דנמרק 2011 - כמו הבוגרים, ספרד אלופת אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י עומר, ‏10/6/11.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, זה הוא שחופר לשחקנים שלנו בחדר הלבשה בנבחרת ובטלפון כל היום כמה שהוא מתגעגע כמו בחורה ורוצה להגיע לברסה...אבל בעצם אתה צודק, הגיוני ששחקנינו יקיימו מסיבות עיתונאים במטרה אחת ויחידה-לדבר על ססק. עוד ילד עם רגשי נחיתות. הדבר הזה מדבק או שמדובר בבורות חולפת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ספרד זוכה בפעם השלישית באליפות אירופה עד גיל 21, הפעם הקודמת הייתה זאת הנבחרת של ואלרון, צ'אבי, גוטי ועוד.

    לא ראיתי את המשחק היום לצערי, אבל ספרד מנצחת 2-0 חלק נבחרת שהייתה עם מאזן מושלם בטורניר לפני המשחק. כל הכבוד לנבחרת של מייה, ביקרתי אותו במשחק הראשון, אבל הוא שמר על עיקיביות גם עם לא הסכמתי עם כמה החלטות שלו, בטח עדיף על קודמו לופז קארו.

    יש בנבחרת הספרדית הזאת טונות של כשרון, ולא ראו עוד את הכל, חוסה אנחל למשל לא שיחק אפילו דקה, פארחו שבקושי שיחק שהוא שחקן סופר מוכשר, אפילו שחקנים כמו איגנסיו קמאצ'ו ואיסקו יושבים בבית ולא הוזמנו מרוב עומס.

    ההגנה של ספרד גם טובה מאוד, אלבארו דומינגס הפנטסטי, אחד הבלמים המוכשרים בעולם כיום, בוטייה שהוא בלם לא רע בכלל, גם מילה טובה למגנים, דידק וילה המוכשר ולמונטוייה של בארסה.

    אבל החוזק האמיתי של ספרד זה באמצע, אנדר הנהדר שכבש היום את שערו השני(שתי שערים בראש!), פשוט שחקן יוצא דופן, היורש של איינסטה בנבחרת, כמה כשרון יש לילד הבסקי הזה שאני מת כבר לראות אותו בסן ממס בעונה הבאה, בילבאו עשתה רכשה אדירה. תיאגו שכל מילה מיותרת, עדיין צריך לשפר כמה אספקטים כמו איבודי כדור ויותר ריכוז, אבל צומח כאן דבר נדיר, וחאבי מארטינז שהוא המנוסה שבחבורה שהיה בעל הבית.

    אדריאן נבחר למצטיין של הטורניר, מצחיק משהו, כמובן שזה בגלל ה5 שערים שלו, אבל מדובר בשחקן בינוני ומטה אני לא צופה לו גדולות, מאטה גם הוכיח שהוא אוברייטד ולא הוסיף שום ערך מוסף, למרות שהוא לאהיה גרוע כמו שהוא לפעמיים בולנסיה.

    קמפאונס! :aaa21:

    אלופי אירופה ואלופי העולם בכדורגל, אלופי אירופה עד גיל 21, ברצלונה אלופת אירופה. הכדורגל הספרדי, והדגש על ספרדי בגדולתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם מוניאין לא היה משהו. אבל בכל זאת-מויה נתן באמת לילדודס יותר לשחק. במקום להיות "נעול" על השחקנים היותר בוגרים כמו פארחו באמצע במקום תיאגו, כמו קאפל בצד במקוום מוניאין, הוא באמת נתן לילדודס לשחק, והם הצדיקו את זה. לדעתי סאן חוזה היה באמת צריך לשחק, מדובר בבלם הבא של נבחרת ספרד עם כל הכבוד לבוטייה או לדומינגס, אני תופס מהבאסקי ששיחק בליברפול יותר מכל הבלמים של הנבחרת הצעירה והיה לי מאוד מוזר שהוא לא משחק.

    מונטויה אגב מגן מעולה, הוא צריך לעבור כבר לבוגרים שלנו.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אתה לא חייב להעמיד פנים, אבל זה שגווארדיולה מחזר אחרי פברגאס קיץ שני זה עובדה וזה שהשחקנים שלכם אמרו בכל חור שלססק יש DNA של ברצלונה זה עובדה, אז מה ציפית? בסוף הוא התחיל להאמין להם שיש דבר כזה "DNA של ברצלונה" והיעוד שלו בחיים זה לחזור אליהם. אתם קיץ שני כבר רודפים אחריו ובסוף הוא כביכול האשם בזה? כמו שבעצמך ציינת - בקטע הזה פפ מפגר. אבל זה לא המועדון שנענש, אף אחד לא מכריח אתכם לרדוף אחריו...

    ותשמע, לא משהו אישי וזה, אבל אתם חייבים להוריד את האף טיפה. לא כל מי שמבקר את ברצלונה עושה את זה מרגשי נחיתות. למה שבכלל יהיו לי רגשי נחיתות למול קבוצה שבכלל לא מעניינת אותי?
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    טיאגו קשר הגנתי, בערך כמו אבא שלו. רק בנבחרת של מייה זה לא כ"כ ברור, אצלו כולם חוץ מהבלמים הורשו לרוץ להתקפה.
    אני לא יודע מה יש לעמי נגד יוצאי אוביידו, אבל מסכים ששניהם לא היו הכי טובים. אני הייתי בוחר בחבי.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,450
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    היו לא מעט ניצוצות של צ'אבי אצל טיאגו

    התרשמתי מאוד ממרטין מונטויה מגן נהדר, ומחאבי מרטינז

    השושלת של ספרד תמשיך לרוץ http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אסביר לך שוב, לאט, בתקווה ותפילה לאלוהים שבשמיים שתפנים מה שמנסים לכתוב לך 90 פעם.
    שחקנינו עונים על השאלות ששואלים אותם. הם לא מדברים על ססק על דעת עצמם במטרה לשנות משהו. כל שחקן ברסאי לשבר אחר שהיה כמו ססק, וברצלונה הייתה רוצה אותו, והוא שחקן שגדל במועדון ויש לו היסטוריה במועדון, הם היו אומרים שהוא אחד משלנו, שיש לו דם ברסאי, וזה באמת נכון. הם לא משקרים הרי. הם לא מנסים להגיד את זה במטרה ללחוץ על ארסנל, אלא משיבים על השאלה ועל סוגיית ססק. ההשפעה שלהם על המעבר היא אפסית. הם שומעים את חבריהם לנבחרת מדבר על רצונו לחזור לברצלונה ועל השאלות עליו הם עונים בהתאם. אבל נו מה, אסור לשחקני ברצלונה לדבר על חבריהם לנבחרת, ולהגיד שהוא משלהם-זאת חוצפה! שחקנים מלוכלכים! כמו שאמרתי-רגשי נחיתות. אבל מארסנל אני לא מצפה להרבה, הם רגילים להיות מס' 3-4 באנגליה...

    ואם לא היו לך רגשי נחיתות לא היית ממשיך לדבר על ברצלונה גם בפגרה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11