנקות לו את הרחוב...דווקא עכשיו לוזון צריך להארות שהוא שולט במצב, אבל מה לעשות שהוא מייצג רק את מכבי פ"ת? האיש המסכן חפר לעצמו בור, אבל לצערי נראה שיש עוד יותר מדי אנשים שרוצים לעזור לו...

    שוב, אני חוזר ואומר, אני מצפה שיעקב שחר יחליט מחר שמכבי חיפה לא עולה לשחק מול בני יהודה. לצערי אני מרגיש שזה חלום רטוב...אגב שי, בליגה תקינה גם מכבי פ"ת וגם הפועל חיפה היו צריכים לרדת ליגה. בכל מקרה אם זה כבר מאוחר מדי בשביל לעשות את זה למה אף אחד לא אומר עכשיו: "ברגע שיש תגרה המונית הקבוצות יורדות אוטומטית ליגה."

    פשוט אין בהתאחדות וגם לא בקבוצות אנשים עם ביצים. לוזון מתנהג כמו דיקטטור ואף אחד אפילו לא אומר לו בפומבי: "אדון יו"ר היקר, אתה לא יכול מטעם תפקידך ללכת לבקר רק את מכבי פ"ת". המצב עד כדי כך גרוע שאין לי מושג מה יקרה הלאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/12
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    שישעו את כל מי שהיה מעורב מעבר לדחיפות לכל העונה הקרובה.
    לא מורידים נקודות על אלימות פיזית, אז שלא יורידו לאף אחד. וזה כולל הורדת ליגה.
     
  6. צהוב Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    230
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו לא חלק מיזה ואני לא מוכן לשלם את המחיר. מסכים איתך לגבי הרבה דברים ואם לא ניקח את הנקודות בטח שלא מגיע לנו לעלות אבל לא לסגור צריך אלא לשנות ועכשיו דרך מקרה זה ודרך המקרה של מכבי פ"ת והפיכת ההתאחדות לגוף בו מועסקים אנשי מקצוע מהכדורגל ולא עסקנים. מכבי הרצליה צריכה לעלות דרך המגרש ולעשות הכול בשביל לנצח את 3 המשחקים הקרובים ואם זה יקרה ידידי, אני אהיה המאושר בעולם.
     
  7. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    "לסגור את הכדורגל"... אפשר לחשוב שהמחזות האלה לא קורים בליגות אחרות (בטורקיה כל שני וחמישי), או שבום מקום מאמן לא בא לעוזר המאמן של קבוצה אחרת ומכניס לו אצבע לעין.
    מכות ותגרות, ואולי כבר שכחתם את התקופות האלה, זה לא משהו נדיר. כמובן שזה דבר שלילי, אבל הוא קיים. יש מכות בבתי ספר, במועדונים, ומה שקרה היום קורה כל שבועיים גג בליגה ג' או בנוער- אז נסגור את ליגה ג'? נסגור את הליגה לנוער? נסגור מועדונים ופאבים? נסגור בתי ספר? מה שאתם מציעים פה זה לעקור יד שלמה בגלל גידול בקצה הזרת... איך אירוע אחד אלים קשור לעזאזל ל"ריקבון של הכדורגל מהיסוד" או לזה שיושב ראש ההתאחדות קשר בקשר אדוק למכבי פתח תקווה? עוד אף אחד לא הגיב על זה ולא נתן את העונש...

    נראה לי שכן הצלחתי לרדת לסוף דעתך וזה בערך כמו הרעיון של הטרנספר, אבל איך קובעים מי קבוצה ערבית? העיר לוד עצמה למשל- היא עיר עם רוב יהודי. לא ריאלי, לא ניתן ליישום, ולא הכי אתי.

    לגבי העניין של מאמן- אותו דבר שמוראד טען בדיון הקודם, מי החליט שהוא אמור להוות דוגמה ומאמן שמכה שחקן זה חמור יותר מקפטן (שלא התלבש בכלל!) מכה שחקן? הרי גם תמיר בן עמי הוא מנהיג ואמור לשמש דוגמה והוא ירד לדשא כדי ללכת מכות. אזגרבה צריך להיענש כמו כל שחקן ולקבל יחס כמו כל שחקן מהתקשורת.

    אני אעבור שוב על התמונות, הסרטונים והכתבות כדי להחליט מי אשם ומי התחיל, אבל אין ספק שכמעט כל המעורבים צריכים להיענש במשטרה ובהתאחדות.
     
  8. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אסור שיורידו לקבוצות נקודות העונה! אם לא עשו את זה למכבי פ"ת בטענה שזה יכריע את הירידה, אסור להוריד ללוד ורמת גן בטענה שזה יקבע את העולה לליגת העלק. זה יגרום לבלגן גדול הרבה יותר... זה הזמן של לוזון לקחת את העניינים בידיים ולהתפטר עוד היום, פשוט אסור שמקרי אלימות יחזרו שוב ושוב ולא ימצאו עונש ראוי ומרתיע לבעיה...
    אני לא יתפלא אם גם מחר נראה מקרי אלימות בדרבי, פריצת אוהדים לא תפתיע אף אחד... ומי אשם? בטח לא האוהדים שרק רוצים את המשחק בחזרה.
    שהוא יקח כבר אחריות!

    נ.ב פזטל אתה מלך!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/12
  9. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב פעם בני לוד לא התחילה. אלא יקיר שינה שידע שזה מה הולך לקרות.

    בלי קשר בין ר"ג ללוד לא הייתה שנאה אף פעם.

