דיון החדשות 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י עומר, ‏27/6/15.

  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כולן הולכות להתחזק באופן יחסי. 6 הגדולות יקבלו את מרבית הכוכבים ומספיק ש 1-2 יחברו קבוצה טובה לסירוגין אז הם יזכו בכל מה שיש. שאר קבוצות הבטן יתחזקו בשחקני החיזוק הכי טובים שיש ביחס לשאר קבוצות בטן בשאר הליגות. כל הליגה תקבל חשיפה אחרת דרך הכוכבים ותמשוך בעצם עוד ועוד כאלו אליה. גם בספרדיות הגדולות זה יפגע, אי אפשר יהיה להתחרות איתם גם אם 80% מהם עדיין יעשו שטויות עם הכסף. מספיק שהם יקחו את מרבית הכוכבים בעולם כדי שזה כבר לא ישאיר הרבה סיכוי לאחרות. ה 10%-20% שכן ישתמשו נכון בכסף יהיו בלתי ניתנים לעצירה. 5 מיליארד טורף את הקלפים, הם הולכים לשלוט בענק ורומניגה כבר הביע דאגה עמוקה לגבי חוזי הטלויזיה האלו. תוך שנה שנתיים אנגליה תהיה מרכז הכדורגל.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לדעתי, בשנים הראשונות זה לא ישפיע יותר מדי על באיירן, ריאל ובארסה. יונייטד כנראה תחזור למועדון קבוצות העילית, למרות שסביר להניח שזה יקרה גם בלי חוזי השידור, ואולי בקרוב יצטרפו אליו גם צ׳לסי/ארסנל/סיטי, בדיוק כמו שגם פ.ס.ז׳ מתקדמת בכיוון הזה. בטווח הרחוק, העברה כמו וידאל תהיה קשה יותר לבאיירן כי יהיו קבוצות באנגליה שיוכלו לשלם סכומים דומים או אפילו יותר, ואולי השחקן יעדיף להתחרות במה שתהיה ״הליגה הטובה בעולם״.

    על קבוצות כמו לברקוזן, וולפסבורג ושאלקה זה ישפיע יותר. רוב הכוכבים הצעירים שלהן יימכרו בהמון כסף לקבוצות אנגליות, אבל סביר להניח ששחקנים ׳בכירים׳ שהקבוצות האלה ירצו יעברו לאנגליה.
    כמו שאני רואה את זה, עוד כמה שנים שחקן כמו רודיגר - שאמנם עבר בקיץ לרומא ולא לאנגליה - יעבור ב30 מיליון לווסטהאם, לסוואנזי או לסאות׳המפטון ולא ב10-15 מיליון לוולפסבורג (או לרומא). ההתנהלות של לברקוזן, וולפסבורג ושאלקה בחלון ההעברות תהיה כמו של גלאדבך, לחפש מציאות בזול ולמכור בהרבה, אלא שסביר להניח שעסקאות כמו דראקסלר (העונה) וצ׳אלנולו (לפני שנה) לא יקרו יותר כי השחקנים יעדיפו לעבור לקבוצות בטן באנגליה.

    תראו מה קורה בליגה הצרפתית: כוכבי מארסיי בעונה שעברה, פאייה ואייו, עברו לווסטהאם ולסוואנזי. אסטון וילה ולסטר, קבוצות תחתית בדרך כלל (אני יודע שלסטר ראשונה ;)), החתימו את כוכבי קבוצות הבטן-תחתית בצרפת (קאנטה, אמאבי, ג׳ורדן אייו, ורטו) בסכומים די גבוהים, שמעט קבוצות בגרמניה יכולות לשלם. אפילו בורנמות׳ - עולה חדשה לפרימיירליג - החתימה את מקס גראדל, שכבש 17 שערים (כקיצוני) בקבוצה שסיימה חמישית בליגה הצרפתית.

