דיון השידורים 2010/11

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י אפנברג, ‏17/6/10.

  1. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם אני לא טועה ערוץ הספורט קנה את הזכויות של הליגה הספרדית לטווח ארוך.
    ובנוגע לליגת האלופות חייב לשדר את זה בערוץ פתוח כמו בכל העולם..אבל ערוץ הספורט פשוט מגעיל הוא גובה כסף רב אבל לא מספק כלום..פשוט שעמומון כל הזמן משדרים את ריאל ובארסה אפילו בליגת האלופו כאשר יש משחקים מסקרנים יותר,ערוץ הספורט פשוט לקקנים בצורה מגעילה ודוחה.
     
  2. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מדויק.
    בגרמניה רכשה תחנת הכבלים SKY את זכויות השידור ורק מנוייה יכולים לצפות במשחקי הצ'מפיונס. כשקבוצות גרמניות מגיעות לשלבים הגבוהים של המפעל ייתכן ומשחק אחד או שניים ישודרו בערוץ פתוח. ערוץ הספורט רכש את הזכויות ויכול לעשות איתן מה שהוא רוצה. לדעתי רוב הישראלים רוצים לראות את ריאל ובארסה וערוץ הספורט רק דואג שהם יישארו נאמנים למסך.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    המהלך של צ'רלטון לרכוש את זכויות השידור של הליגה הגרמנית מערוץ הספורט הוא מאוד מבאס עבור הצופים. לי אין בכלל את מנוי לצ'רלטון, אבל גם למי שיש מנוי לשם לא זוכה לראות שום שידור של הליגה הזאת בימי שבת, כי אז משודרים בערוצים שלהם הליגה האנגלית והישראלית. ככה שיוצא לו רק לראות את המשחקים הפחות מעניינים בדרך כלל של ימי שישי וראשון.
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברגעים אלו ממש אני יושב מול ערוץ הקיבוץ של SKY שמצאתי באינטרנט ורואה בלייב את שידורי הבונדסליגה השניה, ואם יש לינק לליגה השניה, אני מניח הנחת הדיוט שקל יותר יהיה למצוא שידור לבונדסליגה.

    הכל נמצא שם, צריך רק לחפש, לרצות לחפש ולמחות כצרכנים נגד צ'רלטון, להצביע ברגליים.

    את צ'רלטון דווקא אפשר להבין - יש להם כדורגל אנגלי וישראלי שהם הפופולריים ביותר בארץ, בטח בשבת, ואין להם שום סיבה לשדר כדורגל גרמני על חשבון הפופולרי יותר. הרוב שמשלם להם רוצה לראות אנגליה וישראל. כדורגל גרמני צובר פופולריות, משוחק יפה וממוצע הצופים עולה בכל שנה, אבל הוא עדיין לא פופלרי כמו הפרמייר ליג וליגת העל.
     
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ברור שאני מבין את זה שהם לא משדרים בשבת את הליגה הגרמנית, אבל אני אני לא מבין למה הם בכלל רכשו את הליגה הזאת אם הם בקושי משדרים אותה. הם די קברו את הליגה הזאת מבחינת הצופה הישראלי הממוצע.
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדי לדפוק את ערוץ הספורט. בדרך כלל אנחנו מרוויחים כשיש תחרות בין ערוצים, אבל במקרה הזה צ'רלטון יצאו מאניאקים ועשו זאת זה רק כדי לדפוק את ערוץ הספורט. גם עם ה NBA זה בדיוק אותו הסיפור. הצופה כמובן תמיד נדפק בסוף איכשהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/10
  7. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'רלטון חבורת גנבים. קונים זכויות כדי שערוץ הספורט לא יוכל לשים על כל מיני ליגות אחרות יד,הרי יש להם איזה 15 ליגות שהם משדרים ועוד כל מיני חארטות כמו כדורסל,כדורעף וכו'.
    הם סתם קונים דברים בגלל המצב הכלכלי המאוד טוב שלהם לצערי הלוואי יפילו אותם.
     
  8. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצוב שאין יותר מדי כדורגל גרמני בארץ, אבל אפשר להבין את צ'רלטון, ולצערי אלו שמוחים נגד הצעד שלה לא פוגעים למטרה.

    כמובן שיש כאן תחרות בין צ'רלטון לערוץ הספורט. התאחדות הכדורגל הגרמנית לא תמכור לצ'רלטון רק את זכויות השידור של משחקי יום שישי או יום ראשון, היא מוכרת את זכויות השידור לכל המשחקים כיחידה אחת. צ'רלטון מצידה ממלאת את לוח השידורים שלה במשחק בונדסליגה בשישי ועוד אחד (או שניים?) ביום ראשון, כך שהם היחידים שמשדרים בונדסליגה. ביום א' בצהריים אין ליגת העל, אפשר לשדר בונדסליגה. הם עושים צעד עיסקי די נבון, בעיקר לאור המחאה הציבורית, שאם נתאר אותה כמינורית אנחנו נעליב את המינוריות. אז אפשר להתלונן על כך שצ'רלטון לקחה את השידורים, אבל:

    א. הם חברה עיסקית והם עשו את הטוב ביותר עבורם.
    ב. אין לנו מושג מה היה עושה ערוץ הספורט עם השידורים, וכנראה שאם זה היה מספיק חשוב לו הוא לא היה מאבד את זכויות השידור לכמעט כל הליגות הנחשבות באירופה.
     
