דיון התקשורת הרשמי לעונת 09/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏10/7/09.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כבר לא יודע אם אתה צוחק או לא...ולא בגללך,במדינה המטומטמת הזאת יכולים לחשוב על דברים כאלה.
     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אני מתעב את המכלול הזה שנקרא מועצת ההימורים בספורט.
    איכשהו כל דבר שם נקשר בכסף, אומנם זה מתבקש כשמדברים על גוף שמתעסק בהימורי ספורט והשקיפות שהוא מחוייב להפגין עפ"י חוק, אך חייב להיות גבול מסויים למחשבה שלהם אודות טיפשותו של האזרח הפשוט.
    אני מוכן לחתום שהספורט הישראלי תקוע מאחור לא מעט בגלל החבר'ה האלה. הארגון הזה הוא מזיק, הוא אינטרסנטי, והוא משקר את הציבור בחסות מדינת ישראל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/09
  3. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך שמופנית הרבה ביקורת לכיוון הטוטו/מועצת ההימורים - והרבה פעמים בצדק. ובכל זאת, הן ההתאחדות לכדורגל והן מנהלת הליגה בכדורסל תלויות למעשה בגוף הזה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהטוטו או הווינר הם הספונסרים הראשיים של ליגות העל בשני הענפים המובילים במדינה שלנו, ובלעדי הגוף הזה - לא ברור איך הענפים היו מסתדרים מבחינה כלכלית.
     
  4. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    וזה קרה היות והם דאגו להעביר חקיקה בכנסת לפיה אסור לישראלים להמר בחברות הימורים בינלאומיות. על מנת שהחוק גם "יראה בשטח"- כרטיסי האשראי הבינלאומיים נסגרו לעסקאות ברוב האתרים האלו. כך שלמעשה הם מנתבים את כל המהמרים הישראלים אליהם.
    תדע לך שויקטור צ'נדלר מאוד רצו לקחת חסות על ליגת הכדורגל בארץ, אך כשהנציג הגיע לארץ- זרקו אותו למעצר.
    בעיקרון, הניהול שם הוא אחד האיכותיים והחזקים שיש. חכם, יעיל והכי חשוב- מספק תוצאות.
    אבל כשזה בא על חשבון האזרח הפשוט, חייבים להקים קול זעקה. אני רואה לנגד עיני איך מדי יום אנשים בעלי משפחות מהמרים בעשרות אלפי שקלים. שלא לדבר על מספר הילדים שפוקדים את התחנות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/09
  5. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולל אותך יאריק?

    מדינת ישראל צריכה לייצר הכנסות איכשהו, שיהיה במה למעול. אין הרבה מה לעשות נגד הגוף הזה, ואני לא בטוח שצעקות יעזרו למישהו. אנשים אוהבים להמר, וחלקם עדיין מהמרים אצל המועצה ולא בשוק השחור (מה יותר גרוע?...). זה גוף רקוב, אבל הוא חשוב לקיום הספורט הישראלי במתכונתו הנוכחית.
     
  6. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "ידיעות אחרונות" מהיום בבוקר: "אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות, מאמין כי המועצה לכבלים ולווין תאשר הקמת ערוץ ייעודי להתאחדות, שישדר את משחקי ליגת העל, למעט המשחק המרכזי, תמורת תשלום".
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    חחח. עוד ערוץ בתשלום? that's brilliant, oh absolutely brilliant. מי המוח שמעלה את הדברים האלה, ולמה הוא חושב שבמועצה ייאשרו עוד ערוץ בתשלום, כאשר הם נאבקים נגד שניים אחרים?
     
  8. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבה גדולה בנושא שידורי הכדורגל הישראלי התפרסמה היום ב-7 לילות. בכתבה יש ראיונות קצרים עם משה תאומים, נציג ספורט פייב, נציג צ'רלטון ואיך לא - אייל ברקוביץ'. גם אורי שילה מגיב לנאמר בכתבה, ומזכיר שוב את הרעיון לפנות למועצת הכבלים והלווין כדי לבקש להקים ערוץ לשידורי הליגה מטעם ההתאחדות. התחזית שלו היא שערוץ 2 ישדר בסופו של דבר את המשחק המרכזי (ההתאחדות פנתה ל"רשת" כדי שתשדר בימי שבת את המשחק והחל מינואר, כשתעבור לשדר בין ראשון לשלישי - המשחק המרכזי יעבור לימי שני), ערוץ הספורט את גביע המדינה וערוץ 1 את תוכנית הסיכום.
    המרואיינים השונים מאשימים את לוזון וההתאחדות בכך שלא התייעצו איתם מספיק, בעת קבלת ההחלטות החשובות, כמו נושא הגדלת הליגה, עליו שמעו רק מהתקשורת, כמו גם על ביטול משחקי המחזור בזמן מבצע עופרת יצוקה. כנראה שלוזון הביא את המצב הזה על עצמו, ועכשיו הוא צריך להתמודד איתו.
    אם לא יהיו שידורים - תהיה ירידה גדולה בהכנסות של הקבוצות השונות, גם מגופי השידור עצמם וגם מספונסרים שישלמו הרבה פחות, עקב החשיפה המועטה שיקבלו במהלך העונה.
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפחות ממה שאמרת זה נראה שאין שום דבר חדש,כולם רבים עם עצמם ושומרים על התחת של עצמם כשאף אחד לא חושב עלינו על הצופים.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אין אף ערוץ שמשדר את ההגרלה?
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אף ערוץ.
     