    אגב, דורטמונד נמצאת במעמד גבוה יותר (אולי גם וולפסבורג הייתה נמצאת שם אלמלא השערורייה של VW) ולכן לא התייחסתי אליה.
     
    owen11111 ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  3. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    לבאיירן ובארסה יש עוד שנה שנתיים של חסד, פפ משאיר מאחוריו יסודות אדירים, אבל הכיוון הוא מאוד ברור. פפ לוקח איתו כנראה את מסי לסיטי, רונאלדו כנראה יחזור לאנגליה, אי אפשר להמנע כנראה מהשינויים שמתחילים לקרות.
     
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני מסכים מאד עם הניתוח של Die Werkself. הצמרת הגבוהה ביותר: ברצלונה, ריאל, באיירן ופסז' - לא צפויות להפגע מחוזה השידור. לפחות לא בטווח הקרוב. מדובר במועדונים שמכניסים 500 מיליון יורו, וצפונה מכך, בשנה. ההסכם החדש באנגליה לא יפגע באליטה.
    מי שכן עשויות להפגע זה קבוצות הדרג השני: לברקוזן, שאלקה וייתכן שאף וולפסבורג*. קבוצות הרבה פחות מבוססות כלכלית, שמתמודדות כל שנה עם המפלצת הפיננסית מבוואריה וכעת ייתכן ויאלצו להתמודד אל מול ווסטהאם, סאות'המפטון וניוקסאל במאבקים על שחקנים.


    *וולפסבורג היא סוגייה מרתקת. האירועים האחרונים בVW עשויים כמובן להשליך על מידת ההשקעה של התאגיד במועדון. אם כי, לא הייתי ממהר להכריז כי וולפקסווגן תוריד את מידת ההשקעה שלה בטווח הארוך. ייתכן והפגיעה תהיה קצרת טווח, ואם וולפסבורג תצליח לשמר את מקומה בצ'מפיונס, ייתכן והפגיעה תהיה מינורית.
    תאגידי על, כמו VW עשויים להחליט כי שמירה על התדמית, הן העולמית אך בעיקר בבית, בגרמניה. בשביל תאגיד שמכניס למעלה מ- 260 מיליארד דולר בשנה, ההשקעה של כמה עשרות מיליוני דולר בוולפסבורג עשויה להיות זניחה לדחות הכספיים - אך משמעותיים לתפיסה של התאגיד עצמו בעיניי הציבור הגרמני.

    אך הנקודה העיקרית שצריכה להשאל, האם מחלקת הייצור הגרמנית לא תצליח להתמודד עם ה"ואקום" שיווצר?
    ראינו כי הכדורגל האנגלי "פושט" על הכדורגל הספרדי כבר 3 או 4 שנים, אך עדיין רמת המועדונים שמתחת לבארסה וריאל כמעט ולא נפגעת. זה נובע כי רמת הכישרון בספרד היא אסטרונומית, ועל כל דוויד סילבה שולנסיה מאבדת היא מצמחה חואן מאטה (או להפך), ועל כל סולדאדו/נגראדו שעוזב מגיע שחקן שממלא את מקומו. אז כנראה שבטווח הארוך, כשהכסף הגדול ממשיך לקנות כל חצי כישרון שמרים ראש בספרד, מתישהו הפערים בין האנגליות לספרדיות יתממשו - אבל כמו שאנחנו עדים, זה תהליך שלוקח לא מעט זמן - ולא בהכרח שהוא יתרחש.
    אם בגרמניה יש מספיק כישרון מקומי (וכשמסתכלים על הילדים שגדלים בקבוצות כמו וולפסבורג ושאלקה) - אז אולי הפגיעה בליגה הגרמנית תהיה פחות חמורה מהמצופה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    סליחה על האיחור :)
    יכול לשחק כמגן שמאלי, בלם וכקשר אחורי (לפי הסדר הזה). הוא פרץ לפני שלוש שנים בערך והראה לא מעט פוטנציאל, אבל בתחילת העונה שעברה נפצע פציעה קשה וחזר רק לקראת סיום העונה.
    העונה הוא לא שחקן הרכב בשאלקה, בעמדת המגן השמאלי יש להם את דניס אאוגו ובמרכז ההגנה את הוודס ומאטיפ, ובקישור האחורי הוא פחות טוב מאשר בהגנה, כך שהוא ממעט לשחק. היום, לדוגמה, הוא שוב על הספסל.