  9. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפחות אנחנו יכולים להיות מעודדים שהכדורגל הגרמני בפריחה בכל המובנים במפעלים האירופיים וכו',ככה שיש לנו סיבה לתקווה שאולי ערוץ הספורט יבין שאכן שווה לו לשדר את הליגה הגרמנית.
     
  10. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: יום ג' 21:30 גביע גרמני ; אוגסבורג - שאלקה 04 (ספורט 2)
    ללא ספק משחק מרתק בין 2 קבוצות התקפיות.
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    צ'רלטון לא נותנים שידורים של הבונדסליגה ? כל שישי נותנים את השידור של המשחק הפותח של המחזור ובימי ראשון את שני המשחקים הסוגרים שלו.לפעמים גם עושים שידור משולב בימי שבת עם משחק מהבונדסליגה.
    אין לי שום תלונה אליהם.כשזה היה בערוץ הספורט היו נותנים משחק אחד, וגם זה היה פעם ב...
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני בנקודת הנחה שיש לך צ'רלטון-ולפי מה שהבנתי אתה אוהד שאלקה.
    לכן אשמח אם תענה לי כמה פעמים שידרו לך את המשחקים של שאלקה בערוצים ספורט1 וספורט 2??

    השידור בימי שישי לרוב לא מעניין(מה לעשות שיש לי דברים יותר חשובים ממשחקים של קלן וגלדאבך),הסיכוי שתראה משחק ביום שבת הוא בערך:שיבטלו 5 משחקים בליגה האנגלית,עוד 3 בישראלית,עוד 1 בליגה האיטקלית-בקיצור סיכוי אפסי...
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    וודאי שיש טענות: זה אחלה שמשדרים בשישי ובראשון אבל ממילא אין להם משהו אחר לשדר בזמן הזה. לעומת זאת בשבת המשחק מהבונדסליגה נמצא בתחתית סדר העדיפויות וליברפול-וויגאן יותר חשוב להם. הם קנו את הזכויות לבונדסליגה כדי "להכניס" לערוץ הספורט, לא כדי שאנו נהנה בשבת מכדורגל גרמני.
     
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה אוהד כדורגל גרמני אתה אמור להיות שמח שביום שישי וראשון יש שידור ולא להיכנס לסיבות הסמויות לכך. מה אכפת לך שאין להם מה לשדר בזמן הזה? אז עדיף לא לשדר כדורגל גרמני בכלל ולשקול צפיה רק אם זה בא על חשבון ליברפול-ויגאן? במאבק על תשומת הלב הליגה האנגלית מנצחת בארץ בגדול. מה שנותר הוא לקדם את הכדורגל הגרמני, וזה יקח לא מעט זמן. פתרונות אינסטנט אין בעולם, לא יתייחסו בקרוב לכדורגל הגרמני בארץ כמו לאנגלי ולספרדי.

    aloneli, אם יש לך דברים טובים יותר לעשות ביום שישי חוץ מלשבת מול קלן - גלאדבך זה בסדר גמור, אבל זו בחירה שלך. יש שידור ואתה בוחר לא לצפות בו. הרי צ'רלטון לא יכולה להתחשב בלוחות הזמנים התרבותיים של כל אחד ואחד מאוהדי הכדורגל הגרמני בארץ. מה שיש טוב יותר מכל מה שהיה, תראו את החיובי. יום שישי הוא יום הכדורגל הגרמני, וזה לכשעצמו, במדינה בה הכדורגל הגרמני אינו כה פופולרי, הישג גדול.
     
  15. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    בתור אוהד באיירן בעבר הייתי יכול לצפות בכל משחק שלהם בטלוייזיה,כעת אני קופץ מאתר לאתר עד שאני מצליח למצוא שידור נורמלי.
    זה שמשדרים ביום שישי זה רק כדי להגיד הנה אנחנו משדרים את הבונדסליגה עשינו את החובה שלנו לשבוע.
    ברור לי שלא ניתן להכניס משחקים ביום שבת,אז השאלה שלא מעט אנשים שאלו למה הם קנו את הליגה כולה אם הם לא יכולים לשדר משחקים בשבת(יום הכדורגל האמיתי)?.עדיף שהיו עושים כמו הליגה האיטלקית,שיקנו חצי מהזכויות ויתחלקו חצי חצי במשחקים,כך שבאמת נוכל להנות משידורים כמו פעם.

    אני לא רואה בזה הישג גדול שיש שידור בשישי,להפך אני רואה בזה התרחקות מהבונדסליגה.בעבר היו משדרים באיירן בחינם ועוד משחקים חשובים,כעת הבונדסליגה בתשלום וגם עד שיש משחק זה השאריות בזמן ה"מת" של הכדורגל,הליגה לא מעניינת בארץ+אין שידורים=אני לא רואה סיבה שילדים שמתחילים לראות כדורגל יתעניינו בליגה הגרמנית בעתיד...