    יקיר שינה ידע שר"ג לא מנצחת אין לה סיכויים לעלות, אז הוא במפורש הולך ומתגרה בקהל, ושחקני ר"ג לא נשארים חייבים כדי שלא יפגעו בכבוד של ר"ג והאוהדים הרבים שבאו היום.

    נ.ב
    נקווה שהארוע הזה לא ירחיק את ארקין מהכדורגל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/12
  10. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    הכי "מצחיק" שבני לוד מבחינתם טוענים שהכל היו ר"ג ושלהם אין כלל וכלל חלק בתגרה. ממש הגנון של שמעון.
     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    להוריד לקבוצות נקודות עכשיו יהיה פשוט לא צודק ולסגור את הכדורגל זה סתם משהו מגניב ואידיוטי שבא לנו לזעוק לשמיים. צריך להגיש כתבי אישום נגד כל מעורבי הקטטות, להוריד לקבוצות את אותה כמות נק' שהורידו לקבוצה של אבי לוזון ולחוקק חוק שמעכשיו העונש על התפרעויות מהסוג הנ"ל יהיה הורדת מספר משמעותי של נקודות וקנס גדול באופן גורף לשתי הקבוצות המשתתפות בקטטה. כמו כן, להתחיל בקמפיינים לגימור האלימות במגרשים.
    אך הדבר הכי חשוב שצריך להיעשות הוא שצריך להדיח מיידית את אבי לוזון מתפקידו. במהלך כהונתו, הכדורגל הישראלי ירד במקצועיות שלו, ברמת הזרים שמגיעים לכאן, ברמת הכדורגל עצמו, בהישגי הקבוצות במפעלים האירופים(העליות לליגת האלופות נעשו בזכות השיטה החדשה). למען ה', תסתכלו על הנבחרת שמייצגת אותנו בכדורגל, מעולם אני לא זוכר אותה בשפל כזה. אם זה מבחינת הרמה או מבחינת הדירוג. כמו כן, לא זכור לי מעולם מצב שהיה צורך לחוקק חוק כנגד אלימות מילולית לעבר בעלי תפקידים בהתאחדות. ולמה זה קורה? כי היו"ר של ההתאחדות הזו מקבל קללות כמעט בכל מגרש שהוא מגיע, כמו כן הוא מזוהה יותר מידיי לאחת הקבוצות בליגה הבכירה בענף שהוא מנהל.
    ואם להמחיש את הטענה שלי, 15 שנים שאני רואה כדורגל ישראלי, זו הייתה העונה הראשונה שלא ראיתי אף משחק במלואו ולא מפאת חוסר זמן, אלא מפאת חוסר עניין. אליפות של פאקינג עירוני קרית שמונה דבר שמעולם לא הייתי מעלה על דעתי בעבר,כיום פשוט לא מעניינת לי את התחת.

    לסגור את הענף או לפטר את העומד בראשו בסוף העונה, הבחירה של שרת הספורט.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    איגי, אתה מגזים. העובדה שקרית שמונה זוכה באליפות לא קשורה בלוזון אלא קודם כל בקבוצה שלנו (מכבי חיפה) והפועל ת"א. אבי לוזון גרם בשנים האחרונות להמון נזק, אבל זרים טובים גם לא באים לכאן בגלל שהם מקבלים במקומות אחרים יותר כסף.

    אבי לוזון הוריד את הרמה בעיקר עם התנהגות לא נאותה וכנראה שחיתות שלא הוכח בגלל שהוא בנה לעצמו קליק נחמד עם אנשים קרובים שמכסים לו בכל הזדמנות את התחת שלו (לדעתי גם שחר נמנה איתם). לוזון גרם לתרבות ענישה לא נכונה ולהרחקת הקהל הרגיל מהמגרשים. היו"ר הנוכחי פחד מהשליטה של גאיידמק בענף והכניס לתודעה שלנו שיטת נקוד מטומטמת שגרמה להמון נזק. אפשר גם היה לנסות להגיע להסכם על תקרת שכר, אבל לוזון העדיף שיטה בלתי ספורטיבית. שחר הסכים איתה ואנחנו אוהדי מכבי חיפה סבלו מחוסר הצדק הזה. לסיום, ההתנהלות בנבחרת היתה תחת לוזון שערוריה עם השיא של בחירת פרננדז.

    העניין הוא עכשיו שהגיע הזמן שאנשים בעלי השפעה יקומו ויגידו ללוזון די. לצערי אני חש שאין (מספיק) אנשים כאלה. בשבילי ברור שאי אפשר להמשיך כך. ההרגשה הזאת כנראה שותפה לכל אוהדי הכדורגל, אבל ברור שלוזון לבד לא הולך הביתה. אנחנו נראה מה יהיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/12
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    המחזור בוטל.
     
  14. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אתה לא הבנת אותי עד הסוף. זה בכלל, בכלל לא מעניין אותי למה קרית שמונה זכתה באליפות וזה בדיוק העניין. ברמה האישית הכדורגל שלנו מעולם לא הגיע אצלי לרמת עניין עד כדי כך נמוכה אצלי שקבוצה כמו קרית שמונה זוכה באליפות וזה לא יכל לעניין אותי פחות. לאט לאט מאז שלוזון בשלטון, הכדורגל בארץ הרגיש לי פחות ופחות אטרקטיבי ומעניין כשהעונה הזו זה כבר הגיע לשפל. זה יחד עם כל שאר הדברים שהזכרתי צריך להעיף את התחת שלו מחוץ לכותלי ההתאחדות.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    בעקבות האירועים האלו הוחלט לבטל את מחזור המשחקים מחר בשתי הליגות הבכירות.