דיון התקשורת, השידורים והמולטימדיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/7/10.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרסיאדו הגיב כמו שכל מאמן מחוייב להגיב. מוריניו עובר את הגבול. אף אחד לא חייב לו הסברים, אין לו את הזכות להעביר ביקורת על כל מאמן בליגה ועל ההרכב שלו. מי אתה שתקבע למאמן איך לעלות? מי אתה שתדרוש הסברים או תרמוז שמאמן מסוים "מוכר" משחקים או כיביכול מזלזל במשחק? מי אתה בכלל? מה זה השטויות האלה? שישב בשקט, ויעשה את העבודה שלו. יש גבול. מוריניו הופך את זה לבאמת מלוכלך יותר מהרגיל. אבל אני לא מתפלא, אם צ'אבי מסרב ללחוץ לו את היד ויוצא עליו בצעקות במנהרה, זה כנראה אופי חרבנה. סחטיין למאמן גיחון, הוא הגיב בידיוק כמו שהוא צריך להגיב.
     
  2. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה בדיוק מוריניו עבר את הגבול? מותר לו להתלונן שקבוצה עולה עם הרכב משני מול ברצלונה. אין פה שום דבר שמצדיק לקרוא לו מנוול. גם בפרמייר ליג זה קרה שקבוצה עלתה עם הרכב משני ומאמנים התלוננו. אגב אותה קבוצה נענשה ע"י ההתאחדות שם.

    http://www.guardian.co.uk/football/2010/fe...thy-wolves-fine

    האמת שסתם מחפשים את מוריניו. אבל זה לא בהכרח רע, זה מוריד את הלחץ מהשחקנים.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עזוב אותו, הוא עוד מעיז להתלונן על קבוצות שפותחות רגליים לריאל, ונגד בארסה משחקות חזק ונוקשה. פה קרה בדיוק ההפך, ספורטינג עלתה בלי 6 שחקני הרכב שזה חצי קבוצה נגד בארסה בקמאפ נאו ובאה בגישה של ''נשמור את השחקנים למשחק הבא'' שזה שערורייה בפני עצמה ומורניו צודק בכל מילה שלו, ואתמול נגד ריאל היא עלתה בהרכב מלא ורצתה לנצח.

    אז בוודאי שמותר למורניו להתלונן, וגם בצדק רב, אבל לירדן בוודאי אסור להתלונן שקבוצות פותחות לריאל את הרגליים, כי עם כבר זה ההפך.
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לו זכות להתלונן על מאמנים אחרים, זכותו של כל מאמן לקבוע את ההרכב לפי מה שהוא חושב, בלי שאף מאמן יריב יעביר ביקורת. לא שמעת מאמן אומר למה מוריניו עולה עם שחקן כזה או אחר, ואף מאמן גם לא יעשה את זה, כי לאף מאמן אין זכות להעביר ביקורת על מאמן אחר בליגה. גם אם קוראים לו מוריניו. מוריניו לא המאמן של גיחון, הוא לא יודע מה ההרכב החזק, לא יודע מי ראוי לשחק ומי לא, ומה קרה לפני המשחק מול ברסה. אז שיסתום את הפה. יש גבול לחוצפה ויהירות של הבן אדם. כמו שברסה לא פותחת עיניים כל היריבות של ריאל ואיך הן משחקות מולה מוריניו לא צריך לעשות לאחרות. זה בושה וזאת התחתית של התחתית. קצת כבוד לא יזיק.

    אף מאמן לא חייב דין וחשבון לקבוצות אחרות על ההחלטות שלהם, בטח לבטח לא לברסה\ריאל. אם ברסה הייתה מתלוננת על כל פעולה של מאמן שמשחק מול ריאל, הן כולן היו יורדות ליגה. אספניול בכלל הייתה מתפרקת, את' לא הייתה קיימת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/10
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    קודם כל תבדקו, ספורטינג עלתה לקאמפ נואו במטרה להתגונן. לא במקרה ההרכב שלה הגנתי יותר(עם שחקן הגנה בתור קשר).
    אם זה היה הפוך וגוארדיולה היה מתלונן על מאמן אחר כל אוהדי ריאל והשאר היו מרשים לעצמם לרדת עליו בלי גבול, ואם היו מעירים לו ישר המילה "בועה" היתה נזכרת.
    אבל זה בסדר,אם זה ברצלונה אפשר.

