דיון השידורים 2010/11

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י אפנברג, ‏17/6/10.

  1. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה כאן בארץ זה שמתייחסים לכל הליגות התייחסות של זנות,הרי פעם ספורט 5-6 שידור את הבונדסליגה ועכשיו ספורט 1-2 בעלת השליטה,למה שספורט 5-6 לא תעשה משהו כדי לנסות ולקנות את הבונדסליגה אני בטוח שזה לא יעלה להם הון ולהפך יכניס יותר רווחים...אני שונא את תרבות הארץ בספורט ללקק לברצלונה,ריאל,יונייטד וצ'לסי.
     
  2. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    אומנם יש כמה ליגות שאני לא יודע למה הם משודרת (בלגית ורוסית) אבל האנגלית, ספרדית ואפילו איטלקית הרבה אבל פשוט הרבה יותר טובה . לי אישית הליגה הארגנטינאית היא חשובה והחלטתי ששוה לי לשלם 40 שקל בחודש כדי לראות את המשחקים (יש לי את כל המשחקים) תאמין לי תמורת סכום דומה או אפילו פחות אתה תמצא בקלות ליגה גרמנית .
     
  3. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכמו כדי לעצבן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx פורסם שצ'רלטון תשדר מעתה את הליגה ההולנדית.
     
  4. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם פשוט חבורת עשירים שלא מבינים כלום בכדורגל...העיקר לשדר עוד ועוד ועוד ליגה אבל מהליגות היותר נחותות נותנות משחק 1-2 ולפעמים בכלל לא משדרות..סתם בשביל שהם יפרסמו את ההערוץ יהיה רשומות המון ליגות כדי למשוך צופים..וספורט 5 משדרת 2 ליגות אין זה פשוט בושה וביזיון מה שהולך כאן..ואנחנו יושבים בחיבוק ידיים צריך לשלוח לאידיוטים האלו ספורט 5 מכתב..אבל משום מה כל מי שהגיב כאן עד כה לא תמך בהצעה הזאת.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני מרגיש בדוק כמוך,אך לצערי לא ניתן לעשות הרבה בנדון.
    קודם כל ספורט 5 אף פעם לא שידר כל כך הרבה משחקים של הבונדסליגה.הוא שידר את באיירן ואולי עוד איזה משחק או שניים בנוסף.
    בתור אחד שהיה צופה באופן קבוע בבאיירן כל שבוע בערוץ הספורט אני מתבאס שכבר לא משדרים את באיירן כל שבוע.
    לערוץ הספורט העני בשידורים ובכסף לא ניתן להגיד כלום כי כל הבונדסליגה שייכת לצ'ארלטון.
    לגבי צ'ארלטון שכבר רכשה את כל הליגות בעולם,גם אין מה להגיד כי יונייטד,ארסנל,צ'לסי,ליברפול,ווסטאהם(אברהם גרנט),מכבי חיפה,מכבי ת"א,הפועל ת"א בית"ר ירושלים,מילאן,יובה,אינטר-כל אלו ועוד קבוצות שיכולות להתנגש באותה שעה עם המשחק שלך,וההעדפה תהייה באופן טבעי לקבוצות האלו ולא לקבוצה מגרמניה כולל את באיירן.
    כתבתי הרבה קבוצות רק כדי להראות שהסיכוי שישודר משחק מגרמניה בסופ"ש הוא נמוך.

    לגבי הבונדסליגה היא אולי מעניינת אותי ואותך ועוד כמה בודדים פה,אבל תבין שבארץ היא לא מעניינת את הרוב בטח שלא על חשבון של הקבוצות שרשמתי.

    עד שלא יפתח ספורט 3 או משהו בסגנון נישאר באותה מתכונת כי בארץ יונייטד-וולבס בליגה יותר מעניין מאשר באיירן-ברמן בגמר גביע...
     
  6. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה לעשות זה העדיפות שלהם, מתישהו הם יבינו שכדורגל גרמני טוב ויפה יותר מכדורגל אנגלי או ספרדי, בינתיים נחכה בסבלנות ונראה מערוצים באינטרנט.
    סיכום מחזור אפשר לראות בוואלה והקבוצות הגרמניות באירופה אפשר לראות בSAT1 כמו שאמרת.
     
  7. yocki land Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/10
    הודעות:
    488
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שאנחנו נגד עקרונית, אלא פשוט זה לא יעזור. אתה יכול להגיד עד מחר שהליגה הגרמנית הכי אטרקטיבית אבל את הישראלים מה לעשות זה לא מעניין ואת לערוצי הספורט זה לא יעזור כשמכתב לא ישנה. כל עוד יהיה מי שיקנה (ותאמין לי תמיד יהיה למבחר כזה של ליגות) זה מה שהם ישדרו.
     
  8. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערוץ הספורט היה בסדר גמור איתנו. הם החלו לשדר בונדסליגה וזה הצליח, אז הם עברו אפילו לפעמיים בשבוע.
    מי שזיין אותנו זה צ'רלטון שקנו מהם את הזכויות ולא איפשרו להם להמשיך באותה הדרך הטובה שהתחילו.

