דיון התקשורת 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,026
    לייקים שהתקבלו:
    6,727
    סעמק, הוט השרמוטות האלה לא משחררים לי בחינם את הממיר שמאפשר את זה. מסכים עם הבחור לגבי אורי אוזן, היחיד שם שאפשר לשמוע, ולידו יושב המועסק החדש של ספורט1, הכשרון העולה, יורם ארבל.

    :sm_tard:
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    כמה שזה נחמד שיש שדרים אנגליים, צריך להגיד ביושר-את המשחקים של שני בערב טיילר משדר מתוך שינה.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עם רמת הכדורגל שהייתה היום והאווירה הרגילה באתיחאד קשה לי להאשים אותו.
     
  4. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    ראיתי רק את התקציר וסבלתי מיורם ארבל ש"תיקצר" את המשחק.
    אז לא רוצה לדעת מה זה 90 דקות ...
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,026
    לייקים שהתקבלו:
    6,727
    זלצר: "צ'לסי צריכה להתרגל למוראטה, הוא שחקן שמשחק עם הפנים לשער, שלא כמו קוסטה שהיה משחק הרבה עם הגב לשער."
    זלצר 5 דקות אחרי כן, כשמוראטה לא רץ לכדור עומק: "צ'לסי צריכה להתרגל למוראטה, קוסטה היה רץ לכדור כזה ומעיף אותו לשער, מוראטה שחקן שמשחק בעיקר עם הגב לשער."

    Eye Opening.
     
    אלעד, golding ו-Sturridge אוהבים את זה.
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    באופן מוזר וחריג המשחק של אנגליה היום לא משודר בצ'רלטון אלא דווקא בערוץ הספורט. כן כן, יש ערוץ כזה, מספר 55 בשלט, ופעם בכמה זמן אפילו משדרים שם אירועי ספורט בשידור ישיר!

    זה לוקח אותי 15 שנה אחורה לתקופה שמשחקי המוקדמות למיניהם בקושי שודרו, ורק המשחקים של אנגליה שודרו בקביעות בערוץ 5 בלי קשר לרמתה או ליריבות.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כי בניגוד לטכנולוגיית קו השער שהזכירו פה, שופט הוידאו זה לא רעיון ללא חסרונות. הבריטים רוצים להתגלח על זקנם של אחרים.
     
  8. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @אמיר ע קראתי את הכתבה שלך בדה-מארקר. מעל הרמה הממוצעת בתקשורת בנוגע לספורט, אבל לדעתי היא חוטאת באותה צורה כמו הכתבה המקורית (שביקרתי פה בפורום).
    אפשר עד מחר לחפש סטטיסטיקה מורכבת ולהראות שהקבוצות האנגליות נחות פחות, וזה טיעון שחוזר על עצמו, אבל אני מניח שאפשר למצוא עוד עשרות סטטיסטיקות שכשתבדוק אותן על כל הקבוצות בעולם תגיע למסקנה שהן מייחדות את הליגה האנגלית.
    אבל קשה לי להאמין שזאת הסיבה. אני צופה בליגה ספרדית ובליגה אנגלית, ועל פי מבחן העין בלבד ברור לי שהליגה הספרדית טובה יותר. הקבוצות הספרדיות טכניות יותר, טובות יותר טקטית ומדוייקות יותר, וזה לא קשור לרמת העייפות של האנגליות.
    העייפות לא גורמת לקבוצות הפרמייר ליג הבחירות לשתף שחקנים כמו פרננדו, פלאייני, מיקל ושאר בולי העץ שמבחינה טכנית וטקטית לא ברמה של קשר ספרדי שאפילו לא חושב על הנבחרת. אני יודע שחלק גדול ממי שכתבתי עליו פה כבר לא בפרמייר ליג ולכן אני גם מניח שהשנה יהיה שיפור בגלל שהרכישות היו טובות יותר והשחרורים מהמועדונים היו במקום.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    @סיונרה לגיטימי, אבל העניין לא היה להראות שהקבוצות האנגליות נחותות פחות אלא למה הן נכשלות שנה אחר שנה. מעולם לא התיימרתי לתת את ההסבר האולטימטיבי אלא מספר אפשרויות והכתבה לא הסתכמה בעייפות אלא גם דיברה על עבודת ניהול לא טובה מספיק שמובילה לכך שבמקום לתכנן זורקים כסף כל שנה בתקווה שזה יפתור את הבעיה.

