איזה בלוז? הדברים שאתה הזכרת הם בלוז-רוק (שזה בכלל סתם רוק עם השפעות בלוז) ושיקאגו בלוז (בלוז עם גיטרת סלייד חשמלית ולא אקוסטית כמו שהיה מקובל בדרום)
http://www.poster.net/metallica/metallica-justice-for-all-5000147.Xxx היום אחרי קופמן פרקתי עצבים עם האלבום http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx
אני ואיסטלנדס (גדול ממני ב6 שנים) גדלנו בשכונה של תימנים ובא כולם שמעו בעיקר מוסיקה תימנית והפחים היו כלי נגינה מאוד נפוץ. על גיטרות בקושי שמעו. אבל היו כמה אנשים ששמעו בוב מארלי(בגלל החשיש) והיו כמה איכותיים בודדים שהלכו על הקטע של הגטרות ואיסטלנדס היה אחד מהם. אני זוכר את הנסיעות עם ה ב.מ.ו שלו בשנות ה80 ובדרך שומעים בפול ווליום דיו,בלאק סאבאת',ובעיקר את זה. http://www.youtube.com/watch?v=SwB9zg7Tbx8...related&search=
ערן: אתה יודע למה שני תימנים לא יכולים להיות שותפים במוסך? כי כשאחד דופק על הפח, השני ישר מתחיל לרקוד... אחלה אנשים התימנים.
מה רע בבוב מארלי? אחלה זמר ולא מכיר שיר החרא אני לא מבין במוזיקה מזרחית אני רואה שיר שאני אוהב במוזיקה 24 אז מוריד אותו באימיול לא אכפת לי מההיסטוריה של הזמר ושירים אחרים שלו אנשים לפעמים עושים יותר מידי עניין ממוזיקה בעיקר בראפ אומרים שכל ילד קטן שהולך עם כובע הפוך ועושה יו-יו-יו חייקן עלוב ומה עם כאלו שלובשים חולצות של איירן-מיידן לובשים רק שחור כל הזמן שומעים רק מטאל ושרים את השירים גם הם לא חייקנים עלובים? לא אומר שכל אחד ששר שיר של זמר הוא חייקן אבל אלו שאומרים כפי שהזכרתי בראפ זאת סתם הגזמה
גם שיר החרא וגם השיר לנסראללה הם בדיחה. יש הבדל בין שירים שנונים (כמו של כוורת) לבין שירים מצחיקים (כמו השניים הללו, שאין להם שום ערך מוזיקלי).
כוורת גם כתבו שירים כבדיחה וגם דני סנדרסון תאמין לי כותב הרבה שירים שבתקופה שהם נכתבו הם נחשבו כבדיחה בדיוק כמו יאללה יא נסראללה אולי לא בדיוק אבל עדיין בסגנוון קומי למשל הדודה והדוד זה לא שיר קומי? במגפיים של ברוך זה לא נכתב כשיר קומי? ויכול מאוד להיות שיאללה יא נסראללה יחשב ללהיט קלאסי בעתיד כמו המגפיים של ברוך או יו-יה כיום
http://www.leveltendesign.com/blog/wp-cont...ges/72Bands.Xxx יש פה 72 אמנים. נסו לפתור. אני מצאתי 30 בינתיים.
אני ממש אוהב את SOMEWHERE IN TIME. מדובר באלבום מאוד טכני ומסונתז, שפשוט עשוי היטב. לטעמי האלבום הטוב ביותר של הלהקה, במיוחד השיר WASTED YEARS.
אריאל, קוקסון (נגן גיטרה פנטסטי, ד"א) כבר אמר להם מאה פעם לא. החדשה הזאת ממש ישנה, בלר אמורים כבר לעבוד לעבוד על החדש שלהם, בלי קוקסון (ממש כמו Think Tank האחרון שלהם, דיסק לא רע בכלל אבל שונה במהות מכל מה שהם עשו פעם), שמתעקש להתמקד בקריירת הסולו שלו.