דיון הליגות הנמוכות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏15/11/11.

  1. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אז אחרי ניצחון 0-1 על אלמריה במחזור האחרון בליגה השנייה, ויאריאל מצטרפת לאלצ'ה ותשחק בעונה הבאה בלה ליגה אחרי עונה אחת בלבד בסגונדה. אלמריה המפסידה תיאלץ לשחק רק בפליאוף העלייה שבו תהיה לה עדיפות על כל יריבותיה בשל העובדה שהיא סיימה את העונה במקום השלישי, והיא בעצם תשחק מול לאס פלמאס מהמקום השישי כשג'ירונה ואלקורקון ישחקו במשחק הנוסף.

    מנגד, הואסקה, חרז וראסינג סנטאנדר יורדות על הליגה השלישית בספרד כשראסינג, בדומה לטנריפה לפני שתי עונות, יורדת מהליגה הראשונה אל הליגה השלישית תוך שנתיים בלבד. שלושתן מצטרפות כאמור לגוואדלחרה שירדה כבר במחזור הקודם עקב החלטה של ההתאחדות.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא היה לי ספק שויאריאל תחזור, בטח שמאמן מעולה כמו מרסלינו גרסיה טוראל מאמן אותה.

     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    המייק-אובר של אמצע העונה הציל את ויאריאל מפאדיחה לא נעימה. למרות שבנו קבוצה טובה לעליה זה פשוט לא התחבר ולמזלם של האוהדים ההנהלה לא האריכה את הצ'אנס והחליטה לשנות כיוון. מאמן חדש, שינוי גדול בחוליית ההתקפה (הצרפתי הוא החתמת העונה בליגה מבחינתי, לפני צ'ארלס הכובש) והם השיגו את הכרטיס המיוחל.

    בניגוד לעונה שעברה ודיל הסיום המכוער, הפעם אלמריה תוכל לבוא בטענות רק לעצמה אם לא תעלה.

    בתחתית - אם הערעור של גוואדאלאחארה לא יתקבל, המושבה הארגנטינאית של מורסיה תישאר בליגה השנייה בדרך לא דרך. עונה מאוד מאכזבת לקבוצה עם סגל ששווה הרבה יותר מכך. יש שם הרבה תלונות על השיפוט, כנגד הקבוצה נשלפו המון כרטיסים לאורך העונה, אבל השחקנים פשוט איבדו את הראש משחק אחר משחק.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הפלייאוף בעיצומו אגב.

    "אל טורו" אקונייה, לא המקורי אבל גם פאראגוואי, של ג'ירונה שחקן מהסוג שאני אוהב. נכון שטכנית לא מדובר בשחקן הכי שלם, אבל בתור חלוץ הוא משקיע בצורה יוצאת דופן. יחד עם היכולות הפיזיות המרשימות, בטח ביחס לכך שהוא לא בחור גדול (חזק כן, אבל לא גבוה), מדובר בשחקן מצוין לליגה הזו. העונה זה גם התחבר לו במספרים עם לא מעט כיבושים, אבל לגבי העתיד קשה לי להאמין שהוא יהיה שחקן גדול במיוחד.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמעט הייתה הפתעה, אבל בסופו של דבר שתי הקבוצות הפייבוריטיות בחצאי הגמר ממשיכות לגמר.

    אלמריה התקשתה מול לאס פאלמאס, אחרי שני תוצאות תיקו 1-1 בשני המשחקים, אבל ממש בסיום ההארכה הגיע מי אם לא צ'רלס וקבע 2-1 במשחק ואלמריה בגמר.

    בחצי השני ג'ירונה השיגה תיקו 1 בחוץ גם כן במשחק הראשון, אך בניגוד לאלמריה לא הסתבכה בבית וגברה בקלות על אלקורקון.

    יום רביעי המפגש הראשון של הגמר אותו תארח ג'ירונה.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לאחר שניצחה במשחק הראשון 1-0 עולה אלמריה ליתרון במחצית הראשונה של הגומלין. ג'ירונה קבוצה טובה, אבל אופי המשחק הסגור יקשה עליה להבקיע את השערים שהיא צריכה בשביל למנוע מאלמריה לעלות לליגה הבכירה על חשבונה.
     
  7. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אלמריה בסוף מנצחת 0-3 את הקבוצה הקטאלונית וחוזרת לליגה הראשונה אחרי שנתיים בליגת המשנה. העפתי מבט את הסגל של אלמריה כדי לראות אם אני מזהה מישהו והופתעתי לראות שאלברו מחייה עוד משחק בקבוצה מקצוענית, שנים עברו מאז שהוא חירב לנו את ההגנה. רצת חבל לי שהוא לא ישחק עם אלמריה בליגה הבכירה גם בעונה הבאה (אלא אם כן יאריכו לו את החוזה).
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שתי הקבוצות היו טובות לאורך העונה, אבל מעבר לכך שאלמריה סיימה את העונה בכושר מצוין יש בכך צדק כלשהו שהם עולים לאחר התרגיל המסריח של קורדובה וסלטה ויגו עונה שעברה. אם סלטה ויגו הייתה יורדת זה בכלל היה יושב יפה.