    במקביל, כשמסתכלים על המכלול, אני חושב שזה לגיטימי לציין כי המועדונים האנגליים סובלים יותר מהאפקט של המפעלים המקומיים בהשוואה לאחרים, ולו בגלל היבטים כמו יותר מפעלים, משחקים וחג המולד. לא הכל מסתכם בכך, בוודאי, ריאל מדריד, באיירן ויובנטוס טובות יותר מהאנגליות אל רק בפברואר-מארס אלא גם בספטמבר-אוקטובר, אבל זה פקטור שחובה לציין.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מת לראות את הקבוצות באנגליה מתנהלות עם קצת פחות כסף וזה לא שריאל מדריד וברצלונה רעבות ללחם, אבל בואו נראה את טוטנהאם מתנהלת עם גרושים כמו סביליה או ויאריאל ומגיעה להישגים בליגה האירופית. הכדורגל האנגלי לא מייצר כמעט שחקנים טובים וזה גם תומך בפער.

    בנושא אחר, נפלתי אתמול על תוכנית קצרה של 'גארי לינקר מארח' ובוחרים שם את הרכב כל הזמנים בפריימרליג.
    שמייכל| גארי נוויל, טרי, פרדיננד, אשלי קול| כריסטיאנו רונאלדו, קין, ג'ררארד, גיגס| הנרי ושירר.

    אני חושב שלגבי השוער וחוליית ההגנה אין שום מחלוקת. וידיץ' היה גדול אבל שיחק פחות זמן מפרדיננד ולטעמי טרי היה מספר 1. לגבי התוכנית, אם היו מקרינים עוד קצת וידאו של כל שחקן זה היה נחמד. היות והפאנל שבחר קבע שמדובר במערך של 4-4-2 אז כיבול היו קשיים במרכז השדה. דיברו על כך שאי-אפשר לשחק יחד עם לאמפרד וג'ררארד, דחפו את רוי קין, ואני חושב שאי-אפשר לוותר על פטריק ויירה אבל זו בעייה, ויש גם את סקולס, כאב ראש. אני חושב שסקולס קשר נפלא אבל ג'ררארד, ויירה ולעתים לאמפרד - ידעו לשלב הגנה והתקפה. לגבי הקישור, חורה לי שלא דיברו על פירס בכלל, מי אמר שהאזר מועמד לגיטימי יותר ממנו? לבייל אין מקום ברשימה כי הוא הרשים מעט מדי זמן. לגבי ההתקפה - כאב ראש, מבחינתי הנרי הכי גדול וגם שירר זו בחירה ראויה והוא ישב בפאנל אז לא היה מצב שבעולם שיתעלמו ממנו.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני לא מאמין שכתבת את מה שכתבת דווקא על טוטנהאם.

    ומעצבנת אותי ההשוואה בין מה שקבוצות פרמייר ליג משקיעות לבין מה שקבוצות בספרד/איטליה/גרמניה משקיעות. אם לקבוצות כמו סביליה, ויאריאל, לברקוזן, גלדבאך, לאציו וסמפדוריה היה הרבה מאוד כסף, הן היו נאלצות לפעול כפי שקבוצות פרמייר ליג פועלות - משמע, להוציא הרבה יותר על איכות זהה - בשוק ההעברות. כשקבוצה מוכרת יודעת שלטוטנהאם יש הרבה כסף, היא תדרוש סכום גבוה יותר על השחקן. ואותו הדבר לגבי סביליה או כל קבוצה לא עשירה אחרת שפתאום הופכת להיות בעלת אמצעים.