    זה לא מקרי שהוא מורחק, כנראה שגם השופט חוצפן.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גם העובדה שספורטינג עלתה במערך הגנתי, לא מצדיקה את העבודה שהם עלו בלי 6 שחקני הרכב, אפשר לעלות גם בהרכב הגנתי עם ההרכב הראשון, לא מדובר בשחקן או שתיים. תסתכל על ההרכב ששיחק נגד בארסה, הרננדז, ססטרה, דוויד באראל, ביליץ', מוראן, מאטבואנה, כל ה-6 שחקנים האלה הם שחקני ספסל בספורטינג.

    נכון לאורה ששיחק כקשר הוא שחקן הגנה, אבל הם עלו עם 2 חלוצים, שבדרך כלל הם משחקים במערך של 4-5-1.

    אם גוארדיולה היה מגיב ומבקר קבוצה שמשחקת נגד ריאל בהרכב משני, היתי מצדיק אותו בדיוק כמו שהצדקתי את מורניו, מספיק לתתבכיין.

    מה הקשר בדיוק? עם השופטים העלובים שיש בליגה הספרדית, כמעט כל הרחקה היא לא מוצדקת, וגם גוארדיולה עם אני לא טועה הורחק, נו אז?
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא נשווה. גורדיולה לא קרא למאמן חזיר.

    רק עם מוריניו אנשים יגידו "לא מצדיקה את העבודה שהם עלו בלי 6 שחקני הרכב". ראבאק, מי שואל אותכם?! מי שואל את מוריניו?! מוריניו לא נותן הסברים למאמנים אחרים עם מי הוא הולך לשחק ולפתוח ואף אחד גם לא שואל אותו ודורש ממנו הסברים. אף מאמן לא עושה את זה! לאן הדרדרתם? כי קוראים לו מוריניו אז זה לגיטימי לעבור את גבול הטעם הטוב? עמי, הגעתי למסקנה שאתה אידיוט וכל המשפחה שלך אידיוטים. זה תורשתי אצלכם כנראה, אחרת אין לי הסבר לטמטום שיוצא לך מהפה. אפילו אחרים מפורום יריב שאלו איזה סמים אתה לוקח. אתה טמבל שלא יכול להבדיל בין ויאריאל לסביליה מבחינת איכות משחק.
    אני מאוד מאוד כועס שנובו עלה לשחק מול ריאל, וגם סנגוי. אולי תבדוק והם שחקני הספסל?

    השחקנים שציינת הם שחקנים שמשחקים לא מעט בכלל. רחוקים מלהיות שחקני ספסל נטו מובהקים.
    מאטה ביליץ? חלוץ נבחרת קרואטיה. החלוץ והשחקן התקפה אולי הכי טוב שלהם!
    באראל בכלל אחד השחקנים הכי חשובים שם, הוא הקפטן השני.
    ססטרה? קפטן!

    גם שאר השחקנים הם שחקנים שמשחקים המון וגם כבשו לא מעט לזכותה. והכל סתם מחיטוט קטן בויקיפדיה. אתה טיפש עמי. טיפש. אתה רוצה להוכיח לי אחרת? בוא תראה לי כמה כולם שיחקו ביחס לשאר השחקנים. בוא תראה לי את ההרכב הקבוע כיביכול של גיחון, ומי השחקנים ששיחקו במקומם כל המשחקים, אם בכלל. אני בטוח שהשחקנים שציינת כרגע פתחו ושיחקו בעוד הרבה משחקים מלבד נגד ברצלונה. עד אז, תרשה לי לכנות אותך אידיוט ממדרגה ראשונה.

