דיון התקשורת - 2019/20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י danielone, ‏24/7/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא כל כך מבין את הבונקר של הקבוצות כאן בליגה, אם ליאו מסי יכול להתראיין למונדו דפורטיבו פעם בחודש למה הקבוצות כל כך סגורות? הקהל רוצה לדעת קצת יותר מפוסטים באינסטגרם איך השחקנים מרגישים ועוד ועוד, לא מדובר כאן בסודות מדינה. מילא שמכבי חיפה לא תרשה למשל לירדן שועה להתראיין בתקופה הזו בגלל מה שקורה והאופי הבעייתי שלו ואולי אוראל דגני לדוגמא בזמן סאגת סרט הקפטן, אבל כדורגל זה בידור, אנשים שוכחים את זה. אתה רוצה לראיין שחקן והמועדון 'חוסם' לך את כל השמות המעניינים באמת או שמחליטים בשבילך שהכותרות יהיו 'רגועות' - זה די מביך. עוד נושא שמעצבן זה 'אמברגו' לפרסום כתבה, ואני לא מדבר על פרסום ראשון למשל שהמנכ"ל של מכבי תל אביב עוזב אלא ראיונות עומק שקיבלו כל האתרים (ומה קורה אגב אם ספורט5 עשו מה שבא להם ובמקום 12 בצהריים כפי שסוכם הם עלו כבר ב-8?).
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אמברגו מטרתו שלא יהיה את הסיפור לכלי תקשורת אחד לפני האחר. אם מישהו מפר את האמברגו-סביר שבפעם הבאה לא יקבל את הסיפור.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אלי גוטמן "גילוי נאות: פליק(המאמן של באיירן) הוא חבר מאד טוב שלי". כנראה שגוטמן לא מבין את המשמעות של המושג גילוי נאות. גילוי נאות זה לא ניסיון להתרברב בקשרים שלך עם מישהו שספק זוכר אותך ספק לא. גילוי נאות זה להצהיר על ניגוד אינטרסים שיכול להציג את הדברים שאתה אומר באור אחר, כמו למשל להכריז שאתה זומם לאמן קבוצה מסויימת בזמן שאתה מבקר את המאמן שלה בתקשורת.
     
    oFiRzZz, oranfu, zivmay ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפייסבוק הזכיר לי שלפני שש שנים אירגנתי את החבר'ה של ריאל מדריד לאולפן ערוץ הספורט, חוויה גדולה זו לא הייתה בניגוד לימים כילד, בכל מקרה משום שעשיתי ג'סטה פנו אליי לקראת הסיום ומודי ראיין אותי. הוא שאל אותי מה אני מעדיף, לזכות באליפות או בליגת האלופות ואחרי הקלישאות הרגילות שבמועדון הזה אנחנו רוצים את כל התארים, עניתי: "אם אני חייב לבחור - לה דסימה?" הוא לא הבין ושאל למה התכוונתי ואמרתי לו: "לה דסימה - גביע האלופות העשירי". ובסיום העונה הייתי בגמר הזה. החלום הפך למציאות...
    החלק של הקהל שם שולי הייתי אומר, אסור להכניס אפילו בקבוק שתייה אם אני לא טועה, לא ממש מתייחסים אלייך שם. [לתפוס את נדב יעקובי לתמונה או לבלבל למלר את השכל זה לא מעניין אותי כבר עברנו את הגיל].

    גוטמן גם הפך את פדה אלוורדה לעילוי של קרוס ומודריץ' יחד ואני פחות אוהב לשמוע אותו מפרשן את ליגת האלופות בניגוד למה שקורה בליגת העל, והוא קצת עושה דאווין אבל מה יהיה מיסטר תקשורת אם אני אהיה באולפן בתפקיד בכיר עוד שנה אני אצטרך לחשוש שכל מילה שנייה מהפה שלי אתה תלך לבדוק? במקרה גם נפלת על מאמן שהוא לא אידיוט וגם ההתנסחות שלו והעברית שלו ברמה גבוהה. למה בוני גינצבורג לא נמצא באולפן הוא בחופשה? נמאס לו?
     
  5. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    לקוחות סלקום חדשים יקבלו את כל ערוצי הספורט הקיימים לחינם במשך שנה.
     
  6. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    איך שראיתי את זה העברתי את ההורים לסלקום */aaa031*/aaa031*/aaa031
     
    robertocarlos.m אוהב/ת את זה.
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יש לי סלקום טיוי ואיכשהו אף פעם לא פתוח לי איזה חרטה של צרלטון או רקנטי.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אז אחרי שנדב יעקבי הגיע להתארח בפודקאסט של אורי אוזן ששייך לצ'רלטון, אוזן עושה את הדרך ההפוכה ומתארח בפאנל של מגרש פתוח.
     
