דירוג אופ"א 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏25/8/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,020
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    יש לי חדשות בשבילך:

    גם השנה מכבי ת"א לא היתה מדורגת בסיבוב השלישי. הסיבוב היחידי שמכבי היתה מדורגת בו זה הסיבוב השני ושם היא עברה את מוגרן, והאכזבה הגדולה היתה הפסד החוץ. בסיבוב שלישי קיבלנו את אולימפיאקוס וברביעי את פ.ס.ז'. העונה האחרונה היתה הטובה ביותר של מכבי ב-5 השנים האחרונות שהן הבסיס לדירוג, מכבי הוציאה 2.5 נקודות. אם כל שנה היא תעשה 2.5 נקודות (וקצת יותר אם תנצח את משחק החוץ בסיבוב שני ותעפיל לפלייאוף כמובן) אז בעוד 5 שנים מכבי ת"א תתחיל עם 12.5 נקודות שזה מספיק בוודאות להיות מדורגת גם בסיבוב שני באלופות, גם בסיבוב שלישי באלופות, אבל לא בפלייאוף, וגם מספיק להיות מדורגת בסיבוב שני באירופה ליג וגם בסיבוב שלישי באירופה ליג אבל לא בפלייאוף. היתרון בליגת האלופות זה העובדה שאם אתה עף בשלב הפלייאוף, אתה מבטיח לעצמך גם ככה עוד 3 נקודות עם העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופאית ועוד נקודות שייצאו בשלב הבתים מה שמאפשר לך לשפר בצורה גדולה מאוד את מצב הנקודות שלך, גם אם אתה לא עובר שלב. לכן בשיטה של האלופות החדשה שהיא פשוט בדיחה, ברגע שקבוצה לוקחת אליפות בלי ניקוד, עונה אחת יכולה להקפיץ אותה לגבהים שלא היתה בהם המון זמן.
     
  2. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אוהד מכבי ואני מודע לכך שהעובדה שעברנו את הסיבוב השלישי הייתה בגלל שהמשחק מול אולימפיאקוס היה הטוב ביותר שלנו השנה, ואולימפיאקוס היו פח.
    ללא עלייה לשלב הבתים לא תהיה למכבי התקדמות משמעותית בדירוג.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,020
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תסתכל על ה-5 השנים האחרונות ותראה שלעומתן, השנה הנוכחית היתה הכי טובה ובה לא הגענו לבתים אלא כמעט. אין מה לעשות, כל עוד לא משחקים במוקדמות ליגת האלופות, צריך התחברות מהירה, הגרלת מזל והרבה מאוד יכולת בתקופה קצרה. אולימפיאקוס היתה פח? נכון. הם גם העיפו את המאמן שלהם, החזירו את ואלורדה ודרסו את הליגה היוונית בלי רחם וזכו בתואר האליפות בקלילות. מכבי לעומת זאת, התפרקה.
     
  4. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    שימו לב, פורטוגל משיגה השנה 18.800 נקודות בדירוג יותר מכל מדינה אחרת!
    בשנה הבאה יהיה לה קרב עם צרפת על המקום החמישי אבל כפי שזה נראה כעת המקום החמישי מובטח.