    בגלל התחרות בניהם וזה שלצ'רלטון יש גב כלכלי חזק יותר, אנחנו הצופים מפסידים. צ'רלטון לא באמת מתלהבים מלשדר בונדסליגה, הם פשוט רצו לקחת עוד משהו מערוץ הספורט כחלק מהתחרות בניהם. כמובן שרק אנחנו סובלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/11/10
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כמו שהזכירו עכשיו הם גם הוסיפו לנו את הליגה ההולנדית כדי שיהיה יותר עומס של משחקים באותה שעה....

    אני כבר מוכן לסבול את אבי מלר בערוץ הספורט העיקר שישדרו באיירן,ולא לצפות בשידור מעפן באינטרנט...
     
  10. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק. הבעיה שבארץ זה בד"כ מרד צרחנים ולא מרד צרכנים, אנשים נשברים מהר ומשלמים אם חס וחלילה לא יצליחו לראות את המשחק שהם רוצים. עדיף לשמור על עקרונות, לא לשלם ולראות דרך האינטרנט.
     
  11. werder bremen Member

    הצטרף ב:
    ‏24/3/10
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם מבינים על מה אני מדבר?
    תראו איזה מחזור מדהים פספסנו,30 שערים מלא דרמות..במידה והיו משדרים לפחות אחד מהמשחקים שהיו במחזור כל מי שהיה צופה היה מרוצה מיום שבת אחר הצהריים רווי שערים,מלא דרמות וכו',מה גם עוד הפסד זה שאין סיכום של הליגה הגרמנית כמו שצריך שללא ספק הליגה הגרמנית היא הכי מעניינת לסיכום מבחינת שערים,דרמות וכו'.
    ורק אנחנו האוהדים וחובבי הבונדסליגה מפסידים עוד מחזור מצוין,לא שלא הפסדנו עוד הרבה מלפניו,עונה ענקית בבונדסליגה ואנחנו לא זוכים לטעום ממנה.
    בושה זה פשוט בושה כמעט בכל מדינה בעולם יש לפחות שידור אחד של הליגה הגרמנית בערוץ פתוח,וזה מבלי לבדוק וכו' פשוט בגלל הידיעה שזאת באמת הליגה הטובה בעולם מכל הבחינות.
     
  12. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה חייב להבין משהו בסיסי: צ'רלטון וערוץ הספורט אינם גופים וולנטריים שמבקשים לחדש אלא גופים פיננסיים שרואים רק את המאזן השנתי מול העיניים. הליגה הגרמנית שודרה בעבר יותר וזה הפסיק, ומן הסתם לא עקב שיקולי רמת הליגה אלא עקב רמת העניין בליגה. גם אם יהיו חמישים שערים במחזור זה לא ישנה את העובדה שהרוב הגדול של אוהדי הכדורגל בארץ יעדיפו את הליגה האנגלית, הספרדית והאיטלקית. כל עוד לא יקום פרשן "בית" של הכדורגל הגרמני גם לא תהיה תהודה לבונדסליגה. לאנגליה יש את מלר, לספרד את יעקבי, לאיטליה את רצון, ומה לבונדסליגה? כלום. אי אפשר לפעול בואקום, אנחנו לא לבד ביקום.
     
  13. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין מתי יקום הגאון שיקים ערוץ ספורט בארץ שיקנה את זכויות השידור לערוץ הקיבוץ של הליגה הגרמנית, משחק אחד או שניים של הליגה האנגלית + הספרדית + האיטלקית ואם אפשר אז גם הישראלית. יותר מזה אף צרכן לא צריך ואם כל זה יעלה 30 שקל אני בספק אם מישהו ילך על צ'רלטון או ערוץ הספורט. כמובן לרכוש גם את סיכומי המחזור לכל הליגות.

    השאלה אם זה אפשרי בכלל מבחינה חוקית, לדעתי כן כי אומנם זה ישודר בערוץ אחד אבל מה אכפת לליגה הספרדית למכור את אותו דבר לשני ערוצים , הם מרוויחים פעמיים על אותה מדינה חח
     
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא יקרה לעולם מהסיבה הפשוטה - זכויות שידור.
    אף תחנת טלויזיה, עם כל הרצון לשדר משחקים מאירופה, לא תעשה צעד מטומטם שכזה ותוותר על בלעדיות. אף תחנה לא תשלם סכומים גבוהים מאוד על זכויות שידור בידיעה שאלו יימכרו לתחנה מתחרה במדינה שלה. צ'רלטון עושה בדיוק את השימוש הזה - היא משלמת הרבה כסף כדי להיות בלעדית ושאף תחנה אחרת לא תוכל לשדר את הליגות שלה. לליגה הספרדית בטח לא אכפת, אבל אם זו תהיה הגישה העסקית שלה היא תתחיל מהר מאוד להפסיד כסף.
     
  15. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ככה אז למה הם לא קונים את הליגה הספרדית וליגת האלופות ושוחטים סופית את ערוץ הספורט? עם כל הכסף שהם מקבלים גם אם זה יעלה להם בחובות זה שווה כי אין ספק שזו השקעה מעולה לטווח הארוך.