  9. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    תראה מן הסתם רובנו לא נטרליים כאן,ובאים עם דעות מהבית לפחות כלפי אנשים שאנחנו מכירים. אני לא אוהב את גוטמן באופן אישי הוא שחצן, וזחוח, תמיד אתה מרגיש שהוא מפרשן לך את המשחק כאילו אתה טיפש והוא רינוס מיכלס בכבודו ובעצמו. ובכלל מאמני עבר לפחות כמו גוטמן הם בעלי אינטרס וככה תמיד יהיו ובערוץ הספורט האינטרסים הם לפני תקשורת ראויה (שזה משהו שהם לא מכירים בכלל)
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מה אתה מצפה? שאנשים יקבלו כל מילה שתגיד כתורה מסיני?
    ואם אותך אסור לבקר, אז מה נעשה מול אנשים קצת יותר חשובים מ"פרשני כדורגל"?

    במקרה הספציפי הזה ערוץ הספורט פשוט דורש את הביקורת הזאת. אני מזמן כבר לא צופה באולפן כי הידע שלהם הוא מינימלי ביותר(ומשתדל לצפות במשחקים על השתק כשזה תלוי בי), אבל אפשר להבין את האנשים שכן צופים ולא יכולים להתעלם מהאיכות הנמוכה של הדבר הזה.
     
    DRORIKO ו-robertocarlos.m אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אותי מותר לבקר, אנחנו מתווכחים לא מעט. אין לי בעיה עם ביקורת, הבעיה שלי היא שהדיון הזה מפספס חלק מהמטרה שלו, המטרה היא לא להביא את השטות השבועית של בוני גינצבורג. אני לא מצליח להבין מה זה נותן לחפש כל פרשן על כל מילה-שתיים. יש אחד שלא חוטף ביקורות? גם נדב יעקובי שהוא לדעתי מספר 1 בתחום לא בא לכולם 'טוב בעין'. אני לא חושב שגוטמן הוא חאפר כמו אחרים שהיו כמו למשל דני נוימן (עמית הורסקי סיפר שהוא היה מגיע חמש דקות לפני השידור, שואל קצת מעבר ל-'מי נגד מי', הורסקי היה מספק לו אינפורנציה מעניינת בשידור ואז נוימן השחצן היה אומר "כמו שאמרתי לך עמית לפני המשחק..." וגונב קרדיט כאילו בדאחקה).
    היום זה אפילו מאתגר יותר להיות בתקשורת ספורט ובאמת ששמים לב להכל, יש המון קבוצות פייסבוק כמו כשל בתקשורת, הפייסבוק הפיקטיבי של הכדורגל, טוויטרים ועוד, רק שתעשו את ההפרדה בין אחד שלא בא לכם טוב בעין לבין אחד שהוא ליצן.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  12. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    שמתם לב באיזה שעה הסתיימה התוכנית/ האולפן של ליגת האלופות אתמול ?
    בשעה 1 וחצי בלילה, למעלה משעה וחצי אחרי סיום המשחקים ! .

    הבעיה היא שבמשך השעה וחצי הבלתי נגמרת הזאת, ראינו נטו אולי 10 דקות מהמשחקים שהיו, בשאר בזמן אנחנו נאלצים לשמוע את זיוני השכל " הטקטיים " של גוטמן ואת הפרופסור עומרי אפק שחוזר על כל דבר 3 פעמים בערך.
    המזל שבוני לא היה באולפן, אחרת עד עכשיו הם לא היו מסיימים .

    זה ממש ניהיה סיוט לראות את התקצירים של המשחקים, עומרי אפק חייב להגיב על כל פעולה הכי קטנה ששחקן עושה, ואם כמובן הוא פירשן את כל המשחק הוא יחזור על זה 5 פעמים כמו ילד מתלהב .

    הנרקיסיסטיים האלו לא מבינים שהתוכנית והמשחקים הם בשביל הצופים, ולא בשביל להעלות לעצמם את האגו ולהאדיר את שמם של אפק וגוטמן .
     
  13. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    זה בלתי ניתן לראות את התקצירים שם כבר
    בטח ובטח אחרי שעברו למשחקים בשעה 22:00
    אני רואה באינטרנט את התקצירים
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    יעקבי חוטף מעט מאד ביחס לגוטמן וגיחבורג. בדרך כלל הביקורות עליו זה שהוא צועק יותר מדי בשידור(למרות שלי אישית זה לא מפריע ואני דווקא אוהב את התשוקה שלו) לא תמצא כמעט אנשים שיפקפקו בידע ובהבנה שלו.
     
  15. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    ראיתי עכשיו תקציר של זלצבורג.
    נדב יעקובי תיקצר וברקע אבי מלר נדחף בלי סוף, עומרי אפק נתן את ההערות שלו ואפילו תוך כדי שאל את בוני מה דעתו (שגם הוא כמובן התערב במהלך התקציר). השיא היה שגם מודי בראון דיבר נראה לי לראדונה בהיסטוריה של תקצירי האלופות

    הזוי