    ברור שקבוצות פרמייר ליג משקיעות יותר. סוחטים אותן, ובצדק. הבעיה בליגה הזו היא שאין חשיבה מחוץ לקופסה, שלא לדבר על חשיבה לטווח הרחוק. כפי שאמיר כתב, ההתנהלות מזכירה הדבקה של פלסטר על גבי פלסטר.
     
    oranfu, Sturridge ו-אלעד אוהבים את זה.
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    העניין הוא שלפעמים ההסבר הפשוט הוא ההסבר הנכון. אני מאוד לא אוהב את ההסבר של דקות המנוחה על המגרש כי הוא מתעלם מהסיבה המרכזית לחוסר ההצלחה של הקבוצות האנגליות המובילות - הן פשוט פחות טובות. מאותה סיבה הן מובילות פחות דקות על היריבה ומאותה סיבה הן נכשלות באירופה.
    לגביי הסיבה שזה ככה, זה אכן ניתן לויכוח. אני גם לא אוהב לדבר על הסכומים שמוציאים באנגליה כי מן הסתם יש אינפלציה מטורפת באנגליה (שנובעת מהכנסות טבעיות של המועדונים) ולכן הסכומים מנופחים ביחס לשאר הליגות אבל זה ניפוח שהוא סביר בהחלט.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אי אפשר להתעלם מלו"ז המשחקים באנגליה וגם מתחרותיות יותר גדולה מליגות גדולות אחרות.
    אם תשימו לב גם בתקופה הגדולה של אנגליות בליגת האלופות יונייטד בעיקר הייתה זו שהצליחה לרוץ בהצלחה עד הסוף בשתי המסגרות של פרמייר ליג וליגת האלופות במקביל ואתם יודעים מצוין למי מגיע הקרדיט הכי גדול על זה. פרט לכך רק צ'לסי בעונה של אברם.
    יתר האנגליות אם הלכו ממש עד חצי גמר או גמר בליגת האלופות, פשוט לא היו בעניינים במאבק האליפות. לעיתים קרובות גם שמו באופן ברור את כל הביצים בסל של אירופה.

    יש פה כמה גורמים והכתבה של עמיר מסבירה בצורה פשוטה אותם. אני אהבתי.
     
  15. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,078
    לייקים שהתקבלו:
    650
    לדעתי אחת הסיבות הנוספות היא ההשוואה בין הסגלים. תוציאו את 11 המובילים בכל קבוצה באנגליה, וזו הסיבה שהאנגליות לא מתמודדות עם העומס. העומק ברמה נמוכה. הרי ריאל מדריד בנתה קבוצה מפחידה. אני שומע טיעונים מזלזלים על כך שריאל יכולה לנצח בהילוך שני עם הרכב שלישי, שזה שקרי לגמרי ונאמר רק על אוטומט ע"י מי שלא רואה בכלל משחקים או מבין מה הולך על המגרש. אבל עובדתית, העומק האיכותי הביא לה את התארים.
    ובכל זאת, סלטה ויגו הגיעה לדו קרב נגד יונייטד באפריל גמורה, כשהליגה ננטשה לחלוטין ע"י בריסו לטובת הליגה האירופית. התוצאה אולי היתה לטובת יונייטד, אבל כמה הפער היה גדול? שערים ממצבים נייחים והחמצה מזעזעת בדקה האחרונה.

    אני חושב שכדורגל משחקים עם המוח ולא עם הכח. יוצא לי לראות המון פעמים את הכדור מתעופף מראש לראש, עף באוויר במרכז המגרש בלי שאף אחד לא יודע מה לעשות איתו. החוכמה היא להיות מסודר.

    עוד טיעון שאני לא מאמין בו הוא ההתסכלות על השמות של השחקנים כאילו שזה פיפא. יש נטייה לשם "אלאבס" להישמע בזלזול רב ולשם "סטוק" להישמע כאיזה משהו נשגב. בין היתר על סמך השחקנים שמשחקים שם. אבל בפועל, קיבלנו הוכחה שקבוצה מלאת שמות זה לא מניה בטוחה לתארים, ע"ע ארגנטינה עם די מריה ואגוארו שנראים כמו הצל של עצמם, לעומת פורטוגל שיכולה להסתדר אפילו בלי הפינישר הטוב בעולם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.