    מבחינה מקצועית (יכול להיות שהדרדר קצת בגלל הפציעה): יש לו נתונים פיזיים מצויינים - הוא חזק ומהיר - ויכולות הגנתיות טובות, התקפית הוא סביר.

    אני לא חושב שהוא יעלה הרבה בגלל המעמד הנוכחי שלו בשאלקה, אבל לא בטוח שכדאי לרומא להמר עליו. הוא יכול להגיע אליכם כגיבוי ללוק דין ואופציה נוספת למרכז ההגנה, אני לא רואה אותו (כרגע) עושה יותר מזה - לכן אני לא חושב שכדאי לו לעבור לרומא, הוא צריך לשחק כמה שיותר ולא להיות מחליף - לדעתי כן כדאי לו לעזוב את שאלקה, אפילו רק בהשאלה, כדי להיות שחקן הרכב וברומא קשה לי להאמין שישחק יותר מאשר בשאלקה.

    הוא די מזכיר לי את פאפאדופולוס בכמה מובנים, שחקן הגנה מוכשר שפרץ בגיל צעיר בשאלקה אבל סבל מפציעה קשה. גורלו של פאפאדופלוס היה לעבור בהשאלה ולבסוף בהעברה קבועה ללברקוזן - אולי קולאשינאץ' יעשה דבר דומה עם רומא.
     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    Die Werkself ,

    רומא מחפשים שחקן שיוכל לסגור את עמדת המגן השמאלי והבלם הרביעי ונראה כי קולאשינאץ' עומד בדרישות.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    התחלנו עם העברות:
    - הבארד נילסן, החלוץ הנורבגי בן ה-22 ששיחק בבראונשווייג בעונה שעברה כמושאל מר.ב. זלצבורג, חתם בפרייבורג.
    - מרקו פביאן המקסיקני מצטרף לפרנקפורט בהשאלה עד סוף העונה.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אז שטוטגארט מחליטה למנות את קראמי למאמן קבוע. ושוב בועטים בדלי במועדון השוואבי.
    סורי עכשיו הדרך לליגה השני סלולה.
    ניצחון אחד על וולפסבורג (רק השם, כי הקבוצה עם שלל כוכביה לא ממש הגיעה אתמול למשחק) ופתאום הכל טוב והמאמן שעד עכשיו ניצח בפוקס בגביע (הגיע לפדרבורן פנדל בהארכה שהיה גומר את המשחק ואת הגביע עבור שטוטגארט) ובליגה משלוש משחקים לקח 2 נ"ק, אותו אחד הוא המאמן.
    ושוב ההוכחה, לאף אחד במועדון אין מושג איך מנהלים קבוצת כדורגל, עכשיו נותר רק לקוות שנהיה לפרייבורג ולא למינכן 1860.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה הבעיה עם קראמני?
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    האנובר פיטרה את מיכאל פרונצק.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, כבר פירטתי בקטנה בפוסט הקודם, אבל אם אתה רוצה תשובה רצינית יותר, אז הבעיה היא בגדול המצב הנוכחי של הקבוצה. במצב (שוב) של מלחמה על ההישרדות בליגה אתה לא יכול להתחיל לעשות ניסויים ולקחת סיכונים גדולים בעיקר בעמדת המאמן. עד כמה הסיכון גדול בניסויים כאלו ראינו גם בניסינות העלובים עם שניידר, קלר וכמובן צורינגר שהצליח אפילו עוד יותר להכשל מהאחרים.
    זה הזמן לפיתרון סולידי של מאמן עם ניסיון, מאמן שיכול להצליח להוציא יותר מקבוצה (ולא, לא סטיבנס שגם ככה בהופנהיים).
    פברה לא היה ריאלסטי, אבל SCHAF, לוקאיי וגם סלומקה (לטעמי) היו פיתרונות סולידים שאולי אפשר היה לבנות עליהם.
    שטוטגארט תחת קראמי זה בעיקרון אותה הקבוצה של צורינגר רק בסיגנון הגנתי יותר, שיטת המתפרצות תעבוד רק נגד קבוצות עם הגנה חלשה או ניצול אופטימאלי של הזדמנויות. מי שראה את שטוטגארט יודע, ניצול הזדמנויות זה אולי אחת הבעיות הגדולות של הקבוצה. רק בנס לא ספגה הקבוצה שערים נוספים במשחקים האחרונים. רק נגד וולפסבורג יונג החטיא ממצב של 150 אחוז מול שער ריק, פנדל שלא נשרק לטובת הזאבים, עוד כמה הצלות של טיטון וזה על קצה המזלג במשחק נגד קבוצה שנתנה אולי את המשחק ההכי גרוע שלה השנה.
    מה עוד שבכל אחד משלושת המשחקים האחרונים הוא עשה אותו חילו;, הוציא קשר יצירתי א לה מקסים או דידבי והכניס ווינגר/חלוץ ובכל אחד מהמשחקים הללו הוא חיסל עם המהלך הזה את הקישור ומי שעושה אותו מהלך אומלל שלוש פעמים ברציפות כנראה שלא לומד מטעויות שזה היתה הבעיה הגדולה של ...... קודמו בתפקיד.
    במרץ שוב יפגשו שם כדי לחפש מאמן אחר....
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מתוך דף הפייסבוק 'השישית באירופה':