    בעיקרון, מי שמצדיק את מוריניו, בעצם טוען בעקיפין שהוא חושב כמו מוריניו שמאמן גיחון "מכר" משחק ולא באמת רצה לנצח. הם באו לפתוח לנו רגליים ולכן נגמר רק 1-0. זה מצחיק, כי לדעתי מאמן גיחון פשוט שיחק על תוצאה. מוריניו הוא המאמן האחרון שצריך להתלונן על מאמן שמשחק על תוצאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/10
  8. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא נפריד בין אחד שצריך לשאוף למקצועיות כשהוא מאמן מועדון ענק באירופה העונה לשם ריאל מדריד שצריך להראות ספורטיביות,ובין בסך הכל אוהד ברצלונה במדינה קטנטונת במזרח התיכון.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי היום את התגובה במלואה כולל הפירוש של מוריניו, זאת פשוט חוצפה. הוא צריך לקבל השעיה לדעתי, לא פחות ולא יותר. להגיד על מאמן אחר שהוא עלה עם הרכב בכוונה להפסיד זה להאשים אותו במכירת משחק. תגידו שאני לא אוביקטיבי תגידו מה שאני רוצה-בושה שההתאחדות לא התערבה בנושא. בושה וחרפה.
     
  10. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מותר למאמן להתלונן שקבוצה עולה עם ההרכב המשני שלה.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסור לו להגיד שהיא הפסידה בכוונה. זה להאשים שהוא מכר משחק. אתם פתאטים עיוורים וטמבלים אם אינכם מסוגלים להבין את זה. או במילה אחרת-לא אוביקטיבים. אם זה היה מותר כל שני וחמישי היה מאמן מדבר ככה, אבל זה לא קרה, ולכן גם כל מאמני הליגה הגיבו כמו שהגיבו. התאחדות בדיחה.
     
  12. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא אמר שהם מכרו משחק הוא אמר שלעלות עם ההרכב המשני זה לוותר מראש על משחק וכמובן שהוא צודק. אף אחד לא עולה עם 8 מחליפים (וזה מה שגיחון עשו בברצלונה) למשחק שהוא רוצה לנצח בו. ברור שגיחון לא "מכרו" את המשחק אבל הם העדיפו לשמור כוחות למשחק התחתית שהיה להם אחריו. כשר? כן. מסריח? בטוח.

    כנראה שבספרד החפיפניקית זה מותר בניגוד לאנגליה מולדת הפייר פליי. בכל מקרה מותר למוריניו להתלונן, אין פה שום דבר שמצדיק תקיפה חזיתית עליו.
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    להבדיל מברסלונה שבעונה שעברה הודחה מהגביע בגלל ששיחקה בהרכב שני, בחיחון אין הבדל גדול בין מה שהחוכמולוגים קוראים הרכב ראשון והרכב שני. "ההרכב השני" הפסיד בקמפ נואו 0:1 מכובד, 3 ימים אחרי "ההרכב הראשון" הפסיד בבית לוולנסיה 0:2. ובסך הכל היו לחיחון 3 משחקים באותו השבוע. בוא נראה את המנוול מעביר 3 משחקים בשבוע בלי רוטציות.
     
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאגו, די לזבל ת'מוח במטרה להגן על המאמן שלך. הוא אמר חד וחלק במלוא הביטחון-המאמן עלה עם הרכב שני בכוונה להפסיד את המשחק. בחדשות הספורט כנראה לא יודעים לתרגם, אבל גאגו יודע...

    תפסיק להיות צבוע, אולי מישהו פה יתיחס אליך ברצינות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/11/10
  15. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא מוריניו לא עשה רוטציות השנה גם שהיו לנו 3 משחקים בשבוע. המחליפים קיבלו הזדמנות רק בגביע מול מורסיה.

    הרכב משני = ויתור על משחק. דווקא בקבוצות כמו גיחון שבהן הסגל קטן יש הבדל גדול בין ההרכב הראשון לשני. בריאל למשל אם ראמוס נח אז עולה ארבלואה. שחקן נבחרת ספרד במקום שחקן נבחרת ספרד.

    בסופו של דבר באמת זה לא שינה הרבה כי גיחון הפסידה 1-0 לברסה עם ההרכב המשני שלה והפסידה 1-0 גם לריאל עם ההרכב החזק. שנה שעברה לא ניצחנו בגיחון אז בהחלט אפשר לזקוף לזכות מוריניו את הניצחון שם והעובדה שריאל הגיעה מוכנה ומלאת מוטיבציה למשחק הזה. יכול להיות שהכל היה תרגיל פסיכולוגי, מי יודע. העיקר שזה עבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/11/10