  12. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמיד בזמן ההגרלות, יש באתר אופ"א מעין הדמייה בזמן אמת של ההגרלה.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    YNET בכתבה על המותג של ההתאחדות לכדורגל.
    מאחר שאני דווקא הייתי בעד הגדלת הליגה אני לא מסכים עם רוב הכתבה שלהם,אני חושב שהבעיה באטרקטיביות השידורים של הליגה נובעת מזה שפשוט הכדורגל עצמו משעמם ובונקריסטי ועוד מפגש עונה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב בפעם הרביעית או השלישית בעונה לא היה עושה את זה מעניין.
    כשההתאחדות תמצא פתרון למנוע מ70 אחוז מקבוצות הליגה להתבנקר או לשחק משעמם אז המותג של הכדורגל הישראלי יהיה מעניין.
     
  14. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם חשבתי שצריך לנסות לפחות מהלך של הגדלת הליגה, כדי שהכדורגל שלנו יגיע לכל מקום כמעט בארץ. מצד שני, הביקורת שלי היא על איך זה קרה, כלומר דרך ההתנהלות של ההתאחדות. כל עוד אבי לוזון יכהן כיו"ר ההתאחדות, אני אזכור את הישיבה שבה הוחלט על הגדלת הליגה - ובה לוזון סתם את הפה לכל מי שניסה להגיד משהו נגד ההחלטה. אני מצטער אבל ככה לא צריכים להתנהל העניינים. אם היו נותנים לכל הגורמים להשתתף בדיונים, לוזון היה מתייעץ יותר - גורמי זכויות השידור למשל, שהיו יותר מעורבים, לא היו אולי מתחמקים כך מהליגה, כמו גם מבחינה שיווקית - יותר חברות, ספונסרים היו מציעים יותר כסף.
    בנוסף, לוזון יכול לקחת דוגמא ממה שקרה בליגת העל בכדורסל. יש לסייג את הדברים ולהדגיש שגם שם, לא פעם, העניינים לא מתנהלים כשורה. מצד שני, לאחר הגדלת הליגה מ-10 ל-12 קבוצות, מבחינה שיווקית, מבחינת השידורים - ליגת העל בכדורסל לא ידעה ימים טובים יותר. מנהלת הליגה הגיעה להסכם עם ערוץ הספורט שייתן חשיפה לכמה שיותר מגרשים מהליגה - ובכל ראשון, מי שרואה בחינם בערוץ 5, מקבל 3-4 מגרשים בשידור ישיר. נכון שהרמה לא מדהימה, אבל לפחות יש מתח, דרמה. כל זה בניגוד למה שקרה בהתאחדות בשנים האחרונות - משחקים בשעות נפרדות, כמעט הכל בתשלום (ביום שבת, היום המרכזי, אין אף שידור בחינם!), ולכן כל המתח, הדרמה שיכולים להיווצר מהליגה שלנו בכדורגל, בוודאי מליגה של 16 קבוצות ו-8 משחקים במקביל, הולכים לאיבוד.
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה למנהלת הליגה בכדורסל היה המון מזל בשנים האחרונות,אני חושב שזה פחות ההחלטות שהם הביאו ויותר המזל שהביא להם ליגה מרתקת.
    אף אחד לא חשב שחולון וחיפה פתאום ישתפרו כל כך,היה להם מזל וזה קרה וזה פתח את הליגה למעניינת ביחד עם זה שמכבי וירושלים תמיד היו בצמרת ובני השרון וגליל תמיד היו קבוצות נחמדות כאלה.

    בקשר לכדורגל,אני מאוד בעד לוזון,לפעמים נראה לי שאני היחיד שבעדו.
    למה אני בעד לוזון?כי למרות שהוא ברברי,גס רוח,מדבר הרבה ולא תמיד עושה הכל ועוד מיליון דברים רעים שאפשר להגיד עליו,למרות כל זה הוא כן עושה משהו,בעידן של איצ'ה וגברי לוי שום דבר לא זז,הליגה נשארה במקום והכל היה כמו בכדורסל עניין של ללכת על המזל.
    לוזון מתחיל להזיז דברים,הוא התחיל בשינויים קוסמטיים אתר ההתאחדות,סמל חדש ועוד..
    ואז הוא ממשיך בדברים יותר גדולים,אי אפשר לדעת אם זה יהיה טוב או לא,אבל לפחות הוא מנסה.