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10258872_932730353488154_4037456482544667086_n.Xxx?oh=965cf1edee9501c60993bbe59b8bda69&oe=5717863C&__gda__=1456822197_7eb50fe3cecad4b67f565f4fda5bf17c

    ציינתי את המקור כי אני לא יודע עד כמה זה אמין, אבל אם כן - זה מדהים.
    כיף לראות כמה הקהל בגרמניה אוהב כדורגל. נניח שאצל באיירן זה מובן, אם אני אוהד באיירן אני לא מרשה לעצמי להפסיד ולו דקה אחת מארבע השנים האחרונות, ואני מניח שבימים פחות טובים היו גם קרחות באליאנץ' ארנה(נניח בעונת קלינסמן או סוף עונת ואן-חאל), ואצל דורטמונד אנחנו יודעים שזו אהבה ללא תנאים ומדובר בקהל הטוב באירופה. אבל לגבי השאר - שאפו ענק, הלוואי שזה היה ככה גם בספרד. אבל כמובן שמדובר באיכות המגרשים. נניח שאלקה, קבוצה שמאכזבת שוב ושוב את הקהל ולא באמת עושה קפיצת מדרגה לדעתי - ותראו את האחוזים. או ברמן שמתדרדרת מרגע לדודלי. וגם המבורג שניצלה פעמיים ברגע האחרון מירידת ליגה. מדהים.
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    זה מהדף ״בונדסמאניה" בפייסבוק של ערן לוי שכתב בעבר בפורום (מומלץ). אני מתאר לעצמי שהוא לקח את הנתונים מהקיקר/בילד/משהו אחר בסגנון.
    כמובן שיש את העולות החדשות ואת הקבוצות שבבעלות פרטית שמחזיקות באצטדיונים קטנים (יחסית) ולכן מגיעות לאחוזים גבוהים, אבל עדיין מדובר בנתונים מאוד מרשימים.

    אגב, @Rosner, שטוטגרט לא ממלאת את האצטדיון באופן מסורתי, או שזה קשור להדרדרות של הקבוצה?
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    גם וגם.

    גם שהלך לא היה תמיד מלא.
     
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    - תומאס שאף הוא מאמנה החדש של האנובר.

    - שאלקה צפויה לחתום על חוזה הלבשה ענק במונחיה עם אנדר ארמור - לקבוצה מגלזנקירכן יש חוזה עם אדידס עד 2018 (שמשלמת לה כ-7 מיליון אירו בעונה) - אך בסיומו היא צפויה לקבל 10-12 מיליון בעונה מהחברה האמריקאית. כמו כן, גזפרום מעוניינת להמשיך בחוזה עם שאלקה ומוכנה להעלות את התשלום השנתי מ-20 ל-30 מיליון אירו.