    במשחק עצמו הייתה מחצית ראשונה שקולה, אבל ככל שהדקות חלפו ג'ירונה יצאה יותר ויותר קדימה וצ'אלרס המצוין העניש אותם.
     
  9. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אם כבר הזכרת את צ'ארלס, היום הוא חתם בסלטה ויגו של הנבלה לואיס אנריקה. הברזילאי עבר עונה נהדרת באלמריה וסיים אותה בתור הפיצ'יצ'י של הסגונדה עם 32 כיבושים (28 בעונה הסדירה ועוד 4 במשחקי הפלייאוף) וזה בהחלט כמות מרשימה מאוד של שערים. לדעתי הוא יכול להיות המחליף של אספאס שעזב לליברפול ולעשות עבודה לא פחות טובה ממנו, אבל הגיל המבוגר ימנע מסלטה להסתמך עליו לסמן ארוך יותר משנתיים-שלוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/13
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קודם כל שיראה שאפשר להסתמך עליו בליגה הבכירה בכלל ובלי קשר לגיל, אח"כ שידאגו לטווח הארוך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  11. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    מסתבר שלא ממש משעמם בקיץ גם בסגונדה. כלי התקשורת הספרדיים מדווחים כי נשיא ההתאחדות הספרדית חאבייר טבאס חושד שהמשחק בין הרקולס לראסינג סנטאנדר אותו ניצחו הקנטברים 3-0 ב-8 ביוני מצמד של חאיירו סאמפריו ועוד שער של אוסקר פרז, אך כזכור הניצחון לא עזר להם ובסופו של דבר הם ירדו לליגה השלישית כשריאל מורסיה נשארה בליגת המשנה. העיתון הספרדי אל מונדו דפורטיבו מדווח שהמחלקה נגד הונאות של אופ"א כבר בודקת את העניין ולשתי הקבוצות צפוי עונש כבד ביותר.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא הפעם הראשונה של הרקולס בכותרות בהקשר הזה...
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לה קורוניה לא מתכוונת להישאר בליגה השנייה הרבה זמן - עמנואל קוליו הארגנטינאי מוחתם אחרי שנתיים וחצי בטורקיה. הקשר, שכמעט התאזרח ל מנת לשחק בנבחרת רומניה בתקופת הזוהר שלו בקלוז' בליגת האלופות, יהיה חיזוק מצוין בליגה השנייה לדעתי. עוד חותם, קשר פולני מויסלה קראקוב שאני לא מכיר כל כך טוב אבל שמעתי עליו דברים טובים.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סאראגוסה נפרדת מפרנקו סוקוליני. הקשר הארגנטיני האגדי לא משחק מאז תחילת השנה (קרע ברצועות) ולפי חלק מהדיווחים שוחרר לאחר שסירב לקצץ את שכרו ב-40%. סוכנו של השחקן מכחיש וטוען שהמועדון שחרר את השחקן מבלי להסביר את הצעד.


    אחרי הידיעה המרעישה הזו אפשר לספר שהליגה השנייה נפתחה אמש עם ניצחון של ג'ירונה על העולה החדשה אלאבס (שבה לליגה אחרי כמה שנים בליגה השלישית). עונה שערה ג'ירונה הייתה בצמרת הגבוהה ואף הגיעה לפלייאוף, זאת תוך הצגת כדורגל יפה ואיכותי ביחס לליגה, אבל למרות הניצחון קשה לראות את המועדון מצליח לשחזר את הישגי העונה שעברה לאחר שאיבד כמה מהשחקנים החשובים שלו. בניהם השור הפאראגוואי המצוין אקונייה.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בזכות שער שכבש ושמו שהופיע ברשימת המבקיעים, גיליתי השבוע רכש מעניין למדי שעשתה סאראגוסה העונה.

    אנג'לו הנריקס הוא השחקן המדובר, חלוץ צ'יליאני בן 19 ששייך למנצ'סטר יונייטד והגיע בהשאלה לעונה. הילד היה מוכר יחסית בארצו מגיל צעיר למדי ושיחק בנבחרות הצעירות, אך הקפיצה המטאורית שעשה תוך חודשים ספורים בגיל 17-18 הפתיעה את כולם. אחרי חצי עונה מסחררת בבוגרים של ה-U דה צ'ילה ארז הנריקס את חפציו ועבר למועדון הפאר האנגלי. הילד הושאל לוויגאן, שם כבש בבכורה שלו בפרמיירליג אבל מיעט לשחק בהמשך העונה במדי הקבוצה שנאבקה על חייה בליגה. בין לבין הוא ערך בכורה בנבחרת צ'ילה (כמובן שכבש) כך שעונת ההתאקלמות הקשה באנגליה לא הייתה רק של קשיים וספסל. העונה הילד מצא את דרכו לסאראגוסה, ובהופעתו השנייה בהרכב (שלישית סה"כ) כבש שער שעזר לקבוצתו לגבור על ריאל מדריד ב' (נושא אחר - 6 הפסדים בשישה משחקים לבלאנקוס).

    יש לילד מוצ'ילה כבדה על הגב, ציפיות רבות מאוד מהילד, אם יצליח להתמודד איתה ויפרוץ קדימה אולי יום אחד אוהדי סאראגוסה ייזכרו שפעם, בליגת המשנה, הנריקס שיחק אצליהם...